Onko mimmonen firma kellään kokemuksia?
Mt-Konepalvelu Oy Harjavalta
12
4080
Vastaukset
- Anonyymi
Isäntä kuulemma täysi mulkero,,,ei pysty ollenkaan myöntämään virheitään ja menettää malttinsa täysin jos joku kyseenalaistaa työn lopputuloksen!!!
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. Siihen vielä päälle kaljan kanssa lotraaminen työaikana.
- Anonyymi
Samaa mieltä :D
- Anonyymi
Johtaja ajelee kylillä euroopanomistajan elkein. Jos joku ei aja herran mielestä riitävän lujaa, alkaa sen päivänen valoshow ja mutkittelu takana. Jollei muuten pääse ohi niin kurvataan vaikka risteyksessä jakajan väärältä puolen. Tai muuten ohitetaan keulaa viistäen ja kivet lentää.
- Anonyymi
Mahtaako olla sama firma kun huolsi Kärkkäisen koneita, jos kone vuosi kuin seula letkusta ja piti portaat irroittaa edestä pois, niin liian iso työ ;)
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei voi kauhalla vaatia, kun on teelusikalla annettu... Mitäpä sitä sukurasitteelleen kukaan voi?
- Anonyymi
Eipä johtaja itse paljoa ajele, taitaa olla sen verran kännissä että tytär hoitaa ajamisen ja itse johtaja istuu kyydissä
- Anonyymi
Eipäammatillinen. En kauheasti luottaisi tuohon.
- Anonyymi
Vakavasti mt-ongelmainen myyjä.
- Anonyymi
Nyt on kuulemma antanut kenkää kovalle työmiehelleen korjaamolta kännissä töihin tulemisen takia,,,vaikka taitaa kyllä olla itsellään samaa vikaa???
- Anonyymi
Aivan, toimarillahan ei ole erioikeuksia kun tällaisesta tilanteesta puhutaan?
Tottakai pienen firman omistajalla on oikeus itse olla juovuksissa, vaikka ei sitä hyväksyisi työntekijöiltä. Sehän on se tilanne, mihin moni firmaa rakentava pyrkii, miltei täyteen vapauteen.
Idioottimaista ajatella, että firman rakentanut tyyppi olisi sidottu duunareiden kanssa samaan kaavaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140