Miksi vanhemmat pieksee tyttäriään

Anonyymi-ap

Kyllä itseäni oppineemmasta/kouluja käyneemmästä vaimostani olen pelkästään ylpeä samoin tyttärestäni, joka tekee kraduaan yliopistossa.
Kummankaan ei tarvitse huntuun pukeutua eikä mikään jumalolento kehoita minua hakkaamaan vaimoani tai tytärtäni sen vuoksi, että ovat minua fiksumpia sekä varmistaneet hyvillä opinnoilla elämässään pärjäämisen, niin ja siinä sivussa ikääntyvän isäpapan lokoisat oltavat mökkilaiturilla.

Miksi islamin usko sisältää käsittämätöntä väkivaltaa?
Rohkea tyttö oli, kun uskalti tuoda julki karmean kokemansa väkivalla!
Stemppiä elämään ja jos muu ei auta, niin Suomessa saa erota uskonnoista ja lähteä yliopistoon opiskelemaan.
Luulisi, että jokainen (myös islamin uskoiset vanhemmat) tajuaa minkäarvoinen asia hyvä koulutus on.
Taitaa vaan islaminuskoiset miehet pelätä itseään fiksumpia naisia ja syytä onkin!

10

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hulluus käy islamissa jären edelle ja järetön hallinta valtaus vallanpito palkkioin

      NÄÄHÄN ON YKSIN ALLAHIN MIELENMUKAISESTI TOIMIVIA KIVEN-ORJIA

    • Anonyymi

      Hamaskin tuhoaa omiaan, tämä kaikki on näillä elämän valtausleikkiä.

    • Anonyymi

      Niin ei ymmärrä et ollaan uskossa ja väkivaltaa vaimoja ja lapsia kohtaan. Mihin uskoon väkivalta perustuu? Naisten alistaminen.

    • Anonyymi

      Islam on prutaali väkivalta kultti!

      • Anonyymi

        Näin se vain on JA ON VAIN YKSI ISLAM NÄYTELMÄ


    • Anonyymi

      Miten niin islamin usko ? Kyllä ihan kristitytkin osaa tuon lajin. Olin normaali kiltti lapsi ja niin vain hakattiin kotona useita kertoja viikossa. Äiti piti paikoillaan ja isä hakkasi. Vain kerran osui koulussa terveystarkastus niin, että jäin kiinni. Valehtelemalla siitä selvittiin ja äiti oli mukana puhuttelussa. Pitkään mietin kostoa. Ajatus muuttui, kun pääsin kotoa pois. Vasta nyt vanhana nuo traumat ovat alkaneet pulpahtaa pintaan niin unissa kuin muutenkin. Olen yrittänyt saada apua, mutta turhaan. Yritän selviytyä itsekseni, niin kuin aina.

      • Anonyymi

        Aika hyvin vedit värsyn ja näin pyrit islamia tavallistamaan , miten tapansa pyrkivät suomeen nivomaan oikeuttaan.


      • Anonyymi

        Sinulla on ollut ongelmavanhemmat. Olen pahoillani puolestasi. Oman terveytesi takia ehdotan, että rukoilet heidän puolestaan. Ehkä se ei muuta heitä, mutta toisen puolesta rukoileminen ihmeellisesti hälventää tuota ihmistä kohtaan tuntemaa vihaa. Asiat ei unohdu, mutta niiden aiheuttama kipu voi vähitellen parantua. Minä kannoin kaunaa sisarelleni vuosia. Hän oli ja ilmeisesti on edelleen, hirviö ihmiseksi. Vapauduin vihastani vasta tultuani uskoon ja sitten rukoiltuani, että hänkin pelastuisi. En edelleenkään halua tavata häntä, mutta hän ei tunge ajatuksiini eikä aiheuta mitään tunteita.

        Jeesus hakee pian omansa pois. Jos et usko Jeesukseen, joudut kuoltuasi helvettiin. Sieltä katsoen vanhempiesi väkivalta sinua kohtaan oli kuin taivas verrattuna helvetin kärsimykseen. Paras ratkaisu olisi, jos niin sinä kuin he olisitte mukana ylöstempauksessa. Monet päättelevät Raamatusta ja maailman tapahtumista, että se tapahtuu tänä vuonna. Täsmälleen ei kukaan tiedä, mutta näemme, että se aika on lähellä. Emme ole pimeyden lapsia, jotta se tulisi meille kuin varas yöllä, yllättäen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saataisko me tänne joku oikein harras islaminuskoinen kommentoimaan islamin oppeja kieltää naisilta opiskelu ja elämässä pärjääminen.
      Pahaa tekee pelkkä ajatus siitä, että mitä nytkin jossain hämärässä savimajassa tehdään koraanin ja likaisten partakoneen terien kanssa. (Ei liity alapään karvoituksen sheivaamiseen.)
      Voi mashallah sentään.

      Mashallah=jumala on sen tahtonut (HS 18.3.2024 s.A17 "Muslimit kilpailevat koraanin luennassa")

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe