Nainen miksi petit silloin se satutti

Anonyymi-ap

Ethän sinä oikeasti rakastanut/välittänyt
mutta toisaalta olet ollut kaikkien kyläpoikien kanssa kunnes siirryit naisiin 🙏❤️ ilkeä noita olet

58

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se ihan kauheaa tosiaan että jollain on muutakin elämänsisältöä kuin juuri sinä.

      • Anonyymi

        Pettäminen on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on väärin.

        Enpä yhtään ihmettele että eukko lähti jos toinen osapuoli on tuollainen. Mutta niin, tämä oli taas näitä mustamaalausprovoja. Kiusaajat aktiivisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä yhtään ihmettele että eukko lähti jos toinen osapuoli on tuollainen. Mutta niin, tämä oli taas näitä mustamaalausprovoja. Kiusaajat aktiivisina.

        Totuuden sanominen = kiusaamista. Selvä jatka sinä saarnaustasi, taisi olla herkkä aihe 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden sanominen = kiusaamista. Selvä jatka sinä saarnaustasi, taisi olla herkkä aihe 😆

        Joo yleisen elämänkokemukseni mukaan kaikki on aina totta mitä joku huutelee, varsinkin netissä. Täällä on montakin ollut mustamaalausprovoa ja ilkeilyprovoa. Koskien niin miehiä kuin naisiakin. Sinä olet vaan tyhmä jos et näe niistä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yleisen elämänkokemukseni mukaan kaikki on aina totta mitä joku huutelee, varsinkin netissä. Täällä on montakin ollut mustamaalausprovoa ja ilkeilyprovoa. Koskien niin miehiä kuin naisiakin. Sinä olet vaan tyhmä jos et näe niistä läpi.

        Jää sinä vinkumaan tänne muut asiat kutsuvat päivänjatkoja mielensäpahoittajalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää sinä vinkumaan tänne muut asiat kutsuvat päivänjatkoja mielensäpahoittajalle :)

        Ei tarvitse olla mielensäpahoittaja nähdäkseen vedätyksistä läpi. Eikä minua kiinnosta muutenkaan mitä sinä minusta ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla mielensäpahoittaja nähdäkseen vedätyksistä läpi. Eikä minua kiinnosta muutenkaan mitä sinä minusta ajattelet.

        Jos aloitus ei liity sinuun niin onko se vedätys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloitus ei liity sinuun niin onko se vedätys?

        Tiedän että näillä palstoilla kiusataan ihmisiä. Tiedän myös että narsistiset ihmiset voivat pitää otteessaan niin että uusi suhde on pelastus. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Ja muutenkin on vähän noloa kirjoittaa noin kuin aloituksessa. Vaikuttaa provolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että näillä palstoilla kiusataan ihmisiä. Tiedän myös että narsistiset ihmiset voivat pitää otteessaan niin että uusi suhde on pelastus. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Ja muutenkin on vähän noloa kirjoittaa noin kuin aloituksessa. Vaikuttaa provolta.

        Aloitus ei ole sinulle usko jo. Ei mitään arvostusta sinua tai muita pettäjiä kohtaan. Oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden sanominen = kiusaamista. Selvä jatka sinä saarnaustasi, taisi olla herkkä aihe 😆

        Koetko sinä mies, että yksinriitelysi jotenkin vakuuttaa lukijat siitä, että aloituksen sisältö on totta? Varmasti jonkun kipeässä päässä, mutta normaali ihminen ei ala läyhäämään sillä perusteella mitä joku yksinäinen katkera ukko kynäilee netissä, vaan hän ymmärtää toden ja epätoden rajapinnat yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että näillä palstoilla kiusataan ihmisiä. Tiedän myös että narsistiset ihmiset voivat pitää otteessaan niin että uusi suhde on pelastus. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Ja muutenkin on vähän noloa kirjoittaa noin kuin aloituksessa. Vaikuttaa provolta.

        Mutta kun se on hyvä mies ihmissuhteista aika kaukana jos tappelet itsesi kanssa puutaheinääaloituksissasi. Ymmärrätkö sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole sinulle usko jo. Ei mitään arvostusta sinua tai muita pettäjiä kohtaan. Oksettavaa.

        Minua ei kiinnosta vähääkään se, arvostatko minua vai et. Arvostan itseäni ja se riittää. En tänne muiden asioita kirjoita, mutta asiat eivät ole mustavalkoisia. Minua puolestaan oksettaa ihmisten tyhmyys ja mustavalkoinen ajattelu ja elämänkokemuksen puute. Ja ei, aloitus ei ole minulle, se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloitus ei liity sinuun niin onko se vedätys?

        Miksi pädet tässä miehen feikkidialogissa, eli mikä on fokuksesi- onko se se, että haluat uskoa katkerana misogyynina tällä nettieinarilla olevan jotain relevanttia ym tietoa muista ihmisistä? Onko sul yhtä kuutsalla olevia kavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on väärin.

        Oletko sinä se palstan erotomaani, joka ”rakastuu” joka kaupan kassaan josta sittemmin kirjoittelee nettiin ”tietoa” ä, koska koet tämän sinulle tuntemattoman naisen olevan sinulle jotain velkaa? Kerroha pikkukalleille ym jämille lisää miten uskomattomat tarinasi saavat alkunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on väärin.

        Teistä ei taida kumpikaan olla nainen, olette ns. Miehiä molemmat! Yritätte taasen jotain naista syyllistää näihin höpö kirjoituksiin!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­y­m­­­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Taidettiin tuntea sama nainen. Oli oikeasti NOITA akka.

      • Anonyymi

        Inhottaa valehtelevat ja manipuloivat naiset jotka vie mukanaan toistenkin mielenterveyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottaa valehtelevat ja manipuloivat naiset jotka vie mukanaan toistenkin mielenterveyden

        Henkilöhahmot vähän laitteita näissä narratiiveissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilöhahmot vähän laitteita näissä narratiiveissa.

        Kyllä todellakin on, mutta onhan se tietysti hämmästyttävää jos elää mikämikätodellisuudessa, että miten näitä kokemuksien jakajia löytyy jollain kumman ilveellä näihin miehen itselleenvastailuprovoihin tyyliin, ai se nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottaa valehtelevat ja manipuloivat naiset jotka vie mukanaan toistenkin mielenterveyden

        Juuri tästä syystä itsekin juoksin karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tästä syystä itsekin juoksin karkuun.

        Käykö sinulle itsekseen puhuva mies toistuvasti näin, että kaikki akat onki ihan skitsoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sinulle itsekseen puhuva mies toistuvasti näin, että kaikki akat onki ihan skitsoi?

        Itsekseen puhuva on harha päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekseen puhuva on harha päässäsi.

        Eli osuin arkaan kohtaan, kaikki naiset jotka ei edes tiedä olemassaolostasi pettää sinua ja kaikki lisät päälle, mitä ”tiedät” heidän tekemistään. Siihenhän ei paljoa tarvita, että joku ylikarismaattinen alkaa luennoida muille, senkun pölisee vaan kaikkea jopa esihenkilönsä soppaan sekoittaen, kun maailmankuva on mitä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osuin arkaan kohtaan, kaikki naiset jotka ei edes tiedä olemassaolostasi pettää sinua ja kaikki lisät päälle, mitä ”tiedät” heidän tekemistään. Siihenhän ei paljoa tarvita, että joku ylikarismaattinen alkaa luennoida muille, senkun pölisee vaan kaikkea jopa esihenkilönsä soppaan sekoittaen, kun maailmankuva on mitä on

        What an assett to the house


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osuin arkaan kohtaan, kaikki naiset jotka ei edes tiedä olemassaolostasi pettää sinua ja kaikki lisät päälle, mitä ”tiedät” heidän tekemistään. Siihenhän ei paljoa tarvita, että joku ylikarismaattinen alkaa luennoida muille, senkun pölisee vaan kaikkea jopa esihenkilönsä soppaan sekoittaen, kun maailmankuva on mitä on

        Milla magia.


    • Anonyymi

      Hyvä oli paha nainen, sanoi se entinen poika!

      • Anonyymi

        Vaan kuka onkaan tarinan hyvis ja kuka pahis. Aina nämä jatkokertomukset jännittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kuka onkaan tarinan hyvis ja kuka pahis. Aina nämä jatkokertomukset jännittää.

        Varmasti näin, mikäli ainoa virike on netissä satuilevan äijän tarinoinnit ja ihan sinua itseäsi tarkoitan, ätmi


    • Anonyymi

      Enpäs!

      • Anonyymi

        Juupas!


    • Anonyymi

      Yritä vaan ei hetkauta pätkääkään.

    • Anonyymi

      Ihan lievästi haiskahtaa trollailu. Älkää naiset menkö näihin aloituksiin.

      • Anonyymi

        Minkä takia kukaan muka näin tekisi, että kokisi tällaisen katkeran abstraktion koskevan itseään? Taidat aliarvioida naisia


    • Anonyymi

      Tämä käänteisen psykologian yritelmä ei oikein toimi... noita ei katoa itsestä toisia syyttelemällä.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä monimutkaisella selosteella, sitäkö, että aloittaja olisi joku nainen vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä monimutkaisella selosteella, sitäkö, että aloittaja olisi joku nainen vai mitä?

