Kaiken pitäisi olla hyvin. Mutta kun ei ole! Olen lähinnä kaiken aikaa vihainen itselleni, enkä pääse siitä tunteesta eroon! Olen liian kauan ollut sellainen. ”Ei sille nyt enää mitään voi.” Jo 18v ajattelin että olen vinha aloittamaan jotakin uudelleen. Lapsena/teininä ja nuorena saanut sitä tukea ja apua mitä olisin ehkä tarvinnut. Tekis mieli vaan koko ajan raivota ja pistää paikkoja paskas, myös sen ihmisen, joka on kuitenkin mahdollistanut mulle kaiken mahdollisen. On kaikkea, mutten osaa nauttia niistä, koska sisälläni on jokin
aukko, joka ei koskaan täyty tai sulkeudu.
Olen koko ajan vihainen ja onneton
9
370
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda maisemaa, muuta ulkomaille, vaikka Ruotsiin tai Norjaan niin saat muuta ajateltavaa kuin itsesi. Mene vaikka kalatehtaille töihin, Norjaan otetaan kaikki töihin, ei tarvi osata kieltäkään.
Luultavasti sinulla on joku perinnöllinen add variantti, joten tiettyä mielen huonovointisuutta tulet aina kokemaan. Se kannattaa vaan hyväksyä, ottaa muutama päämäärä elämällesi, esim että saat duunin, säästät auton tms. Sitten elelet vaan rauhallisesti, matkustelet vähän jne.
Mutta älä hanki perhettä. Se olisi se vihoviimeinen virhe.- Anonyymi
Niinpä!
Samat sanat! Olet oikeassa!
- Anonyymi
Vähintä mitä valtio voisi kansalaistensa hyväksi tehdä, olisi jakaa joka talouteen ilmaiseksi nyrkkeilysäkin, hanskat ja käsinauhat. Nauhat jotta rystyset ja ranteet kestävät. Myytinmurtajien pitäisi suorittaa tieteellinen testi että lyövätkö ihmiset keskimäärin kovempaa nyrkkeilysäkkeihin joissa on heidän inhoamiensa ihmisten, kuten poliitikkojen, naamankuvat teipattuina säkkeihin verrattuna siihen että pitäisi lyödä säkkiä vailla inhokkiensa naamakuvia :).
- Anonyymi
No voi ei, olet mies vihainen se tuskin on minkään vakoilevan rotan asia sekään
- Anonyymi
Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi
Eihän se ite mitään osaa, mutta tämä talon yleislortto tekee varmaan muillekin näitä kyseenalaisia toimeksiantoja
- Anonyymi
Ikävää kun et saanut tukea, mutta miksi vihaat?
- Anonyymi
Miksi valehtelet koko ajan
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18314133
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289