mikä nightwissin studiokiakko toimii parhaiten vai meneekö se usein fiiliksen mukaan

Anonyymi-ap

Että joku levy toimii paremmin tietyssä mielentilassa? Mut mikä on ehkä teikäin mielestä se nightwishin kaikkein laadukkain studiolevy ? Pidättekö alkuaikojen nightwishiä parempana vaiko keskivaiheen nightwish vaiko nykyhetki noin viimeiset 2-3 studiolevyä??? kuka on nightwishin sydän ja aivot? Onko tää vika kysymys epäreilu kun yleensä tai aina se lopputuotos on kaikkien soittajien&laulajien yhteensumma?

19

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuomaskuona ei toimi missään mielentilassa.

      • Anonyymi

        joo nightwish voi asettaa haasteet joillekin juuri tuon pointin takia minkä otit esille,koska musa ei ole varsinaisesti voimamusaa eikä tsemppimusaa eikä myöskään rauhoittavaa musaa mutta kai se toimii parhaiten silloin kuitenkin(ainakin minulla) kun olotila on suhteellisen tasainen.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Once on paras ja nää uusimmat huonoimpia. Piste.

    • Anonyymi

      Endless on paras, sitten Once ja ehkä Oceanborn kolmas...en tiedä, kaikki ne on hyviä.

    • Anonyymi

      Pakko myöntää, että en osaa sanoa mikä paras mutta ehkä Dark Passion Play tai Imaginaerum. Sitten Human Nature ja Endelss forms most beautiful. Perässä tulee Once, Century Child, Oceanborn, Wishmaster ja Angels fall first.

      "Löysin" Nightwishin vasta vuonna 2013 kun YouTubessa tuli vastaan "Live Wacken 2013". Siihen asti olin kuullut vain tuttavien haukkuvan bändiä kun on nykyään paska koska ei ole Tarja jaada jaada.. Siinä hyvä esimerkki kuinka ihmiset voivatkaan olla väärässä kun eivät asioihin perehdy. Mutta joo sen jälkeen onkin tullut kaikki levyt yms. osteltua hyllyyn.

    • Anonyymi

      Kolme parasta ovat Imaginaerum, Once ja Human Nature. Muut ovat yksittäisten biisien varassa.

      • Anonyymi

        Muutama päivä sitten kuuntelin Imaginaerumin alusta loppuun ihan kelpo kuulokkeilla (Beyerdynamic DT 880). Muuten...näinhän niitä levyjä pitäisi kuunnella. Silmät kiinni ja alusta loppuun kaikessa rauhassa.
        Imaginaerum on huikea musiikkikaruselli, jossa monta hyvää biisiä. "Last Ride of the Day"...todella hyvä ja ei ihme että ovat paljon soittaneet livenä. "Ghost River""...toimii loistavasti. "Turn Loose of Mermaids" on maaginen biisi. Siinä on vaan jotain..."Song of Myself"...alkupuolisko iskee kovaa.
        En sitten tiedä oliko korvissa liikaa vaikkua, huonot asetukset vai muuten vaan planeetat väärässä asennossa, mutta Imaginaerum kuulosti jotenkin tukkoiselta, liikaa täyteen ahdetulta kaikenlaisia soittimia. Mutta muuten hyvä levy musiikillisesti...
        Yksittäisistä Nightwish-biiseistä itselleni kovin on "The Poet and the Pendulum". Alku on nerokas kuoropojan laulama elokuvallinen aloitus, josta lähdetään todella synkille vesille ja vaikka tunnelma biisin sisällä vaihtuu rajustikin, on kokonaisuus silti maaginen ja yhtenäinen. Liveveto Wembleyltä Floorin laulamana tästä kipaleesta on ihokarvat pystyyn nostattavaa musisointia.
        Ai niin, tätä kirjoittaessa kuulokkeista tuuttaa tulemaan Once albumi, joka on myös yksi Nightwishin parhaita levyjä.
        Uutta levyä odotellessa täytyy kelata vanhaa tuotantoa läpi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama päivä sitten kuuntelin Imaginaerumin alusta loppuun ihan kelpo kuulokkeilla (Beyerdynamic DT 880). Muuten...näinhän niitä levyjä pitäisi kuunnella. Silmät kiinni ja alusta loppuun kaikessa rauhassa.
        Imaginaerum on huikea musiikkikaruselli, jossa monta hyvää biisiä. "Last Ride of the Day"...todella hyvä ja ei ihme että ovat paljon soittaneet livenä. "Ghost River""...toimii loistavasti. "Turn Loose of Mermaids" on maaginen biisi. Siinä on vaan jotain..."Song of Myself"...alkupuolisko iskee kovaa.
        En sitten tiedä oliko korvissa liikaa vaikkua, huonot asetukset vai muuten vaan planeetat väärässä asennossa, mutta Imaginaerum kuulosti jotenkin tukkoiselta, liikaa täyteen ahdetulta kaikenlaisia soittimia. Mutta muuten hyvä levy musiikillisesti...
        Yksittäisistä Nightwish-biiseistä itselleni kovin on "The Poet and the Pendulum". Alku on nerokas kuoropojan laulama elokuvallinen aloitus, josta lähdetään todella synkille vesille ja vaikka tunnelma biisin sisällä vaihtuu rajustikin, on kokonaisuus silti maaginen ja yhtenäinen. Liveveto Wembleyltä Floorin laulamana tästä kipaleesta on ihokarvat pystyyn nostattavaa musisointia.
        Ai niin, tätä kirjoittaessa kuulokkeista tuuttaa tulemaan Once albumi, joka on myös yksi Nightwishin parhaita levyjä.
        Uutta levyä odotellessa täytyy kelata vanhaa tuotantoa läpi...

        oon avauspostaaja ja mul on siis dark passion play albumi jossa kappalemateria on laadukasta joist paras esimerkki biisi nimeltä sahara jossa kuuluu suomen rajojen ulkopuolelle musiikilliset kumartamiset. Hienoa että löytyy myös universaalista otetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama päivä sitten kuuntelin Imaginaerumin alusta loppuun ihan kelpo kuulokkeilla (Beyerdynamic DT 880). Muuten...näinhän niitä levyjä pitäisi kuunnella. Silmät kiinni ja alusta loppuun kaikessa rauhassa.
        Imaginaerum on huikea musiikkikaruselli, jossa monta hyvää biisiä. "Last Ride of the Day"...todella hyvä ja ei ihme että ovat paljon soittaneet livenä. "Ghost River""...toimii loistavasti. "Turn Loose of Mermaids" on maaginen biisi. Siinä on vaan jotain..."Song of Myself"...alkupuolisko iskee kovaa.
        En sitten tiedä oliko korvissa liikaa vaikkua, huonot asetukset vai muuten vaan planeetat väärässä asennossa, mutta Imaginaerum kuulosti jotenkin tukkoiselta, liikaa täyteen ahdetulta kaikenlaisia soittimia. Mutta muuten hyvä levy musiikillisesti...
        Yksittäisistä Nightwish-biiseistä itselleni kovin on "The Poet and the Pendulum". Alku on nerokas kuoropojan laulama elokuvallinen aloitus, josta lähdetään todella synkille vesille ja vaikka tunnelma biisin sisällä vaihtuu rajustikin, on kokonaisuus silti maaginen ja yhtenäinen. Liveveto Wembleyltä Floorin laulamana tästä kipaleesta on ihokarvat pystyyn nostattavaa musisointia.
        Ai niin, tätä kirjoittaessa kuulokkeista tuuttaa tulemaan Once albumi, joka on myös yksi Nightwishin parhaita levyjä.
        Uutta levyä odotellessa täytyy kelata vanhaa tuotantoa läpi...

        Omasta mielestäni Dark Passion Play on huonoin NWn levy Poet and the pendelumista huolimatta.

        Imaginserum on mahtava laulajasta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni Dark Passion Play on huonoin NWn levy Poet and the pendelumista huolimatta.

        Imaginserum on mahtava laulajasta huolimatta.

        nyt iski muistikatkos eli onko niin että turusen tarja ei laula imaginserum levyllä? Tarja turunen musta suomen paras laulaja tai ainakin pääsee varmuudella mun top5;een


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt iski muistikatkos eli onko niin että turusen tarja ei laula imaginserum levyllä? Tarja turunen musta suomen paras laulaja tai ainakin pääsee varmuudella mun top5;een

        Tarjan laulamiset loppui Once-levyyn. Dark Passion Play ja Imaginaerum ovat Anette Olzonin laulamia. Sitten matka on jatkunut laulusolisti Floor Jansenin kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjan laulamiset loppui Once-levyyn. Dark Passion Play ja Imaginaerum ovat Anette Olzonin laulamia. Sitten matka on jatkunut laulusolisti Floor Jansenin kanssa...

        Ja vielä...

        Kuka näistä kolmesta on paras, niin minun vastaukseni on että...kaikki kolme.
        Nightwish on joutunut varmasti kaikenlaiseen henkiseen puristukseen laulajien vaihdosten tähden, mutta kuulijalle se on koitunut rikkaudeksi. Kaikilla kolmella on uniikki tapansa käyttää ääntä, oma soundi ja tietysti oma lavakarisma.
        Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni. Toki jokaisella on oma suosikkinsa niin biiseissä kuin laulajissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä...

        Kuka näistä kolmesta on paras, niin minun vastaukseni on että...kaikki kolme.
        Nightwish on joutunut varmasti kaikenlaiseen henkiseen puristukseen laulajien vaihdosten tähden, mutta kuulijalle se on koitunut rikkaudeksi. Kaikilla kolmella on uniikki tapansa käyttää ääntä, oma soundi ja tietysti oma lavakarisma.
        Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni. Toki jokaisella on oma suosikkinsa niin biiseissä kuin laulajissakin.

        tarja on kyl ihan ylivoimainen mulle . Makunsa kullakin. Hänen vahva laulu ei kuitenkaan liikaa peitä muita instrumentteja mutta ääniala on niin huikea että pystyy vaikkapa oopperaanki venymään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä...

        Kuka näistä kolmesta on paras, niin minun vastaukseni on että...kaikki kolme.
        Nightwish on joutunut varmasti kaikenlaiseen henkiseen puristukseen laulajien vaihdosten tähden, mutta kuulijalle se on koitunut rikkaudeksi. Kaikilla kolmella on uniikki tapansa käyttää ääntä, oma soundi ja tietysti oma lavakarisma.
        Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni. Toki jokaisella on oma suosikkinsa niin biiseissä kuin laulajissakin.

        ja oltiin mitä mieltä holopaisesta(hänen persoonaan liittyen josta täällä porukka vuosikaudet jauhaneet mun mielestä liikaakin ) niin musan taidon hän ossaa =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja oltiin mitä mieltä holopaisesta(hänen persoonaan liittyen josta täällä porukka vuosikaudet jauhaneet mun mielestä liikaakin ) niin musan taidon hän ossaa =)

        Aina ihmetellyt mistä joillakin tulee tuo Tuomas viha. Omassa päässään kehittelevät asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ihmetellyt mistä joillakin tulee tuo Tuomas viha. Omassa päässään kehittelevät asioita.

        Suomi on täynnä mt-tapauksia


    • Anonyymi

      Once ja DPP löytyvät Audio-DVD:nä, vahinko että tuo formaatti on sen jälkeen ollut käyttämättä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ne alkupään levyt, joissa Tarja oli mukana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe