Joka päivä ja joka ikinen yö, sinua ajattelen

Anonyymi-ap

27

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otsikko osui ja upposi. Juuri noin miekin ajattelen ja tunnen.

      • Anonyymi

        Hyvä, että sie myös, sie ja mie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että sie myös, sie ja mie.

        Enpä tiiä, onko hyvä, kun vuosia ja vuosia pyöriny mielessäni aamuja ja iltoja myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiiä, onko hyvä, kun vuosia ja vuosia pyöriny mielessäni aamuja ja iltoja myöten.

        Enpä tiiä minäkään, kun on ihan sama juttu. On melko outo tilanne vai mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiiä minäkään, kun on ihan sama juttu. On melko outo tilanne vai mitä.

        En tiiä sinusta, mutta ainakin miulla järki on tainnut jäädä jonnekin matkan varrelle. Tai oikeastaan se taisi hävitä aikoinaan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä sinusta, mutta ainakin miulla järki on tainnut jäädä jonnekin matkan varrelle. Tai oikeastaan se taisi hävitä aikoinaan heti.

        Sehän se, kun jätti ensimmäisellä kohtaamisella miutkin kuin nallin kalliolle. Uni ei meinannut viime yönä tulla silmään, kun ajattelin vaan sitä, kuinka rakas on. Yritin nukkua, mutta ajattelin vain yhtä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se, kun jätti ensimmäisellä kohtaamisella miutkin kuin nallin kalliolle. Uni ei meinannut viime yönä tulla silmään, kun ajattelin vaan sitä, kuinka rakas on. Yritin nukkua, mutta ajattelin vain yhtä asiaa.

        Milloin näit viimeksi hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se, kun jätti ensimmäisellä kohtaamisella miutkin kuin nallin kalliolle. Uni ei meinannut viime yönä tulla silmään, kun ajattelin vaan sitä, kuinka rakas on. Yritin nukkua, mutta ajattelin vain yhtä asiaa.

        Kuin nallin kalliolle? Oliko ihan ennenkokematon tilanne? Jospa kertoisit vähän enemmän siitä, mitä yhtä asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit viimeksi hänet?

        Siitä on yli 10 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin nallin kalliolle? Oliko ihan ennenkokematon tilanne? Jospa kertoisit vähän enemmän siitä, mitä yhtä asiaa..

        En mä taida sen enempiä täällä. Hän lähti, minä jäin.
        Haaveilin hänen läheisyydestään.
        Mie tykkäsin siitä murrestaan myös ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on yli 10 v.

        No siulla on sitten vielä vähän pitempi aika kulunut!
        Mie näin hänet ja ihan hippusen verran juteltiinkin ehkä joskus 2017 tai 2018. Senkin jälkeen olen kyllä nähnyt, mutta vain kauempaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siulla on sitten vielä vähän pitempi aika kulunut!
        Mie näin hänet ja ihan hippusen verran juteltiinkin ehkä joskus 2017 tai 2018. Senkin jälkeen olen kyllä nähnyt, mutta vain kauempaa..

        Juu kunnolla nähtiin tuolloin ja juteltiin, mutta kun välimatkaa on paljon niin näkeminenkin on jäänyt. Tuossa on vinkki vitosta mukana karvaisesta kaveristaankin. Tunnistaisi jos lukisi 😂


    • Anonyymi

      Sähköt sait sähköt kitaraas. ❤️

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Nainen mielessä ja viikko vasta alussa🤔

      • Anonyymi

        Ikävä tuppaa kasvamaan kun näkee pitkästä aikaa, minulla mies mielessä.


      • Anonyymi

        Kiva, en ole nähnyt häntä pitkiin aikoihin.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tuppaa kasvamaan kun näkee pitkästä aikaa, minulla mies mielessä.

        Niin tekee. Nähdään pian?


    • Anonyymi

      Se on oikein kun nainen ja mies

      • Anonyymi

        Se on onni niille, joilla on noin. Muusta en tiedä, joten en voi muiden puolesta sanoa.

        -ap


    • Anonyymi

      Ei ole minulle, ja eikä tule ku ei hän ole käynyt täällä varmaankaan ikinä. Ainakaan hän ei ikinä vastannut mitään. Turha toive. Ajattelin että olisin saanut vihdoinkin kysyä, että lähteekö hän kahville ja oltais juteltu, että tykkääkö hän minusta vai ei... olisin saanu lopulta asian loppuunkäsitelty. (Turha aloittaa yhden viestin takia ketjua, ku ei hän ikinä vastaa.)

      Toivottavasti te muut löydätte täältä kaipaamanne henkilön ja saatte asiat selville.

      Minä en löytäny.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 K­­­u­­­u­­­m­­­a­­t­ ­­t­y­­­t­­ö­t­ ­­­o­­­d­­o­­­t­­­t­­­a­v­­­­­a­­­t­­­ ­s­­­i­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18309838

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe