Perjantaina se sitten tapahtui. Kaikkien ennustama tapahtuma. Vain ajankohta oli epäselvä.
Mutta nyt on sitten seuraavat rahantekomahikset. Tästä alkaa heilunta. Enempää en paljasta.
Tai no vähän paljastan. Ihmisiä on tosi paljon "sormi liipasimella", koska halutaan varmistaa kymmenien - jopa satojen prosenttien voittoja. Mutta samalla on enemmän tai vähemmän yleistä tietoa, että nousuvaraa on vielä paljon.
Aina on niitä, jotka haluaa keskiarvoa enemmän voittoa ja siksi haluaa hyödyntää heiluntaa. Vähintään niin, että koittaa keventää huipulla ja tankata uudestaan, mutta myös heitä, jotka shorttaa hetken.
Mitä tänään pitäisi tehdä? Tiedätkö sinä? Minä en tiedä. Mutta vahva veikkaus on.
Nvidia näkemyksiä
12
232
Vastaukset
- Anonyymi
Me ollaan töissä. Ei oo aikaa miettiä tuollaisia.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eiköhän tässä oo pientä seilausta nyt alkuviikolla. Mutta sitten se ke tai viimeistään to lähtee taas kaakkoon. Häviäjiä ei oo. Kaikki voittaa. Paitsi te, jotka ette lähde vieläkään mukaan.
- Anonyymi
Mää ostin lisää aamulla, kun oli tippunut. Sitten se taas nousi ja nyt taas on tippunut.
- Anonyymi
Nousee tämän vuoden loppuun mennessä 1000 euroon kpl
- Anonyymi
Kyllä se heilunta alko.
- Anonyymi
P/E hieman turhan korkea.
Pitää odotella, että arvo putoaa kymmenesosaan. - Anonyymi
Mä sain äsken sitä hintaan 661,65e!!
- Anonyymi
Mulla on nvidiaa 87 kpl. Pitäiskö myydä.
- Anonyymi
Se nousee vaan lisää. Uskon.
- Anonyymi
Nvidian alamäki on alkanut?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776