        Voihan se noita olla mieskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se noita olla mieskin.

        Ei sillä mitään suhdetta ollut. Pitäis olla suhde, että voi pettää. Yksipuolisesti päätetty suhde ei käy.


    • Anonyymi

      AP on jotakin pahasti vialla jos
      on niin paskaa seuraa naisilleen et naiset vaihtaa naisiin hänen jäljiltä... sitte vielä tuut ilmottaan sen yleisesti 🤣🤣
      Mikälie palliton mies

      Ja pointti on että ihan turha syyllistää nasta
      On paljonkin asioita mitä olisit itse voinut tehdä
      Mut jätit tekemättä ja kysymättä ja puhumatta.
      Ainoa henkilö jota voit kehittää ja muutaa paremaksi oot sä itse.
      Vakava paikka jos oot joku lesboksi tekijä se on totta.

      Joten nyt muuttumaan ja kehittyyn ..
      Sitähän sä muutenkin aina jauhot muille muttet itse muuttunut tai opetellut uutta tai kehittynyt ...
      Ens kerralla aloita itsestä se muutos..

      Ettei noin nolosti käy uudestaan enää jos joku sut siis huolii viereen.
      Esimerksi:
      Sun ulosanti on semmoinen iso ongelma sulla jota et oikein halitse... todellinen totuuden töräytys ja sammakoiden viskoja . Et osaa keskustella.
      Ens kerralle vinkki ne töräytykset ja mölinät kannattaa
      Miettiä 2 tai 3 kertaan monella eri tavalla enenkun sen suunsa avaa ...
      Epäilen ettet silti opi sillä saralla mitään
      Vasn oot kauhea loppuun asti kaikille

      Toinen ongelma on se ettet sä osaa hävetä.
      Ja osaa miettä toisen näkökulmaa
      et vaikka sä itse kestäkin jokapäiväiset
      munaukset ja häpeän se toinen osapuoli ei välttämättä tykkää yhtään siitä että oot niin nolo,outo ja arvaamaton.
      Kun voisit olla paljon muutakin jos siis itte haluat.
      Mut et oo jauhat vain sut pitää hyväksyä 💩

      Ajat naisesi naisten syleihin just siks..
      Naiset ei yleensä nolaa toista naista vaan käyttäytyy kivasti Ja ennalta arvattavasti .
      Luovat tuvalisuuden tunnetta ja luottamusta ihan vasn perus käytöksellä ...
      Just päinvastoin käyttäytyen suunnilleen mitä sinä.
      Taisit myös yllätellä naista ikävästi
      Koska se oli susta hauskaa...
      Voin sanoa ettei naisella ollu kovin hauskaa...

      Joutu oleen aina varuillaan joka on todella kuluttavaa.
      Näille kun teet jotaki nii. Joku voi sut huolia
      Minä se en ole.
      Sulla oli mahdollisuus mutta ihan itte sen pilasit.

      Ja ei ollu oikein mitään vetävää erotiikan puolella joten
      Että mä jaksoin elää etsin omat ilot muualta
      Kun mulle ei ollu mitään suhteessa tarjolla .
      Oon ollu paljonnyksin .. Mutta suhteessa olin tosi yksin
      Pusut ja halit ei mulle riitäny tai lässytys...
      sussa ei ollu......sitä muita.

      Sivusta
      Naiselta joka ei oo yhtää noita mutta jolle et selittele ja väritte asioita yhtään muuksi mitä ne ovat.
      Enkä varmaan oo kyllä AP oikea kaivattu nainen
      Mut oon ollu samankaltasessa tilanteessa ...
      Kommentoisin näin myös ex miehelle
      jos se tuon kysymyksesi esittäisi AP.

      • Anonyymi

        Et sinä mikään sivusta ole, vaan itsellesi vastaileva ukkoparka, joka elää kuvitteellisista draamoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mikään sivusta ole, vaan itsellesi vastaileva ukkoparka, joka elää kuvitteellisista draamoista

        Herranen aika sentään. Sinä se jaksat tuota jatkuvasti toitottaa.

        Onko sulla mielenterveys jotenkin vinksallaan.

        Lopeta tuo tyhjän mies/nainen jankkaus ja mene tekemään jotain
        järkevämpää, vaikka ulkoilemaan edes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika sentään. Sinä se jaksat tuota jatkuvasti toitottaa.

        Onko sulla mielenterveys jotenkin vinksallaan.

        Lopeta tuo tyhjän mies/nainen jankkaus ja mene tekemään jotain
        järkevämpää, vaikka ulkoilemaan edes!

        Sepä kun toi tyyppi kiusaa aivan kaikkia sivustolla
        Mitää oikeaa asiaa sillä ei oo
        Leikkii ylläpitoa tai bottia.
        Tavoitteena olla kaikille kamala
        Copyright paste flooraus ketjusta toiseen .
        Suomi 24 ei oo enää kiva keskusalusta.
        Meen muualle ennen kun pää hajoaa lopunkin
        Saa onitella saavutuksestaan
        Kiusas herkän naisen pois sivustolla.
        Mulle jäi traumat
        Joten en palaa tänne ikinä enää.
        Tän siitä saa kun tekoäly valvoo
        Eikä oikeat ihmiset rajoita häirikköjen tekemisiä
        Mä en jaksa enää.
        Naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika sentään. Sinä se jaksat tuota jatkuvasti toitottaa.

        Onko sulla mielenterveys jotenkin vinksallaan.

        Lopeta tuo tyhjän mies/nainen jankkaus ja mene tekemään jotain
        järkevämpää, vaikka ulkoilemaan edes!

        On sillä nimenomaan kiusaamisvaihde päällä 24/7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä kun toi tyyppi kiusaa aivan kaikkia sivustolla
        Mitää oikeaa asiaa sillä ei oo
        Leikkii ylläpitoa tai bottia.
        Tavoitteena olla kaikille kamala
        Copyright paste flooraus ketjusta toiseen .
        Suomi 24 ei oo enää kiva keskusalusta.
        Meen muualle ennen kun pää hajoaa lopunkin
        Saa onitella saavutuksestaan
        Kiusas herkän naisen pois sivustolla.
        Mulle jäi traumat
        Joten en palaa tänne ikinä enää.
        Tän siitä saa kun tekoäly valvoo
        Eikä oikeat ihmiset rajoita häirikköjen tekemisiä
        Mä en jaksa enää.
        Naiselta.

        Tosi herkkä olet. Tule tänne minun luo niin pääset pokevideolle ja vanhojen kurppasten mulkkujen kiihokkeeksi 24/7 ja saatat löytää itsesi myös joltain pervosaitilta.Stalkattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi herkkä olet. Tule tänne minun luo niin pääset pokevideolle ja vanhojen kurppasten mulkkujen kiihokkeeksi 24/7 ja saatat löytää itsesi myös joltain pervosaitilta.Stalkattu.

        Ei sitä elämää enää ikinä kyllä



        Ei kiitos
        Mulle riitti exän touhut.
        Mä en oo mikää huora tai polkemalli
        Ettiköön aidon huoran

        Inhoan itseäni yli kaiken sen kaiken jälkeen.
        Oon kyllä inhonnut enrnminkin mutta toisella tavalla.

        Jos taloudessa ei olisi ollu käsiasetta en olisi edes ikinä siihen mieheen koskenut tai leikkinyt et on kivaa
        vaikkei ollu, vai sillä hullulla oli kivaa.
        En todellakaan halua kokea lisää samaa .

        Naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi herkkä olet. Tule tänne minun luo niin pääset pokevideolle ja vanhojen kurppasten mulkkujen kiihokkeeksi 24/7 ja saatat löytää itsesi myös joltain pervosaitilta.Stalkattu.

        Kannattaa pysyä kaukana kaiken maailman nistirottaraiskaajista, sanoi pollarisetä eräälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä nimenomaan kiusaamisvaihde päällä 24/7

        Se on kyllä kiusaamista pahimmillaan, jos mainitsee että kaikki kirjoitukset netissä ei ehkä olekaan totta tai koske itselle tuttuja henkilöitä


    • Anonyymi

      Ei ole ainoa noita nainen, joka toimii vastaavalla tavalla.

    • Anonyymi

      Ei noilla naisilla järki juokse päässä toisin sanoen eivät osaa ajatella ja olla naisia vaan aina täytyy haarat aukaista

      • Anonyymi

        Kiusaa vaan, olet kuuluisa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaa vaan, olet kuuluisa siitä.

        Se siinä voi ollakin
        Saa takuulla huomionsa kun on ilkeä ja julma.
        Erottuu massasta.
        Ehkä sama tyyppi ei saa riittävästi huomioon irl
        Vaan on turhautunut tähti


    • Anonyymi

      Tapahtuiko kenties pohjois-pohjanmaalla...

      • Anonyymi

        Uusimaa on tällaisten tapahtumien keskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimaa on tällaisten tapahtumien keskus.

        Sanoo trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimaa on tällaisten tapahtumien keskus.

        Taitaa vastaavaa tapahtua ympäri Suomen.


    • Anonyymi

      Anteeksi, olin niin puutteessa😢

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1543
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1052
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      723
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe