Juuan bemaristit

Anonyymi-ap

Runkkaavat keskenään autoissa kauppojen pihoissa iltaisin.... Todistin eilen tämän, kaksi teini-ikäistä veivasivat omia vehkeitään toisiaan katsellen S-marketin pihassa 18-19 välissä.. Luulin että homo bemaristit ovat vitsi!

36

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää trendi on peräisin Lieksasta!

    • Anonyymi

      Lieksalainen jatkuvasyyttely poikineen tullut jo juukaankin?

      • Anonyymi

        Hänhän joutui bemaripojan jättämäksi, joten ymmärtäähän tämän aloituksen.


    • Anonyymi

      Jatkuvasyyttely ja Jonne ovat olleet Juuassa hakemassa Tummelia.

    • Anonyymi

      Lieksan Bemaristit vemputelleet julkinen paikka fetissinsä kanssa juuassa ettei tule häpeää niin kuin tulisi Lieksassa.

    • Anonyymi

      Lieksalainen törkyturpa se on ollut melko varmasti.

    • Anonyymi

      Mikä on lyhenne BMW?

      BMW: Lyhenne sanoista Bayerische Motoren Werken, baijerilaiset moottoritehtaat. Aluksi tehtiin lentokoneita, mutta maailmansodan jälkeen autoja, koska rauhansopimus kielsi Saksalta lentokoneiden valmistuksen

      Lujaa laatua made in Deutsland

      Kateelliset vanhukset Nissan kuskit valittaa

      • Anonyymi

        Lukeeko bemarin ohjekirjassa mainintaa vehkeiden veivaamisesta?


    • Anonyymi

      Ei ole ohjekirjaa

    • Anonyymi

      Sergey Hilman on myös Juukalainen. Tullut kaapista ja särkenyt seiniä, paljasti aamu tv;ssä!

    • Anonyymi

      Bemarit kuuluvat amis-ikään.

    • Anonyymi

      X-Drive on hyvä 4 veto. Just sopiva pohjoisen olosuhteisiin. Turvallinen ja laadukas

      • Anonyymi

        Homostelijat oli juuri X-Drive maasturissa. Mikä saa ihmisen toimimaan näin..?
        Vieläpä rahoitusyhtiön autossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelijat oli juuri X-Drive maasturissa. Mikä saa ihmisen toimimaan näin..?
        Vieläpä rahoitusyhtiön autossa..

        Kaks homostelijaa, joten yhteensä neljä kivestä. Oli kuulemma kives karvat sotkeentuneet toisiinsa kiinni ja ajankuluksi vemputtelivat. Tää on tavanomaista LIEKSASSA.


    • Anonyymi

      Käykö kateeksi kun et päässyt mukaan

    • Anonyymi

      Mahtuuko siihen neljä vetämään, vai onko vain kaksi veto? En tunne autoja.

      • Anonyymi

        4 kivestä tarkoittaa nelivetoa ja kaksi kivestä ja siit vedetään takaapäin ryppyisen pöllön silmään on takaveto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 kivestä tarkoittaa nelivetoa ja kaksi kivestä ja siit vedetään takaapäin ryppyisen pöllön silmään on takaveto.

        Teille varmaan paras vaihtoehto olisi juna. Sinä haluat varmaan olla veturi


    • Anonyymi

      Aina on tilaa Juukalaiselle kaappi miehelle !

    • Anonyymi

      oiihhh bemripoika kaipaan sinuaaaa

    • Anonyymi

      Saispa isipuolelta tonnin Bemariin...

    • Anonyymi

      Aloittaja! Unohda jo se bemaripoikasi ja jatka elämääsi eteenpäin. Maailma on täynnä poikia joten uudet verkot veteen vain.

      • Anonyymi

        Niillä bemarissa homostelijoilla oli verkko sukkahousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä bemarissa homostelijoilla oli verkko sukkahousut.

        Ai jaa, oliko niistä mitään haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, oliko niistä mitään haittaa?

        Minulla ei ollut, harmitti. Jatkossa minullakin on verkko sukkahousut. Pistin tiedoksi muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ollut, harmitti. Jatkossa minullakin on verkko sukkahousut. Pistin tiedoksi muillekin.

        Aion ryöstää pankin ja naamioidun verkkosukkahousuihin.


    • Anonyymi

      Mä pukeudun gotlerin kuoreen.

    • Anonyymi

      Hepatiittivaaran vuoksi en käytä makkarankuorta vaan olen kruisailulakossa.

    • Anonyymi

      Huohottivat kuin höyryveturi siellä autossa. Toisella oli isommat kivekset kuin toisella. Molemmilla oli Lieksan Vaskiviikko paita päällä.

    • Anonyymi

      Bolzevikin Matka Waunussa onkin matala alustasarja ja jäykät vieterit ettei huojahtelua huomaa ulospäin.

    • Anonyymi

      Lieksalaisia myö oltiin T: homostelijat bemarissa

    • Anonyymi

      Miten erotetaan kaksi Juualaista miestä toisistaan. Halolla !

    • Anonyymi

      Niin voi olla jossai Juualassa, mutta Juuassa ei leikitä pikku-kakkosta kuten Lieksassa. Lieksalaiset yhdistää keväisin sama kuin sittisontiaiset eli kakan haju!

      • Anonyymi

        Hajutulee Jamalista jossa törkyturpa touhuaa anustapinkassa ja pari mielenterveyspotilasta touhuaa kaksistaan törkyturvan valvoavan silmänalla. Hän opastaa liki 2000 kalunkokemuksen komuksella. Hänellä on jokin tapahtuma jamalissa.


    • Anonyymi

      Kirotus virheita paljon. Mikä olikaan sanomasi. Ma ei ymmarra

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      59
      3993
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      17
      2809
    3. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2026
    4. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      210
      1872
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1099
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      56
      917
    10. Olisit ollut niin

      Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe