Tytär oli 15,5 vuotias kun muutin pysyvästi Thaimaahan. Olemme yhteydessä joka viikko ja hänellä on oma elämä, poikaystävä ja koulu, isin auto ja polttoainekortti.
Asustelin eron jälkeen 500 metrin päässä lapsistani ja yhdessäoloa oli saman verran kuin ennen eroa.
Siis kun isä on pantu pihalle alkoholisminsa ja hermoilujensa johdosta, niin hän vietti asuessaan evakossa, saman verran lapsiensa kanssa kuin ennen ulkoruokintaansa.
Asuessaan eväkossa hän vietti aikaansa tinderiä selaillen ja tapaillen panojansa, löysi toisen exänsä viettäen aikaa hänen kanssaan, vietti talvet Pattayalla ryypäten tuhat yötä simahtaen milloin minnekin.
Kysymys kuuluu, että no paljonkos vietit aikaa lastesi kanssa kun sinulla oli oikeus heidän lähikasvatukseensa 24/7 sen sijaan että jouduit rooliisi etäkasvatus?
Toinen kysymys ja edelleen, minkä ikäinen oli tyttäresi kun eka exäsi antaa kenkää sulle?
Etäkasvatuksen selitelmät.
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko mahtanut ymmärtää jotain väärin?
Siis kun Hukkapala viettää aikaansa perheen ja lastensa kanssa 7 vuorokautta viikossa, niin tämä omanapanarsisti on viettänyt myös tiivistä perhe-elämää lastensa kanssa, kun on rillumarei viettänyt talvensa Pattayalla? - Anonyymi
Pasasen hinaajasihteeri rakennellut kattilassa taas uuden tarinan suuresti kadehtimastaan rakkaasta. Tuosta puuttuu vielä se että tuuheatukkainen Majuri Helttakaula oli paikalla käräjillä kun Kymppiä tuomittiin ja sitten se heitti sen judolla seinään henkisillä voimillaan ja sanoi wuuf wuuf rahtilaiva peitti auringon ja siihen tuli vielä wincapitalaisia jotka tuomari lähetti suoraan Siperiaan kärsimään elinkautisia ja sitten Pasanen sai Mannerheimilta mitalin ja heitettiin kolmasti ilmaan.
https://aijaa.com/CicIzk- Anonyymi
Kiitos kun taas muistit minua, vaikka en ole tähän avaukseen kirjoittanut sanakaan, mitä muuta kuuluu sinun lauantai päivääsi, muutakuin minä,
Kerran aimon kanssa kasvatettiin poikaa 24/7, mutta se jäi kovin lyhyeksi siitä huolimatta. Äiti sitä kyseli jo kotiin ja nimitteli meitä kaapparihomoiksi, mutta me kasvatettiin vaan. Annettiin sille vettä ja vitamiinia suoraan pulloista, jotka oli laitettu jo keväällä käymään. Pulloja katosi sieltä saunan lauteiden alta ja kysyin aimolta asiasta. Aimo sanoi että ne on varmaan käymässä jossakin. Selitys upposi minuun kuin aimon muna poikaan. Lopulta viran omaiset ja muut omaiset löysi piilo pirttimme. Aimo sai yhdeksän vuotta mutta minä pakenin taka ovesta Paraisten Nesteelle, jossa kyyhötin jouluun saakka kaasu säiliön takana. Kun minut sitten vietiin syvä jäässä
tyksiin niin huomasivat että olen yli älykäs yksilö ja sain oman huoneen.
Muiden huoneessa seinät oli tavallista gyprokkia mutta minun huoneessa pehmustettua nahkaa, eikä nurkkia laisinkaan! Päällikkö tason asunto eikä mikään betoni läävä.
S
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347