Etäkasvatuksen selitelmät.

Anonyymi-ap

Tytär oli 15,5 vuotias kun muutin pysyvästi Thaimaahan. Olemme yhteydessä joka viikko ja hänellä on oma elämä, poikaystävä ja koulu, isin auto ja polttoainekortti.
Asustelin eron jälkeen 500 metrin päässä lapsistani ja yhdessäoloa oli saman verran kuin ennen eroa.

Siis kun isä on pantu pihalle alkoholisminsa ja hermoilujensa johdosta, niin hän vietti asuessaan evakossa, saman verran lapsiensa kanssa kuin ennen ulkoruokintaansa.

Asuessaan eväkossa hän vietti aikaansa tinderiä selaillen ja tapaillen panojansa, löysi toisen exänsä viettäen aikaa hänen kanssaan, vietti talvet Pattayalla ryypäten tuhat yötä simahtaen milloin minnekin.

Kysymys kuuluu, että no paljonkos vietit aikaa lastesi kanssa kun sinulla oli oikeus heidän lähikasvatukseensa 24/7 sen sijaan että jouduit rooliisi etäkasvatus?

Toinen kysymys ja edelleen, minkä ikäinen oli tyttäresi kun eka exäsi antaa kenkää sulle?

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenko mahtanut ymmärtää jotain väärin?

      Siis kun Hukkapala viettää aikaansa perheen ja lastensa kanssa 7 vuorokautta viikossa, niin tämä omanapanarsisti on viettänyt myös tiivistä perhe-elämää lastensa kanssa, kun on rillumarei viettänyt talvensa Pattayalla?

    • Anonyymi

      Pasasen hinaajasihteeri rakennellut kattilassa taas uuden tarinan suuresti kadehtimastaan rakkaasta. Tuosta puuttuu vielä se että tuuheatukkainen Majuri Helttakaula oli paikalla käräjillä kun Kymppiä tuomittiin ja sitten se heitti sen judolla seinään henkisillä voimillaan ja sanoi wuuf wuuf rahtilaiva peitti auringon ja siihen tuli vielä wincapitalaisia jotka tuomari lähetti suoraan Siperiaan kärsimään elinkautisia ja sitten Pasanen sai Mannerheimilta mitalin ja heitettiin kolmasti ilmaan.
      https://aijaa.com/CicIzk

      • Anonyymi

        Kiitos kun taas muistit minua, vaikka en ole tähän avaukseen kirjoittanut sanakaan, mitä muuta kuuluu sinun lauantai päivääsi, muutakuin minä,


    • Kerran aimon kanssa kasvatettiin poikaa 24/7, mutta se jäi kovin lyhyeksi siitä huolimatta. Äiti sitä kyseli jo kotiin ja nimitteli meitä kaapparihomoiksi, mutta me kasvatettiin vaan. Annettiin sille vettä ja vitamiinia suoraan pulloista, jotka oli laitettu jo keväällä käymään. Pulloja katosi sieltä saunan lauteiden alta ja kysyin aimolta asiasta. Aimo sanoi että ne on varmaan käymässä jossakin. Selitys upposi minuun kuin aimon muna poikaan. Lopulta viran omaiset ja muut omaiset löysi piilo pirttimme. Aimo sai yhdeksän vuotta mutta minä pakenin taka ovesta Paraisten Nesteelle, jossa kyyhötin jouluun saakka kaasu säiliön takana. Kun minut sitten vietiin syvä jäässä
      tyksiin niin huomasivat että olen yli älykäs yksilö ja sain oman huoneen.
      Muiden huoneessa seinät oli tavallista gyprokkia mutta minun huoneessa pehmustettua nahkaa, eikä nurkkia laisinkaan! Päällikkö tason asunto eikä mikään betoni läävä.

      S

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe