Ihme meuhkaaja

Anonyymi-ap

Orimattilan Tokmannin edessä 16.3 11.00 joku paikallinen partanaama möhömaha alkoi huutelee autoon päin ja heiluttelee jotakin avaimenperää uhkaavasti😂
Möhömahan pelasti turpaan saannilta vaan se kun silminnäkijöitä oli paljon. Muuten olis sen läski tummunu.
Toivottavasti plösö lukee tän.

114

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helppohan se kadulla on huudella, katotaan netissä.

      • Anonyymi

        👍👍näin se nykyään toimii,kun pskahousut saa olla "anonyymejä valeprofiilill vaikka saitit tallentaa ip.osoitteen joka on kuin sormenjälki tai kotiosoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍näin se nykyään toimii,kun pskahousut saa olla "anonyymejä valeprofiilill vaikka saitit tallentaa ip.osoitteen joka on kuin sormenjälki tai kotiosoite

        Uli uli. Entäs mikäs pskahousu itse olet kun anonyyminä kirjoittelet
        T
        Kosonen P


    • Anonyymi

      Jo on älytön alotus.

      • Anonyymi

        No jos viiraa päässä niin että täytyy alkaa meuhkaa muille ihmisille syyttä suotta niin varmaan sitten täytyis pysyä kotosalla ettei vaan satu itselleen mitään.
        Vai kuvitteleekohan tää tyyppi olevansa joku orimattilan oma kurko😂


    • Anonyymi

      Todennäköisesti paikallinen persupolitikko.

      • Anonyymi

        Persu mainittu. Pakko äänestää. On ne niin kuuluisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu mainittu. Pakko äänestää. On ne niin kuuluisia!

        Näin minua pyydettiin tänne puoluetoimistolta huutelemaan. Persu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minua pyydettiin tänne puoluetoimistolta huutelemaan. Persu!

        Se oli ennen kuin loikkasit.


      • Anonyymi

        Siis tuo ketjun aloittaja paikallinen persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo ketjun aloittaja paikallinen persu.

        Annappa sitten tarkka kuvaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu mainittu. Pakko äänestää. On ne niin kuuluisia!

        Oletko sinä siis homoseksuaali?


    • Anonyymi

      "Muuten olis sen läski tummunu."

      Äärimmäisen vaikea kuvitella että olisit NÄIN tarkka siitä että ihmiset näkee ja tai kykeiset toisen pahoinpitelemään. Joku vika tässä ajatuskuviossa nyt on.

      • Anonyymi

        ...Jestas tämä sivusto on jumi. Onko vika omassa koneessani vai Suomi24:ssä on ruuhkaa? Eka ei lähetä ja sitten on mennytkin kaksi kertaa. Vähän kuin väkivalta, niin ehkä se silti auttaa, kun laittaa vähän enemmän? :D


      • Anonyymi

        Helposti olis saanu se orimattilan sisäsiittoisuuden tulos pataansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti olis saanu se orimattilan sisäsiittoisuuden tulos pataansa.

        Toi on niin "Odota kun...", "Mulla on kaveri..." jne -tyyppinen tyhmä toteamus. Jos on niin heikko ettei siinä pysty mitään tehdä, niin sitten on. En minäkään ole nopea reagoimaan juuri siinä hetkessä enkä siksi muuta väittäisikään.

        Ketään en ole koskaan arvostanut, jolla on "kavereita" :D Jos ei itse pärjää, niin ei pärjää. Olen tietoinen että maailman on täynnä minua vahvempia ja joku vain saattaa olla niin hullu/taitava että käy päälleni, vaikkei olisi minua vahvempi jne. Toi että jollainen on joku kaveri on tyhmä.

        "Odota vaan..." Niin miksei siinä voinut? Mikä siinä on kun kaupoillakin kaikki vain karkaa sinne takahuoneeseen ja kassojen taakse piiloon. SIELTÄ silti ilkutaan? Ei tuossa nyt ole kuin yksi ja ainoa tapa miten tuon voi nähdä ja se ei todellakaan maarittele sitä sanojaa.

        "Odota?" Mitä pitäisi odottaa. Toinen silti netissä kirjoittaa ja moinen olisi helppo yhdistää tekijään. Mikä niissä ympäröivissä ihmisissä nyt oli vialla ettei heidän nähden voinut, mutta täällä varta vasten käy kirjoittamassa näkyvän viestin? Ei tossa nyt ole mitään logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin "Odota kun...", "Mulla on kaveri..." jne -tyyppinen tyhmä toteamus. Jos on niin heikko ettei siinä pysty mitään tehdä, niin sitten on. En minäkään ole nopea reagoimaan juuri siinä hetkessä enkä siksi muuta väittäisikään.

        Ketään en ole koskaan arvostanut, jolla on "kavereita" :D Jos ei itse pärjää, niin ei pärjää. Olen tietoinen että maailman on täynnä minua vahvempia ja joku vain saattaa olla niin hullu/taitava että käy päälleni, vaikkei olisi minua vahvempi jne. Toi että jollainen on joku kaveri on tyhmä.

        "Odota vaan..." Niin miksei siinä voinut? Mikä siinä on kun kaupoillakin kaikki vain karkaa sinne takahuoneeseen ja kassojen taakse piiloon. SIELTÄ silti ilkutaan? Ei tuossa nyt ole kuin yksi ja ainoa tapa miten tuon voi nähdä ja se ei todellakaan maarittele sitä sanojaa.

        "Odota?" Mitä pitäisi odottaa. Toinen silti netissä kirjoittaa ja moinen olisi helppo yhdistää tekijään. Mikä niissä ympäröivissä ihmisissä nyt oli vialla ettei heidän nähden voinut, mutta täällä varta vasten käy kirjoittamassa näkyvän viestin? Ei tossa nyt ole mitään logiikkaa.

        Hyvähän se on ettei siihen paskaläjään sotkenu käsiään kuten myös sinuunkin.
        Tottahan se on että orimattilaiset ovat sisäsiittoisia josta tuollainen käytös kumpuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on ettei siihen paskaläjään sotkenu käsiään kuten myös sinuunkin.
        Tottahan se on että orimattilaiset ovat sisäsiittoisia josta tuollainen käytös kumpuaa

        "tuollainen käytös"????
        "partanaama möhömaha alkoi huutelee autoon päin ja heiluttelee jotakin avaimenperää uhkaavasti😂"

        - Mitä sä nyt sönkötät. Miksi tuollaisen takia pahoinpitelisit jonkun? Et edes kerro mistä on kyse ja voin omasta kokemuksesta sanoa että yleensä se on ollut jotain raskauttavaa näistä, joille huudettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tuollainen käytös"????
        "partanaama möhömaha alkoi huutelee autoon päin ja heiluttelee jotakin avaimenperää uhkaavasti😂"

        - Mitä sä nyt sönkötät. Miksi tuollaisen takia pahoinpitelisit jonkun? Et edes kerro mistä on kyse ja voin omasta kokemuksesta sanoa että yleensä se on ollut jotain raskauttavaa näistä, joille huudettu.

        ...Eräs meuhkasi ilmeisen tuohtuneena, jostain joka oli meuhkannut pedofiileistä. Tämä on jäänyt mieleeni. Ja minä nyt meuhkaan tästä meuhkaajasta meuhkaavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on ettei siihen paskaläjään sotkenu käsiään kuten myös sinuunkin.
        Tottahan se on että orimattilaiset ovat sisäsiittoisia josta tuollainen käytös kumpuaa

        Oletko nähnyt sen memen, jossa isoveli (?) pitää sormeaan pikkuveljen suussa ja valittaa vanhemmille (?) että toinen taas puree.

        Täällä suomi24:ssä on paljon ollut tapauksia, joissa selkeästi toista on kiusattu/vainottu ja sitten täällä äksyillään siitä että kiusatulla on mennyt hermo. Se on kuin pedofiili, joka tulee kylpyhuoneeseen luvatta (tosin eipä virallista kieltoakaan joo ollut) ja sitten saa raivarin, kun joku kehtaa kritisoida tästä.

        Ihme meuhkaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tuollainen käytös"????
        "partanaama möhömaha alkoi huutelee autoon päin ja heiluttelee jotakin avaimenperää uhkaavasti😂"

        - Mitä sä nyt sönkötät. Miksi tuollaisen takia pahoinpitelisit jonkun? Et edes kerro mistä on kyse ja voin omasta kokemuksesta sanoa että yleensä se on ollut jotain raskauttavaa näistä, joille huudettu.

        Tässä sulle niin saat mielenrauhan.
        Istuin autossa ja olin puhelimessa niin tää omasta mielestään"orimattilan suuruus" tuli keulan eteen ja ikkunan luo mouhuamaan ja heiluttelee avaimenperäänsä. Lähtiessä huusi itse että vetää turpaan mut tulikin kiire luikkia Tokmanniin sisälle. Varmaan repp.. aa ärsytti kun en vastannut mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin "Odota kun...", "Mulla on kaveri..." jne -tyyppinen tyhmä toteamus. Jos on niin heikko ettei siinä pysty mitään tehdä, niin sitten on. En minäkään ole nopea reagoimaan juuri siinä hetkessä enkä siksi muuta väittäisikään.

        Ketään en ole koskaan arvostanut, jolla on "kavereita" :D Jos ei itse pärjää, niin ei pärjää. Olen tietoinen että maailman on täynnä minua vahvempia ja joku vain saattaa olla niin hullu/taitava että käy päälleni, vaikkei olisi minua vahvempi jne. Toi että jollainen on joku kaveri on tyhmä.

        "Odota vaan..." Niin miksei siinä voinut? Mikä siinä on kun kaupoillakin kaikki vain karkaa sinne takahuoneeseen ja kassojen taakse piiloon. SIELTÄ silti ilkutaan? Ei tuossa nyt ole kuin yksi ja ainoa tapa miten tuon voi nähdä ja se ei todellakaan maarittele sitä sanojaa.

        "Odota?" Mitä pitäisi odottaa. Toinen silti netissä kirjoittaa ja moinen olisi helppo yhdistää tekijään. Mikä niissä ympäröivissä ihmisissä nyt oli vialla ettei heidän nähden voinut, mutta täällä varta vasten käy kirjoittamassa näkyvän viestin? Ei tossa nyt ole mitään logiikkaa.

        Palikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tuollainen käytös"????
        "partanaama möhömaha alkoi huutelee autoon päin ja heiluttelee jotakin avaimenperää uhkaavasti😂"

        - Mitä sä nyt sönkötät. Miksi tuollaisen takia pahoinpitelisit jonkun? Et edes kerro mistä on kyse ja voin omasta kokemuksesta sanoa että yleensä se on ollut jotain raskauttavaa näistä, joille huudettu.

        Mitäs itse sönkötät. Menikö tunteisiin 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin "Odota kun...", "Mulla on kaveri..." jne -tyyppinen tyhmä toteamus. Jos on niin heikko ettei siinä pysty mitään tehdä, niin sitten on. En minäkään ole nopea reagoimaan juuri siinä hetkessä enkä siksi muuta väittäisikään.

        Ketään en ole koskaan arvostanut, jolla on "kavereita" :D Jos ei itse pärjää, niin ei pärjää. Olen tietoinen että maailman on täynnä minua vahvempia ja joku vain saattaa olla niin hullu/taitava että käy päälleni, vaikkei olisi minua vahvempi jne. Toi että jollainen on joku kaveri on tyhmä.

        "Odota vaan..." Niin miksei siinä voinut? Mikä siinä on kun kaupoillakin kaikki vain karkaa sinne takahuoneeseen ja kassojen taakse piiloon. SIELTÄ silti ilkutaan? Ei tuossa nyt ole kuin yksi ja ainoa tapa miten tuon voi nähdä ja se ei todellakaan maarittele sitä sanojaa.

        "Odota?" Mitä pitäisi odottaa. Toinen silti netissä kirjoittaa ja moinen olisi helppo yhdistää tekijään. Mikä niissä ympäröivissä ihmisissä nyt oli vialla ettei heidän nähden voinut, mutta täällä varta vasten käy kirjoittamassa näkyvän viestin? Ei tossa nyt ole mitään logiikkaa.

        Kuule pärjään erittäin hyvin mies miestä vastaan jos tarvis vaatii. Tosin sinä et taida pärjätä kun niin keuhkoat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule pärjään erittäin hyvin mies miestä vastaan jos tarvis vaatii. Tosin sinä et taida pärjätä kun niin keuhkoat

        Höpö höpö julli. Sä et pärjäisi edes mun varjolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö julli. Sä et pärjäisi edes mun varjolle.

        Buahahaa. Taas yksi orimattilan urpo äänessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahahaa. Taas yksi orimattilan urpo äänessä

        Älä tee itsestäsi enempää pelleä. Lopeta ajoissa


      • Anonyymi

        Tai mitä? Toki jos haluat olla pelle, niin ole. Ei se minulta pois ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee itsestäsi enempää pelleä. Lopeta ajoissa

        Niin tai mitä.... pitäiskö nyt ihan pelätä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai mitä.... pitäiskö nyt ihan pelätä😂

        Miksi sun pitäisi pelätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitäisi pelätä?

        Kun tolleen edellä uhoat mut sua en kyllä pelkää😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tolleen edellä uhoat mut sua en kyllä pelkää😂

        Missä vaiheessa oisin muka uhonnut? Eikä sun tarvi itkee oikeesti. Ihan rauhassa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee itsestäsi enempää pelleä. Lopeta ajoissa

        Buahahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahahaa

        Yleensä pelkäävän ihmisen enaireaktio on nauraa/hymyillä. Ei sun tarvi, ollaanhan netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä pelkäävän ihmisen enaireaktio on nauraa/hymyillä. Ei sun tarvi, ollaanhan netissä.

        Mikä on enaireaktio? Opettele kirjoittamaan oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on enaireaktio? Opettele kirjoittamaan oikein

        Voi sua. Yksi kirjain vahingossa mennyt väärin. Toki ihan ymmärrettävä kommentti, koska sanasta ei saa selvää mikäli ei hoksottimet ole kohdillaan. Ensireaktio on kyseinen sana. Pelkääminen on ihan luonnollinen asia, älä siitä ota itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. Yksi kirjain vahingossa mennyt väärin. Toki ihan ymmärrettävä kommentti, koska sanasta ei saa selvää mikäli ei hoksottimet ole kohdillaan. Ensireaktio on kyseinen sana. Pelkääminen on ihan luonnollinen asia, älä siitä ota itseesi.

        Hyvä olis kuitenkin että opetelisit kirjoittaa sanat oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs itse sönkötät. Menikö tunteisiin 🤣🤣

        "Mitäs itse sönkötät. Menikö tunteisiin 🤣🤣"

        Ei minulla mielestäni mennyt tunteisiin. Tänne suomi24:än vain ilmestyi outo tunteenpurkaus. Siinä käytettiin rujoa kieltä uhkaillen toista pahoinpitelyllä, muttai jutusta käynyt mitään ilmi että toinen olisi edes tehnyt mitään hyökkäyksen arvoista. Tuolla sitten myöhemmin selitettiin, mutta se ei ollut silloin siinä ketjun aloitusviestissä.

        Minulla on vain noin kolme tapausta tässä mielessäni, joissa tämä toinen osapuoli on kyllä se syyllinen ollut. Joku outo-mies-pyörimässä -ketjussa sinunoloinen koko ajan uhosi kaikkea älytöntä ja oli sitä mieltä että se selkeän harmiton kaveri olisi pitänyt pahoinpidellä. Sen vauhkokaverin jutut oli juuri tuollaisia ettei niistä saanut käsitystä siitä mitä siellä todella oli edes tapahtunut. Omakohtaisesti olen kokenut noita häiriintyneitä ahdistelijakuskeja ja SIKSI olen sen oudon-miehen puolella, jos on kerran käynyt niin että se on mäiskäissyt jugurtit auton päälle. Vaikea nimittäin kuvitella että se auto hänen VIERESSÄÄN ihan sattumalta oli. En tiedä tapausta, mutta olisin siis Oudon-miehen puolella tässä.

        "Istuin autossa ja olin puhelimessa" Sinulle siis käynyt että joku mennyt ohi ollessasi parkkipaikalla paikoillaan? Näinkö se meni? No, eipä se minulle kuulu, mutta kun viestini laitoin tätä tapausta ei oltu vielä avattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä olis kuitenkin että opetelisit kirjoittaa sanat oikein.

        Tottakai hyvä olisi. Se on se ensimmäinen asia mitä haluaa, kun jotain kirjoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitäs itse sönkötät. Menikö tunteisiin 🤣🤣"

        Ei minulla mielestäni mennyt tunteisiin. Tänne suomi24:än vain ilmestyi outo tunteenpurkaus. Siinä käytettiin rujoa kieltä uhkaillen toista pahoinpitelyllä, muttai jutusta käynyt mitään ilmi että toinen olisi edes tehnyt mitään hyökkäyksen arvoista. Tuolla sitten myöhemmin selitettiin, mutta se ei ollut silloin siinä ketjun aloitusviestissä.

        Minulla on vain noin kolme tapausta tässä mielessäni, joissa tämä toinen osapuoli on kyllä se syyllinen ollut. Joku outo-mies-pyörimässä -ketjussa sinunoloinen koko ajan uhosi kaikkea älytöntä ja oli sitä mieltä että se selkeän harmiton kaveri olisi pitänyt pahoinpidellä. Sen vauhkokaverin jutut oli juuri tuollaisia ettei niistä saanut käsitystä siitä mitä siellä todella oli edes tapahtunut. Omakohtaisesti olen kokenut noita häiriintyneitä ahdistelijakuskeja ja SIKSI olen sen oudon-miehen puolella, jos on kerran käynyt niin että se on mäiskäissyt jugurtit auton päälle. Vaikea nimittäin kuvitella että se auto hänen VIERESSÄÄN ihan sattumalta oli. En tiedä tapausta, mutta olisin siis Oudon-miehen puolella tässä.

        "Istuin autossa ja olin puhelimessa" Sinulle siis käynyt että joku mennyt ohi ollessasi parkkipaikalla paikoillaan? Näinkö se meni? No, eipä se minulle kuulu, mutta kun viestini laitoin tätä tapausta ei oltu vielä avattu.

        ...Toisesta ketjusta kopioin sen viittaamani jugurtti-kohdan kokonaan:
        "2023-03-14 23:08:30

        On kyseessä sama henkilö. Todella helposti ärähtelee ihmisille. Tälle Herralle annoin tietä ajotiellä yks kerta, no herra oli ylittämässä suojatietä niin päätti yks kaks läjäyttää maahan jugurtti purkin autoni keulan edessä että tämmöinen tapaus. Ei ole eka kerta että tekee näin. On aikaisemmin nähty tekevän samaa. Oon kuullut myös että levittää ruuveja ajoteille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Toisesta ketjusta kopioin sen viittaamani jugurtti-kohdan kokonaan:
        "2023-03-14 23:08:30

        On kyseessä sama henkilö. Todella helposti ärähtelee ihmisille. Tälle Herralle annoin tietä ajotiellä yks kerta, no herra oli ylittämässä suojatietä niin päätti yks kaks läjäyttää maahan jugurtti purkin autoni keulan edessä että tämmöinen tapaus. Ei ole eka kerta että tekee näin. On aikaisemmin nähty tekevän samaa. Oon kuullut myös että levittää ruuveja ajoteille."

        ...Ihan oikeasti minä haluaisin erilaista materiaalia tänne, jotta uskoisin. Tulee aina olo että tässä on vain lisätty ja lisätty omakeksittyjä juttuja. Tuollakin ketjussa uhoaja kertoi ostoskärry-jutun ihan erilailla kuin oli toisaalla. Tilanteesta jäi ihan erilainen kuva silloin.

        Sen verran tunteisiin* osui, kun mieleeni tuli OMAT kokemukseni noista psykopaateista, jotka tarkoituksella tulee siihen suojatien reunalle odottamaan, kun ohikin olisi jo ajat sitten voinut mennä. Siihen tullaan ihan kiinni eikä se ole sopivaa käytöstä. Se uhoajaa sanoi menneensä "jututtamaan" tätä Outoa-miestä ja itsekin silti myöntää ettei se edes käyttäytynyt huonosti. Jotenkin näihin uhoajiin ei se järki mene! Huh-huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule pärjään erittäin hyvin mies miestä vastaan jos tarvis vaatii. Tosin sinä et taida pärjätä kun niin keuhkoat

        "Kuule pärjään erittäin hyvin mies miestä vastaan jos tarvis vaatii. Tosin sinä et taida pärjätä kun niin keuhkoat"

        Jännä ketju tämä täällä. Taitaa joku olla kännissä ja keskittyminen hukassa? On todellakin viikonloppu, joten se ehkä selittää näitä viestejä täällä.

        En ole siis mies. Jotain entten-tentten kiukuttelua on tässä ketjussa tosi paljon, mutta onpa hassu riita. Yritin sitä analysoida nimittäin, mutta ehkä kun EN ole mies, niin en tajua tota. Olen joskus teinikäkin seurannut keskustelufoorumilla miesten älytöntä riitaa automerkeistä :D Ei siinä ollut päätä ei häntää!!

        Tohon en osaa sano, kun toinen viittasi "keuhkoamiseeni". Uskoisin että toinen ei nyt oikein hahmota kenelle kommentoi ja tuo oli kai tarkoitettu jollekin miehelle. Minun tilanne on siis se että olen AINA yksin, usein nimenomaan miestä vastaan yksin tai naislaumaa vastaan. Hyvin olen silti mielestäni pärjännyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Toisesta ketjusta kopioin sen viittaamani jugurtti-kohdan kokonaan:
        "2023-03-14 23:08:30

        On kyseessä sama henkilö. Todella helposti ärähtelee ihmisille. Tälle Herralle annoin tietä ajotiellä yks kerta, no herra oli ylittämässä suojatietä niin päätti yks kaks läjäyttää maahan jugurtti purkin autoni keulan edessä että tämmöinen tapaus. Ei ole eka kerta että tekee näin. On aikaisemmin nähty tekevän samaa. Oon kuullut myös että levittää ruuveja ajoteille."

        Mitä mun kommenttia lykkäät tänne kun ei liity millään tavalla tähän juttuun.... Kysyn vaan..


    • Anonyymi

      Lukko sulaa on hyvä pitää saatavilla, jotta voi suihkauttaa.🦄🦓🐴

    • Anonyymi

      Mitäs toi nyt on? Mulle kävi Porissa pahemmin. Olin Yyterissä vuokraamallani mökillä numero 28. Vahingossa avain jäi sisälle ja tuuli paiskasi oven kiinni. Jouduin hakemaan toimistolta jonkun avaamaan oven. Äijä joka tuli avaamaan sanoi:"sopii olla jatkossa huolellisempi." Siis HUPLELLISEMPI? Minkä minä kesäiselle tuulenvireelle voin. Seuraavana päivänä lähdin heti aamusta ja ajoin Tampereelle ravintola Kokkipoikaan syömään metsästäjän leikkeen. Niin oli paha mieli tuosta Porin tapauksesta. Otin ruoan kanssa ison keppanatuopin. Syötyäni menin vielä rattiin, keppanat mahassa. Niin pisti vihaksi. Nyt on jo helpompaa, kun tuosta alkaa olla aikaa. Tämä tapahtui 12.7.1976. En ole Porissa sen jälkeen käynyt. Enkä käy.

    • Anonyymi

      On varmaan joku äijä,josta nainen ei ole kiinnostut, mistä mies taas on kiinnostunut.Onneksi ketään ei saa pelkällä omalla tykkäämisellä.

    • Anonyymi

      On se vaan totta mitä puhutaan että orimattilaiset ovat sisäsiittoista kansaa

      • Anonyymi

        Huomaa sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa sinusta.

        Onneks en ole sieltä kuten sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks en ole sieltä kuten sinä

        Joo sen huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sen huomaa.

        Sinähän sieltä Orimattilasta olet, eikö niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sieltä Orimattilasta olet, eikö niin

        Sieltä? Minkä kaupungin keskustelu tämä on? Käytkö ihan täysillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä? Minkä kaupungin keskustelu tämä on? Käytkö ihan täysillä?

        Sieltähän sinä olet vaja... kki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän sinä olet vaja... kki

        Tää on hyvä. Kuvastaa hyvin millasta sakkia orimattilassa majailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän sinä olet vaja... kki

        Vaja...kki? Onnenpyörääkö halusit pelata? Vai mitä mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaja...kki? Onnenpyörääkö halusit pelata? Vai mitä mielessä?

        Siinähän mietit😂 myös tätäkin h.. tti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän mietit😂 myös tätäkin h.. tti

        No nyt osasit "sensuroida" oikein. Pisteet sulle. Osaatko muitakin sanoja "sensuroida"?


      • Anonyymi

        En osaa tuohon vastata, vaikka niin kovasti toivoisit. Sun fetissi kyseiseen toimintaan ei tarkoita, että muutkin ajattelisi samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt osasit "sensuroida" oikein. Pisteet sulle. Osaatko muitakin sanoja "sensuroida"?

        Täytyyhän se helpoksi tehdä että sisäsiittoinen ymmärrät tuon


      • Anonyymi

        Sun kohdalla hakeutuisin hoitoon, kun sukulaisista noin ajattelet. Suosittelen lämpimästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän se helpoksi tehdä että sisäsiittoinen ymmärrät tuon

        Kyse oli oikein kirjoituksesta. Vai onko siinäkin sisäsiittoisuuden vikaa, että mainitsee asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli oikein kirjoituksesta. Vai onko siinäkin sisäsiittoisuuden vikaa, että mainitsee asiasta?

        Onko sulla tänään vuorossa äiti, sisko vai veli😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tänään vuorossa äiti, sisko vai veli😂

        En voi tuohon vastata, vaikka niin kovasti toivoisit. Sun fetissi kyseiseen toimintaan ei tarkoita, että muutkin ajattelisi samalla tavalla.


      • Anonyymi

        Sinuna hakeutuisin hoitoon, mikäli haluat perhesuhteesi pitää hyvänä.


      • Anonyymi

        Suen haaveile. Vastaan vaan orimattilaiselle sisäsiitoksen aikaan saannille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tänään vuorossa äiti, sisko vai veli😂

        Voit ihan anonyyminä avautua, jos mieltä painaa. Jatkoitko äitisi rinnan imemistä liian vanhaksi asti ja nyt haluat vielä samaa asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tänään vuorossa äiti, sisko vai veli😂

        Oletko sinä koskaan ollut parisuhteessa? Se voisi auttaa sinua noissa himoissasi. Pääsisit ehkä ylitse äitisi rinnoista ja sisarustesi seksuaalisista fantasioista.


      • Anonyymi

        On ihan oikea tunne rakastaa lähimmäistään, mutta seksuaalinen tunne ei ole sallittua ainakaan avioliittoon asti laissa. Suosittelen hoitoon hakemista erittäin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit ihan anonyyminä avautua, jos mieltä painaa. Jatkoitko äitisi rinnan imemistä liian vanhaksi asti ja nyt haluat vielä samaa asiaa?

        Mitäs munia te orimattilassa imette...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän mietit😂 myös tätäkin h.. tti

        Jos tunnet homoseksuaalisia tunteita, niin ei se ole mitenkään epänormaalia enää. Toki jos haaveilet veljestäsi, niin se on hieman ja siitäkin syystä suosittelen hakeutumaan hoitoon.


      • Anonyymi

        Näistä tunteista on hyvä puhua, sillä ei ole rangaistavaa haaveilla. Asiantuntijaan kun otat yhteyttä, niin varmasti helpottaa pään sisällä. Ei ole helppoa myöntää olevansa seksuaalisesti kiinnostunut omista sukulaisistaan. Siitä annan ison peukun. Myönnät asian, vaikka missään vaiheessa sinun ei olisi tarvinnut niin tehdä. Loppujen lopuksi luulen, että saat asiat kuntoon, tai ainakin toivon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän mietit😂 myös tätäkin h.. tti

        Tuosta sinun homoseksuaalisuudestasi voin sen mainita, että nykyään on paljon helpompaa tulla kaapista ulos. Varmasti löydät monia tuttavuuksia ja seurustelusuhteita. Pettymyksiä voi tulla, mutta ne kuuluu valitettavasti elämään. Toivotan sinulle onnea matkaan. Älä luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tänään vuorossa äiti, sisko vai veli😂

        Tosi lämpimiä ajatuksia tulee, kun näin tuntemattomat ihmiset avautuu itselleen aika "rajuista" asioista. Ei sukulaisten seksuaalinen fantasiointi ole mitenkään helppo asia kertoa. Ehkä kyseistä kaveria saattaa huomenna hävettää, mutta olen sitä mieltä, että onneksi kertoo edes jollekin. Ihmisiä on moneen junaan ja siitä ei voi tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta sinun homoseksuaalisuudestasi voin sen mainita, että nykyään on paljon helpompaa tulla kaapista ulos. Varmasti löydät monia tuttavuuksia ja seurustelusuhteita. Pettymyksiä voi tulla, mutta ne kuuluu valitettavasti elämään. Toivotan sinulle onnea matkaan. Älä luovuta.

        Ethän sinä sille mitään mahda kun vanhempasi ovat sisarruksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet homoseksuaalisia tunteita, niin ei se ole mitenkään epänormaalia enää. Toki jos haaveilet veljestäsi, niin se on hieman ja siitäkin syystä suosittelen hakeutumaan hoitoon.

        Taidat puhua omasta kokemuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta sinun homoseksuaalisuudestasi voin sen mainita, että nykyään on paljon helpompaa tulla kaapista ulos. Varmasti löydät monia tuttavuuksia ja seurustelusuhteita. Pettymyksiä voi tulla, mutta ne kuuluu valitettavasti elämään. Toivotan sinulle onnea matkaan. Älä luovuta.

        Siellä puhuukin kokemuksen omaava henkilö. Hienoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua omasta kokemuksesta

        En valitettavasti puhu itsestäni vaan ihan yleisesti. Toki tämä sinun vastaan väittely myöskin on ihan luonnollista, koska kaapissa oleva ihminen ei halua myöntää olevansa homoseksuaali. Siitä en sinua tuomitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä sille mitään mahda kun vanhempasi ovat sisarruksia

        Ei valitettavasti tämäkään ole totta. Sun kannattaisi näistä fantasioista käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs munia te orimattilassa imette...

        Varmasti Orimattilassakin löytyy tämän aiheen asiantuntijoita. Gay-sivustoja löytyy, joten ota sitä kautta yhteyttä, niin löydät vastauksen kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti tämäkään ole totta. Sun kannattaisi näistä fantasioista käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.

        Tutkiskele taustojasi niin yllätyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti puhu itsestäni vaan ihan yleisesti. Toki tämä sinun vastaan väittely myöskin on ihan luonnollista, koska kaapissa oleva ihminen ei halua myöntää olevansa homoseksuaali. Siitä en sinua tuomitse.

        Hienoa että kokeneenpana annat neuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs munia te orimattilassa imette...

        Minkälaista munaa sä haluaisit imeä? Gay-sivustoja on jossakin muualla täällä. Käy kurkkaamassa, anonyyminä kun esiinnyt niin et voi jäädä heti kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs munia te orimattilassa imette...

        Milloin sulle tuli ekaa kertaa mieli imeä munaa? Teinistä asti vai sitten vanhempana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti Orimattilassakin löytyy tämän aiheen asiantuntijoita. Gay-sivustoja löytyy, joten ota sitä kautta yhteyttä, niin löydät vastauksen kysymykseesi.

        Monella GAY- sivustolla itse olet käynyt kun osaat neuvoa. Ei sinun tarvitse hävetä että olet gay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhuukin kokemuksen omaava henkilö. Hienoa

        Älä sotke omia tunteitasi muihin. Saat olla homoseksuaali, jos tunnet niin. En tuomitse sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke omia tunteitasi muihin. Saat olla homoseksuaali, jos tunnet niin. En tuomitse sua.

        Älä tuomitse itseäsi homouden takia. Olet varmaan ihan hyvä tyyppi, vaikka tekstisi on aika rajua. Ymmärrettävää pahan olon purkamista. Ensi askel kaapista voi olla sinulle pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkiskele taustojasi niin yllätyt

        Jos vanhempani olisi sisaruksia, niin ei minulla olisi neljää isovanhempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että kokeneenpana annat neuvoja

        Luonnollisesti väität vastaan ja se on ihan ok. En olettanutkaan sinun myöntävän asiaa. Ei se mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella GAY- sivustolla itse olet käynyt kun osaat neuvoa. Ei sinun tarvitse hävetä että olet gay

        Voidaan käydä vaikka yhdessä, jos pelottaa. Sen verran voi joustaa. Kyllä mä gay-sivustot voin käydä läpi, mutta mielelläni en lähde tuohon sinun sukurutsaus hommaan. Ne asiat saat kohdata itseksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sulle tuli ekaa kertaa mieli imeä munaa? Teinistä asti vai sitten vanhempana?

        Nyt taisi osua suhun. Olet itse varmaan teinistä asti lutkuttanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi osua suhun. Olet itse varmaan teinistä asti lutkuttanut

        Ei nyt puhuta minusta. Sä voit väittää vastaan, en siitä hermostu. Ihan rohkeasti myönnät vaan. En moiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti puhu itsestäni vaan ihan yleisesti. Toki tämä sinun vastaan väittely myöskin on ihan luonnollista, koska kaapissa oleva ihminen ei halua myöntää olevansa homoseksuaali. Siitä en sinua tuomitse.

        Älä valehtele itsellesi


      • Anonyymi

        Mä en ole homo eikä mulla ole tullut aiheeseen edes haaveita. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan käydä vaikka yhdessä, jos pelottaa. Sen verran voi joustaa. Kyllä mä gay-sivustot voin käydä läpi, mutta mielelläni en lähde tuohon sinun sukurutsaus hommaan. Ne asiat saat kohdata itseksesi.

        Tulihan se sun homojs esille. HIENOA


      • Anonyymi

        Ei toi muiden tuomitseminen/haukkuminen loppujen lopuksi auta sua sun tilanteessa. Saattaa pahentaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele itsellesi

        Ei kaikki valehtele itselleen. Tämäkin ihan ymmärrettävä kommentti. Luovuttajan vikaa sussa ei ole mikä on tavallaan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sun homojs esille. HIENOA

        Sä luet tahalleen muiden viestejä väärin mikä saattaa aiheuttaa muissa vihan tunteita. Tämä sinun homous on kuitenkin niin arka aihe vielä, niin ymmärrän sen. Minusta ei saa homoseksuaalia, vaikka haluaisit. Valitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sun homojs esille. HIENOA

        Sä olet vielä mieleltäsi lapsi. Se paistaa sun käytöksestä. Jokaiseen asiaan vastaan väittäminen on normaalia. Asioiden myöntäminen on aikuismaista ja vaatii rohkeutta. Se että olet homoseksuaali on faktaa, eikä sille minkään mahda. Asiat menee niinkuin ne menee. Hoidat vaan ne sukurutsaus fantasiat kuntoon ammattilaisen kanssa, niin hyvin menee. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vanhempani olisi sisaruksia, niin ei minulla olisi neljää isovanhempaa.

        Jotka hekin sisaruksia keskenään tai ainakin serkuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka hekin sisaruksia keskenään tai ainakin serkuksia

        On sulla omituiset fantasiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla omituiset fantasiat

        Seuraappas itseäsi ja lähipiiriäsi niin tulet yllättymään. Jos edes ymmärrät mitä tarkoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet vielä mieleltäsi lapsi. Se paistaa sun käytöksestä. Jokaiseen asiaan vastaan väittäminen on normaalia. Asioiden myöntäminen on aikuismaista ja vaatii rohkeutta. Se että olet homoseksuaali on faktaa, eikä sille minkään mahda. Asiat menee niinkuin ne menee. Hoidat vaan ne sukurutsaus fantasiat kuntoon ammattilaisen kanssa, niin hyvin menee. Tsemppiä!

        Orimattilalaiset ovat kuin oma rotunsa. Varmaan sisäsiittoisuus on ollut niin vahvaa. Monilla ruumiinrakenne ja älykkyys poikkeavat muusta väestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä luet tahalleen muiden viestejä väärin mikä saattaa aiheuttaa muissa vihan tunteita. Tämä sinun homous on kuitenkin niin arka aihe vielä, niin ymmärrän sen. Minusta ei saa homoseksuaalia, vaikka haluaisit. Valitan

        Piilo homoseksuaali olet kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi muiden tuomitseminen/haukkuminen loppujen lopuksi auta sua sun tilanteessa. Saattaa pahentaa vaan.

        Kuinka pahentaa.. Kerro poika ihmeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraappas itseäsi ja lähipiiriäsi niin tulet yllättymään. Jos edes ymmärrät mitä tarkoitan

        On sulla omituiset fantasiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pahentaa.. Kerro poika ihmeessä

        Älä leiki tietämätöntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä leiki tietämätöntä

        Eli et poika pysty kertomaan🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla omituiset fantasiat

        Mitä serkumpi, sen herkumpi. Tämä vanha sanonta pitää kyllä paikkansa orimattilassa. Miettikääs noita sivukyliä ja sitä kuinka " kaukaa" se kumppani on hankittu?
        Ei voi mitenkään välttyä ajatukselta että liian mini on sukua keskenään ja sitten vielä lisäännytään. Jälki on sitten sen mukaista.
        T.
        KP


    • Anonyymi

      S24: esimerkki viemäriverkoistumisesta.

    • Anonyymi

      Mitä serkumpi, sen herkumpi. Tämä vanha sanonta pitää kyllä paikkansa orimattilassa. Miettikääs noita sivukyliä ja sitä kuinka " kaukaa" se kumppani on hankittu?
      Ei voi mitenkään välttyä ajatukselta että liian mini on sukua keskenään ja sitten vielä lisäännytään. Jälki on sitten sen mukaista.

    • Anonyymi

      Sitten on oma lukunsa se porukka joka ei edes tiedä kuka on lapsen isä. Se saattaa olla liki samaa verta kun äitikin. Humalassa yhdytään ristiin rastiin. Olisittepa olleet 80-luvun lopulla tuossa kylällä kun erästäkin naista mies jos toinen jyysti. Sitä voi vaan arvailla mitä kaikenlaisissa hirvipeijaisissa on vuosikymmeniä harrastettu. Siinä on saattanut sisko ja velipuoli tietämättään puksuttaa menemään. Kuvottavaa.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018317642dc

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe