Mämmiä nyt!

Anonyymi-ap

Nyt sitä saa taas, kansallisherkkua! Maitoa ja sokeria päälle, niin eipä muuta kaipaa.

10

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mämmi on niin harvinaista herkkua, että mä käytän maidon sijasta kuohukermaa.
      Kai sitä nyt kerran vuodessa yhden rovollisen saa syödä kerman kera. Ja sokerin.

      "Kerman kera siitä saa kaksinverroin maukkaampaa". Tommonen rallatus tuli mieleen. Mieleen nousi myös "Mietaan" kasvot.

      • Anonyymi

        Saat toki herkutella kuohukermalla, kunhan et tavaksi ota.


      • Anonyymi

        Sama täällä yksi tuokkonen jo on syötynä ja toista aloitettu, kermaa tietysti ja sokeria .
        On se vaan hyvää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat toki herkutella kuohukermalla, kunhan et tavaksi ota.

        Minä käytän paljon kermaa ruuissa ja aina sitä on jääkaapissa.
        Sopii niin päivällusruokiin kun jälkiruokiinkin , minusta saa esim kastikkeetkin paremman makuiseksi kermalla.
        Ja juuri mämmin kanssa sopii hyvin .


    • Anonyymi

      Mämmi on nyt paljon kalliimpaa kuin viime pääsiäisenä, ostan silti. Syön punaisen maidon kanssa ilman sokeria. Laitoin ystävättärelle aterian jossa jälkiruoaksi mämmiä. Hän söi sellaisenaan ilman mitään lientä. Tapansa kullakin.

      • Anonyymi

        Eilen oli S-marketissa Mämmi 1,99/rasia, tosi pieni, mutta voita oli alle 3,.€, joten kävin "hamstraamassa" sen kaksi, joka oli tarjouksessa.

        Onneksi kävin eilen, koska tänään ei erota, mistä suunnasta lumi tule, sillä tuuli pyörittää irtolumet katoilta.

        Kaupassa oli kaikkea mitä tarvitsen ja maidon loppuminen oli enempi huoleni, mutta ilmeisesti huolto pelaa. En muistanut katsella niitä maitopulvereita, siis kuivamaitoa ja UTH maitoa, joka kestää melkein puolivuotta. Lidlissä oli aiemmin 0,89€/litra, mutta nyt ei ole autoa ja eikä ole väliäkään ajella näillä bensan hinnoilla jonkun maitopurkin vuoksi.

        Ainahan sieltä tuli vaikka mitä herätteitä ja ennen kaikkea niitä savukkeita, mutta oli paljon muutakin jos joutavan päiväistä.

        Nyt keskitän ostokseni tuohon S-markettiin, tai piipahdan K-kaupassa, jossa on runsas poistomyynti.

        saituri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen oli S-marketissa Mämmi 1,99/rasia, tosi pieni, mutta voita oli alle 3,.€, joten kävin "hamstraamassa" sen kaksi, joka oli tarjouksessa.

        Onneksi kävin eilen, koska tänään ei erota, mistä suunnasta lumi tule, sillä tuuli pyörittää irtolumet katoilta.

        Kaupassa oli kaikkea mitä tarvitsen ja maidon loppuminen oli enempi huoleni, mutta ilmeisesti huolto pelaa. En muistanut katsella niitä maitopulvereita, siis kuivamaitoa ja UTH maitoa, joka kestää melkein puolivuotta. Lidlissä oli aiemmin 0,89€/litra, mutta nyt ei ole autoa ja eikä ole väliäkään ajella näillä bensan hinnoilla jonkun maitopurkin vuoksi.

        Ainahan sieltä tuli vaikka mitä herätteitä ja ennen kaikkea niitä savukkeita, mutta oli paljon muutakin jos joutavan päiväistä.

        Nyt keskitän ostokseni tuohon S-markettiin, tai piipahdan K-kaupassa, jossa on runsas poistomyynti.

        saituri

        Ajattelin tänä vuonna tehdä itse mämmin.
        Tekeekö joku muu täällä itse?
        Mitä niksejä teillä on? Kertokaa!

        Kyllä mämmi on kaikista parasta mitä maailmassa on!
        Sokeria ja kermaa päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin tänä vuonna tehdä itse mämmin.
        Tekeekö joku muu täällä itse?
        Mitä niksejä teillä on? Kertokaa!

        Kyllä mämmi on kaikista parasta mitä maailmassa on!
        Sokeria ja kermaa päälle.

        Kannattaako mämmiä itse tehdä, sen paistaminen kun vie niin paljon aikaa ja siis sähköä? Ja miten paljon 1 tai 2 sitä syö, aika tuhtia evästä on sokerin ja kerman kanssa.


    • Anonyymi

      Kolme rovoa jo syönyt, lisää pitää ostaa alkuviikosta.

      Maitopulveria aion ostaa myös, kalliinpuoleista yli 9 euroa pikku lodju, josta tulee 4-5 litraa maitoa veteen sekotettuna.

      Tosiaan, jos kurriin tyytyy, niin pulveri maksaa 6 euroo ja rapiat.

    • Anonyymi

      Kuusi rovetta meni mämmiä .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe