Aivot on mukautuva elin, ne kehittyvät käytössä ja taantuvat puutteessa

Anonyymi-ap

Miten treenaat aivojasi ?

44

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeksi eilen kävin läpi Lambertin funktion W käytön yhtälönratkaisussa,
      Eli alikorkolainan diskonttauksessa
      Diskon tetta tatta totta essa lainaa saadaan parilla laskulla sen kuponkikorosta todellinen tuotto

      • Anonyymi

        Diskontattaessa.
        Sudokui ja kielii ja musiikkia ja hapen haukkaamista ja muutama jumppaliike taivutuksilla ja venytyksillä ja ravintoa ja unta ja vettä.
        Beng


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sanaristikot, kryptot ja erilaiset pöytäpelit ovat käytössä. En ollut vuosikausiin pelanut mitään pelejä ja hahmottaminen pelatessa oli alkuun tosi hankalaa. Nyt jo onnistuu, oli hyvä asia itelleni huomata tämä, aivojaan on pakko käyttää monella tavalla.

      • Anonyymi

        Minäkin sain eilen tehtyä palapelin valmiiksi.Eikä mennyt aikaa kuin puolitoista vuotta, vaikka laatikon kyljessä luki "4-6 v!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain eilen tehtyä palapelin valmiiksi.Eikä mennyt aikaa kuin puolitoista vuotta, vaikka laatikon kyljessä luki "4-6 v!"

        Parhaat onnentoivotukset!
        Palstakommenteista päätellen kuulut täällä kirjoittavien älykkäimpiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain eilen tehtyä palapelin valmiiksi.Eikä mennyt aikaa kuin puolitoista vuotta, vaikka laatikon kyljessä luki "4-6 v!"

        Hyvä. Bravo.
        Hymyilin ääneen ja se pidentäneet ikää.
        Onko nNauru älykästä?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat onnentoivotukset!
        Palstakommenteista päätellen kuulut täällä kirjoittavien älykkäimpiin!

        Hesarin kuukausiliitteen kuva-sanaristikko on niin haastava, etten saa siihen monta oikeaa sanaa.

        Apulehden ristikot helpompia. Nyt ne taas on tehdyt.


    • Anonyymi

      sanaristikot on hyvää ajankulua ja alkoholituotteet minimiin, ei kestä enää kroppa ja parasta lopettaa vähäinenkin määrä viiniä

      • Anonyymi

        Sanaristikot on aika tylsiä. Jos niitä tekee paljon, vihjeet oppii ulkoa
        eikä niissä ole sitten enää mitään haastetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanaristikot on aika tylsiä. Jos niitä tekee paljon, vihjeet oppii ulkoa
        eikä niissä ole sitten enää mitään haastetta.

        Toisaalta siellä on mini-infoa, jos tekee jotain tietokilpailujuttuja.
        Beng


    • Anonyymi

      80/60 kokoinen palapeli odottaa kokoamista, saa nähdä milloin valmis :)

      • Anonyymi

        Minulla on projekti hiukan vielä kesken.
        Toinen kirja on kokonaan värittämättä.


    • Anonyymi

      Oletteko löytäneet kehittäviä nettipelejä , joita voi itsekseen pelata ja tulee onnistumisia. Pasianssia älkää ehdottako, liiankin tuttu ja samoin sudoko.

    • Anonyymi

      Muistipeli jossa käännetään kortteja oli mielenkiintoinen, en ole löytäny enää sitä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        18:29
        Muistaisitko ostaa uuden?
        Beng


    • Anonyymi

      Mä trenaan sellaisella tavalla johon ei kukaan muu ikinä pysty mu yrittäkää edes jotain että voitte olla hyviä edes jossain mä en ole hyvä missään mä olen vain välttävä suoriutuja kunhan kulutan aikaa kun ei muutakaan tekemistä ol ja välttävä on sama kuin keskiverto jos sekin on vielä epäselvää ja seksi on mulle ainoa asia elämässäni josta nautin tapellu en ole siksi että joillekin huonollatuurilla sekin saattas olla jotain josta nautin

      • Anonyymi

        Minun joka päiväisen treenaukseni kotona on musiikki. Kokeilen myös että osaanko tanssi askelia enään j Ja kun Säkkijärven polkka soi niin ihme kumma osasin vielä askeleet, vaan en jaksanut hyppiä oikein kauaa, kun alkoi hengästyttämään. Mutta silti sen pienen tuokion osasin vielä. Pitää tässä treenata jos sais kunnon niin hyväksi että jaksaa koko pelin ajan .
        Kirjoja myös luen paljon


    • Anonyymi

      Järkeilen kuinka suomen talous tulisi kuntoon, vuosi sitten olisi neuvot auttaneet ' nyt saatanan tunarit pilanneet viimeisenkin toivon kipinän ' paras neuvo olisi lyödä hanskat tiskiin.

