Oletko ihastunut varattuun

Jos oot, niin kerroitko tunteistasi hänelle ja kuinka kävi?

14

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen, hyvin läheiseen ja varattuun ystävääni, jonka silmissä olen vielä kaiken lisäksi hetero. Kertomatta on jäänyt ja ehkä jääkin.

• Anonyymi

Tervetuloa kerhoon. Minäkin olen ihastunut varattuun ystävääni, joka luultavasti pitää minua heterona. Ja minä oletan että hän on hetero. Aika tuskallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon. Minäkin olen ihastunut varattuun ystävääni, joka luultavasti pitää minua heterona. Ja minä oletan että hän on hetero. Aika tuskallista.

Minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi

Olen ollut. Tunteet laantui kuin opin tuntemaan paremmin ja näkemään hänet kokonaisuutena. Omat projisoinnit hänen hyvistä ominaisuuksistaan, joita ehkä toivoin hänellä olevan, loppuivat. Ehkäpä ihastuin enemmän ihastumiseen, kuin häneen itseensä.
      En kertonut ja se oli oikea valinta.

• Anonyymi

Ok, muista hyvä ihminen lääkkeet ni ei tarvitse netissä huutaa tuntemattomille.

• Niinhän tuossa useasti käy, jotta myöhemmin alkaa näkemään tarkemmin. Ihastuneena sitä on aika pöljä tavallaan.

• Jaha, se on joku käynyt ulvomassa taas ketjuun. (alku näky). Onneks poisto osui tällä kertaa kohdalleen.

• Anonyymi

Olen ollut yli 10 vuotta ihastunut tuttuun, joka on varattu ja jonka oletan heteroksi. En ole tehnyt asialle mitään.

Ainakin pari "heteroa" kaveriani ovat minuun ihastuneita, mutta eivät ole sanoneet mitään. Olen kuin en ymmärtäisi, koska en ole kiinnostunut heistä siinä mielessä.

• Anonyymi

Voi hetero parkoja!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hetero parkoja!

Jospa nyt jätettäisiin tuo huutelu tässä ketjussa ja koitettaisiin keskustella asiallisesti, kiitos.

• Anonyymi

Varattu näki jotain minussa, pikkuhiljaa ystävyys alkoi olla jotain muuta, lopulta kysyi asiasta ja vähän itsellekin yllätyksenä myönsin ihastuneeni. Jatketaan ystävyytenä, mutta tunteeni vain syvenevät. Ainakin tällä hetkellä lähinnä ahdistaa silloin kun en ole sulaa vahaa.

• Anonyymi

Kerran oli pieni ihastus, mutta kun sain tietoon että oli varattu niin skippasin. En hirveästi arvosta varattujen kanssa säätämistä, sen verran omaan ihmisarvoa etten lähde tuhoamaan muiden suhteita.

• Anonyymi

Olen. Varattuja molemmat. En ole kertonut. Ehkä hän sisimmässään tietää :)

• Anonyymi

Aivan sama tilanne täällä. ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2005
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1717
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1112
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      899
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe