Olen koko ajan vihainen ja onneton

Anonyymi-ap

Kaiken pitäisi olla hyvin. Mutta kun ei ole! Olen lähinnä kaiken aikaa vihainen itselleni, enkä pääse siitä tunteesta eroon! Olen liian kauan ollut sellainen. ”Ei sille nyt enää mitään voi.” Jo 18v ajattelin että olen vinha aloittamaan jotakin uudelleen. Lapsena/teininä ja nuorena saanut sitä tukea ja apua mitä olisin ehkä tarvinnut. Tekis mieli vaan koko ajan raivota ja pistää paikkoja paskas, myös sen ihmisen, joka on kuitenkin mahdollistanut mulle kaiken mahdollisen. On kaikkea, mutten osaa nauttia niistä, koska sisälläni on jokin
aukko, joka ei koskaan täyty tai sulkeudu.

9

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda maisemaa, muuta ulkomaille, vaikka Ruotsiin tai Norjaan niin saat muuta ajateltavaa kuin itsesi. Mene vaikka kalatehtaille töihin, Norjaan otetaan kaikki töihin, ei tarvi osata kieltäkään.

Luultavasti sinulla on joku perinnöllinen add variantti, joten tiettyä mielen huonovointisuutta tulet aina kokemaan. Se kannattaa vaan hyväksyä, ottaa muutama päämäärä elämällesi, esim että saat duunin, säästät auton tms. Sitten elelet vaan rauhallisesti, matkustelet vähän jne.
      Mutta älä hanki perhettä. Se olisi se vihoviimeinen virhe.

• Anonyymi

Niinpä!

Samat sanat! Olet oikeassa!

• Anonyymi

Vähintä mitä valtio voisi kansalaistensa hyväksi tehdä, olisi jakaa joka talouteen ilmaiseksi nyrkkeilysäkin, hanskat ja käsinauhat. Nauhat jotta rystyset ja ranteet kestävät. Myytinmurtajien pitäisi suorittaa tieteellinen testi että lyövätkö ihmiset keskimäärin kovempaa nyrkkeilysäkkeihin joissa on heidän inhoamiensa ihmisten, kuten poliitikkojen, naamankuvat teipattuina säkkeihin verrattuna siihen että pitäisi lyödä säkkiä vailla inhokkiensa naamakuvia :).

• Anonyymi

No voi ei, olet mies vihainen se tuskin on minkään vakoilevan rotan asia sekään

• Anonyymi

Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi

Eihän se ite mitään osaa, mutta tämä talon yleislortto tekee varmaan muillekin näitä kyseenalaisia toimeksiantoja

• Anonyymi

Ikävää kun et saanut tukea, mutta miksi vihaat?

• Anonyymi

Miksi valehtelet koko ajan

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 K­­­u­­u­­m­­a­­t­ ­t­­­y­­t­ö­­t­­­ ­­­o­­d­­o­­t­­­t­­a­­v­­­­­a­­­t­ ­­s­­­i­­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18314133

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4675
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      25
      2827
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1409
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1282
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe