Oletko mies ihan

Anonyymi-ap

uulallaa? Minä ainakin olen. En tiedä enää miten keskustelisin edes small talkia.

134

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon sekasin siit naisesta ❤️mut ei se haittaa en oo ikinä kovin normaali ollukkaan 🤪

      • Anonyymi

        Rakkaus sekoittaa järkevämmänkin pään! Kivaa lauantaita sulle ja hänelle.


      • Anonyymi

        Et eikä sun puolisokaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et eikä sun puolisokaan

        En ole naimisissa 🤪🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole naimisissa 🤪🤣

        Enkä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mene.

        Ai pahus! Toivottavasti et ole aloittajan kaipaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pahus! Toivottavasti et ole aloittajan kaipaama.

        Miksi pitäisi mennä naimisiin? Ehkä aloittaja kaipaa vaan hyvää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi mennä naimisiin? Ehkä aloittaja kaipaa vaan hyvää seksiä.

        Täällä muutkin luulijat useimmiten erehtyvät luuloissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi mennä naimisiin? Ehkä aloittaja kaipaa vaan hyvää seksiä.

        Niinpä monologia pitävä mies- siihen se seksi saattaa vaikka loppua, vaikka ei ole edes vielä alkanut mikä pahentaa asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä muutkin luulijat useimmiten erehtyvät luuloissaan!

        Ei mitään kunnioitusta ihmisiä kohtaan jotka perustaa vajaaälyisen miehen loruihin yhtään mitään


    • Anonyymi

      Minun kanssa voi myös olla hiljaa ja olla vaan. Ehkä parempikin jos ei ole asiaa niin on vaan hiljaa. Saatan mennä aluksi lukkoon, mutta ajan kanssa kun koen oloni turvalliseksi niin avaudun ja rentoudun.

      • Anonyymi

        Ymmärrän sinua.. se sopii kyllä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sinua.. se sopii kyllä hyvin.

        Et kuitenkaan ole aloittaja.


      • Anonyymi

        Ei aina tarvitse puhua, erään ihanan naisen seurassa olen viihtynyt hiljaisuudesta huolimatta, se on hyvin harvinaista, nautin hänen seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tarvitse puhua, erään ihanan naisen seurassa olen viihtynyt hiljaisuudesta huolimatta, se on hyvin harvinaista, nautin hänen seurasta.

        En ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja.

        Hyvä huomio. Aloittaja onkin miestä kaipaava nainen. ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio. Aloittaja onkin miestä kaipaava nainen. ☺

        Olet jotenkin niin jonne 16 vee kun ylistät mies itseäsi fanaattisesti ja lisäilen emojeja niin että silmiä särkee


    • Anonyymi

      Saatan olla.

      • Anonyymi

        Olis kiva jos aloituksen vinkki yhdelle aukeaisi 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jos aloituksen vinkki yhdelle aukeaisi 😃

        Ehkä se avautuikin. Sana valintaa jäin heti miettimään.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän yrittää selittää, sitä pahemmaksi menee.

      • Anonyymi

        Ai jaa minä kelasin ettet oo vielä ees aloittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa minä kelasin ettet oo vielä ees aloittanut

        Voisitko laittaa kirjoituksiisi, että tulet sivusta kommentoimaan. Vaikka kyllähän sen tuosta huonosta suomesta huomaakin jos on tarkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa minä kelasin ettet oo vielä ees aloittanut

        En ookkaan. Aion kyllä aloittaa. Ei oo mulle helppoa.
        -sivusta


      • Anonyymi

        Tarkkailijatyyppi on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailijatyyppi on hyvä!

        Tykkäät katsoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät katsoa?

        Tuo oli vastaus siihen kun joku kirjoitti tarkkailevansa sivusta. Se kommentti on poistettu välistä, niin vastaukseni vaikuttaa kummalliselta. Vielä oudompi on siihen kohdistuva arvostelu koska en mainitse omista tekemisistäni mitään.

