Onko teitä koskaan vainottu

Anonyymi-ap

Tai oletteko kokeneet tulleenne vainotuksi
Esim puhelintanne / liikkeitänne tarkkailtu? Onko joku kirjoitellut asioitanne tai henk.koht asioitanne palstalla pilailu mielessä tai pyrkinyt vahingoittamaan mielenterveyttänne mustamaalaamalla teitä?

185

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Mutta en ole niin itserakas, että ajattelisin olevani niin kiinnostava, että joku toimisi noin. Haukku ei haavaa tee. Vihollinen ei ole se, jota tarvii pelätä. Se on väärät ystävät.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Väärät ystävät.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­m­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Noitavainojen aikaan vainottiin edellisessä elämässä.

      Ei sinua ap kukaan vainoa. Se ajatus on sinun omassa päässä.

      • Anonyymi

        Motivaatiota voisi ihmetellä jos olisi oikein viksu


      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Luulet vain 🤗

    • Anonyymi

      Kyllä, joka kohta sopii. Ihmettelen, miten minun asiat ja minä, on voinu kiinnostaa niin paljon. Ja kaikki nuo jotka täällä suoralta kädeltä ilkkuu ja sanoo vainoharhaiseksi, on niitä vainoajia.

      • Anonyymi

        Ja vielä jaksaa ja viitsii olla seurassasi sen vuoksi että saa ilkkua 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä jaksaa ja viitsii olla seurassasi sen vuoksi että saa ilkkua 🤗

        Noinhan ne juuri tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä jaksaa ja viitsii olla seurassasi sen vuoksi että saa ilkkua 🤗

        Sen saa mitä ansaitsee 💪


      • Anonyymi

        Komppaan lopputekstiäsi.


      • Anonyymi

        Jep, ei terve ja olen nähnyt ja kuullut , että vaiva menee suvussa ja olemattomien asioiden kuvittelu ,voisin selkeyttää tätä kommenttia esimerkillä mut jätän vielä kertomatta


    • Anonyymi

      Kuuleppa A, sulle pitäs antaa tukkapöllyä😂

      • Anonyymi

        Ei taida tän ätmelöisen nimialkaa aalla!


    • Anonyymi

      On joo ja pitäkööt huvinsa👍😊.💩

    • Anonyymi

      Kyllä tuntunut täällä että olen välillä jonkun kiusaamisen kohteena. Sattuuhan se. Ja välillä itkettää. Mutta eipä sille mitään voi.

      • Anonyymi

        Ketähän muuta minun kiusaaminen loukkaa kuin minua. Vaikka en etsimäsi mies olekaan.


      • Anonyymi

        Mitä urputat? Eikö sinulla todellakaan ole muuta tekemistä kun kyseenalaistaa toisten viestejä tai sukupuolta? On köyhä elämä,sanon minä. Mitä jos laittaisit joskus nokkasi ulos ikkunasta jos et itse kämppäsi ulkopuolelle uskaltaudu. Saisit edes ilmaa ummehtuneille päähänpinttymillesi. Että mars ykskaks. Happihyppelylle,päätä tuulettamaan.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän muuta minun kiusaaminen loukkaa kuin minua. Vaikka en etsimäsi mies olekaan.

        Eli jokaisen purkauksen jälkeen sinua ahristaa vielä enemmän? En ole huomannut..


      • Anonyymi

        Nyt päätä tuulettamaan. Tämä on käsky.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jokaisen purkauksen jälkeen sinua ahristaa vielä enemmän? En ole huomannut..

        Minkä ihmeen purkauksen. Mistäs sinä minun ahdistukset huomasit. 😅 En minä niistä kellekään kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen purkauksen. Mistäs sinä minun ahdistukset huomasit. 😅 En minä niistä kellekään kerro.

        Näimpä. Stalkkerit milloin saan sen Oscarin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt päätä tuulettamaan. Tämä on käsky.💩

        Ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä urputat? Eikö sinulla todellakaan ole muuta tekemistä kun kyseenalaistaa toisten viestejä tai sukupuolta? On köyhä elämä,sanon minä. Mitä jos laittaisit joskus nokkasi ulos ikkunasta jos et itse kämppäsi ulkopuolelle uskaltaudu. Saisit edes ilmaa ummehtuneille päähänpinttymillesi. Että mars ykskaks. Happihyppelylle,päätä tuulettamaan.💩

        Hajussa kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näimpä. Stalkkerit milloin saan sen Oscarin?

        Kukas sua stalkkaa? En ainakaan minä. Oscarin. Ai yksin itkeminenkö on nyt väärin.


    • Anonyymi

      Vähän siltä vaikuttaa, mutta voisin jutella mikäli tilassa ole muita., - sivust

    • Anonyymi

      Kyllä, se akka ei muuta tee kuin vainoaa. Kun ei ole sitä elämää sillä.

    • Anonyymi

      Osaamisen paremmuus

    • Anonyymi

      Koulutus kokemus

    • Anonyymi

      Tilanteen tunnistaminen

    • Anonyymi

      Kela ja työkkäri vainoaa pakottamalla töihin 🤣

      • Anonyymi

        Kela agentit jyttää👌


      • Anonyymi

        Näin on, kohta sinunkin kohdalla alkaa selitykset ns loppumaan ja loppuu se lorvailu yksityiskassan suojissa nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, kohta sinunkin kohdalla alkaa selitykset ns loppumaan ja loppuu se lorvailu yksityiskassan suojissa nääs

        En mene ikinä töihin juhlin päivin ja öin verorahoillasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene ikinä töihin juhlin päivin ja öin verorahoillasi :)

        Vau mikä juhlat saatu näillä rahoilla järjestettyä. OU, JEE.


      • Anonyymi

        Aina voi tekeytyä hulluksi!


      • Anonyymi

        🤣🤣..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi tekeytyä hulluksi!

        Lue jonkun aikaa palstaa niin ei tarvi enää edes tekeytyy hullux 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela agentit jyttää👌

        Sellaiseksi toimitsijaksiko sinä itseäsi haaveilet, oikeiston artifaktiksi syynäämässä köyhien kahvikuppikokoelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, kohta sinunkin kohdalla alkaa selitykset ns loppumaan ja loppuu se lorvailu yksityiskassan suojissa nääs

        Kenelle kuvittelet puhuvasi. Minä en ole henkilö, joka kirjoittelee palstoilla. Luen joskus ja korjaan virheitä. Sinulle ei kuulu, mitä kukakin ihminen tekee. Ja varsinkin, kun se on rehellistä työtä.
        Joten pidä mölyt mahassasi NÄÄS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue jonkun aikaa palstaa niin ei tarvi enää edes tekeytyy hullux 😁

        Olin jo ennen palstaa täys seko.


    • Anonyymi

      näiden seuraamisten takana on valtiollinen uhrilahjauskovaisten klaani joka uskoo paremmin tietävän sinun asiasi kuin sinä itse. Näiden toimenkuvana on hallita sinun elämääsi ohjaten jo parinvalinnassa, lastensyntymäpäivän määritellessä, miten sinua hoidetaan, mahdollinen sairaanhoito pitkällä tähtäimellä terveytesi alasajaminen jotta sinusta tulee ns. yhteiskunnallinen uhrilahja tässä pelissä näille uskovaisille.

      Näin toimii suomalainen uhrilahjayhteiskunta. Helpotusta synnintuskaa käydään kirkossa papilta veisaamassa hallelujaa tmv.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus.
      Itselle pätee tää..
      mahdollinen sairaanhoito pitkällä tähtäimellä terveytesi alasajaminen jotta sinusta tulee ns. yhteiskunnallinen uhrilahja tässä pelissä näille uskovaisille.

      • Anonyymi

        Onko tamaffe nykyään levotsiinilla leikattu tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tamaffe nykyään levotsiinilla leikattu tms?

        Menikö lahkolaisella uskovaistenpastilli väärään kurkkuun?


    • Anonyymi

      Ei mut on valheellisesti syytetty vainoomisest

      • Anonyymi

        Minuakin on syytelty/epäilty vaikka miks ja täälläkin haukuttu ja mustamaalattu monesti niin eipä enää jaksa kiinnostaa


      • Anonyymi

        Mut jos olet se syyllinen siihen asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos olet se syyllinen siihen asiaan.

        En ole tehnyt mitään rikollista


    • Anonyymi

      Homo sapies?

    • Anonyymi

      Elvis

    • Anonyymi

      Intiaanit

    • Anonyymi

      Roger Moore

    • Anonyymi

      Minua on ahdisteltu ja stalkattu, mutta ei millään tuollaisilla tavoilla, jotka kerroit.

    • Anonyymi

      Onko oikein vai väärin?

    • Anonyymi

      Pettynyt kaikkeen ihmisissä tämä on se juttu.

    • Anonyymi

      On stalkattu ja ahdisteltu puhelintani on kuunneltu, ja tämä on yritetty saada näyttämään läheisteni tekemäksi. Tai sitten läheinen oli se joka vuosi asiat tänne.

      • Anonyymi

        Ei oo uutta auringon alla.


      • Anonyymi

        Vähän samaa vikaa ollut täällä


      • Anonyymi

        Näinhän on juuri tapahtunut. Ja edelleenkin.


      • Anonyymi

        Juu. Tosin kerran unski erehtyi vakoilemaan sähköpostiani, mistä jäi kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Tosin kerran unski erehtyi vakoilemaan sähköpostiani, mistä jäi kiinni

        Kuka hiivatin Unski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hiivatin Unski?

        Tämä on varmasti ihan kuule vain yksi tarinamiehen narratiiveista, enemmän huolestuisin jos jokaisesta palstahahmosta pitää tehdä joku tosielämään liittyvä sovitus. Siitä tietää olevansa pahaa paikassa mentaalisesti


      • Anonyymi

        Hakkerointi toisen puhelimeen on nykyään helppoa, se on nykypäivää. Kuunnellaan ja seurataan elämää kameroiden kautta. Kamerat ovat niin pieniä ja näkymättömiä ja helppo asentaa mihin vain. Niitä saa ostaa netin kautta halvalla. Narkkarit vainoavat toisiaan näillä teknisillä laitteilla. Täten saavat tietoa toisistaan. Erikseen on huumekauppiaat valvovat pikkusotilaitaan huumeiden jälleen myyjinä. Isommat pomot saavat tiedon jälleen myyjiltään sillä valvonta toimii teknisillä laitteilla. Keltanokka poliisit ovat jälkijunassa näiden huumerikollisten huumerikollisuudesta.


    • Anonyymi

      Ei kiinosta enää muut. Näyttäneet osaamisensa.

    • Anonyymi

      Mistä hvetistä minä tiedän?

    • Anonyymi

      On elämän alusta saakka kun koulut alkoivat.

    • Anonyymi

      On joo.

    • Anonyymi

      Kiusattu on ja olen ehkä yksinäinen mutta en koe olevani yksinäinen niin aika pahaan tilaan sekin johti.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä palstalla hilluva pedo.sep.po tietää mitä on tehnyt, tiätää myös mitä tulee käymään sen takia. Joten stalkatkoon kun vielä pystyy.

    • Anonyymi

      Minua vastaan on masinoitu gang stalking operaatio. Kylällä seuraavat mitä teen ja kirjuuttelevat tänne vihjeitä.

      • Anonyymi

        Ai sullekkin no höpö höpö eikä ole tuo oli taas joku kalavale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sullekkin no höpö höpö eikä ole tuo oli taas joku kalavale

        True story.


      • Anonyymi

        No mutta, jos tuntevat itsensä tärkeiksi melkein pollareiksi tai järkkäreiksi?


    • Anonyymi

      On ja sitä tehdään kaiken aikaa. Sairas ihminen kyseessä.

    • Anonyymi

      Koko ajan vainotaan. Puhelimeni kuuntelee ja Microsoft/Google tietää kaiken mitä teen. Ihan sama, mikä aihe, mutta hetken kuluttua juuri äskeisen aiheen haku ilmestyy puhelimelleni. Sama koskee liikkeitäni. Usean päivän ajan jokin harmaa skoda on jäljittänyt minua. Se näkyy lähes kaikkialla, minne menen. Kaupungilla ihmiset kuiskivat hihoihinsa ja katsovat minua. Osa noista saattaa puhua venäjää.

    • Anonyymi

      Viimeksi tänään, kun kysyin ääneen Prismassa pakastetuista paneroiduista kalaleikkeistä, tuli puhelimeeni yllättäen muutamankin firman linkit MSC sertifioiduista pakastekalatuotteista.

      • Anonyymi

        Kuvailemasi on tosiaan arkipäivää ollut jo kauan. Metalla on liikkeiden kanssa sopimuksia, asiointisi liikkeessä menee, varmaan reaaliaikaisesti, sen tietoon. Tämän luin ihan sieltä säännöistään. Jokuhan piti sitä älypuhelimen stalkkauksesta kertovaa ketjua vainoharhaisena, mutta itsekin olen alkanut miettiä, myydäänköhän noita algoritmien stalkkaamia tietoja eteenpäin ja keille.


      • Omistatko mädän on omena puhelimen? Siri on aika "bitch".. 🤔


        🐻


    • Anonyymi

      Meillä asuu talomme alakerrassa varma kyylä-stalkkari-tumputtaja. Kyylää jopa ovenraossa, mistä naapurit puhuvat ja keitä heillä käy vieraisilla. Hiippailee öisin rappukäytävässä ja korva kiinni naapureidensa ulko-ovessa. Yrittää ressukka päteä eilisillä tiedoillaan ja samalla raakasti moralisoida naapureitaan. On ilmeisesti jopa infonnut viranomaisia "epäilyttävistä vierailijoista". Näitä "varmoja" tietoja hän jakelee koko kaupunginosaamme.

      • Anonyymi

        Se olin mä sori siitä runk...kasin myös ovenne takana


      • Anonyymi

        Jos on miespuolinen ulla taalasmaa, niin tiedä vaikka nauttisi suurta luottamusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on miespuolinen ulla taalasmaa, niin tiedä vaikka nauttisi suurta luottamusta

        Vedän siltä eläkeläiskääkältä tekarit suusta kunhan koppeuvun. 🫵🐿️


    • Anonyymi

      Skitsofreenikko ex vaimoni luuli ja uskoi tuollaista tapahtuvan hänelle

      • Anonyymi

        Minunkin kaivattuni luulee, että haluan seksiä hänen kanssaan, vaikka haluaisin vain olla fb-kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattuni luulee, että haluan seksiä hänen kanssaan, vaikka haluaisin vain olla fb-kaveri.

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattuni luulee, että haluan seksiä hänen kanssaan, vaikka haluaisin vain olla fb-kaveri.

        Kaivattusi taitaa itse haluta seksiä paljon ja sinä et sitä pysty hänelle antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattusi taitaa itse haluta seksiä paljon ja sinä et sitä pysty hänelle antamaan.

        Luultavasti hän halusi paljon seksiä, koska halusi raskaaksi ja miehensä oli eunukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattuni luulee, että haluan seksiä hänen kanssaan, vaikka haluaisin vain olla fb-kaveri.

        Hö. Eipä oo facea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattusi taitaa itse haluta seksiä paljon ja sinä et sitä pysty hänelle antamaan.

        Kumpi sukupuoli kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti hän halusi paljon seksiä, koska halusi raskaaksi ja miehensä oli eunukki.

        Ihan ulkopuolelta ja sivusta totean, että eiköhän ole selviö, ettei kukaan ole ikinä halunnut "raskaaksi" sairaille, häiriintyneille nettistalkereille. Ihan perusbiologiaa, että naiset välttelevät roskageenisiä häiriintyneitä.

        Patologiset nettisepitelmänne eivät muuta tosiasioita.


    • Anonyymi

      Du är!

    • Anonyymi

      Exäni aikanaan vainosi mua lyhyen suhteemme päätyttyä. Motiivi mustasukkaisuus.

      Murtautui fb vuonna 2012 ja 2013. Sähköpostiini tuli ilmoitus että minun fb profiiliin on kirjauduttu kaupungista jossa en asu mutta exäni asui ja käyttöjärjestelmästä jota mä en käytä mutta tiesin exäni käyttävän.


      Mua ja ystäviäni seurattiin mm. Fb ja live-elämässä.

      Ystäväni luokse meni exäni uhan jutulle ja puhutteli häntä nimellä. Ystäväni ei ollut ystäväni vielä suhteemme aikana joten hänen ei pitänyt tietää häntä nimellä mutta hän tiesi ja se paljasti mulle että exäni seuraa mun viestiliikennettä fb:ssä ja ystäväni myös.

      Mua seurattiin mun suosimiin baareihin ja exäni kuvitteli että jotenkin häpeisin sitä hänen edessään että sinkkuna hengaan baareis. Idiootti, luuli et pystyy mua käskyttään ja määräileen kun suhteemme on ohi.

      Tein aika selväksi eräänä baari-iltana että hänen läsnäolo baarissa ei muuta mun iltaani mitenkään. Olen sinkku ja mitään aikomusta ei ole tehdä paluuta siihen väkivaltaiseen suhteeseen joten mua ei kiinnosta yhtään mitä se ajattelee mun käytöksestäni. Olen sinkku ja tanssin ja juttelen muille miehille jos tykkään. Vihanen katse baariin toiselta laidalta ei muuta mitään.

      Sitä paitsi siellä on ystäviäni ja järjestyksenvalvojia suojelemas mua mustasukkaisen hyökkäykseltä ja väkivallalta.

      Nyt kun uudessa suhteessa ja mua kohdellaan niin kauniisti mietin miks edes kuvittelin et exäni olis rakastanu mua ja ollu hyvä kumppani? Sehän oli mulle äärimmäisen kamala! Miksi suostuin moiseen?

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Osaat kirjoittaa fiktiota. Eikö kannattaisi kirjoittaa kirja, sen sijaan että aiheutat hämminkiä suomi24:llä?


      • Anonyymi

        Niin vai olisko päämäärä aiheuttaa itse tätä hämminkiä jos muutaman päihdehuuruiset päähänpiston kerran piisannut ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vai olisko päämäärä aiheuttaa itse tätä hämminkiä jos muutaman päihdehuuruiset päähänpiston kerran piisannut ennenkin

        Niin olet se joka alhaalla kertoo että naapurisi esiintyy sinuna täällä?


    • Anonyymi

      Palstalla se menee niin, että joku väittää minua Petteriksi. Sanon olevani Kirsi ja kerron hänen olevan harhainen kun kuvittelee minua Petteriksi. Hän luulee minua vielä vahvemmin Petteriksi ja väittää minun hämäävän häntä, jotta hänen mielenterveytensä menisi sekaisin.

      Totuus: Olen Kirsi enkä tiedä ketä Petteriä joku anonyymi täällä maalittaa. Anonyymin mielenterveys on mennyt paljon ennen minun palstalla tuloa.

      Ei hirveästi jaksa enää välittää kun joka ilta väitetään joksikin kuka en ole. Ne on teidän kuvitelmia ja syytön minä niihin olen. En aio niillä myöskään stressata. En ole mikään mielenterveystoimisto. Hakekaa apua harhoihinne muualta kuin palstalta.

      Nimet muutettu Petterin ja Kirsin yksityisyyden suojaamiseksi!

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä!


      • Anonyymi

        Muistaa pitää larppausporukka ketkä keksii koodit keskenään ja aikataulut milloin ruvetaan hommiin joko yhdessä realisti kokoontumalla läppärit ja älykännyt mukana tai useampi kone ns. skypellä, watsupilla, mesenkautta.


    • Anonyymi

      Joskus yks etukammarin pirjo alkoi seuraamaan porukkansa kera esiintyen psykiatrian ammattilaisena joka näki narsisteja vähän jokapuolella.

      Hänellä on jokin päähänpinttymä noin yleensäkin, häntä kohtaan ei saa käyttäytyä suvaitsemattomasti, mutta hän saa käyttäytyä siten yhä uusia uhreja kohtaan.
      Semmoinen ammattilainen.

    • Anonyymi

      Elämää ei taida pystyä elämään astumatta silloin tällöin jonkun varpaille ja sen taas voi sitten joutua kärsimään nahoissaan. Vahinkoja minäkuvalleen voi yrittää minimoida pitämällä itseään kiusan arvoisena mutta yhtä kaikki se kirpaisee. Sanotaan kuitenkin kai että vasta sen jälkeen on kasvanut ihmisenä täyteen mittaansa kun ollut sekä julma että julmuuden kohde. Sillä se on kaikissa tuo kyky aiheuttaa mielipahaa mutta myös pahaa tarpeen niin vaatiessa. Vapaus äärimmilleen vietynä muuttaa luonteen ylimielisyydeksi ja laiskuudeksi. Periaatteessa asian siis ymmärtää täysin mutta silti se on n paha kohtalo, joutua kerran vainotun hampaisiin sillä tämä ei tunne armoa.

      • Anonyymi

        Kannattaisi valita vainon kohteensa paremmin. Pahimmassa tapauksessa lähtee henki kuten tuolla pedarisepolla, kannatti alkaa pikkulapsia vainoamaan.

        Tyyppi on sen verran harhainen psykoosipatu että kuvittelee muiden olevan yhtä heikkoja.


      • Anonyymi

        Jos joku sen takia krusifiksiin sonnustautuu tms, niin vika on omassa päässä ja se ei ole pieni


      • Anonyymi

        Loitsut on turhaa sillä minun fysiikka oli jo heikko ennen loitsuajia.
        Eikä kunniaa minun lihan kärsimyksestä täten voi kukaan ottaa.


      • Anonyymi

        Vastavoimat saa se kuka vainoaa. Katsokoot peiliin kun alkaa heinää kaatuu..syyttäkööt itseensä.


      • Anonyymi

        Henkisesti terveen varpaille astutaan takuulla elämän aikana monesti ja semmosen ihmisen tunneäly ja viisaus suodattaa asian hyvin ja hoidetaan virallisesti kun tarve on. Päästään sairas ei osaa käsitellä asiaa ja vannoo kostoa ja rupeaa tuhoamaan kohteen systemaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi valita vainon kohteensa paremmin. Pahimmassa tapauksessa lähtee henki kuten tuolla pedarisepolla, kannatti alkaa pikkulapsia vainoamaan.

        Tyyppi on sen verran harhainen psykoosipatu että kuvittelee muiden olevan yhtä heikkoja.

        Ja jotkut on juuri niin tyhmiä, että he kuvittelee jojottelevansa näillä sepon separismeilla koko laivastoa loputtomiin


    • Anonyymi

      Kaikkea tuota, tämä viimeaikainen alkaa viemään voimat ja terveyden.

    • Anonyymi

      te ootte tuhonnut kaiken minun elämässä, pilannut, toivottavasti pääsen tuottamaan kaikkea pahaa teidän elämään. ja sitähän ryhdyn tekemään ja tuhoan kaiken teiltä.

    • Anonyymi

      toivottavasti onnistun kaikesta, mitä siinä suunnittele ja teette, minä tuhoan ja "hakkaan". viha teitä kohtaan on ääretön. toivottavasti ehdin kostamaan ja tuhoamaan kaiken. rahaa, toki, mutta, myös paljon muita. toivottavasti saan vietyä ja tuhottua kaikkea yhyö paljon ja hakattua tuotettua kaikkea pahaa, ja pilattua kaikkea yhtä paljon. hyi helvettivmitönporikkas, siis oikeasti hyi vittu

      • Anonyymi

        Niin on totta, että mikäli sinulla olisi hilloa, niin siitä olisi hyvä aloittaa nämä ponnistelut ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on totta, että mikäli sinulla olisi hilloa, niin siitä olisi hyvä aloittaa nämä ponnistelut ätmi

        Rahalla pääsee vaikka hienoihin piireihin, maksavat tietysti takaisin korkoineen eli nope


    • Anonyymi

      te pilasitte minun elämäni ja tuhositte hyvin pitkälti kaikki juttuni, teen samaa teille.

    • Anonyymi

      kun ei saanut elää ona elämää niin käytön sitten jatkossa aikani teidän elämien tuhoaniseen ja pilaamisen. olen kaikkialla ja tuhoan ja tuon oadkaa fiilistä joka paikkaan ja, asioihinne elämässä. minulla ei ole enää menetettävää eikä mitään mitä tavoitella, joten yhtä hyvin voin tuhota myös teidän elämää. mennään sitten näin.

    • Anonyymi

      käytän jatkossa kaikki aikani siihen että saan tuhota teidän elämää, vaellan ja kiusaan ja tuhoan. kukaan ei saa, mitä haluaa ja jokaisen päiväänne puhallan paskaa ja kaikkea pahaa.

    • Anonyymi

      kun pentunne ovat isoja, seuraan heitäkin ja tuhoan heidän elämää. mitä ikinä tekevät puhallan heihin paskaa ja tuhoan elämää.

      • Anonyymi

        Mulla on täydellinen elämä, täynnä laulun aiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on täydellinen elämä, täynnä laulun aiheita.

        Naurun aiheita vain.


      • Anonyymi

        Puhallat pskaa? Sun hengitys mahtaakin sit haista ihan urakalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurun aiheita vain.

        Siinäkö nauravat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhallat pskaa? Sun hengitys mahtaakin sit haista ihan urakalla

        Kyllä ollaan paska koko tyyppi mutta mikäs voit kun et siltikkåän saa tuhottua sitä paskaa.
        Olen nukkunut hyvin ja olen voimaantunut.Näin unen ja ette pysty enään vaikuttaan mitenkään ,nöyryytys loppui taika iskusta tähän uneen ,kiitos universumi.
        Olen nyt tilanteessa missä henkisesti ei voida nöyryyttää teidän on pakko käyttää fyysistä väkivaltaa minuun ,se onkin vaikeaa ,sillä se näkyy ja siihen on varauduttu ennalta muuallakin joten sylttytehdas löytyy äkkiä rikoksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ollaan paska koko tyyppi mutta mikäs voit kun et siltikkåän saa tuhottua sitä paskaa.
        Olen nukkunut hyvin ja olen voimaantunut.Näin unen ja ette pysty enään vaikuttaan mitenkään ,nöyryytys loppui taika iskusta tähän uneen ,kiitos universumi.
        Olen nyt tilanteessa missä henkisesti ei voida nöyryyttää teidän on pakko käyttää fyysistä väkivaltaa minuun ,se onkin vaikeaa ,sillä se näkyy ja siihen on varauduttu ennalta muuallakin joten sylttytehdas löytyy äkkiä rikoksen jälkeen.

        ..lavastus ei onnistu sekin kun tiedetään ennalta .


    • Anonyymi

      järjestäytynyt vainoaminen on nykyään rikosnimike. Tehkää rikosilmoitus, jos sellaista koette.

      • Anonyymi

        Entäpä kun vainoamisen pääjehuun rakastunut??Onko se läheisriippuvuutta jos ei halua sellaiselle mitään vaikeutta ?Antaa anteeksi loputtomasti kunnes sairastuu tai kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä kun vainoamisen pääjehuun rakastunut??Onko se läheisriippuvuutta jos ei halua sellaiselle mitään vaikeutta ?Antaa anteeksi loputtomasti kunnes sairastuu tai kuolee.

        Tai sit pääjehu syöttää tuollaista tuubaa kaikille muille ihmisestä, jota itse kiusaa, haukkuu ja vainoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä kun vainoamisen pääjehuun rakastunut??Onko se läheisriippuvuutta jos ei halua sellaiselle mitään vaikeutta ?Antaa anteeksi loputtomasti kunnes sairastuu tai kuolee.

        Traumaside voi pitää kiinni huonossa suhteessa. Läheisriippuvuutta esiintyy päihteidenkäyttäjien puolisoilla, jotka mahdollistavat puolisonsa päihteiden käytön kynnysmattoilemalla ja luopumalla omista tarpeistaan, pitävät yllä perheen kulisseja ja varmistavat, että juoppo/nistipuoliso pärjää ja on turvassa, vaikka oikeasti ansaitsisi kuolla kadulle.


    • Anonyymi

      tulee hulluksi, tämä on liian laaja 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤫😆🤫😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Anonyymi

      Niin monesti joutunut kokemaan tämän,sairaat touhuaa päivittäin jonkun pään menoksi,monesti ollut syynä kateus,sukulaisuus tms.syy

      • Anonyymi

        Kaikkein vattumaisin syy on väärinkäsityksestä johtuva vaino.
        Tulee keskelle jotain mistä ei ole mitään hajua.
        Sitten itsellä tapahtuunormaaleja asioita kuten elämässä kuuluu,ihastuu,vihastuu yms.
        Yhtäkkiä saat p*skaa niskaan näistä.Yksi lause väärässä paikassa vaikka positiivinen ja kaunis olisi sua aletaan epäilen ja kostetaan olemattomasta.Lumipallo efekti on valmis,muilutuksen kohde tietenkin puolustaa itseään tai perheensä jäseniä ja yrittää saada muiluttajat tajuamaan.Tulee uusia väärinkäsityksiä ja vihaa ja inhoa.Loppua ei näy ennenkö tapahtuu kauheita.. ne uupuneet ihmiset,osapuolet,kuminauha katkeaa.


