Muistaako joku mikä oli kirjan nimi jossa johonkin muslimimaahan tahtonsa vastaisesti viety länsimaalainen nainen (muslimimiehen vaimo) kertoi kokemuksiaan kun lopulta onnistui pakenemaan?
Kirjan nimi?
18
385
Vastaukset
- Anonyymi
Islamilaisten yhteisöjen kannanotossa mainitaan, että:
– jokaisella tulisi olla vapaus pukeutua kuten hän haluaa
… mutta ei mainita, että:
– suuri osa näistä yhteisöistä (tai niiden yksittäiset jäsenet aktiivisina toimijoina) velvoittaa naisia pukeutumaan yhteisön määräämällä tavalla
Kannanotossa sanotaan, että:
– burqan kunniaa loukkaavaa puhetta ei tulisi sallia
… mutta ei sanota, että:
– siihen liittyisi minkäänlaista epäkohtaa, että naisia ja tyttöjä vaaditaan pukeutumaan burqaan
Islamilaisten yhteisöjen kannanotossa ei mainita myöskään naisten ja miesten tasa-arvoa, sanallakaan.
Joskus se kertoo enemmän, mitä me jätämme sanomatta, kuin se mitä me sanomme.
++++
- Aikoinaan kuulin sanonnan: ”Uskovainen uskoo vaikkei näe, kommunisti ei usko vaikka näkee”.
Vihervasemmiston kiemurtelua katsoessa sanonnaksi sopii: Uskovainen uskoo vaikkei näe, vihervasemmistolainen ei usko vaikka näkee, kuulee, lukee ja kompastuu siihen turvalleen.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Näinhän se menee
– Alkaa uusi vaihe. Ramadanin alettua muslimipojat patsastelevat koulun käytävillä kuin maailman omistajat. He pitävät ilmiselvästi itseään parempina ihmisinä. He tölvivät ei-muslimeja; ”vääräuskoinen”, ”kafir”, ja nauravat ivallista naurua ruotsalaisille lapsille, jotka eivät paastoa. Muslimipojat näyttävät hyvin selkeästi kuka on kukkulan kuningas.
– Ruokailun aikaan muslimilapset kokoontuvat koulun ruokalan ulkopuolelle pieniin ryhmiin. Tällä tavalla erotellaan muslimi ja ei-muslimi. Ne, jotka menevät ruokalaan syömään ovat tietenkin vääräuskoisia. Monet ei-muslimilapset, jotka eivät osaa puolustaa itseään, jättävät kouluruokailun väliin ramadanin aikaan ihan vain sen takia, että he välttävät konfliktia, joka syntyy ruokailun yhteydessä muslimilasten kanssa. Pitää olla todella rohkea lapsi, varsinkin jos sosiaalinen status ei ole suuri, että uskaltaa mennä koulun ruokalaan sen prässin läpi, joka syntyy muslimilasten pilkatessa- Anonyymi
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa, sanotaan. He eivät ymmärrä mitä on korkeampi ÄO.
- Anonyymi
Hyökäys tä on koujujen tekeminen rauhatomaksi näitten tyylilisiksi mitään opittaviksi hölötys laitoksiksi
- Anonyymi
KIRJOJA ON MILJOONIA, MUTTA MIKÄ NIISTÄ
- yleensä nainen joutuu häviämään maanalle selvitäkseen - Anonyymi
Siinä on juttua poikineen GOOGLAAS
= > vapaa ajattelija islam- Anonyymi
>> vapaa-ajattelijat muslimiveljeskunta
Tulee juttua poikineen kateltaviksi GOOGLAAS
- Anonyymi
suomen koulut ovat nykyisin monikultuuri häiriöpaikoja, ei niisä mitään enään opita
- tätäkauten pistävät suomea nyt tavoilleen tuhotuksih - Anonyymi
Eino Leino, Aurinkolaulu (Hymyilevä Apollo-katkelma)
https://www.youtube.com/watch?v=BnpAz4vUXUc&pp=ygU1RWlubyBMZWlubywgQXVyaW5rb2xhdWx1IChIeW15aWxldsOkIEFwb2xsby1rYXRrZWxtYSk=
Monet kiitokset. Muistan Jyrinkosken äänen lapsuudesta - kuuntelimme tätä joka uudenvuodenaattona. Tämä on ehkä toinen versio kuin mitä radiosta lähetettiin, mutta ääni on se sama. Tunnelma oli harras. Silloin pidettiin vielä jotakin hyvää ja kunnollista arvossa.- Anonyymi
Jokaisen pitää kohiltaan miettiä, on oma-nimi elämän kirjassa vaiko tuonelan
- Anonyymi
Eino Leino, Virta venhettä vie
https://www.youtube.com/watch?v=B29m5v0k7lw&pp=ygURSHlteWlsZXbDpCBBcG9sbG8=
KOSKA KELLOT SEISAHTAA JA PÄIVÄ PÄÄTTYÄ - Anonyymi
Lastani ette saa: Betty Mahmoody. Betty pakeni Iranista lapsensa kanssa. Siitä on tehty myös elokuva, joka kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Koko pätkällä kun hakee, esille tulee monenlaista helvettiä näistä :
>> Lastani ette saa: Betty Mahmoody. Betty pakeni Iranista lapsensa kanssa. Siitä on tehty myös elokuva, joka kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Islam on julmaa väkivaltaa ja tekopyhää epäjumalan kumartelua.
- Anonyymi
Pimee mukas näitä suojelee pahuitaan värkätessään
EIKÖHÄN SE PIMEYS OLE OMASSA NUPISA NÄILÄH
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18315530
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569