Orpon kohtalo

Anonyymi-ap

Nyt sai Orpo ressukka kuulla kunniansa maailmalla ja kyllä oli naisihminen ihan oikeassa kaikesta mitä kertoi Orpolle . Täytyy vaan ihmetellä tätä sakkia Purra , Rydman ja tää meidän helvetin työministeri tyhmä kuin vasemman jalan saapas ! Voi meitä Orpokodin asukkaita tarttis saada Sanna puikkoihin !

52

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla purkauksella varmaan auttaisi jo, jos ylipäätään saisit.

    • Anonyymi

      Sannalla on kaks äitiä mutta Petteri on aina Orpo.

      • Anonyymi

        Oi, Petterillä oli onnellinen lapsuus.


      • Anonyymi

        Kyllä Sannalla oli myös isä. Sukunimeltään Marin.


    • Anonyymi

      On Euroopassakin kommareita,joiden tehtävä on arvostella muita ja vastustaa kehittyviä muutoksia.

      • Anonyymi

        Kehitys on tässä kaukana! Ainut mikä tässä kehittyy on viha porvareita kohtaan! Rikkaat rikastuu ja köyhät köytyy entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitys on tässä kaukana! Ainut mikä tässä kehittyy on viha porvareita kohtaan! Rikkaat rikastuu ja köyhät köytyy entisestään.

        Juurikin näinhän se menee.


    • Anonyymi

      Eurovaalit lähestyy ja puheet parlamentissa kovenee. Örbania olisi luultavasti läksytetty enemmän jos olisi ollut paikalla.

    • Anonyymi

      Saksalaisen johtavan mepin mukaan Orpon arvostelu oli ihan tavallista. Piskuisessa suomessa kärpäsestä tehtiin mediassa härkänen.

      ”– Sanoisin, että se on täysin normaalia, toteaa Euroopan parlamentin sosialistien ja demokraattien (S&D) saksalaisryhmän (S&D) valtuuskunnan puheenjohtaja René Repasi Demokraatille. Repasi muistuttaa, että esimerkiksi Saksan liittokansleri Olaf Scholz sai parlamentissa kritiikkiä. Sitä tuli jopa vihreiltä, jotka ovat Saksassa hallituksessa sosialidemokraattien kanssa.

      – Jos taasen puhumassa on sosialidemokraattinen pääministeri, silloin Manfred Weber muistuttaa häntä ikävistä asioista, Repasi toteaa esimerkinomaisesti.”

    • Anonyymi

      On ihan se ja sama mitä eurooppalaiset vasemmistolaiset Orposta ajattelevat.

      • Anonyymi

        Fuck the eu.


      • Anonyymi

        Joo,eihän tommosesta petteripersrei…. Kukaan mitää hyvää ajattele…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,eihän tommosesta petteripersrei…. Kukaan mitää hyvää ajattele…

        Orpolla on pasmat ihan sekaisin ja noita-akka purra mellastaa sakset ojossa ,että koko eurooppa on ihmeissään. Tässä tulee esille suomalaisten tyhmyys,kuinka näitä älykääpiöitä on voitu äänestää valtaan. Puheet puutaheinää eikä mitään käytöstapoja. Orpo yrittää olla tomera,mutta ei onnistu ja näyttää ihan pelleltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpolla on pasmat ihan sekaisin ja noita-akka purra mellastaa sakset ojossa ,että koko eurooppa on ihmeissään. Tässä tulee esille suomalaisten tyhmyys,kuinka näitä älykääpiöitä on voitu äänestää valtaan. Puheet puutaheinää eikä mitään käytöstapoja. Orpo yrittää olla tomera,mutta ei onnistu ja näyttää ihan pelleltä.

        Orpon hallitus on hyvä kun se näyttää nyt ay liikkeelle heidän asemansa eikä anna hyppiä silmille 👍 Lakkojen kannatuskin on jo hiukan vähentynyt tuoreissa tutkimuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpon hallitus on hyvä kun se näyttää nyt ay liikkeelle heidän asemansa eikä anna hyppiä silmille 👍 Lakkojen kannatuskin on jo hiukan vähentynyt tuoreissa tutkimuksissa.

        Paskahallitus tappaa suomen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskahallitus tappaa suomen!

        Ei tapa, ole huoleti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapa, ole huoleti.

        Se tappaa köyhät suomalaiset. Katsoppa 1 vuoden päästä mihin suuntaan itsemurhakuolemat ovat menneet. Kiitos tulee tästä hallituspuolueille.
        Saahaan se näinkin köyhyys kitkettyä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tappaa köyhät suomalaiset. Katsoppa 1 vuoden päästä mihin suuntaan itsemurhakuolemat ovat menneet. Kiitos tulee tästä hallituspuolueille.
        Saahaan se näinkin köyhyys kitkettyä…

        Kukaan ei pakota tekemään itsemurhaa. Se on täysin oma valinta eikä kenenkään muun syy. Toivottavasti henkilö hakee apua ennen kuin päätyy epätoivoiseen tekoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pakota tekemään itsemurhaa. Se on täysin oma valinta eikä kenenkään muun syy. Toivottavasti henkilö hakee apua ennen kuin päätyy epätoivoiseen tekoon.

        Ei pakota ei, mutta hyvin antavat suuntaa siihen, että arvottomia ovat. Mielenterveys järkkyy monella ja se johtaa juuri näihin synkkiin tekoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pakota ei, mutta hyvin antavat suuntaa siihen, että arvottomia ovat. Mielenterveys järkkyy monella ja se johtaa juuri näihin synkkiin tekoihin.

        Toiset valitsevat selviytymisen ja toiset luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pakota tekemään itsemurhaa. Se on täysin oma valinta eikä kenenkään muun syy. Toivottavasti henkilö hakee apua ennen kuin päätyy epätoivoiseen tekoon.

        Kyllä Orpo-poju huolehtii hallituksensa kanssa, että köyhillä ei muuta keinoa ahdingossaan enää jätetä, kuin vetää naru kaulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskahallitus tappaa suomen!

        Mediapooli hehkuttaa hallituksen toimia ja toimii sen puolestapuhujana syyttäen valheita kansalle.
        Miksi valtamedia mediapoolin alaisuudessa haluaa pahaa Suomen Kansalle?
        Mitä paskaa orpo ja purra syövät aamiaiseksi kun haluavat kostaa kaiken Suomen Kansalle? Maksaako joku jotain myös purralle kun hänestä in tullut noin kiihkomielinen natsi hallituksessa?


    • Anonyymi

      Edellisen pilluhallituksen mokia tässä maksetaan vielä monta vuotta.

      • Anonyymi

        No jos Kataisen/Stubukan hallituksesta halutaan käyttää nimeä pilluhallitus. 😅👍


    • Anonyymi

      SAATANA ORPON TULEVAISUUS NÄYTTÄÄ SYNKÄLTÄ EI SE KAHJO AINA SUOJASSA ISTU KULJE, KYLLÄ IHMISILLÄ ERILLAISIA AJATUKSIA ON TIETYILLE IHMISILLE.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen kannatus on edelleen korkein. Orpo on tällä hetkellä paras mahdollinen pääministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on edelleen korkein. Orpo on tällä hetkellä paras mahdollinen pääministeri.

        Eipä oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo

        Kokoomus johtaa edelleen kannatuslukemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus johtaa edelleen kannatuslukemia.

        Orbit ei oo paras pääministeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orbit ei oo paras pääministeri

        Orbis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on edelleen korkein. Orpo on tällä hetkellä paras mahdollinen pääministeri.

        Mitä sä oot ottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä oot ottanut?

        Nimeä parempi pääministeri tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeä parempi pääministeri tällä hetkellä.

        Koko hallitus pitäisi ensin vaihtaa. Perskokkarehallituksesta kun ei löydy yhtään sopivaa pääministeriä tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on edelleen korkein. Orpo on tällä hetkellä paras mahdollinen pääministeri.

        Orpo on perseestä. Sillä ei ole minkäänlaista auktoriteettia. Täysi nolla.
        Ihmiset huomioivat jopa paskan tarkemmin kuin Orpon.


    • Anonyymi

      Valitettavasti orpon asema ja valta ei sanomisen takia katoa.
      Toivottavasti saisi pian uuden sydärin. Menettäisi kaiken ja tapahtuisi asioita joista ei edes rahalla selviä. Joutuisi itse kurjuuteen ja puutteeseen pieneen kopperoon loppuiäkseen kitumaan ilman toivoa paremmasta. Sitä toivon tunnottomalle julmurille.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Tällein tulee käymään kymmenilletuhansille suomalaisille. Samaan koppiin joutaisi purra ja satonen…


      • Anonyymi

        Paljonko menetät nyt Kelan tukirahoja? Katkeruus siitä paistaa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko menetät nyt Kelan tukirahoja? Katkeruus siitä paistaa läpi.

        Et ole selvästikään hyvä arvailemaan. Itse olen aina työllä ansainnut eli en ole kelan asiakas :) Siis minun ei tarvitse olla katkera, koska minulla on työ josta tienaan ihan hyvin.
        Tämä hallitus hakkaa kepillä duunareita ja työttömiä ruoskalla ja näillä ne sosiaalihuollon jonot saadaankin sitten kasvuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole selvästikään hyvä arvailemaan. Itse olen aina työllä ansainnut eli en ole kelan asiakas :) Siis minun ei tarvitse olla katkera, koska minulla on työ josta tienaan ihan hyvin.
        Tämä hallitus hakkaa kepillä duunareita ja työttömiä ruoskalla ja näillä ne sosiaalihuollon jonot saadaankin sitten kasvuun.

        Oot sie kutseitil töissä Se on paras työpaikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole selvästikään hyvä arvailemaan. Itse olen aina työllä ansainnut eli en ole kelan asiakas :) Siis minun ei tarvitse olla katkera, koska minulla on työ josta tienaan ihan hyvin.
        Tämä hallitus hakkaa kepillä duunareita ja työttömiä ruoskalla ja näillä ne sosiaalihuollon jonot saadaankin sitten kasvuun.

        Miksi lakkoilet jos tienaat hyvin? Tee työsi ja ole hiljaa ja elätä itsesi omilla tuloillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lakkoilet jos tienaat hyvin? Tee työsi ja ole hiljaa ja elätä itsesi omilla tuloillasi.

        Kuka lakkoilee?En minä ainakaan!Ota lääkkees ja ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lakkoilee?En minä ainakaan!Ota lääkkees ja ole hiljaa.

        Jos et ole lakossa, niin miksi olet niin kiukkuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole lakossa, niin miksi olet niin kiukkuinen?

        En ole lakossa eikä lakot kosketa minua. Nuo porvaripersut menivät hallitukseen valheilla ja se vituttaa. Leikkaavat vielä sieltä mistä ei olisi varaa edes leikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lakossa eikä lakot kosketa minua. Nuo porvaripersut menivät hallitukseen valheilla ja se vituttaa. Leikkaavat vielä sieltä mistä ei olisi varaa edes leikata.

        Kaikilla perskokkareilla kun on sama periaate. Otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille. Näin toimii käänteinen Robin Hood -menetelmä. 😂


    • Anonyymi

      Orpon ripittäminen EU:n kokouksessa oli demareilta varsinainen emämunaus. Ostettu puheenvuoro keskellä kansainvälistä kokousta. Voi vittu, mitä isänmaan petturuutta. Aivan moraalitonta toimintaa.

      • Anonyymi

        Hallitus on joukko maanpettureita. Valehtelivat äänestäjilleen ummet ja lammet mutta salaisuus kytikin pinnan alla ja nyt on selvää mikä noiden valehtelijoiden päämäärä on.


      • Anonyymi

        Perskokkeretta kovasti harmittaa, kun nauravat pikku Petterille jo klobaalisti. 😂
        Kaikkea ei hoideta rahalla, kuten perskokkareet tekevät.


    • Anonyymi

      Persoonansa on nyt erilainen kun ennen pministeriksi tuloa. Hän oli haastatteluissa ystävällinen herrasmies ennen pääministeriksi tuloa.
      Nyt paineet ja kiire ilmeisesti eri luokkaa, tahdikkuus kuin 'norsu posliinikaupassa' tasoa ehkä.
      Purra myös jotenkin köyhemmän kansan piiskaamisen lumoissa jota hän eduskunnassa kutsui rohkeudeksi.

      • Anonyymi

        Valta on kivaa, on sitä sitten kuinka vähän tahansa. Orbeloinen ja Saksikäsi kuvittelevat itsestään liikoja. Johan niille nauretaan ihan julkisesti kaikissa muissakin EU-maissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe