Olen koko ajan vihainen ja onneton

Anonyymi-ap

Kaiken pitäisi olla hyvin. Mutta kun ei ole! Olen lähinnä kaiken aikaa vihainen itselleni, enkä pääse siitä tunteesta eroon! Olen liian kauan ollut sellainen. ”Ei sille nyt enää mitään voi.” Jo 18v ajattelin että olen vinha aloittamaan jotakin uudelleen. Lapsena/teininä ja nuorena saanut sitä tukea ja apua mitä olisin ehkä tarvinnut. Tekis mieli vaan koko ajan raivota ja pistää paikkoja paskas, myös sen ihmisen, joka on kuitenkin mahdollistanut mulle kaiken mahdollisen. On kaikkea, mutten osaa nauttia niistä, koska sisälläni on jokin
aukko, joka ei koskaan täyty tai sulkeudu.

9

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda maisemaa, muuta ulkomaille, vaikka Ruotsiin tai Norjaan niin saat muuta ajateltavaa kuin itsesi. Mene vaikka kalatehtaille töihin, Norjaan otetaan kaikki töihin, ei tarvi osata kieltäkään.

Luultavasti sinulla on joku perinnöllinen add variantti, joten tiettyä mielen huonovointisuutta tulet aina kokemaan. Se kannattaa vaan hyväksyä, ottaa muutama päämäärä elämällesi, esim että saat duunin, säästät auton tms. Sitten elelet vaan rauhallisesti, matkustelet vähän jne.
      Mutta älä hanki perhettä. Se olisi se vihoviimeinen virhe.

• Anonyymi

Niinpä!

Samat sanat! Olet oikeassa!

• Anonyymi

Vähintä mitä valtio voisi kansalaistensa hyväksi tehdä, olisi jakaa joka talouteen ilmaiseksi nyrkkeilysäkin, hanskat ja käsinauhat. Nauhat jotta rystyset ja ranteet kestävät. Myytinmurtajien pitäisi suorittaa tieteellinen testi että lyövätkö ihmiset keskimäärin kovempaa nyrkkeilysäkkeihin joissa on heidän inhoamiensa ihmisten, kuten poliitikkojen, naamankuvat teipattuina säkkeihin verrattuna siihen että pitäisi lyödä säkkiä vailla inhokkiensa naamakuvia :).

• Anonyymi

No voi ei, olet mies vihainen se tuskin on minkään vakoilevan rotan asia sekään

• Anonyymi

Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan pieni jumaluusharha päällä kun on saanut jonkun loppuun rassatun hakkerin laittamaan vehkeet valmiiksi

Eihän se ite mitään osaa, mutta tämä talon yleislortto tekee varmaan muillekin näitä kyseenalaisia toimeksiantoja

• Anonyymi

Ikävää kun et saanut tukea, mutta miksi vihaat?

• Anonyymi

Miksi valehtelet koko ajan

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 K­­­u­­u­­m­­a­­t­ ­t­­­y­­t­ö­­t­­­ ­­­o­­d­­o­­t­­­t­­a­­v­­­­­a­­­t­ ­­s­­­i­­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18314133

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe