Nyt kun on tullut luettua instagramista ja facebookista kahden henkilön kirjoituksia jossa he haukkuvat liiton nykyistä toimintaa niin on herännyt ajatus onko liiton toiminta ollut heidän aikana parempaa. Esimerkkinä PM kisoissa sijoitus on tippunut muutaman sijan, vaikka nykyisten valmentajien kanssa ei oltu edes ehditty tekemään mitään eli sijoitusten tippuminen johtaa juurensa kauemmas. Ja sitten arvokisavalinnoista on valitettu, mutta ne eivät ole olleet yhtään sen parempia aiemmin, esimerkiksi kun kysyi perusteluita valinnoille eräs valmentaja suuttui ja alkoi huutamaan puhelimessa eikä osannut esittää mitään perusteita.
Olen itse osasta asioista samaa mieltä, mutta se ei ole tämänhetkisen karateliiton aiheuttamaa
Karateliiton sekoilut 2024
4
953
Vastaukset
- Anonyymi
Luin samoja kirjoituksia. Ihmettelen että kuinka syvä kuoppa pitää kaivaa ennenkuin aletaan hankkiutua eroon kuppikunnista. Naurettava ajatus että aikuisten ottelijoiden pitäisi keskeyttää omat treenikuviot sitä varten että lähtee lasten sekaan leirille omakustanteena.
- Anonyymi
Oliko linkkejä mistä voisi tutustua näihin kirjoituksiin?
- Anonyymi
No Esa kerro. Kun täälläkin kirjoittelet! Miksi Niemen värit ei käy liiton toiminnassa.?
Missä viipyy 100K Sponssituet, mitkä lupasit Pariisiin? Ne firmat ainakin takoo huippu tuloksia ja kirjanpidon mukaan et ollut yksin Pariisissa!!! Iso kusetus!
Sekä muut valheet mitä syllät jäsenistölle.
Älkää hyvät ihmiset valitko Niemeä olympiakomitean johtoon, saadaan sekin kohta selvitystilaan kuten Judoliitto on menossa! - Anonyymi
karate ei pärjää toisille kamppailulajeille joten kantsii vaihtaa ala ja sulkea rahoitus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109