Missäs tämän palstan valvonta?

Tuulikki

Kun muutamat saa laukoa mitä tykkää, mut kun niille pistetään jotain, sensuuri iskee???

9

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Valvoja -

      Mitä sitten kuvittelit???

    • Täällä ollaan, ja tänään on tosiaan sensuuri käynyt rankalla kädellä. Ja sekä näiden muutamien kommentteja on poistettu, kuin muidenkin. Ota huomioon, että kaikki poistettavan viestin allaolevat viestit poistuvat mukana, ja siihen en voi vaikuttaa.
      Ilmoittakaa asiattomista viesteistä mikäli sellaisia näette, helpottaa huomattavasti työtäni.

      • Mut

        Kun kattoo esim. tota jenkkikokoontuminen -keskusteluu, ni sieltä pitäis joka toinen viesti poistaa, kuka jaksaa jokaisesta yksitellen ilmotella? Onko tämä palsta todella toisten harrastusten haukkumista varten ja todella ala-arvoisten juttujen huutelua varten? Eikö sensuuri puutu ilman ilmoitusta lainkaan?


      • volvoboost
        Mut kirjoitti:

        Kun kattoo esim. tota jenkkikokoontuminen -keskusteluu, ni sieltä pitäis joka toinen viesti poistaa, kuka jaksaa jokaisesta yksitellen ilmotella? Onko tämä palsta todella toisten harrastusten haukkumista varten ja todella ala-arvoisten juttujen huutelua varten? Eikö sensuuri puutu ilman ilmoitusta lainkaan?

        muuta viserrä.


      • Mr.Psyco

        vois sensuuri iskee paremmi. noin pissikset tötteröpäät soittaa poskeensa ja avautuu täällä. Mistä kotosi semmone on.


      • Mut kirjoitti:

        Kun kattoo esim. tota jenkkikokoontuminen -keskusteluu, ni sieltä pitäis joka toinen viesti poistaa, kuka jaksaa jokaisesta yksitellen ilmotella? Onko tämä palsta todella toisten harrastusten haukkumista varten ja todella ala-arvoisten juttujen huutelua varten? Eikö sensuuri puutu ilman ilmoitusta lainkaan?

        ja sieltä on tänään paljon viestejä lähtenytkin, roimalla kädellä niitä poistelin ja yritän vielä jatkaa poistelua, kunhan kerkiän. Ja kyllä sensuuri puuttuu ilman ilmoitustakin, tänään tullut poistettua useita ja useita kymmeniä juttuja palstalta ja poistopyyntöjä tullut vain pari.

        Mutta kuten jo aiemmin sanoin, niin juttuja en ala poistamaan nickin perusteella tai sen perusteella onko joku pissis vai ei, vaan viestien perusteella. Muutama henkilö on toki tarkemmassa valvonnassa tälläkin hetkellä, mutta asiallista tekstiä saavat myös he kirjoittaa.


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        ja sieltä on tänään paljon viestejä lähtenytkin, roimalla kädellä niitä poistelin ja yritän vielä jatkaa poistelua, kunhan kerkiän. Ja kyllä sensuuri puuttuu ilman ilmoitustakin, tänään tullut poistettua useita ja useita kymmeniä juttuja palstalta ja poistopyyntöjä tullut vain pari.

        Mutta kuten jo aiemmin sanoin, niin juttuja en ala poistamaan nickin perusteella tai sen perusteella onko joku pissis vai ei, vaan viestien perusteella. Muutama henkilö on toki tarkemmassa valvonnassa tälläkin hetkellä, mutta asiallista tekstiä saavat myös he kirjoittaa.

        mää sit siin. vai onks ne kaikki vaan noita pissiksii.


      • volvoboost kirjoitti:

        mää sit siin. vai onks ne kaikki vaan noita pissiksii.

        En ala ketään luetteloimaan. Ja ei, itseasiassa heistä ei sinun määritelmäsi mukaan lähes ketään ole pissiksiä.


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        En ala ketään luetteloimaan. Ja ei, itseasiassa heistä ei sinun määritelmäsi mukaan lähes ketään ole pissiksiä.

        ny kumma. valtaosa täällä on pissiksiä. Eikö ketään niistä sit muka ole syynis. Älä narraa..tiedän et kuulun siiten top 3 kärkeen jotka on erityis syynis.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe