Ajettu kohta 270 000 2014 malli kuinkahan monta kilometriä moottori kestää?
Kia Picanto
8
357
Vastaukset
- Anonyymi
Sen tietää vain mr Kia. Tai tanssija Kia. Kia tarjoaa kovaa kyytiä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kestää vielä useita kilometrejä. Jopa kymmeniä kilometrejä. Joskus jopa satoja kilometrejä.
- Anonyymi
Ei tuon enempää tarvi kestääkkään kun halpa ostaa uutena.?
- Anonyymi
Auton kestävyys on monen tekijän summa.
- Anonyymi
Juu, harvoin moottorin kestävyys tai kestämättömyys on paalauksen juurisyy.
Sitten kun pikkuvikaa alkaa kasaantua niin, että seuraavasta katsastuksesta pääsee läpi vain ison kasan halpoja osia vaihtamalla, niin loppujen lopuksi se viimeinen niitti voi olla se, että autoon pitäisi ostaa uudet renkaat ennen katsastusta tai vaihtaa tuulilasi.
- Anonyymi
Okei, kiitos ei kestä.
- Anonyymi
Jos on öljyt ja suodattimet vaihdettu ajallaan, niin ei ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637