      • Anonyymi

        Pakkohan tästä on ulos tulla

        Siksi menettelen seuraavasti

        1. En kuuntele ylesontaa eestaas jahkailuja joita palkkaa nauttivat iltalehtitoimittajat ja vetelötylepellet harjoittavat

        2. Yritän seurata tuleeko sak- häiriköinneistä dippejä joissa voisi ostaa suomalsiosakkeita eli ansaita tällä typeryydellä

        Huomautus. Suomen sakn puuhilla ei ole mitään merkitystä kansainvälisesti ketään ei kiinnosta

        Tärkein uutinen tänään on usa- kiina vääntö tiktakista ja usan eiliset inflaatioluvut

        KANSALAISALOITE LÄHTI TOTEUTETTAVAKSI
        Kiitos kaikille osallistujille
        69 478 kannatusilmoitusta (lähetetty tarkastettavaksi
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13148


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan tästä on ulos tulla

        Siksi menettelen seuraavasti

        1. En kuuntele ylesontaa eestaas jahkailuja joita palkkaa nauttivat iltalehtitoimittajat ja vetelötylepellet harjoittavat

        2. Yritän seurata tuleeko sak- häiriköinneistä dippejä joissa voisi ostaa suomalsiosakkeita eli ansaita tällä typeryydellä

        Huomautus. Suomen sakn puuhilla ei ole mitään merkitystä kansainvälisesti ketään ei kiinnosta

        Tärkein uutinen tänään on usa- kiina vääntö tiktakista ja usan eiliset inflaatioluvut

        KANSALAISALOITE LÄHTI TOTEUTETTAVAKSI
        Kiitos kaikille osallistujille
        69 478 kannatusilmoitusta (lähetetty tarkastettavaksi
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13148

        HAHHAHHAH persu, ehditkö mitään muuta tehdä kuin trollata ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan tästä on ulos tulla

        Siksi menettelen seuraavasti

        1. En kuuntele ylesontaa eestaas jahkailuja joita palkkaa nauttivat iltalehtitoimittajat ja vetelötylepellet harjoittavat

        2. Yritän seurata tuleeko sak- häiriköinneistä dippejä joissa voisi ostaa suomalsiosakkeita eli ansaita tällä typeryydellä

        Huomautus. Suomen sakn puuhilla ei ole mitään merkitystä kansainvälisesti ketään ei kiinnosta

        Tärkein uutinen tänään on usa- kiina vääntö tiktakista ja usan eiliset inflaatioluvut

        KANSALAISALOITE LÄHTI TOTEUTETTAVAKSI
        Kiitos kaikille osallistujille
        69 478 kannatusilmoitusta (lähetetty tarkastettavaksi
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13148

        Yksi 1000:sta kansalaisaloitteesta otetaan eduskunnan käsittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi 1000:sta kansalaisaloitteesta otetaan eduskunnan käsittelyyn.

        Tik tok Tiku ja Taku, Tynkkynen yrittävät vaikuttaa kansalaisaloitteilla ihan turhaan. Nimien keruu ei tuota vaikeuksia hömppää.


    • Anonyymi

      Aamuvarhaisessa puhuttelussa lähinnä.

    • Anonyymi

      Ristikoita ja sudokuja. On tuttu tanssinope, jonka ohjeen mukaan opettelen vieraampien tanssien askeleita. Vanhat ovat selkäytimessä. Keskustelen ryhmissä ajankohtaisista asoista, joten seuraan lehtiä ja uutisia.

    • Anonyymi

      Luen, teen ristikoita, järjestän itselleni elämyksiä, teen asioita toisin, en elä rutiininomaista elämää ja pyrin pitämään tunneskaalan laajana - näillä eväillä muistini on pysynyt tosi hyvänä, yleistietoni on laaja jaystäväni kutsuvat minua käveleväksi tietokirjaksi ja jos jotain pitää muistaa, kannattaa kuullemma tarkistaa minulta. No jaa, mieli on virkeä ja nautin elämästä, ei sekään ihan huono vaihtoehto ole aivojenkaan kannalta.

    • Anonyymi

      Minä olen kävelevä netti. Tietokirjat vanhenevat nopeasti.

      • Anonyymi

        Ja netissä on paljon väärää tietoa ja falsikia asiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja netissä on paljon väärää tietoa ja falsikia asiaa...

        Tietokirja on vanhentunut jo ilmestyessään ja fiksu erottaa netissä
        väärän tiedon oikeasta.

        Väärää tietoa voi tehokkaasti opiskella tunnistamaan PersuPravdasta.
        Siellä ei muuta olekaan.


    • Anonyymi

      Totta. Aivot on hyvä olemassa.
      Isot aivot, pikkuaivot ja kai väliaivotkin.

      Luulen, kun en tiedä onko tämä aivojen treenausta - kehoita niitä kanssani liitelemään.
      Äkkiä ne sanoo, onko ajankohta nyt oikee.

      Maantieteellinen Pohjoisnapa on kansainvälinen ja neutraali tapa laskeutua.

      Pn;n lentokenttä alueella on vuokrattavissa olevia lämpökontteja.

      Uskon, että jenkkibisnestä se on.
      Eräänlaista lomailua tääkin on.

      • Anonyymi

        Joo, näyttäis olevan lomailua aivojen käytöstä...


    • Anonyymi

      Tää netti pitää aivot virkeinä, tietoa löytyy, olkoon totta tai ei. Hyvää yötä :)

    • Anonyymi

      Varsin kaksimielinen aloitus. Näin olisi paree: Aivot ovat mukautuva elin, ne kehittyvät käytössä ja taantuvat SEN puutteessa.

      • Anonyymi

        Nii-in.
        Pitäisi määritellä puute ja kurjuuskin.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in.
        Pitäisi määritellä puute ja kurjuuskin.
        Beng

        Puute ja kurjuus poikkeen, kerrottiin ennen vappulaulussakin.

        Itelläkin murkinatalous korjaantui kun maksavika pyysi hattu kourassa; elä enää juo olutta.
        Oloni kohentus, kolikoi kauraleipään ja lenkkimakkaraan jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in.
        Pitäisi määritellä puute ja kurjuuskin.
        Beng

        Täh? Aivot siis kehittyvät käytössä ja taantuvat, jos käyttöä ei ole. Mitä tekemistä puutteella ja kurjuudella siinä on.


    • Anonyymi

      Korttipelit, ristikot ja tanssit.

    • Anonyymi

      Minnen tiedä onko jokapäiväinen jäänkylmä suihku terveellistä.

      Tylsyyden tunne kuitenkin häippäsee ainakin tuntien ajaksi meikämannella.

      • Anonyymi

        Minähän hyppäsin ja tanssisin, jos kylmään suihkuun joutuisin.
        Njiet, njiet.
        Beng


      • Anonyymi

        Kyllä itsensä kylmälle altistaminen on hyvästä. Sillä on terveysvaikutuksia ja eniten vagushermoon. Avantouimarit ovat hyvä esimerkki koukkuun jäämisestä aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itsensä kylmälle altistaminen on hyvästä. Sillä on terveysvaikutuksia ja eniten vagushermoon. Avantouimarit ovat hyvä esimerkki koukkuun jäämisestä aiheessa.

        En altistanut tänään yhtään.
        Inha tuuli ja pyryttelyä. Ei kiitos, kun ei ole pakko.
        Mä viis veisaan mun vagushermosta, jos keli on tämmöinen.
        Avantouimarit saavat ihan olla koukuissaan.
        Halliuimista harrastan erimuotoisesti.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itsensä kylmälle altistaminen on hyvästä. Sillä on terveysvaikutuksia ja eniten vagushermoon. Avantouimarit ovat hyvä esimerkki koukkuun jäämisestä aiheessa.

        Vagushermoa säätelee aivot. Kauanko täytyy pitää päätä veden alla avannossa,
        saadakseen hyödyn ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vagushermoa säätelee aivot. Kauanko täytyy pitää päätä veden alla avannossa,
        saadakseen hyödyn ?

        Eivät avantouimaritkaan päätään veteen pistä ja se on myös kiellettyä terveyssyistä. Ko. ryhmä on harvinaisen tervettä muuhun väestöön verrattuna. Aivoja 'säädellään' muutenkin, mm. ravinnolla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe