Poijilla ei ole uskoa.

Anonyymi-ap

Kuinka vaikeaa oli monen monen poijan uskoa, että minä asun täällä Vietnamissa ja Kambodzassa 1600 dollarin netto-eläkkeestä ja aikaisemmin 1500 dollarin. Kuudetta vuotta jo hurustellaan..

Kuinka kuinka lähelle poijat on päässeet tuntemaan tämän elämisen laadun täällä ja katso, kuinka rikkaat eläkeläiset asuvat Espanjassa. Retro kertoo heistä Tubella. Mutta, kuten näet, niin Mr Fatman, Farangia ja elämää Filippiineillä... Tubella näytetään teille kaikkea ihan Suomenkielellä.

Niin, toki vajakilla on se aapinen ja nöyrtyminen sen edessä vaikeaa . . Onhan hän ammattimies ja kalju ja maastohousut jalassa. Niin, se aapinen? Kyllä täällä kaikki on joutunut sen käteen ottamaan ja pakko se on opetella vieraita kieliä. No, englanti on se millä pärjää ja siihen vielä vähän khmeriä ja vietnamia, niin kyllä se siitä.

Mihin sitten sorrutaan. Ei, vaan haluta myöntää totuutta, niin luomisesta, kuin siitä, että minä asun täällä Vietnamissa todella parempaa elämää mitä sinä siellä. Vaikka sinun Valtiosi ylittäisi jokaisen maitopurkin kyljessä suurta tarkasti valvottua maitoa tai muuta vastaavaa. Vaikka Valtiosi nimeää itsensä hyvinvointivaltioksi ja onnelliseksi ja ties miksi. Mutta katsoppa itseäsi missä elät ja mitä syöt ja miten liikut ja katso ulos ikkunasta. Minä nautin tänään taas monipuolisen aamiaisen ja syön ihan oikeasti joka päivä illallisen valitsemassani ravintolassa ja tiedäthän, että nämä maat on kulinaristien oaratiiseja aina Mc Donaldista 5 tähden Michel keittiöön...

Mitäköhän täältä on... Kysyn, että kuinka moni Pattayan poika on edes yksin käynyt Bangkokissa shoppailemassa tai muuten hoitamassa asioita... Minä tein siellä businestä jo yli kymmenen vuotta sitten ja reilusti yli melkein 20 vuotta sitten jo. Kiinassa myös ja en kuule ole tarvinnut saattajaa.

Voidaanko näin verrata älykkyyttä ? Vai kaljulla ja masstopuvun housuilla.. mitäs luulet ja mistä sä ne naiset saat Pattayalla.. ha ha Suomi-baarista. Miten olisi joku cupid ?

Nyt sitten ollaan ollaan ties mitä ja ennen kaikkea suomalainen vai... Minä en ole ja minä olen. Olen oma itseni. Siinä siinä on se ero. Naiset myös katsoo sitä ja näin minulle onkin siunautunut 5 lasta... Kolme ruotsin- ja kaksi ranskankielistä.

Pelkäätkö sanoa, että minä uskon Jumalaan Jeesukseen Kristukseen vai ? Minä en pelkää ja pelkäisin olla sitä kertomatta. On parempi miettiä jos evoluutiota ei ole, niin luominen on sen jälkeen. En kiellä, etteikö Buddha ja Muslimeille olisi tarkoitus.

Hei, oikeasti kohta on taas vuokranmaksu ja minä maksan 140 euroa ja mitä sinä ... Mitä bussi maksaa, kun et osaa maksaa netissä ... Ja niitäkin on.

11

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hommaa itsellesi nainen. Pääsi on pehmennyt yksinäisyytesi kanssa ja levy on jäänyt päälle. Juttusi kuulostaa hätähuudolta jolla koetat kertoa itsellesi että kaikki on hyvin.
      Olisiko sinun kuitenkin viisainta palata Suomeen? Saisit varmaan apua, kavereita ja joku pikku kunta järjestää sinulle melkein ilmaisen asunnon, kun eläkkeesi on noin pieni. Saisit myös ilmaiset lääkkeet perustoimeentulosta, etkä tarvitse ilmastointia, johon kuluu vähäiset rahasi.

      Suomessa sinun ei tarvitse tehdä visaralleja ja marjanpoiminta-aikaan voit saada lisätienestejä poimimalla marjoja. Kun saat perustoimeentulotukea, saat kaiken ilmaiseksi. Kuntoutukset, kengät, silmälasit, uimahalliin kausikortin, saatat saada jopa auton, jos jonkin sivutoimen keksit ja Kela maksaa sinun kotivakuutuksenkin.
      Tulee tekemistä ja ei tarvitse enää vaan netissä istua.

      • Anonyymi

        Noinko sinä elät. Hyvä, kun kerroit. Rehellisyys on hyve.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pyyhin perseeni joka aamu/päivä alkoholi lampuilla toki ensin pyyhin parranajon naarmut iholta. Sinun valtiossa ei saa edes myydä vajakille alkoholi "pads" eli lappuja apteekissa ja saatikka saisit ostaa niitä ennen 9 ja taitaa siinäkin olla pari muuta sääntöä eikö ? Tiedätkö, että on parempi olla, kun ei ole tulehduksia perseessä ja et viitsi sitä sanoa vai?

      Toki minä kävelen monesti yli 10 Kilometriä päivässä ja silloin ei ole hyvä olla paska jäämiä persiissä. Siellä siellä sinun hyvinvointi valtiossa taitaa olla tervanjuontia lähteä kävelylle rannalla ja rantakadulle.. taitaa se olla myös aika kylmää ja saattaa siinä tulla nuha ja kurkku kipeäksi myös.

