Juuan bemaristit

Anonyymi-ap

Runkkaavat keskenään autoissa kauppojen pihoissa iltaisin.... Todistin eilen tämän, kaksi teini-ikäistä veivasivat omia vehkeitään toisiaan katsellen S-marketin pihassa 18-19 välissä.. Luulin että homo bemaristit ovat vitsi!

36

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää trendi on peräisin Lieksasta!

    • Anonyymi

      Lieksalainen jatkuvasyyttely poikineen tullut jo juukaankin?

      • Anonyymi

        Hänhän joutui bemaripojan jättämäksi, joten ymmärtäähän tämän aloituksen.


    • Anonyymi

      Jatkuvasyyttely ja Jonne ovat olleet Juuassa hakemassa Tummelia.

    • Anonyymi

      Lieksan Bemaristit vemputelleet julkinen paikka fetissinsä kanssa juuassa ettei tule häpeää niin kuin tulisi Lieksassa.

    • Anonyymi

      Lieksalainen törkyturpa se on ollut melko varmasti.

    • Anonyymi

      Mikä on lyhenne BMW?

      BMW: Lyhenne sanoista Bayerische Motoren Werken, baijerilaiset moottoritehtaat. Aluksi tehtiin lentokoneita, mutta maailmansodan jälkeen autoja, koska rauhansopimus kielsi Saksalta lentokoneiden valmistuksen

      Lujaa laatua made in Deutsland

      Kateelliset vanhukset Nissan kuskit valittaa

      • Anonyymi

        Lukeeko bemarin ohjekirjassa mainintaa vehkeiden veivaamisesta?


    • Anonyymi

      Ei ole ohjekirjaa

    • Anonyymi

      Sergey Hilman on myös Juukalainen. Tullut kaapista ja särkenyt seiniä, paljasti aamu tv;ssä!

    • Anonyymi

      Bemarit kuuluvat amis-ikään.

    • Anonyymi

      X-Drive on hyvä 4 veto. Just sopiva pohjoisen olosuhteisiin. Turvallinen ja laadukas

      • Anonyymi

        Homostelijat oli juuri X-Drive maasturissa. Mikä saa ihmisen toimimaan näin..?
        Vieläpä rahoitusyhtiön autossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelijat oli juuri X-Drive maasturissa. Mikä saa ihmisen toimimaan näin..?
        Vieläpä rahoitusyhtiön autossa..

        Kaks homostelijaa, joten yhteensä neljä kivestä. Oli kuulemma kives karvat sotkeentuneet toisiinsa kiinni ja ajankuluksi vemputtelivat. Tää on tavanomaista LIEKSASSA.


    • Anonyymi

      Käykö kateeksi kun et päässyt mukaan

    • Anonyymi

      Mahtuuko siihen neljä vetämään, vai onko vain kaksi veto? En tunne autoja.

      • Anonyymi

        4 kivestä tarkoittaa nelivetoa ja kaksi kivestä ja siit vedetään takaapäin ryppyisen pöllön silmään on takaveto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 kivestä tarkoittaa nelivetoa ja kaksi kivestä ja siit vedetään takaapäin ryppyisen pöllön silmään on takaveto.

        Teille varmaan paras vaihtoehto olisi juna. Sinä haluat varmaan olla veturi


    • Anonyymi

      Aina on tilaa Juukalaiselle kaappi miehelle !

    • Anonyymi

      oiihhh bemripoika kaipaan sinuaaaa

    • Anonyymi

      Saispa isipuolelta tonnin Bemariin...

    • Anonyymi

      Aloittaja! Unohda jo se bemaripoikasi ja jatka elämääsi eteenpäin. Maailma on täynnä poikia joten uudet verkot veteen vain.

      • Anonyymi

        Niillä bemarissa homostelijoilla oli verkko sukkahousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä bemarissa homostelijoilla oli verkko sukkahousut.

        Ai jaa, oliko niistä mitään haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, oliko niistä mitään haittaa?

        Minulla ei ollut, harmitti. Jatkossa minullakin on verkko sukkahousut. Pistin tiedoksi muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ollut, harmitti. Jatkossa minullakin on verkko sukkahousut. Pistin tiedoksi muillekin.

        Aion ryöstää pankin ja naamioidun verkkosukkahousuihin.


    • Anonyymi

      Mä pukeudun gotlerin kuoreen.

    • Anonyymi

      Hepatiittivaaran vuoksi en käytä makkarankuorta vaan olen kruisailulakossa.

    • Anonyymi

      Huohottivat kuin höyryveturi siellä autossa. Toisella oli isommat kivekset kuin toisella. Molemmilla oli Lieksan Vaskiviikko paita päällä.

    • Anonyymi

      Bolzevikin Matka Waunussa onkin matala alustasarja ja jäykät vieterit ettei huojahtelua huomaa ulospäin.

    • Anonyymi

      Lieksalaisia myö oltiin T: homostelijat bemarissa

    • Anonyymi

      Miten erotetaan kaksi Juualaista miestä toisistaan. Halolla !

    • Anonyymi

      Niin voi olla jossai Juualassa, mutta Juuassa ei leikitä pikku-kakkosta kuten Lieksassa. Lieksalaiset yhdistää keväisin sama kuin sittisontiaiset eli kakan haju!

      • Anonyymi

        Hajutulee Jamalista jossa törkyturpa touhuaa anustapinkassa ja pari mielenterveyspotilasta touhuaa kaksistaan törkyturvan valvoavan silmänalla. Hän opastaa liki 2000 kalunkokemuksen komuksella. Hänellä on jokin tapahtuma jamalissa.


    • Anonyymi

      Kirotus virheita paljon. Mikä olikaan sanomasi. Ma ei ymmarra

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe