Villit taxit

Anonyymi-ap

Nyt on sirtyny Porvoseen villejä taxi. Niillä on hinnat mitä sattuu. Epäluotettavia.

35

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niillä ei ole tolppalupaa, joten lähtevät pois kun eivät saa asiakkaita. Eikä niitä montaa olekaan. Tämä ei ole tuottava paikka verrattuna Helsingin asema-aukioon.

    • Anonyymi

      Det sprids varningar för taxibilar som tar hutlösa priser för taxiresor. Bland annat berättar en kvinna att hon betalade 40 euro för en resa på under två kilometer i Borgå.

      40 euro för två kilometer!!! Ziisus!

    • Anonyymi

      Liftaaminen on turvallisempaa naiselle kuin mennä villien taksien kyytiin. Turha valittaa jos käy huonosti.

    • Anonyymi

      Minä haluan itse valita minkä taxin kyytiin lähden. Asiakashan sen kuuluu päättää. Tapelkoot kuskit muualla.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, asiakas saa vapaasti valita minkä moisen kuskin kyytiin lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, asiakas saa vapaasti valita minkä moisen kuskin kyytiin lähtee.

        Ja toisaalta, se on kuski kun päättää kenet autoonsa päästää. Likaisissa vaatteissa ja muuten epämääräinen tyyppi, niin ei pakko hyväksyä.


    • Anonyymi

      Etenkin harvoin taksia käyttävälle 50+ naiselle, varsinkin jos matka on pitkä tulee kokemuksen luoda turvallisuutta. Kuljettajan tulee olla asiallinen ja hyvin käyttäytyvä.

    • Anonyymi

      Mä käytän Peukku-sovellusta.

      • Anonyymi

        Peukku on hyvä. Toinen on 02Taksi. Soitat 020230. Kiinteä hinta ja toimii muuallakin kuin omassa kaupungissa.


    • Anonyymi

      Kaksi taksiyhtiötä riittäisi, ja niille yksinoikeus toimia tolpalla.

    • Anonyymi

      Eikös taxilakin uudistus ollut tarkoitus työllistä ulkomaalaisia . Nyt niitä sitten on kohta enemmän kuin kantasuomalaisia kuskeja. Eihän se paljon tarvi kun ajelee autoa. Ei asiakkan kans tarvitse puhella kuin kysyä mihin matka.

      • Anonyymi

        Nå jo työllistää mutta valitettavasti se meni ihan vittukks.kuin Villit eivät tarvitse sinetöidä mittarinsa elikkä ei ole yhteydessä maksupääten kans ja maksupääte ei yhteydessä Taxin kans . elikkä kaikki mitä ne aja on pimeää tuloa .ja kun maksu pääte ei sinetöity ei viranomaisilla mitään asia koskee mittarin .ja maksu pääte yleensä rekisteröity jonkin vihannes Tukkuun turkis.ja kuittssa kaikki tiedot keksittyjä niinkin kupu numero ja y-tunnus .kysympä vaan että.........ja meillä rehellisellä taxilla kaikki mitä mittarin tule mene trafille ja vero viranomaisille.että näin . elikkä nostavat asumis tukea ja työtömiskorvausta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nå jo työllistää mutta valitettavasti se meni ihan vittukks.kuin Villit eivät tarvitse sinetöidä mittarinsa elikkä ei ole yhteydessä maksupääten kans ja maksupääte ei yhteydessä Taxin kans . elikkä kaikki mitä ne aja on pimeää tuloa .ja kun maksu pääte ei sinetöity ei viranomaisilla mitään asia koskee mittarin .ja maksu pääte yleensä rekisteröity jonkin vihannes Tukkuun turkis.ja kuittssa kaikki tiedot keksittyjä niinkin kupu numero ja y-tunnus .kysympä vaan että.........ja meillä rehellisellä taxilla kaikki mitä mittarin tule mene trafille ja vero viranomaisille.että näin . elikkä nostavat asumis tukea ja työtömiskorvausta .

        Ja jos asiakas sa kuittin ja mittari ei sinetöity niin kuitin tiedot ihan hatusta vedetty elikkä Taxi yritys ja Puh . y-tunnus ihan feikki.elikkä ei pysty jälkeen selvittää kuka ajoi.. yksi hyvä neuvo.köytäkää vaikka Taksi Helsinki huom .taksi K la ei x ällä feikki.tai Lähitaxi.niin ainakaan pysty jälkeen selvittää kuka ajoi kyydin ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos asiakas sa kuittin ja mittari ei sinetöity niin kuitin tiedot ihan hatusta vedetty elikkä Taxi yritys ja Puh . y-tunnus ihan feikki.elikkä ei pysty jälkeen selvittää kuka ajoi.. yksi hyvä neuvo.köytäkää vaikka Taksi Helsinki huom .taksi K la ei x ällä feikki.tai Lähitaxi.niin ainakaan pysty jälkeen selvittää kuka ajoi kyydin ..

        Ja vielä kun ei sinetöity mittari niin kuljettaja pysty itse ohjelmoida mittarinsa.pienellä lähdöllä ja yllätys yks kaks pyöri kuin Hedelmäpelit.ja pienellä lähdöllä kun asiakas vikaise mittaria ja totea että kaikki ok .yks kaks pyöri kuin hedelmäpelit ja viimeistään kuin kuljettaja painaa kassa tilanteen.yllätys yllätys.happy end


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä kun ei sinetöity mittari niin kuljettaja pysty itse ohjelmoida mittarinsa.pienellä lähdöllä ja yllätys yks kaks pyöri kuin Hedelmäpelit.ja pienellä lähdöllä kun asiakas vikaise mittaria ja totea että kaikki ok .yks kaks pyöri kuin hedelmäpelit ja viimeistään kuin kuljettaja painaa kassa tilanteen.yllätys yllätys.happy end

        Ja vielä Taksi Helsinki on kupus kirjoitettu Taksi k la ja feikki Taxi x ällä ja feikki järjestys NR vaikkapa 776 ihan feikki..ja vielä Taksi Helsinki isot keltaiset tarrat.ja Lähitaxill Taxilla keltaiset Lähitaxin tarrat ovien alapuolella.ja nämä Taxi en kyydit pysty jälkeenpäin seurata jos jotain kysyttävää..de Bara så


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä Taksi Helsinki on kupus kirjoitettu Taksi k la ja feikki Taxi x ällä ja feikki järjestys NR vaikkapa 776 ihan feikki..ja vielä Taksi Helsinki isot keltaiset tarrat.ja Lähitaxill Taxilla keltaiset Lähitaxin tarrat ovien alapuolella.ja nämä Taxi en kyydit pysty jälkeenpäin seurata jos jotain kysyttävää..de Bara så

        Itse olen toiminut Taxi yrittäjänä Porvoossa yli kolmekymmentä vuotta . elikkä fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen toiminut Taxi yrittäjänä Porvoossa yli kolmekymmentä vuotta . elikkä fakta.

        Lisäsin vielä että kun Taxin kupu Nr feikki ja kuitissa feikki tiedot niin sa ihan väärä Taxi syyt niskoille ennen kuin selviää ettei kyseinen Taxi ole edes ollut Porvoossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäsin vielä että kun Taxin kupu Nr feikki ja kuitissa feikki tiedot niin sa ihan väärä Taxi syyt niskoille ennen kuin selviää ettei kyseinen Taxi ole edes ollut Porvoossa..

        Kiitos Sipilä ja Berner.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Sipilä ja Berner.

        Kiitän myös Sipilää ja Berneriä. Toimin usein tätini avustajana ja siten olemme todenneet kuinka ulkomaalta tulleet taksikuskit ovat ystävällisiä ja avuliaita. Jotkut kyselevät kuinka päivä on mennyt ja muutenkin ovat iloisia kun heidänkin tilanteestaan olemme kiinnostuneita. Enemmistö viihtyy hyvin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos asiakas sa kuittin ja mittari ei sinetöity niin kuitin tiedot ihan hatusta vedetty elikkä Taxi yritys ja Puh . y-tunnus ihan feikki.elikkä ei pysty jälkeen selvittää kuka ajoi.. yksi hyvä neuvo.köytäkää vaikka Taksi Helsinki huom .taksi K la ei x ällä feikki.tai Lähitaxi.niin ainakaan pysty jälkeen selvittää kuka ajoi kyydin ..

        Kyllä saa olla taxi x:llä. Nimenomaan ruotsinkielisiä tykkää parempi niin.


    • Anonyymi

      Taxin kupu Nr tarkoitus on että asiakas ja muut autoilijat ja viranomaiset numeron perusteella saavat tarvittavat tiedot.keneen Taxi.näinhän se aina ollut.mutta ei näköjään enää.

      • Anonyymi

        Kysymys , i Finland.jo i Finland


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys , i Finland.jo i Finland

        ???


    • Anonyymi

      Näin on. Helsingissä ei olla uskallettu ottaa enää taksia työmatkoihin. Kimppakyydit ovat kunniassa nyt.

      • Anonyymi

        Taksi Helsinki ja Kovanen. Heillä on tiukat vaatimukset kuljettajille.


    • Anonyymi

      Näin on. Hätätilassa jään odottamaan, että tavallinen suomimies tulee ajamaan. Valitsen. Asiakas on aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Ja mikä sinusta hyvä rouva olis tavallinen Suomimies? Vaaleeta hiuksia ja sinisiä silmät aina äkäsen näköne ekä puhu mitän ees kun sä kysy jottai.Istu ja odota,ei ava oveka asiakale. Minä teke työ ja palvele asiakas ja maksa veroni.


    • Anonyymi

      Ja näin se on että asiakas valitsee itse minkä Taxin kyytiin hän haluaa mennä.ennen vanhaan yleensä että ota ensimmäinen taxi.ei missään nimessä enää.tietysti jos haluaa ensimmäinen Taxin.

      • Anonyymi

        Niin kun jo mainitsin että 1992 aloitin porvoo.n Taxissa.ja liikenne luvissa luki että asema paikkaa Porvoon tori.ja Nyt omassa synyin kaupungissa Taxi tolpall minua uhkaillaan että turpaan tulee..Ja ne on Taxit kun uhkailee... että ne hoitaa minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun jo mainitsin että 1992 aloitin porvoo.n Taxissa.ja liikenne luvissa luki että asema paikkaa Porvoon tori.ja Nyt omassa synyin kaupungissa Taxi tolpall minua uhkaillaan että turpaan tulee..Ja ne on Taxit kun uhkailee... että ne hoitaa minut.

        Lisäys edelliseen ei omat työkaverit.ne Villit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen ei omat työkaverit.ne Villit.

        Kahteen työkaverin käyneet fyysisesti kiinni.elikä villit Taxit .minä olen viihtynyt Taxi hommissa mutta en enä nuori jään kohtaa elääkele.kirjoittelen vaan koska en ikinä olis uskonut että Tällaista Taxi toiminta Suomessa.ja niillä Taxi lupa hanskalokerossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahteen työkaverin käyneet fyysisesti kiinni.elikä villit Taxit .minä olen viihtynyt Taxi hommissa mutta en enä nuori jään kohtaa elääkele.kirjoittelen vaan koska en ikinä olis uskonut että Tällaista Taxi toiminta Suomessa.ja niillä Taxi lupa hanskalokerossa..

        PS en ole Rasisti.mutta huomenna voi olla että Olen ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS en ole Rasisti.mutta huomenna voi olla että Olen ..

        Nå voin samala kertoa senkin että pyöritin ennen uudistusta Taxi toiminta Hangös Karkkilassa ja Vantaan lentoasema kahdella taxilla.tämän kerron vaan siksi että tiedän mistä kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen ei omat työkaverit.ne Villit.

        Skriv int mera skit SIXTEN. Varje taxisuhari i Borgåomrode skrattar redan åt dig! höhhöh


    • Anonyymi

      On väärin kutsua taksin kuljettajaa villiksi. Se on rasismia jos mikä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe