Hei.Tietääkö kukaan ja millä hintaa torniossa/Haparannalla tehdään Värianalyysia
Värianalyysi
9
610
Vastaukset
- Anonyymi
minä teen, maksaa 1000euroa ja on perävalo takuu.
- Anonyymi
TORNION YKSINKERTAISEN IDIOOTIN HUUMORIA HANKI LUUSERI ELÄMÄ ÄLÄKÄ NOTKU TÄÄLLÄ
- Anonyymi
Väriraitissa tekevät.
Sekoittavat ja valmistavat värianalyysin perusteella oikean värisävyn. - Anonyymi
Tekisin ilmaiseksi, mutta kun tuo värisilmä on mennyt pilalle. Olen varmaan istunut liikaa sen päällä.
- Anonyymi
Mulla oli miesten mustissa pitkissä bambukalsareissa ruskea rantu ko panin kalsarit pesukoriin ennen saunaan menoa. Värimaailma oli lähellä toisiaan, mutta kaipaisin asiantuntijan arviota.
- Anonyymi
Valkosissa kalsareissa usein keltainen edestä ja rusorantua takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa pukemista, kun tietää mikä puoli tulee eteen. Värisokeelle vaikeampaa. Sitä täytyy turvautua muihin aisteihin, esim hajuaistiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Usein jo kun on pari viikkoa niitä pitänyt. Menin kerran kauppaan, mistä olin kalsarit ostanut, asiasta vslittaan. Mutta ne vaan väitti, että niin pitäkin olla, se on kslsareiden ominaisuus, ei vika. Tarjosin myyjättärelle pullakaffeet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491