Apua kesäleirille (vie vain hetken)

Anonyymi-ap

Hei! Olen 12-vuotias tyttö ja mun menkat alkoi yli vuosi sitten, mutta ne on muuttunut yhtäkkiä epäsäännöllisiksi, että kierto sattaa olla 25-38 päivää.

Ongelmani on se, että olen kesällä menossa leirille joka kestää kolme päivää niin miten varaudun sinne? Siellä uidaan, mutta en osaa käyttää tamponia mitä teen? Mitä tamponeja kannattaa ostaa? Mitä siteitä ja pikkuhousunsuojia pitäisi ottaa mukaan? Miten kannan siteet sitten vessaan muiden huomaamatta, kun siinä on pitkä käytävä ja aula matkalla huoneesta vessaan? Missä säilytän suojani, kun huoneessa on kaverini ja tuntemattomia enkä haluaisi heidän löytävän kuukautissuojiani? Mitä teen, kun kuukautisen on joskus tosi runsaat ja joskus niukat?

Kiitos jos jaksoit lukea ja olen kiitollinen jos joku vastaa.

10

409

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

on olemassa pillereitä joilla voi siirtää menkkoja mutta niiden aloittaminen vaatii että pitää tietää koska menkat alkaa. jos sulla on epäsäännöllinen kierto niin silloinb on vaikea tietää milloin siirtopillerit aloittaa.

Jos sulla on runsaat kuukautiset niin ole varovainen ettet sotke leiripaikan sängyn patjaa.

• Anonyymi

Joskus täytyy sanoa myös ei. Se on sallittua ja normaalia. Jos ei voi uida niin se vaan on niin. Sanoo vaan että en mä nyt voi. Silti voi istua laiturilla jalat vedessä tms.

• Anonyymi

Muista että se tamppooni pitää vaihtaa heti kun sä nouset vedestä. Jos et vaihda uuteen niin voi tulla tulehdus jos jätät märän tamppoonin sisällesi etkä vaihda uuteen.

• Anonyymi

Tamboonit pituus olisi hyvä olla jotain 30 cm-40cm. Kyllä ne leirikoulun työntekijät siellä auttaa ja kerrotte vain asianne. Onhan se että toiset kiinnostuneita siitä. Miehet yleensä ymmärtävät paremmin nämä asiat kuin naiset. Kun teillä on tuo asia jo noinkin pitkälle edennyt. On hyvä vanhempien kanssa keskustella siirtymisestä omilleen. Tämä voi olla vanhemmille raskauttavaa aikaa ja on hyvä että ymmärrät vanhempiesi tahtoa. Oletko käynyt koululla gyneloopin luona. Hän voisi auttaa teitä enemmän tuossa asiassa. Asiasi nimittäin on valtakunnallinen asiana. Alat varmaan seurustelemaan ja vanhemmat tahtovat hyvää teille. Kuuntele mikä vanhemmat tahto on. Onhan vanhempasi teille ne tärkeimmät.

• Anonyymi

Ja akka herää kauhuun.

• Anonyymi

Menette vaan värikkääseen joukkoon.

• Anonyymi

Kuka tekee niistä voimakkaammin. Kysy asiaa leirikoulun opettajaltasi.

• Anonyymi

En kommentoi toisten elämää.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 K­u­­­u­m­­­a­t­­­ ­­t­­­y­t­ö­t­­­ ­­o­­­d­­o­t­t­­­a­v­­­­a­­t­­ ­­­s­­i­­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316663

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voit laittaa siteesi vaikka nenäliina paketin sisälle.
      Tampooneissa kannattaa kokeilla sellaisia joissa on asetin ja tampooni kanssa voit uida kannattaa aloittaa harjoittelemaan tampooni laittoa hyvissä aijoin. Jos sinua pelottaa että sotket lakanat laita tampooni ja side tai useampi side.
      Siteitä kannattaa ottaa mukaan reilusti kenties kaverit tarvitsevat niitä niin sinulla on sitten antaa ja puhu äitisi kanssa jos haluaisit vaikka että hän laittaa leirin ohjaajalle viestiä että et voi uida niin siellä ei tarvitse sitten alkaa hänelle selittämään ja sitten sinulle keksitään muuta tekemistä ja kyllä siellä varmaan jollain toisellakin on menkat ja vaikka ei olisi se ei haittaa kunhan et anna niiden pilata leiriä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe