Isyys oikea isäni jota pohtinut aina vuosikausia kun kaikki alkoi siitä

Anonyymi-ap

Kun äitini sanoi noin 7-10 kertaa isälleni avioliiton aikana että hän ei ole mun ja veljeni isä ja muistaakseni hän sanoi näin aina riidan päätteeksi, mutten ole satavarma että sanoiko aina riidan päätteeksi. Sitä pitäs kysyä isältä. Veljeni kerran pillahti itkuun kun hän kuuli mitä äiti sanoi. Nämä asiat on ainakin minua kummitelleet pääkoppaani koko keskipitkän elämäni ajan enkä ole ottanut asiasta selvää. Onko niin että ennustajat eivät suostu kertomaan näin arkaluonteista asiaa?? Jos oikein muistan, niin isäni taisi ottaa kerran yhteyttä ennustajaan ja hän kysyi häneltä juuri niistä isyysasioista niin ennustaja muistaakseni sanoi jotain että ei hän halua kertoa noin arkaluonteisia asioita mutta taisi kuitenki sanoa että kyllä isäni on mun ja veljeni oikea isä, mutta on mahdollista, että ennustaja ei halunnut kertoa oikeaa totuutta ja kuitenkin hän sanoi isälleni että ei halua ottaa kantaa koska arka asia.

En tiedä otanko selville asian koskaan. Asia voi jäädä siis täysin mysteeriksi. Mä epäilen että mun isäni on eräs henkilö jonka tunnen hyvin. Hänellä on aika paljon samanlaisia piirteitä luonnepuolella kuin minulla ja myös ulkonäkö, esim kasvot on aika samat sekä silmien muoto ja silmät samanlaiset sekä pääkallon muoto, ja esimerkiksi pääkallon muoto edestä katsottuna hyvin sama ja samantyylinen selkä(notkoselkä) ja suhteessa pitemmät jalat suhteessa selkään sekä paljon samanlaisia eleitä ja toimintatapoja sekä kujeita ja kaiken lisäksi vielä aika samanlainen puhetyyli eli nopea puhe joka voi kuulostaa epäselvältä, sillä etenkin hänellä jota epäilen isäkseni, niin hänellä lisäksi huono ulosanti,ja minullakin puhe on semmosta välilä, ettei saa selvää, mut johtuu enempi siitä kun puhun niin nopeaa ja samanlainen äänenpaino , samantyylinen puheääni ja samanlainen aivastus ja yskimisääni sekä me molemmat usein rapataan ihoa ihan älyttömästi jne jne. Hän on lisäksi heikkohermoinen kuten minä ja vähän jääräpää (minä en yhtä jäärä) ja hänellä paljon eri sairauksia ja onpa minullakin sairauksia jonkun verran tai aika paljon ja huono kropassa sietokyky fyysiselle urakoinnille koska herkästi menee kroppa siitä sekaisin sekä mieli että voi alkaa sydäntä rasittaa tai huonovointisuutta ja hengästymistä. Lisäksti taipumusta meillä molemmilla maata sängyssä paljon vuorokauden aikana tekemättä juuri mitään. Hän myös piereskelee paljon kuten minä.

0

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

        Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
        Perussuomalaiset
        243
        2111
      2. Miksi tunnet vetoa..

        Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
        Ikävä
        80
        1817
      3. Mitä te palstan ihanat naiset

        Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
        Sinkut
        72
        1529
      4. Tapaus Vornanen

        Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
        Maailman menoa
        109
        1245
      5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

        Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
        Ikävä
        64
        1150
      6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

        Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
        Ikävä
        53
        1115
      7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

        Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
        Suhteet
        19
        1056
      8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

        Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
        Ikävä
        11
        1044
      9. Ilona Siekkinen

        Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
        Yhteiskunta
        1
        970
      10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

        Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
        Turvallisuuspalvelut
        13
        891
      Aihe