    • Anonyymi

      Kyllä on, itseensä sairastunut PERSU mm

    • Anonyymi

      Minun opettajamaineeni pilattiin xxxxxxxxxxxx : lla, joten muutin äkkiä pois sieltä. Minua myös tarkkailtiin työpaikalla ja rehtori ilmeisesti sairausloman jälkeen pyysi sähköpostitse tietoa minun käytökseen liittyvistä havainnoista. DDR-meininkiä.

      • Anonyymi

        No hitto mitä nasisteja


    • Anonyymi

      ARVOSTA ROHKEUTTANNE! VÄLITÄ, UNOHDA MENNEISYYS.
      MUUTTO AUTTAA, NIIN TEIN MINÄKIN.

    • Anonyymi

      Jos vainotaan niin tehdään se sillee vanhanaikasesti kiikareilla ja seuraamalla ulkona. Ettei menis liian helpoks. Myös jos sattuu olemaan naapuri niin kuuntelulaitteena käytetään kaksi kuppia ja naru tekniikkaa.

      • Anonyymi

        Jaa eikö ollutkaan pitkät piuhat?


    • Anonyymi

      Kyllä. Puhelintani kuunnellaan, viime päivinäkin olen sen havainnut. Tarkkailtukkin joskus... en usko että ihmiset olisivat niin kiinnostuneita elämästäni, vaan ennemminkin se on kiinnostunut , joka laittaa ihmiset asialle , kun ei voi toimia kuin ihmisen kautta...niin ja mikä perimmäinen tarkoitus on tällä josta sanotaan, ettei sitä ole olemassa, vaikka maailma on täynnä sen aiheuttamia luonnonvastaisia totuuksia ja valheita ylipäätänsä !?!

    • Anonyymi

      Mistä tällainen vainoaminen johtuu. Siitä että esim nainen on jättänyt miehen vaikka pettäen. Tuo on varmaan se pahin tilanne.
      Lievempi on se että ollaan erottu sovussa mutta nainen ei halua pitää mitään yhteyttä enää mieheen. Mies yrittää kaikin keinoin olla edes ystävä. Tässä onnistumatta homma menee miehen puolelta vainoamiseksi.
      Parempi olisi olla polttamatta täysin siltoja takanaan ja pysytellä ystävinä mutta kaikki ei tähän kykene.
      Hyvin sosiaaliset naiset tähän kykenee mutta ei ne joilla ei ole hyviä sosiaalisia taitoja.

      • Anonyymi

        Jos joku ei halua olla ystäväsi tai tuttavasi, silloin ystävyyden tai tuttavuuden vastavuoroisia edellytyksiä ei ole.

        Ei se stalkkaamisella parane eikä varsinkaan mihinkään muutu. Annat vain itsestäsi sairaan, häiriintyneen kuvan niille ihmisille, joilla on terveemmät sosiaaliset taidot kuin sinulla.

        Miten sen nyt siististi sanoisi, ehkä jotkut eivät oikein osaa arvostaa seuraasi.


      • Anonyymi

        Ja sitten on tämä palstapedari joka vainoaa itselleen tuntemattomia daameja ja kirjoittelee heidän lapsistaan nettiin.

        Ai että kun saadaan tämä töttöröö käsiimme ai että. Tämä on kuitenkin väistämätöntä.


    • Anonyymi

      sinähähän sen tiedät!

    • Anonyymi

      No helvetti, kokoajan, ikuisuuksia. Hullun toimesta, ei jätä rauhaan.

    • Anonyymi

      ONKO TEITÄ VAINOTTU?
      KYLLÄ MEITÄ ON VAINOTTU JA VAINOTAAN EDELLEENKIN JA TULLAAN VAINOAMAAN HAUTAAN ASTI JA SEN JÄLKEENKIN.
      PAKOLAISTEN, MAAHANMUUTTAJIEN, VENÄLÄISTEN, PUNA-VASEMMISTOLASTEN-VIHREIDEN TOIMESTA.

      • Anonyymi

        LISÄÄN TUOHON VIELÄ, ETTÄ .....KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN.


      • Anonyymi

        Tämä polpoottinen potpotus on varmasti ihan legit, että jatka vaan mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LISÄÄN TUOHON VIELÄ, ETTÄ .....KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN.

        Ihan mahtavaa hei mieskyllikki


    • Anonyymi

      Voikun oisi ihanaa jos joku olisi niin kiinnostunut minusta❤️mutta minua vainoaa vain oma vainoharhaisuus milloin missäkin tilanteessa😞

      • Anonyymi

        Kuules emojiseppo ei se vainoaminen ole mitään millä elvistellä. Sähän vainoat myös pikkuskidejö ja sana leviää koko ajan. Kärsi nahoissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules emojiseppo ei se vainoaminen ole mitään millä elvistellä. Sähän vainoat myös pikkuskidejö ja sana leviää koko ajan. Kärsi nahoissas

        Harhoja on monenlaisia, sinullakin omanlaisensa. Tämä ihan sivusta vain huomattu 👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoja on monenlaisia, sinullakin omanlaisensa. Tämä ihan sivusta vain huomattu 👀

        Ihan sivusta on huomattu myös nämä huonot puolustuspuheenvuorosi nolo kekkeruusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules emojiseppo ei se vainoaminen ole mitään millä elvistellä. Sähän vainoat myös pikkuskidejö ja sana leviää koko ajan. Kärsi nahoissas

        Niinpä kunnon latvakärö yhdistää vainoamisen kiintymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules emojiseppo ei se vainoaminen ole mitään millä elvistellä. Sähän vainoat myös pikkuskidejö ja sana leviää koko ajan. Kärsi nahoissas

        Kai sä ymmärrät että sun harhat on johtaneet sut tohon psykoosiin. Jos sulla on yhtään läheisiä tai muuta pyytäisit heitä auttamaan ja viemään lääkäriin. Näin sivusta tarkkaileena


      • Anonyymi

        Valehtelisin jos väittäisin etten nauttisi tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä ymmärrät että sun harhat on johtaneet sut tohon psykoosiin. Jos sulla on yhtään läheisiä tai muuta pyytäisit heitä auttamaan ja viemään lääkäriin. Näin sivusta tarkkaileena

        Meillä kaikilla muilla taitaa niitä läheisiä olla paitsi sivusta itseään peesaavalla ätmikäisellä


    • Anonyymi

      Jotkut mieleltään kieroutuneet ovat kirjoitelleet asioistani kuin minä olisin kirjoittanut. Kirjoitukset sinänsä eivät ole satuttaneet, koska nehän on tehnyt arvoiltaan mitätön ihminen. Ihmisten asennoitumiset irl minua ovat satuttaneet, käyttäytyvät kuin olisin joku ihmeen palstakirjailija. No, en ole, en ole kirjoittanut edelleenkään ainoatakaan aloitusta ja olen mieleltäni aivan terve, omanlaisensa, varmaan vahvempi kuin moni arvostelija. Joskus olen kommentoinut joitakin liian tunnistettavia kirjoituksia. Ihmettelen nykyihmisiä, jotka lähtevät surutta mukaan leikkimään toisten asioilla mässäilyyn ja levittämään jopa irl. ympärilleen perättömiä asioita.

      Tässäpä tämän kuukauden purkautuminen. Meitä on tämän ketjun luetun perusteella muitakin, joilla on stalkkereita, tsemppiä heille. Ihanaa, että palstan luonne on muuttunut anonyymimmäksi. Ei tarvitse miettiä muiden puolesta, mitä luulevat mistäkin trollauksesta. Terkut vain esim. entisille naapureille, kannattiko uskoa juoru-ukon puheisiin, (tämä oletusta)

      • Anonyymi

        Mielikuvia syntyy omassa päässä, epäileväinen olettaa paljon asioita ja monesti olettaa myös väärin, harvemmin oikein? Monet asiat vaikuttaa niihin. Omaako mielestään hyvän vai pahan tavan olettaa asioita? Näin itse näitä kokenut. Olettanut toista väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvia syntyy omassa päässä, epäileväinen olettaa paljon asioita ja monesti olettaa myös väärin, harvemmin oikein? Monet asiat vaikuttaa niihin. Omaako mielestään hyvän vai pahan tavan olettaa asioita? Näin itse näitä kokenut. Olettanut toista väärin.

        Eiköhän tuo ole jokaiselle sisäpiiriläiselle tullut vastaan, oletukset menneet päin mäntyä. Sitä vieläkin jaksan ihmetellä, miten palstan käyttäjät pelkäävät puhumista ja halveksivat sitä, joka ottaa asioita puheeksi. Vaikka asiat olisivat ihmisten välillä miten solmussa, puhetta ei vain tule.


      • Anonyymi

        Minulla oli kerran naapuri kenelle menin sanoo ovella suoraan ja ihan rauhallisesti keskustellen mikä häiritsee. Hän sai kilarit ja paljasti minusta että juoruja on ihan sikana liikkumassa. En suuttunut hänelle, olen kiitollinen ihmisen maltin menetyksestä.Kaikki lähti siitä kun en nöyrtynyt erään suvun kynnysmatoksi tai vetänyt ranteita auki.


    • Anonyymi

      Täällä siellä tuolla jokapaikassa.

    • Anonyymi

      Kyllä on. Ja paljon. Sisareni tekee juuri niin.

      • Anonyymi

        Hahaa, eihän sulla ole ees siskoo. Taidat olla harhainen.


      • Anonyymi

        Monissa perheissä ja suvuissa leikitään Mafiooso leikkejä kehdataan vielä toitottaa olevan Isänmaallinen. Isänmaallinen on rauhaa ja harmoniaa rakasta ihminen kuka yrittää keskustella jotenkin sivistyneesti toisen kanssa... Siinä keskustelussa ei sylki lennä.


    • Anonyymi

      Joulupukki törmäsi toyotaan ikävin seurauksin!

      • Anonyymi

        Taivas


      • Anonyymi

        Ja häpeä


    • Anonyymi

      Tasaveroiset ja vastavuoroiset tilanteet on vähän hankalia osalle meistä.

    • Anonyymi

      On ihmiset tekevät sitä jatkuvasti. Vaikka eivät myönnäkkään.

    • Anonyymi

      On joukkokiusattu, vainottu ja pilattu mainetta, pyritty eristämään ihminen, tuhottu suhteita huorittelemalla selän takana, teeskennelty irl ystävää, jotta saadaan nettiin läheltä liippaavaa ja tunnistettavaa kuraa, jotta voidaan kiusaamismielessä ruotia sitä esim. täällä. Toistettu samoja fraaseja irl ja täällä, homma lähtenyt muutamaan kertaan lapasesta niin, että netissä valheilla lietsotut pahat puheet ovat realisoituneet teoiksi, väkivallaksi ja raiskauksiksi, ollut salakuvaamista, potkimalla aiheutettuja keskenmenoja, tappouhkauksia ym. paskaa jo monta vuotta. Asia on onneksi nyt poliisilla.

      Sama henkilö kaiken takana idioottilaumansa kanssa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että kyseessä juoppoja ja narkkareita asialla. Narkkarit ja juopot ovat kieroutuneita ja päästään vialla. Siellä on väkivaltaa ja huumeita aina taustalla. Sairasta porukkaa. Oma paskaremminsä. Piri, piri ja siellä piru pyörii, kun piripaskaremmi siellä hyörii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että kyseessä juoppoja ja narkkareita asialla. Narkkarit ja juopot ovat kieroutuneita ja päästään vialla. Siellä on väkivaltaa ja huumeita aina taustalla. Sairasta porukkaa. Oma paskaremminsä. Piri, piri ja siellä piru pyörii, kun piripaskaremmi siellä hyörii!

        Oikeassa olet.


      • Anonyymi

        Samahenkilö kaiken takana? Onko A. Poimiosta ja hänen hoviporukastaan kyse ? Jotenkin tämä kuulostaa siltä. Tätä paskaa ovat tehneet ilmeisesti muillekin. A. Poimio on taparikollinen ja osa hänen johtamastaan hoviporukastaankin. Huumeita ja väkivaltarikollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahenkilö kaiken takana? Onko A. Poimiosta ja hänen hoviporukastaan kyse ? Jotenkin tämä kuulostaa siltä. Tätä paskaa ovat tehneet ilmeisesti muillekin. A. Poimio on taparikollinen ja osa hänen johtamastaan hoviporukastaankin. Huumeita ja väkivaltarikollisia.

        Hyvä kun asia mennyt nyt poliisin tietoisuuteen tutkittavaksi. Nimet vain esiin ja rangaistukset johtajalle ja hänen johtamalle idioottiporukalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahenkilö kaiken takana? Onko A. Poimiosta ja hänen hoviporukastaan kyse ? Jotenkin tämä kuulostaa siltä. Tätä paskaa ovat tehneet ilmeisesti muillekin. A. Poimio on taparikollinen ja osa hänen johtamastaan hoviporukastaankin. Huumeita ja väkivaltarikollisia.

        Ei ole, mutta henkilö liikkunut piriporukoissa 20 vuotta, nimeä en tänne nyt viitsi pistää. Ollut sekä kaupustelija että asuntonsa alta narkannut käyttäjä. Suurin osa ringistä syrjäytyneitä juoppoja ja narkkareita, joko entisiä tai nykyisiä. Keski-ikäisistä syrjäytyneistä ja taparikollisista nyt kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, mutta henkilö liikkunut piriporukoissa 20 vuotta, nimeä en tänne nyt viitsi pistää. Ollut sekä kaupustelija että asuntonsa alta narkannut käyttäjä. Suurin osa ringistä syrjäytyneitä juoppoja ja narkkareita, joko entisiä tai nykyisiä. Keski-ikäisistä syrjäytyneistä ja taparikollisista nyt kyse.

        Osuinpa naulan kantaan. Jotenkin tuntevat toisensa ja ovat ilmeisesti kytköksissä toistensa kanssa. Sairaita ja kieroutunutta porukkaa joka tapauksessa. Hoitajana on kokemusta ja tuntemusta olen työskennellyt psykipuolella ja törmännyt piriporukkaan omassa työssäni. Tiedän yhden heidän uhreistaan, joka joutunut kärsimään tämän piriporukan takia. Tehneet fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Ovat jopa valmiita riistämään hengen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuinpa naulan kantaan. Jotenkin tuntevat toisensa ja ovat ilmeisesti kytköksissä toistensa kanssa. Sairaita ja kieroutunutta porukkaa joka tapauksessa. Hoitajana on kokemusta ja tuntemusta olen työskennellyt psykipuolella ja törmännyt piriporukkaan omassa työssäni. Tiedän yhden heidän uhreistaan, joka joutunut kärsimään tämän piriporukan takia. Tehneet fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Ovat jopa valmiita riistämään hengen.

        Sellaista he ovat luvanneet tehdä nytkin.


      • Anonyymi

        Hyvä tietää ettei ole yksin.


      • Anonyymi

        Noissa porukoissa raiskaus voi olla ihan perusjuttu, vaikka velanperintä tai opetuksen anto. Sitten kiusaavat täällä tai muualla ja ruuvia kiristetään siten, että sitä aktia oltaisiin kuvattu ja näytetty useille ihmisille.

        Kiristämistä voipi olla esim. jollet suostu asiaan a, b tai c, käy näin... Jos et anna rahaa/seksiä/polttaa pilveä sisällä, niin usutan lauman kimppuus. Jos puhut näistä, niin joku ajaa sun yli. Jos sanot mulle johonkin asiaan ei, sulle käy näin ja tunnen paljon tyyppejä, jotka voi tehdä sulle pahaa jne.


    • Anonyymi

      Olisin se kiehtovaa ihan tieteelisestikin ja psykologisessa mielessä kokeilla päinvsstaista järjestystä. Hetki vai kaks, kun eväät loppuu ja pakka levee.

    • Anonyymi

      Kyllä L- mies. Kiitos siitä kuuluu sinulle. Voisit jo keskittyä seuraavaan 20 vuotta nuorempaan neiti-ihmiseen ja leikkiä näitä pikku leikkejäsi heidän kanssaan. Koska monin sanoin jo sanottuna, mua ei kiinnosta nosta- ei niin yhtään. Eikä tule tässä elämässä sellaista päivää, että näkisin sinut millään lailla romanttisessa valossa. Mieluiten en näe sinua ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kyllä on puheluita kuunnellaan. Sovittu jauhaa samaa skeidaa.. Pöllypäät ottaa todesta, että mää nauran.

    • Anonyymi

      Luulin, että elämäni on huonoa ja hirveetä, mutta ku luin tämän aloituksen tajusin kuinka hyvä elämä minulla on.

      Minulla EI ole ketään, joka minua vainoaa tai stalkkaa. Eikä minun elämäni kiinnosta ketään niin paljon, että minun kännykkää salakuuntelua olisi. Minun elämäni on tylsää, joten miksi sitä edes kukaan seuraisi?

      Luin aloituksen ja tajusin kuinka onnellinen olen, kun minun elämässäni ei tapahdu mitään kiinnostavaa.

      AP oletko varma, ettei sinun kännykässä ole google tai Facebook kun heidän mainokset monesti on yllättävän tarkkoja ja jotenki ne tietää mikä kiinnostaa

      • Anonyymi

        Ole onnellinen ja kiitollinen siitä.


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe