Oikein aurinkoista päivää

rakkaat ystäväiset 🥰 olen nyt täällä suomi24ssä seurannut keskustelua, ja tullut siihen tulokseen että keskustelu on mielestäni hetkittäin hyvinkin epäasiallista, ja tulee muittenkin keskustelijoitten puolesta paha mieli 😢 kun heillä menee selkeesti ihon alle sellanen 😭, itselläkin menee, mutta olen siihen tavallaan vähän jo turtunut kun saa päivittäin sitä p**kaa niskaan tosielämässä, heti jos rohkenee astumaan ovesta ulos, taidan olla elämän kovettama ihminen, viikonlopun hyökkäys väkivaltainen hyökkäys minua vastaan oli viimeinen niitti. taistelen ja tulen taistelemaan päivittäin kyynisyyttä vastaan, oikeudenmukaisuuden puolesta 💖. olen aina huolehtionut, auttanut ja puolustanut heikoimassa asemassa olevia henkilöitä, naisia, lapsia mielenterveysongelmaisia kodittomia yms. palkaksi tästä olen saanut fyysistä väkivaltaa lähinnä konduktöörien bussikuskien poliisin järjestyksenvalvojien yms. valtion toimesta päivittäin fyysistä julmaa ja raakaa väkivaltaa, sekä uhkailuja. jos hyvään vastavaan vastataan väkivallalla, mitä jäljelle jää 💔 pelko on ottanut elämässäni vallan 😱😢. on ihan vakavissaan harkittava semmoista toimintasuunnitelmaa että linnottaudun tänne kotiin enkä poistu täältä ollenkaan. kiitos ja kumarrus olen puhunut 🙏
oikein aurinkoista ja siunattua kevättalvea 😇 ja paljon haleja 🤗 rakkaat ystäväiset 🥰 edelleen on ikävä kaivattuani 😢💖✨

5

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelkkiä fraasejA

      Tuollaiset kaverit laitetaan yli laidan

    • Anonyymi

      Totuusko ei voi myös vapauttaa? Minä ku oon ymmärtäny vähän toisin tämän jutun

    • Olemme osittain samoilla linjoilla.

      Olen uusi täällä. Järkytyin joistain keskusteluista. Enkä voi ymmärtää miten joku tuntematon voi toista haukkua. En ota mitään ketjua tähän esille, ei ole varmaan vaikea löytää. Olen varmaan saanut lokaa itsekin niskaan täällä, mutta mulla on paksu nahka ja psyyke.
      Yläasteella puolustin tyttöjä ja joskus poikia koska eivät osanneet pitää puoliaan. Nostin kiusaajan yksinkertaisesti seinälle, en kestänyt nähdä jos joku joutui kiusatuksi. Seurasin kiusaajaa yleensä pidempään, että jatkaako. Pahinpia on myös ne jotka eivät puutu kiusaamiseen. Höykytin monta kiusaajaa koulussa. Joskus sitä piti jatkaa perjantaisin koulun jälkeen kaupungilla elettiin 90 luvun alkua. Sain kyllä turpaani, mutta sai kyllä kiusaajakin. Mutta kiusaamiset loppuivat. Opettajalle ei niistä kannattanut puhua silloin, ei ne välittäneet meidän koulussa. "Palkinnoksi" sain tyttöjen luottamuksen. Olinkin kohtuu suosittu. Puolustan aina kiusattua, myös aikuisiällä. Otin turpaani tai en.

      Tuo mitä sinä aloittaja koet tällä hetkellä, kuulostaa aika pahalta. Onko tosiaan kaikki totta mitä kerroit? Jos niin paljon voimia sulle!

      Kerron omaa "tarinaani" jos haluan. Siitä ei kukaan päätä muu kuin minä. Älä lue jos ei sanomani oikein kohtaa ajatustesi kanssa. Jos haluat tulla kiusaamaan, niin tule. Nostan sinut seinälle, kevyesti. Ketään ei saa kiusata. Osittain varmaan käytökseni johtuu nuoruus vuosien perhe-elämästä. Perheväkivaltaa mitä jouduin katsomaan ja tuntemaan omissa nahoissani lapsena ja teini-ikäisenä. Henkistä ja fyysistä. Kaikki on hyvin nyt. Olen käsitellyt asiat nuorena aikuisena vuosia sitten. En ole kyllä vanha tälläkään hetkellä.

      Nämä perähikiän peräkamarin pojat jotka huutavat takarivistä *mielenterveyspotilaita* melkein jokaisen kirjoittajan kohdalla, katsokaa peiliin. Mitä näet? Minä tiedän kyllä.

      Voimia kaikille kiusatuille, auttaisin jos voisin ja kerkeäsin.

      • Siis samoilla linjoilla aloittajan kanssa.


    • Anonyymi

      Haleja ja voimia 🥰
      Olet hyvä ihminen 🫶

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      1994
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1468
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1137
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1112
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      127
      1036
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      33
      928
    Aihe