Onko kukaan muu lupautunu kesätöihin? Mie idiootti lupasin vahtia lapsia 6 viikkoo tänä kesänä. Oon töissä arkisin 8-16 ja tuntuu että ei ehdi viettää ansaittua kesälomaa ollenkaan. x(
Vapaa-aikaa ei jää paljon mitään..
Sori vaan, mut oli pakko valittaa. :/
Kesätyöt!!! x(
10
828
Vastaukset
- Ihmetyttää
kannattaa valittaa ku on saanu töitä. Toivottavasti et saa ens kesänä. Ja varmaan kerkiät vielä lomailemaankin.
- hessu
Tottakai oon menny kesätöihin.
Mulla todella rankka kevät, mut silti menin töihin kaikenlisäks viel 3-vuoroo tekemään, et saa sit olla välil öisin, aamusin ja iltasin töis. Ja oon viel elokuul asti, revi siitä :)- glimmer
oon ollu tän viikon alusta kesätöissä ja nyt jo väsyttää,ku pitää herätä nii aikasin ja tietty kaikki "unirytmit" menny sekasin.. haluisin jo luovuttaa,ku väsyttää niin, paikka on sillee aika outo.. semmonen mis en kauheena viihdy,aivan ku oisin eristyksissä :D mun pitäs olla siel kuukausi ja tänää allekirjotin sopimuksen, mut must vaa tuntuu,et kesää menee hukkaa ja ku just päätin perukoulun, nii ois ollu kiva viettää vähän vapaampi kesä.. ehk silläki on tähän "masennukseen" osuutta,et oon tän eka viikon siel yksin.. sit tulee uusia työntekijöitä..tai ainaki yks..
ei sais valittaa,ku on saanu töitä, palkka on hyvä ja joillaki ei oo töitä ollenkaa...mut mua vaa nii ahistaa...päivät on pitkiä: 7-15.30... oon aatellu kysyy, jos voisin olla vaa kaks viikkoo,mut en uskalla...
heinäkuun lopul alkaa toiset työt,joista en luovu.. mitä ihmettä mä teen? - Ääh!
glimmer kirjoitti:
oon ollu tän viikon alusta kesätöissä ja nyt jo väsyttää,ku pitää herätä nii aikasin ja tietty kaikki "unirytmit" menny sekasin.. haluisin jo luovuttaa,ku väsyttää niin, paikka on sillee aika outo.. semmonen mis en kauheena viihdy,aivan ku oisin eristyksissä :D mun pitäs olla siel kuukausi ja tänää allekirjotin sopimuksen, mut must vaa tuntuu,et kesää menee hukkaa ja ku just päätin perukoulun, nii ois ollu kiva viettää vähän vapaampi kesä.. ehk silläki on tähän "masennukseen" osuutta,et oon tän eka viikon siel yksin.. sit tulee uusia työntekijöitä..tai ainaki yks..
ei sais valittaa,ku on saanu töitä, palkka on hyvä ja joillaki ei oo töitä ollenkaa...mut mua vaa nii ahistaa...päivät on pitkiä: 7-15.30... oon aatellu kysyy, jos voisin olla vaa kaks viikkoo,mut en uskalla...
heinäkuun lopul alkaa toiset työt,joista en luovu.. mitä ihmettä mä teen?Glimmer, tiiän mitä tarkotat. Miekii lopetin just peruskoulun ja olis ollu kiva viettää kesälomaa vähän enemmän.. :/ Mut luvattu mikä luvattu, ainakin saan rahaa..
- glimmer
Ääh! kirjoitti:
Glimmer, tiiän mitä tarkotat. Miekii lopetin just peruskoulun ja olis ollu kiva viettää kesälomaa vähän enemmän.. :/ Mut luvattu mikä luvattu, ainakin saan rahaa..
oon aatellu,et puhun pomolle, jos en kestä..kuukaus on nii pitkä aika!!!
- tyttönen84~
glimmer kirjoitti:
oon aatellu,et puhun pomolle, jos en kestä..kuukaus on nii pitkä aika!!!
Älkää valittako. Sitten tulevaisuudessa huomaatte mitä hyötyä siitä oli kun menitte nuorena jo rahaa tienaamaan. Kuukaus on todella lyhyt aika sitäpaitsi...
Itse hain varmaankin yli 100 paikkaan mutta en saanut mitään ja sentään valmistuin kesän alussa!
No onhan se lehtien jako jotain..- NemChan
Älä valita ihminen. Jotkut vaikka tappaisi jos olisivat saaneet kesäduunia!
Ja tuosta ajasta (valivali) itse nousen kesäduuniin klo 04:30/05:30 ja pääsen kotiin parhaimmillaan vasta viideltä, pisimmillään puoli seiskalta.
Valivali niin. - en tee
töitä, dokaan ja nussin anaaliin kokokesän
- NemChan
Jos nyt tuo edes tosissaan oli kirjoitettu, niin etpä kyllä pääse elämässä yhtään mihinkään dokaamalla ja "nussimalla anaaliin". Viiskymppisenä rötkötät virttyneellä sohvalla ja katsot pornoleffoja eläen kelan ja sossun tuilla.. Onneksi olkoon jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540