Tänään taas 10.30 eivät kassat osanneet tehdä veikkauksia,loppiaisena jouduin menemään toiseen paikkaan 30 asteen pakkasessa kun ei osanneet koneella tehdä veikkauksia.Kysyn miksi ette kouluta myyjiä siihen veikkaus koneelle,ei ole muualla tapahtunut näin.
Kouluttakaa Iisalmen Tokmanni Veikkausmyyjät
19
836
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta liian monimutkainen uhkapelaaminen. Nähtävästi sinulla myös nettiveikkaus onnistuisi kun netissä oot, vaiko kirjaston koneella.
- Anonyymi
Loppiaisena ei uhkapelailla vaan istutaan kirkon penkillä Herran siunausta, Amen.
- Anonyymi
Tokmanni ainut kauppa Iisalmessa missä tapahtuu eniten virheitä. Aina pitää tarkistaa kuitti. Maksakaa asiakaspalvelijoille enempi palkkaa niin osaavat kassalla toimia oikein.
- Anonyymi
Vie ne laput toiseen paikkaan jatkossa,sillä siitä pääsee.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittelijan kanssa.kyllä asiakaspalvelussa oleva henkilön pitää osata käyttää työssään olevaa konetta. Olen itse alalla oleva en palkkaisi sellaista henkilöä joka ei osaa ammattiaansa. Mutta kirjoita monenpuolesta että tarkastakaa aina kuitti kun käytte tokmannissa tekevät virheitä paljon.
- Anonyymi
Kuitit kannattaa ottaa ja tarkistaa kun käy missä tahansa ostoksilla. Tämän olen painanut kallooni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitit kannattaa ottaa ja tarkistaa kun käy missä tahansa ostoksilla. Tämän olen painanut kallooni.
Monta kertaa olen huomioinut että kauppojen tarjouksissa olevat tuotteet eivät ole kassaan päivitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kertaa olen huomioinut että kauppojen tarjouksissa olevat tuotteet eivät ole kassaan päivitetty.
Ettet nyt vaan ole Tokmannin klubitarjoushintoja katsellut, sinulla klubikortti vaiko ei?
- Anonyymi
No onpa nyt iso ongelma.Jos nyt sattuu olemaan kokematon,siitä sitä oppii.On ihmisillä isompiakin ongelmia kun sinun lottokupongit.Pelaa netissä niin ei tarvii naukua kassalla
- Anonyymi
Hyvä perehdytys ennenkaikkea, se on kaiken alku ja juuri , olipa se työ mitä tahansa.
- Anonyymi
Jos ei osaavaa työvoimaa ole saatavilla niin on otettava sitä mitä saa. Jos sitten perehdytys on retuperällä ja aloittelija jätetty yksin työhön jota ei hallitse niin palaute kuuluu esimiestasolle. Ei se työntekijän vika ole.
- Anonyymi
Se on ihan sama, että minne ne 10 kpl: tta niitä 0,5 euron kenolappujasi jätät. Muistathan valita vielä monta 5 sentin kimppalappua, että varmasti kiireiset ihmiset saavat seistä jonossa pidempään takanasi.
- Anonyymi
Menikö vanhuksella tunteeseen kun ei 30 lottorivin osto sujunut mukisematta? Kiire oli katsomaan Kauniita ja rohkeita vai? Osoitappa palaute suoraan kauppaan seuraavalla kerralla:)
- Anonyymi
Euron arvassa oli kolme 100:sta, veikkauspisteellä homma meni niin että voitto jäi tulouttamatta pankkitililleni, ei ollut Tokmanni. Mut so what?
- Anonyymi
€ arpa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
€ arpa?
Niin, raaputusarpa joka maksaa euron. Sitten on kolmen euron luontoarpa jne.
- Anonyymi
no ei siellä toimi tavaran vaihto takuukaan .pompottelevat myyjältä toiselle eikä tule sen valmiimmaksi
- Anonyymi
Iät ajat maximarket , tokmanni hinnat samanlaista hakuammuntaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337