        Tarkoitin että on fiksua tarkkailla sivusta, eikä tyrkyttää ei toivottuja kommentteja kaikkiin ketjuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vastaus siihen kun joku kirjoitti tarkkailevansa sivusta. Se kommentti on poistettu välistä, niin vastaukseni vaikuttaa kummalliselta. Vielä oudompi on siihen kohdistuva arvostelu koska en mainitse omista tekemisistäni mitään.

        Tarkoitin että on fiksua tarkkailla sivusta, eikä tyrkyttää ei toivottuja kommentteja kaikkiin ketjuihin.

        Voi miten tietämätön olet


    • Anonyymi

      Kyse on nimemomaan siitä. Kun on vähintään ihastusta ilmassa, niin sellainen "small talk" varsinkin pitempään jatkuessaan kääntyy itseään vastaan. Kun toinen tai molemmat haluaisivat palavasti tutustua lähemmin, niin tuollainen kevyt jutustelu on pitemmän päälle kuin suolaa haavoihin, se voi lisätä toivottomuuden tunnetta ja väsyttää vain lisää henkisesti ja fyysisesti.

      • Anonyymi

        Hyvin avasit asian ja samalla sanoitit minun tunteita.


      • Anonyymi

        Aloittaja: Taidat itse käydä tässä ketjussa itsesi kanssa keskustelua. Aloittajalta nuo eivät ole.


      • Anonyymi

        Voi että miten oikeassa olet. Ja sitten kun jäätyy vielä toisen edessä niin kierre on valmis. Haluaisi puhua vaikka mitä mutta pää hakkaa tyhjää.


      • Anonyymi

        Aloittaja: En nyt ymmärrä. Jos onvasta muutaman kerran (3) tavannut työasioissa, niin ei silloin hyökätä vakavampiin asioihin. Se on tungettelevaista ja hyvien tapojen vastaista vaikka olisi miten ihastusta ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että miten oikeassa olet. Ja sitten kun jäätyy vielä toisen edessä niin kierre on valmis. Haluaisi puhua vaikka mitä mutta pää hakkaa tyhjää.

        Aloittaja: Tuollaista on liikkeellä. Onkohan se joku pandemia taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että miten oikeassa olet. Ja sitten kun jäätyy vielä toisen edessä niin kierre on valmis. Haluaisi puhua vaikka mitä mutta pää hakkaa tyhjää.

        Tuttua on 😔
        -sivusta m-n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: En nyt ymmärrä. Jos onvasta muutaman kerran (3) tavannut työasioissa, niin ei silloin hyökätä vakavampiin asioihin. Se on tungettelevaista ja hyvien tapojen vastaista vaikka olisi miten ihastusta ilmassa.

        Jo eka kerrasta ihan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo eka kerrasta ihan sekaisin.

        Aloittaja: Sama kävi mulle En ymmärrä miten se pääsi tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: Sama kävi mulle En ymmärrä miten se pääsi tapahtumaan.

        Ei mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin avasit asian ja samalla sanoitit minun tunteita.

        Mutta parempi että sentään jotain puhuu, eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta parempi että sentään jotain puhuu, eikö niin?

        Jos on jotain asiaa, mutta jos väkisin yrittää vääntää juttua niin se on raskasta ja alkaa vaan vituttaa.


      • Anonyymi

        Se riippuu myös paikasta, jos liikaa hälyä tai muita ihmisiä ympärillä, niin siinä on aika vaikea saada syvällistä keskustelua aikaan, vaatii intiimimmän ympäristön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on jotain asiaa, mutta jos väkisin yrittää vääntää juttua niin se on raskasta ja alkaa vaan vituttaa.

        Antaa vituttaa sitten ja olkaa mykkänä tai ohittakaa toisenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on jotain asiaa, mutta jos väkisin yrittää vääntää juttua niin se on raskasta ja alkaa vaan vituttaa.

        No tuo vaikuttaa siltä ettei ole mitään keskusteltavaa eikä mielenkiintoa toiseen jos noin raskaaksi alkaa käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo vaikuttaa siltä ettei ole mitään keskusteltavaa eikä mielenkiintoa toiseen jos noin raskaaksi alkaa käydä.

        Ihan hyvä. Aloittaja ei ainakaan halua olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka viljelevät v-sanaa.


    • Anonyymi

      Miksi sä kirjoitat näin? Tähän tyyliin?

      • Anonyymi

        Josko joku vastais!


      • Anonyymi

        Miksi kommentoit jatkuvasti tähän tyyliin- koetko saavasi jotain merkityksellistä aikaan kun tekopöyristelet miehen provoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit jatkuvasti tähän tyyliin- koetko saavasi jotain merkityksellistä aikaan kun tekopöyristelet miehen provoja?

        Siis mitä?
        Tekopöyristelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä?
        Tekopöyristelet?

        Tuo pöyristely ja muutkin negatiiviset kirjoitukset eivät ole aloittajalta vaan mieheksiluulijalta joka on katsonut asiakseen pilata tämänkin ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pöyristely ja muutkin negatiiviset kirjoitukset eivät ole aloittajalta vaan mieheksiluulijalta joka on katsonut asiakseen pilata tämänkin ketjun.

        Jumalan armosta kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan armosta kyllä

        Tuo kiusaustyyli on enemmänkin alakerran herran aikaansaamaa. Älä turhaan lausu ... jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kiusaustyyli on enemmänkin alakerran herran aikaansaamaa. Älä turhaan lausu ... jne.

        Piruntorjunnasta kyse, aivan oikein nääs


    • Anonyymi

      En ole!
      Mietin mitä helvettiä tekisin tämä yhden tapauksen kanssa (En tarkoita aloittajaa).
      Liian kallisarvoinen ja kuin suoraan mittatilaustyönä tehty Nainen minulle.

      • Anonyymi

        Tarkoitin" liian kallisarvoinen hukattavaksi"


      • Anonyymi

        Tapaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaus?

        Hän on tapaus.


      • Anonyymi

        Aloittaja: Hienoa, että olet tuollaisen löytänyt. Toivottavasti voit ilmaista kiinnostuksesi hänelle jollakin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tapaus.

        Onneksi en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: Hienoa, että olet tuollaisen löytänyt. Toivottavasti voit ilmaista kiinnostuksesi hänelle jollakin tavoin.

        En olisi täällä jos ei kiinnostaisi.
        Ilmaisen jotenkin jos vain näen hänet vielä.
        Ei helppo tehtävä kokonaisuudessaan mutta täysin mahdollinen.
        Tämä palstalla olo on naurettavaa,mutta jollain sitä kuihtuvaa kukkaa on kasteltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en minä.

        Et varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi täällä jos ei kiinnostaisi.
        Ilmaisen jotenkin jos vain näen hänet vielä.
        Ei helppo tehtävä kokonaisuudessaan mutta täysin mahdollinen.
        Tämä palstalla olo on naurettavaa,mutta jollain sitä kuihtuvaa kukkaa on kasteltava.

        Aloittaja: Palsta on tyhjää parempi ja voi toivoa että toinen jonkun kirjoituksen huomaa ja omii. Mulla on siksi vain positiivisia aloituksia .


    • Anonyymi

      Jos oon kiinnostunut jostain tyypistä, meen yleensä entistä enemmän solmuun ja jopa jäädyn

      • Anonyymi

        Tuttuu luksust mullekkin 😅🤟 tälläkin hetkellä solmussa


      • Anonyymi

        Just kokeilin mut jäin siihen asentoon voiko joku soittaa kiropraktikolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttuu luksust mullekkin 😅🤟 tälläkin hetkellä solmussa

        En nähnyt kaupassa ketään solmussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt kaupassa ketään solmussa.

        Olin kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kyllä

        Pakaste altaassa olin solmussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakaste altaassa olin solmussa..

        Ilmankos en nähnyt kun en käynyt pakastealtailla/aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakaste altaassa olin solmussa..

        Ihan jäykkänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jäykkänä.

        Näpit jääty ainaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos en nähnyt kun en käynyt pakastealtailla/aloittaja

        Kohta lähdenkin pakastealtaalle ostamaan cordon bleuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta lähdenkin pakastealtaalle ostamaan cordon bleuta.

        Ei ollut pakastealtaalla tutunnäköisiä naamoja eli silmiä. Ne silmät on enemmän mielessä kuin kasvonpiirteet.


    • Anonyymi

      On tapahtunut jo liikaa pinnan alla mikä estää normaalin juttelun. Voi olla että tämä alkaa nyt jo olla tekemätön paikka tämän mykistymisen katkaisu.

      • Anonyymi

        Kaikki asiat on keskusteltavissa jos vain tahtoa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat on keskusteltavissa jos vain tahtoa löytyy.

        Sinulla ei taida olla mitään keskusteltavaa kenenkään kanssa jos roikut trollimiehen raapustuksissa manipuloimasa


    • Anonyymi

      Mun kanssa voi aina puhua urheilusta

      • Anonyymi

        Ei tainnut olla sulle mun aloitus.


    • Anonyymi

      Mutkamäkeä seuraan just.

      • Anonyymi

        Kellä on paras v-tyyli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä on paras v-tyyli?

        Aloittaja: sepäs olisi hassun näköistä jos joku mutkamäkeä laskettelisi v-tyylillä. Jätetään se v-tyyli ihan vaan mäkihyppyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: sepäs olisi hassun näköistä jos joku mutkamäkeä laskettelisi v-tyylillä. Jätetään se v-tyyli ihan vaan mäkihyppyyn.

        Ei kiinnosta sinun kellariteatterisi mies, joka tykkää lässyttää kuin lapsi itselleen taipumustensa takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sinun kellariteatterisi mies, joka tykkää lässyttää kuin lapsi itselleen taipumustensa takia

        AloittajaNAINEN: Ei muakaan kiinnosta sun lässytyksesi. Ihmettelenkin miksi taas liimauduit mun aloitukseen lässyttämään itseksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä on paras v-tyyli?

        Olosuhdekisa ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AloittajaNAINEN: Ei muakaan kiinnosta sun lässytyksesi. Ihmettelenkin miksi taas liimauduit mun aloitukseen lässyttämään itseksesi.

        Tottakai on heti vakuuttavampaa kun menee capslock pohjaan, tunnistin heti t seco


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on heti vakuuttavampaa kun menee capslock pohjaan, tunnistin heti t seco

        Kumma, ettet voi yhdestä lauseesta lopettaa vaan pitää jäädä jankkaamaan deluusiotansa ja pilaamaan koko ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma, ettet voi yhdestä lauseesta lopettaa vaan pitää jäädä jankkaamaan deluusiotansa ja pilaamaan koko ketju.

        Niin samalla ivaan näitä pakkomielteisiä on vain yksi nainen vaikkei edes sitä- harhaisia


    • Anonyymi

      Onko viikonloppu mennyt taas palstalla leikkiessä. Hyvinhän tuo apaattinen small talk tuntuu täällä sujuvan.

      • Anonyymi

        Ajattele ihan sun silmien alla


      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole leikkinyt täällä viikonloppuna. Olet ihan turhaan niin luullut! Ne muutamat puolihuolimattomat vastaukset tässä ketjussa eivät paljon aikaa vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele ihan sun silmien alla

        Sinä et ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole aloittaja.

        No en ole se itselleni lässyttävä lapsen tasolle jäänyt mies, ihan totta kerranki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole leikkinyt täällä viikonloppuna. Olet ihan turhaan niin luullut! Ne muutamat puolihuolimattomat vastaukset tässä ketjussa eivät paljon aikaa vie.

        Älä ätminkäinen välitä, tuo tapaus elää omasta kuplassaan palstan rivien välissä ja leikkii omaa lasten leikkiään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ätminkäinen välitä, tuo tapaus elää omasta kuplassaan palstan rivien välissä ja leikkii omaa lasten leikkiään

        Monotoninen liian pienessä juoksupyörässä hölkkäävä chinchilla. Lisäys


    • Anonyymi

      Muumini heräilevät pikapuoliin horroksesta.

      • Anonyymi

        Syöpäsolut?


      • Anonyymi

        Ihminen jota ei ole olemassa on aika toivotonta osallistua syöpähoitoihin


      • Anonyymi

        Et oikein tunnu tajuavan


      • Anonyymi

        Aloittaja: Tämä ja nuo kolme vastausta tähän menivät nyt ohi!


    • Anonyymi

      Minä osaan sen verran että kaivatullani ja mulla on jonkinlaiset puhevälit. Jos olisi hänen varassa niin tuskin tunnettaisiin yhtään. sivuta

      • Anonyymi

        Mitä sä valehtelet kenen varassa?! Et tunne ollenkaan, pelottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä valehtelet kenen varassa?! Et tunne ollenkaan, pelottavaa

        Puhut sekavia. Onko kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sekavia. Onko kaikki hyvin?

        Sekavuuteen voi vaikuttaa unien vähyys,alkoholin liikakäyttö,niukka ruokavalio muunmuassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavuuteen voi vaikuttaa unien vähyys,alkoholin liikakäyttö,niukka ruokavalio muunmuassa.

        Aloittaja ei käytä ollenkaan alkoholia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei käytä ollenkaan alkoholia!

        Nyt taidat miespuolinen aloittaja vähän pöyristellä pirkka lagerin kulutustasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat miespuolinen aloittaja vähän pöyristellä pirkka lagerin kulutustasi

        Tällä puolen ruutua kaikki tietävät etten käytä alkoholia. He myös tietävät, että olen nainen. Ihme vänkäämistä tässä ketjussa. Tehkää ihan oma aloituksenne ja pöyristelkää siellä toisianne. Tällä aloituksella ei ole mitään tekemistä teidän kaltaistenne ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä puolen ruutua kaikki tietävät etten käytä alkoholia. He myös tietävät, että olen nainen. Ihme vänkäämistä tässä ketjussa. Tehkää ihan oma aloituksenne ja pöyristelkää siellä toisianne. Tällä aloituksella ei ole mitään tekemistä teidän kaltaistenne ihmisten kanssa.

        Ei vaan jotkut osaa oikeasti oikolukea näitä sinun höpinöitä rivien välistä lager-ripsto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan jotkut osaa oikeasti oikolukea näitä sinun höpinöitä rivien välistä lager-ripsto

        Nainen olen juonut neljä lageria tänään ym ym


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        J❤️J


      • Anonyymi

        Jos tällä sydänten määrällä viitataan etunimen kirjainten määrään, niin ei sovi aloittajaan eikä kaipaukseen. Onneksi johonkin toiseen osui!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällä sydänten määrällä viitataan etunimen kirjainten määrään, niin ei sovi aloittajaan eikä kaipaukseen. Onneksi johonkin toiseen osui!

        Hienoa mies että jaksat vieläkin alustaa kaipauksesta (ttu mikä termi) itseäsi kohtaan, ettei matkalle jääneet vaa pääsis ikinä täältä pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällä sydänten määrällä viitataan etunimen kirjainten määrään, niin ei sovi aloittajaan eikä kaipaukseen. Onneksi johonkin toiseen osui!

        J5+J5=126


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa mies että jaksat vieläkin alustaa kaipauksesta (ttu mikä termi) itseäsi kohtaan, ettei matkalle jääneet vaa pääsis ikinä täältä pois

        Ihan turhaan olet taas kommentoinut tätä ketjua. Sun kommenttejasi ei kukaan kaipaa. Sulla on outo tapa väittää naista (=minua) mieheksi. En ymmärrä sun motiivia. Mun aloitus ei ole sinulle ja silti liimaudut tähän ketjuun niinkuin p*skakärpänen kakkaan .


    • Anonyymi

      No ollaan hiljaa ei tarvitse jutella yhtään mitään

      • Anonyymi

        Niin ne kaikki lupaa kunnes yrittää laittaa sanoja suuhun, että ny sitten hemmo poistuhan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne kaikki lupaa kunnes yrittää laittaa sanoja suuhun, että ny sitten hemmo poistuhan

        Sinäkään et ole aloittaja. Opettele tekemään oma aloitus.


      • Anonyymi

        Aloittaja: Hänen (oikean) vieressä olisi hyvä olla ihan hiljaakin!


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe