Miksi räsäsläiset vihaavat homoja?

Miksi te räsäsläiset oikein vihaatte homoja? Homot eivät ole tehneet mitään väärää eikä laitonta? Miksi puratte pahaa oloanne homoihin?

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HS tänään: Ryhävalaiden parittelua kuvattiin ensi kertaa - olivat uroksia!
      Nauroin taas ääneen - kaikkien uskovaisten kustannuksella. Osui ja uppos. Siinnä meni taas yksi argumenttinne.

      • Siinäpä taas pohdittavaa. Että kun se homous on kuulemma oma valinta. Kuka menisi ja eheyttäisi nämä valaat? Tosin silloin kyllä pitäisi pukea päälle musta kumiasua ja sekin on nyt jo tietysti pervoa....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siinäpä taas pohdittavaa. Että kun se homous on kuulemma oma valinta. Kuka menisi ja eheyttäisi nämä valaat? Tosin silloin kyllä pitäisi pukea päälle musta kumiasua ja sekin on nyt jo tietysti pervoa....

        Kumihousuissa ne kulkee muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumihousuissa ne kulkee muutenkin.

        joo ei sen väliä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumihousuissa ne kulkee muutenkin.

        Ai siis valaat kulkevat kumihousuissa? Vaiko hihhuli-eheyttäjät?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai siis valaat kulkevat kumihousuissa? Vaiko hihhuli-eheyttäjät?

        Aitolaisilla on peltihousut +siveysvyö


      • Anonyymi

        Homostelu on luonnotonta myös eläinten keskuudessa. Nehän kuolisi sukupuuttoon, jos kaikki eläimet homostelisi. Sen takia homostelu vähentää luonnon monimuotoisuutta.


    • Anonyymi

      Eihän Päivi Räsänen homoja ihmisinä vihaa vaan te vihaatte ihmisiä ja Päivi Räsästä.

      • Jaa. Missähän se näkyy että vihataan ihmistä noin yleisesti? Voisitko kertoa?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jaa. Missähän se näkyy että vihataan ihmistä noin yleisesti? Voisitko kertoa?

        Syyttäjät vihaavat Räsästä. Ihan ilman mitään aihetta. Pitäisi olla oikeusvaltio mutta Suomi ei sitä tässä tapauksessa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjät vihaavat Räsästä. Ihan ilman mitään aihetta. Pitäisi olla oikeusvaltio mutta Suomi ei sitä tässä tapauksessa ole.

        Jos rakastaa homoja, vihaa Räsästä. Räsänen on vain yksi kristitty muitten joukossa jotka rakastavat homoja ihmisinä, mutta pitävät heidän elämäntapaansa moitittavina.

        Homojen elämä tarvitsee vain pienen korjausliikkeen. Pitää pelastua ja ottaa vastaan syntien sovitus Jeesuksessa Kristuksessa. Se on tasa-arvoinen prosessi, mutta jokaisen oma identiteetti on ainutlaatuinen ja voi tuottaa vaikeuksia eri määrissä. Jokainen voi itse päättää omat asiansa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe