Onko mimmonen firma kellään kokemuksia?
Mt-Konepalvelu Oy Harjavalta
14
4611
Vastaukset
- Anonyymi
Isäntä kuulemma täysi mulkero,,,ei pysty ollenkaan myöntämään virheitään ja menettää malttinsa täysin jos joku kyseenalaistaa työn lopputuloksen!!!
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. Siihen vielä päälle kaljan kanssa lotraaminen työaikana.
- Anonyymi
Samaa mieltä :D
- Anonyymi
Johtaja ajelee kylillä euroopanomistajan elkein. Jos joku ei aja herran mielestä riitävän lujaa, alkaa sen päivänen valoshow ja mutkittelu takana. Jollei muuten pääse ohi niin kurvataan vaikka risteyksessä jakajan väärältä puolen. Tai muuten ohitetaan keulaa viistäen ja kivet lentää.
- Anonyymi
Mahtaako olla sama firma kun huolsi Kärkkäisen koneita, jos kone vuosi kuin seula letkusta ja piti portaat irroittaa edestä pois, niin liian iso työ ;)
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei voi kauhalla vaatia, kun on teelusikalla annettu... Mitäpä sitä sukurasitteelleen kukaan voi?
- Anonyymi
Eipä johtaja itse paljoa ajele, taitaa olla sen verran kännissä että tytär hoitaa ajamisen ja itse johtaja istuu kyydissä
- Anonyymi
Eipäammatillinen. En kauheasti luottaisi tuohon.
- Anonyymi
Vakavasti mt-ongelmainen myyjä.
- Anonyymi
Nyt on kuulemma antanut kenkää kovalle työmiehelleen korjaamolta kännissä töihin tulemisen takia,,,vaikka taitaa kyllä olla itsellään samaa vikaa???
- Anonyymi
Aivan, toimarillahan ei ole erioikeuksia kun tällaisesta tilanteesta puhutaan?
Tottakai pienen firman omistajalla on oikeus itse olla juovuksissa, vaikka ei sitä hyväksyisi työntekijöiltä. Sehän on se tilanne, mihin moni firmaa rakentava pyrkii, miltei täyteen vapauteen.
Idioottimaista ajatella, että firman rakentanut tyyppi olisi sidottu duunareiden kanssa samaan kaavaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, toimarillahan ei ole erioikeuksia kun tällaisesta tilanteesta puhutaan?
Tottakai pienen firman omistajalla on oikeus itse olla juovuksissa, vaikka ei sitä hyväksyisi työntekijöiltä. Sehän on se tilanne, mihin moni firmaa rakentava pyrkii, miltei täyteen vapauteen.
Idioottimaista ajatella, että firman rakentanut tyyppi olisi sidottu duunareiden kanssa samaan kaavaanYrittäjällä harvoin on täyttä vapautta, siitä saa harva nauttia. Jos johtaja on kännissä työpaikalla työaikana, niin tuskin se yritys kovin hyvin rullaa, yrittäminen kun on 24/7 sitoutumista yrityksen asioihin.
- Anonyymi00019
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä... Koville ottaa joillekin. Tsemppiä..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153