      Tuskin. Elämässä on paljon motiiveja, kun tulevaisuus on 500 euron varassa joka kuukausi.... Se mikä jää vuokran jälkeen.

      • Anonyymi

        Kuuskymppisenä kehuskelet kun olet oppinut pyyhkimään perseesi. Wautsi wau ja wuuffeli sentään, rahtilaiva peitti auringon.

        >S<


    • Anonyymi

      Onko Vietnamissa mielenterveyslääkäreitä? Vaikuttaa siltä, että olet hoidon tarpeessa ja nopiaan.

    • Anonyymi

      Minun ei tarvi maksaa vuokraa lainkaan, asunto on oma. Köyhät asuu vuokralla.

      • Anonyymi

        Sun mörskä ei muutenkaan maksa mitään. . . Katso Huutokaupat.coxxxx päivän hinta listalta ulosotto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mörskä ei muutenkaan maksa mitään. . . Katso Huutokaupat.coxxxx päivän hinta listalta ulosotto.

        Kenenköhän soutuvenepakolaisen elämän se Pasanen on oikein kaapannut ja ottanut uudeksi roolihahmokseen? Nimittäin tuollaista Tapsaa ei ole olemassakaan. Joku dementoitunut varaton alkoholisti harhailee Vietnamissa orpona piruna ja postittelee naamakirjaansa tyhjänpäiväisiä kuvia, josta Pasanen ne lainaa ja loput on kuvakaappauksia mainostoimistojen mainoskuvista. Ei ole mitenkään mahdollista että tänne olisi pesiytynyt toinen tai kolmas totaalipöljä joka on identtinen edellisen kanssa.

        Tapsa. Jos olet olemassa, pistä se bussilippu tai kalsarikuitti passisi etusivun päälle siten, että näkyviin jää vain Tapio tai Tapani nimesi, joka sen pitäisi olla. Vaikeneminen on sen merkki että sinua ei ole olemassa muualla kuin kattilajengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän soutuvenepakolaisen elämän se Pasanen on oikein kaapannut ja ottanut uudeksi roolihahmokseen? Nimittäin tuollaista Tapsaa ei ole olemassakaan. Joku dementoitunut varaton alkoholisti harhailee Vietnamissa orpona piruna ja postittelee naamakirjaansa tyhjänpäiväisiä kuvia, josta Pasanen ne lainaa ja loput on kuvakaappauksia mainostoimistojen mainoskuvista. Ei ole mitenkään mahdollista että tänne olisi pesiytynyt toinen tai kolmas totaalipöljä joka on identtinen edellisen kanssa.

        Tapsa. Jos olet olemassa, pistä se bussilippu tai kalsarikuitti passisi etusivun päälle siten, että näkyviin jää vain Tapio tai Tapani nimesi, joka sen pitäisi olla. Vaikeneminen on sen merkki että sinua ei ole olemassa muualla kuin kattilajengissä.

        Fasepuukista se Pasanen alunperin löytyikin. Ahkera kommentoija siellä.
        https://www.youtube.com/watch?v=cHOxXQH04p4&ab_channel=JopeRuonansuu-Topic


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasepuukista se Pasanen alunperin löytyikin. Ahkera kommentoija siellä.
        https://www.youtube.com/watch?v=cHOxXQH04p4&ab_channel=JopeRuonansuu-Topic

        Koko maamme armahin harrastaa... Pattajan palstaa!

        Täällä on ikivanha Paraisten Senssu
        Vaikka sen morsian muualle lens jo,
        Mitähän se huomenna kirjoittaa?
        Pattaya mieltänsä virvoittaa
        Täällä on minulla ystäväkunta
        Pattayan palstasta nään jopa unta...

        Taa-taa
        Näin sormeni napsuttaa!

        Vielä töissä jos oisin, niin hommat delegoisin
        Jotta koneelle pääsisin kurkistamaan
        Mä päivät ja yöt vain linjoilla oisin
        Talkkia purkista hanuriin vaan!

        Hua Hinissa mahtavaa harrastaa... Pattayan palstaa!

        Täällä on Purinamin vajakki kalju,
        vaimonsa perunanenäinen halju,
        Ei se sitten allasta kuvannutkaan
        matkaesitteissä ne vaan nähdä saan!
        Mulla on jo satapäinen vihaajaryhymä
        Seassa muutama todella tyhymä...

        Taa-taa
        -Sitä saa mitä tilluuttaa!

        En mieti ees muuta
        Mä painan vain puuta
        Ja antaudun näppäinten maailmaan
        Vaikka vaimo jo haukkuu
        Ja soittaapi suuta
        Kun toisille kaiken aikani jaan!

        Laiffi ja Nasukin armahin harrastaa... Pattayan palstaa!

        Ei niitä ennen ollu tietsikoita kellään
        Nykyään jos ei oo, niin sitä ihmetellään
        Akkakin pitäis' saada suostumaan
        Ettei kaali alkaisi ruostumaan!
        Minä otan kuksan ja jippoisen putken
        Hanksalmel katkasen mä juopotteluputken...

        Taa-taa
        Pallo suonia laajentaa!

        "Noni! Kellä se oli se silikkipaita...? Mummo!? Mamma!? Poju!?
        Mimmoset pohkeet sillä yhellä? Pin-koodi? No nyt näytän karvajalat niille?
        Minä, mitä tähän piti laittaa? Ai niin ne onnettomuuskuvat...
        Kuva näkkyy, kuva näkkyy, heeh palstalla näkkyy! Minä täällä!!!

        Fuudkourtist otankin valokuvan uuden
        Se vanha kun on mennyt jo huonommaks
        Vaikka luulin sen kestävän ikuisuuden
        Se otettiin Pankokissa -92....
        Kaikki tänne nyt harrastaan... Pattajan palstaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe