Häirintä ravintoloissa

Anonyymi-ap

Minua on solvattu homokammoisella nimellä ravintoloissa. Mcdonaldsissa aikoinaan työntekijä sanoi "tuo (homokammoinen sana) tuli taas hakemaan ruokaa" ja "et saa ruokaasi nopeammin jos tilaat ulkoa (homokammoinen sana).

Citymarketissa kun ostin fantaa, työntekijä sanoi että "(homokammoinen sana) juo fantaa".

Onko muita häiritty homovastaisilla sanoilla eri paikoissa?

48

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdysvalloissa erästä solvattiin homokammoisella sanalla mcdonaldsissa ja hänelle tarjoiltiin hampurilainen lähes raakana, punaista irtosi pihvistä. Erikoista huonoa kohtelua.

    • Anonyymi

      Mä pidän tiukkoja farkkuja tai college-housuja ja jalassa urheilulenkkareita niin että kaikki näkee. Kommentit on yleensä kehuvia. Vaihda ystävälliseen ravintolaan.

      • Anonyymi

        Näkee minkä? Eiköhän muutkin kuin homot pidä tiukkoja farkkuja. Tuo on hyvä neuvo että menee ystävällisiin ravintoloihin.

        Itsekin koin homokammoa kun olin yhdysvalloissa. Lentokoneessa, aika pienessä, pilotti tai stuertti vilkaisi minuun ja sanoi homokammoisella nimellä. Ravintolassa kun tarjoilija ei kuullut tai ymmärtänyt tilausta niin sanoin toisen puolesta sen numeron mikä on annoksen edessä. Tarjoilija vastasi "ei sitä numeroa tarvitse sanoa (homokammoinen sana)" ja lähtiessä kun unohdin antaa tippiä hän sanoi "en tarvitse tippiäsi (homokammoinen sana)"


    • Anonyymi

      Mene (homokammoinen sana) sinne homoravintolaan ja jätä heterot rauhaan.

      • Anonyymi

        Missä homoille on oma ravintola? Ei rotuerottelu vaan seksuaalisen suuntautumisen mukaan tehty erottelu.


      • Anonyymi

        Sinä se olet olevinasi jokin erikoisuus. Homot on ihan tavallisia ihmisiä ja osa kansaa, ja heillä on lupa omalla yleisillä paikoilla kuten muillakin .miten vanhan aikainen oikeastaan olet kun aina vaan näyttää olevan homovihaa, siis mitä siinä on vihattava jos ihminen sattuu syntymään erilaisella suuntauksella, ei hän itse sitä ole päättänyt.
        Eihän sinuakaan varmaan syrjitä vaikka oletkin hieman kelkasta pudonnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä homoille on oma ravintola? Ei rotuerottelu vaan seksuaalisen suuntautumisen mukaan tehty erottelu.

        Ihmisiä ei tarvitse eroitella mitenkään jokain saa olla se miksi on syntynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet olevinasi jokin erikoisuus. Homot on ihan tavallisia ihmisiä ja osa kansaa, ja heillä on lupa omalla yleisillä paikoilla kuten muillakin .miten vanhan aikainen oikeastaan olet kun aina vaan näyttää olevan homovihaa, siis mitä siinä on vihattava jos ihminen sattuu syntymään erilaisella suuntauksella, ei hän itse sitä ole päättänyt.
        Eihän sinuakaan varmaan syrjitä vaikka oletkin hieman kelkasta pudonnut

        Ei homoksi synnytä.
        Olet myöskin jäänyt kelkan kyydistä, sinun useat viestisi osoittavat sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet olevinasi jokin erikoisuus. Homot on ihan tavallisia ihmisiä ja osa kansaa, ja heillä on lupa omalla yleisillä paikoilla kuten muillakin .miten vanhan aikainen oikeastaan olet kun aina vaan näyttää olevan homovihaa, siis mitä siinä on vihattava jos ihminen sattuu syntymään erilaisella suuntauksella, ei hän itse sitä ole päättänyt.
        Eihän sinuakaan varmaan syrjitä vaikka oletkin hieman kelkasta pudonnut

        Vai tavallisia ihmisiä? Hah!


    • Anonyymi

      Vie sinne Pepsident-hymy kuten Yhdysvalloissa.

      • Anonyymi

        Niin tai jordan hymy


    • Anonyymi

      Hassu tarina

      • Anonyymi

        Ehkä kiusaajille ja sadisteille se on hauska tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kiusaajille ja sadisteille se on hauska tarina.

        Ihan niin niille on aina ironia hauskaa etekkin toisen ihmisen kustannuksella . Haluavat haavoittaa toiioa ihmisiä ja yleensä niistä miehistä tulee vanhojapoikia, koska kukka sellaisten kanssa haluaisi olla jolla on ennakkoluuloja asiasta mille kukaan ei voi mitään .
        Ei niitä viitsi edes sääliä niin ällöttäviä ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kiusaajille ja sadisteille se on hauska tarina.

        Luuletko oikeasti olevan totta? MInä en usko yhtään koko tarinaan. Kaikki syrjintä on aina tuomittavaa, mutta tämä on ihan puhdas sepitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti olevan totta? MInä en usko yhtään koko tarinaan. Kaikki syrjintä on aina tuomittavaa, mutta tämä on ihan puhdas sepitys.

        No totta se on. Kai ihan tervettä epäillä muiden tarinoita mutta uskokaa tai älkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti olevan totta? MInä en usko yhtään koko tarinaan. Kaikki syrjintä on aina tuomittavaa, mutta tämä on ihan puhdas sepitys.

        Mikä siinä on niin uskomatonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti olevan totta? MInä en usko yhtään koko tarinaan. Kaikki syrjintä on aina tuomittavaa, mutta tämä on ihan puhdas sepitys.

        Kyllä olen kuullut monelta saman tapaisia letkautuksia, joten totta on aillä paljon on ihmisiä vieläkin joille ei ole mennyt jakeluun mitä homous on , vaan tyhmänä pällistelevä tonttu päästää suustaan asioita mitä ei itse haluaisi kuulla itsestään


    • Anonyymi

      Sun on ajateltava ettei nämä jotka nimittelevät ole älykkyystasoltaan mitenkään korkeissa numeroissa. Jokainen ihminen nykyään tietää että seksuaalisuus määräytyy jo kohdussa jollekkin homoseksuaalisuus toiselle heteroseksualisuus. Ihan sama kumpi

      Ja koska nämä ihmiset eivät sitä ylety ymmärtämään niin ei voi mitään. Ovat ainoastaan typeriä ja näyttävät sen, kun heillä on mielikuvituksissa tehty kuva homoista joka ei suinkaan vastaa sitä mitä homous on. Ja ovat ainoastaan typeriä olioita
      Mutta kun katsot missä työssä ovat niin huomaat ettei heillä edes ole koulutusta mihinkään muuhun! Kun juuri johonkin missä voivat olla ilman koulutusta
      Ja senkin työnsä hoitavat huonosti. Minä sinuna ilmoittaisin firmojen johdolle miten he kohtelevat ihmisiä . Kai ne sitten saisivat jonkun apu työpaikan missä eivät voi ihmisiä alentaa kertomallasi tavalla. .eivät vaan älyä sen enenmpää.

      • Anonyymi

        Niin he kaikki olivat nuoria. Heidän keskuudessa homoviha on vain coolia. He voisivat kuitenkin töissä käyttäytyä asiallisemmin. Työpaikassa on työrooli.


      • Anonyymi

        Ei se sinunkaan äo ole kovinkaan kehuttava, ei ole vielä tieteellisesti todistettu, että se olisikin syntymälahja, eikä myös seksuaalisuuden määräytymistä ole vieläkään pystytty todistaa.
        Huomasitko monta kertaa toistit mantrasi muiden älykkyydestä?
        Kokonaisuudessa turha kommenttisi oli sekava.
        Mikähän sinun koulutuksesi voisi olla äo:si ja kirjoitustaitosi mukaan, veikkaan varastoalaa tai kaupassa hyllyttämässä ja tähtäimessäsi on kassanhoitajan paikka.
        Yleensä ihmisillä on vain yksi koulutus ja siksi he tekevät sitä eikä mitään muuta, miksi pitäisi heillä olla koulutus vielä johonkin muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin he kaikki olivat nuoria. Heidän keskuudessa homoviha on vain coolia. He voisivat kuitenkin töissä käyttäytyä asiallisemmin. Työpaikassa on työrooli.

        Aika oppimattomia nuoria sinänsä , koska eivät näytä tietävän ettei kukaan voi sille mitään jos syntyy toisella suuntauksella . Eikö ne edes. Siinä elämän kovassa koulussaan ole tietoa saaneet miksi joku syntyy homoseksuaalisena ihan kun toiset syntyvät heteroseksuaalisena. . Heidän b
        Vanhempansa ovat ilmeisesti yhtä pihalla tieteestä , jolla asia on selitetty. Näinhän näitä sikiää turpaansa aukomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinunkaan äo ole kovinkaan kehuttava, ei ole vielä tieteellisesti todistettu, että se olisikin syntymälahja, eikä myös seksuaalisuuden määräytymistä ole vieläkään pystytty todistaa.
        Huomasitko monta kertaa toistit mantrasi muiden älykkyydestä?
        Kokonaisuudessa turha kommenttisi oli sekava.
        Mikähän sinun koulutuksesi voisi olla äo:si ja kirjoitustaitosi mukaan, veikkaan varastoalaa tai kaupassa hyllyttämässä ja tähtäimessäsi on kassanhoitajan paikka.
        Yleensä ihmisillä on vain yksi koulutus ja siksi he tekevät sitä eikä mitään muuta, miksi pitäisi heillä olla koulutus vielä johonkin muuhun.

        On todistettu että esim aivokuvauksessa on jotain erilaista homoilla se kun heteroilla, myös hormoonitoiminta äidin odottaessa vaikuttaa, geeneistä ja kromosomeista on myös tehty tutkimuksia .
        Eikö siinä jo ole tarpeeksi syitä miksi jonkun seksualiteetti syntyy erilaisena , niinhän heterotkin saavat seksualiteettinsä, jo syntyessään .
        Ja asiaa tutkitaan koko ajan enenmän , lääkäri lehdessä oli hiljattain siitä kerrontaa.
        Eikö mielestäsi vähä älyisten tyyliä jotenkin , vihata ihmistä joka ei ole heille mitään pahaa tehnyt ja joka kuuluu vähemmistöryhmään . Kukaan ei päätä itse miksikä syntyy.
        Ja koulutuksestani puheen ollen , veikkaa ihan mitä tahansa , mikään niistä ei pidä paikkansa .
        Joten minun ammattini on kyllä vaatinut koulutuksen , joten arvioi siinä miten haluat , ja tiedän näistä asioista ehkä hieman enemmän mitä sinä tiedät.

        Ja jokainen joka herjaa vähemmistöryhmiä , ei omaa korkeaa ÄO . Sillä jos omaisivat eivät väheksyisi ihmisiä jotka ovat ovat erilaisia . Siksi viittasin näiden kiusaajien koulutukseen ! Jos heillä se olisi niin eivät irvailisi vaan ymmärtäisivät asian .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todistettu että esim aivokuvauksessa on jotain erilaista homoilla se kun heteroilla, myös hormoonitoiminta äidin odottaessa vaikuttaa, geeneistä ja kromosomeista on myös tehty tutkimuksia .
        Eikö siinä jo ole tarpeeksi syitä miksi jonkun seksualiteetti syntyy erilaisena , niinhän heterotkin saavat seksualiteettinsä, jo syntyessään .
        Ja asiaa tutkitaan koko ajan enenmän , lääkäri lehdessä oli hiljattain siitä kerrontaa.
        Eikö mielestäsi vähä älyisten tyyliä jotenkin , vihata ihmistä joka ei ole heille mitään pahaa tehnyt ja joka kuuluu vähemmistöryhmään . Kukaan ei päätä itse miksikä syntyy.
        Ja koulutuksestani puheen ollen , veikkaa ihan mitä tahansa , mikään niistä ei pidä paikkansa .
        Joten minun ammattini on kyllä vaatinut koulutuksen , joten arvioi siinä miten haluat , ja tiedän näistä asioista ehkä hieman enemmän mitä sinä tiedät.

        Ja jokainen joka herjaa vähemmistöryhmiä , ei omaa korkeaa ÄO . Sillä jos omaisivat eivät väheksyisi ihmisiä jotka ovat ovat erilaisia . Siksi viittasin näiden kiusaajien koulutukseen ! Jos heillä se olisi niin eivät irvailisi vaan ymmärtäisivät asian .

        Ei lääkärilehti tunnistanut sinun väittämiä, tämän ainakin löysin https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/perima-ei-maaraa-homoseksuaalisuutta/?public=22b4712fd776bfed5666942cc4612840&utm_source=facebook&fbclid=IwAR02588R8a_bQNcF780MooLhbQ4H8Y55d0ICHoUVZxIsERt1V1JEJxUJUC0

        Enhän minä lääkärinä seuraa alan julkaisuja varmaankaan lähes yhtä paljon kuin sinä joka olet perehtynyt erikoisasiantuntuja kromosomitutkimuksista.
        Varmasti ymmärrät alan huippuasiantuntijana että geenit periytyvät 50/50 niin mistä ne perityt homogeenit tulevat? Vai määrääkö kromosomit tämän homoksi syntymisen?
        Suoritettiinko se PET-kuvauksena vai MRI-kuvauksena sinähän alan johtavana tutkija voit kertoa sen ja miksi juuri sillä menetelmällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika oppimattomia nuoria sinänsä , koska eivät näytä tietävän ettei kukaan voi sille mitään jos syntyy toisella suuntauksella . Eikö ne edes. Siinä elämän kovassa koulussaan ole tietoa saaneet miksi joku syntyy homoseksuaalisena ihan kun toiset syntyvät heteroseksuaalisena. . Heidän b
        Vanhempansa ovat ilmeisesti yhtä pihalla tieteestä , jolla asia on selitetty. Näinhän näitä sikiää turpaansa aukomaan

        Toiset syntyy pedofiileina, eläimiin sekaantujina, nekrofiileina jne, miksi lepakotkin haukkuu niitä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset syntyy pedofiileina, eläimiin sekaantujina, nekrofiileina jne, miksi lepakotkin haukkuu niitä???

        Toiset sitten syntyvät idioottina, hauku niitäkin ole tasapuolinen.


    • Anonyymi

      Mitä seurauksia edes on sillä että joku solvaa homokammoisella nimellä? Ei mitään. Mielestäni tällaisen työntekijän voisi irtisanoa , hän voisi saada maininnan viharikoksen tekemisestä ja sakot kunnianloukkauksesta.

      On turhauttavaa vain odottaa muutosta yhteiskunnan rakenteissa, parempaa homojen kohtelua. Haluaisin että muutos tapahtuisi nyt ja haluaisin pystyä vaikuttamaan jotta muutos tapahtuisi nopeammin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua on kielletty kahdessa eri mcdonaldsissa puolassa olla menemättä sisälle koska hän tai he luulivat minua homoksi. En tiedä oliko se se sama henkilö vai näyttikö samalta. Pelkäsin tappelua koska hän huusi.

      Englannissa joku nuori löi lasiin ja sanoi homokammoisella nimellä kun olin mcdonaldsissa.

      Tällaista häirintää ja syrjintää.

      • Anonyymi

        Tarkoitin siis että löi ikkunaan.


      • Anonyymi

        Miten nämä aina tapahtuvat kaikki juuri sinulle ja aina McDonald'sissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nämä aina tapahtuvat kaikki juuri sinulle ja aina McDonald'sissa..

        Nuoret voi olla homovastaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret voi olla homovastaisia

        Tai sitten aloittaja satuilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten aloittaja satuilee.

        Ihan kympillä sekoilee. Mikä sana on homokammoinen?


      • Anonyymi

        Olet siis lepakko ja luulivat homoksi, kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kympillä sekoilee. Mikä sana on homokammoinen?

        Ei voi kirjoittaa sitä sanaa kun sitä viestiä ei julkaistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis lepakko ja luulivat homoksi, kamalaa.

        Asiaton kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis lepakko ja luulivat homoksi, kamalaa.

        Ja miten lesboa voisi luulla homoksi? Sano yksi lesbo jota voisi luulla homoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten lesboa voisi luulla homoksi? Sano yksi lesbo jota voisi luulla homoksi?

        Kovasti ainakin yrittää rekkalespot miestä esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti ainakin yrittää rekkalespot miestä esittää.

        En ole ikinä erehtynyt luulemaan lesboa homoksi. Kyllä heistä näkee että naisia ovat vaikka kuinka miehekkäästi käyttäytyisi. Joku voi olla ilkeä ja tahallaan luulla väärin kun on niin miehekäs kuten vaikka elina gustaffsonia mutta kyllä hänestäkin huomaa että on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä erehtynyt luulemaan lesboa homoksi. Kyllä heistä näkee että naisia ovat vaikka kuinka miehekkäästi käyttäytyisi. Joku voi olla ilkeä ja tahallaan luulla väärin kun on niin miehekäs kuten vaikka elina gustaffsonia mutta kyllä hänestäkin huomaa että on nainen.

        Jotkut syö mieshormoniakin ja leikkauttaa rinnat pois. Vaikea tietää transuista joskus kumpaa sukupuolta ovat vaatteet päällä, mutta tietää etteivät hyväksy omaa sukupuoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut syö mieshormoniakin ja leikkauttaa rinnat pois. Vaikea tietää transuista joskus kumpaa sukupuolta ovat vaatteet päällä, mutta tietää etteivät hyväksy omaa sukupuoltaan.

        Transsukupuoliset naiset voi olla lesboja. Ehkä siirtymisen alkuvaiheessa voidaan luulla homoksi mutta en identifioidu transnaiseksi.


    • Anonyymi

      Sorvattuna ei tule sen ilosemmaks.

    • Anonyymi

      Ruskean reiän ritari HA HA HA!

      • Anonyymi

        Oletko jäänyt asenteiltasi 90-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jäänyt asenteiltasi 90-luvulle.

        Silloin oltiin vielä fiksuja, ei ollut muunsukupuolisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin oltiin vielä fiksuja, ei ollut muunsukupuolisia.

        Silloin oltiin ahdasmielisiä. Yhteiskunta menee eteenpäin hyvä niin


    • Anonyymi

      Mä olen gay meidän yläasteella. Koulua on jäljellä 2 kuukautta. Jos sikiöstä olisi saanut selville, että lapsesta tulee gay, vanhempani eivät olisi tehneet aborttia. Vastasin kouluterveyskyselyyn mikä olen. Tekee mieli urheilla. Kirjoista katson kuvat ja otsikot.

      https://xhamster.com/videos/golden-jockstrap-xhTENtE

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe