Tänään viimeksi mietin

Anonyymi-ap

Miten hirveitä ihmiset voi olla toisilleen. Todellisia petoja. Minäkin, sen myönnän. Kun kovetan itseni, se on kylmää kyytiä. Olen siitä pahoillani. En voi edes sanoa, ettenkö olisi tarkoittanut loukata. En voi puolustella.

Voin tuntea katkeruutta, surua, pettymystä. Kipua. Mutta totuus on se, että toista ei voi pakottaa välittämään. Eikä edes suostutella. Jos ihminen on kiinnostunut toisesta, siinä ei ole mitään tehtävissä. Se pitää hyväksyä.

Täytyy kerätä ne tunteet, mitä asia herättää, suureen ilmapalloon. Odottaa tuulta ja kun se nousee, laskea irti.

14

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei yksin voi olla vaan myös on!
      Myös itselleen.

    • Anonyymi

      Eli et välittänyt sen vertaa, että olisit kertonut sen?

      • Anonyymi

        Kertonut minkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertonut minkä?

        Ettet välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet välitä.

        Ei kai tuossa nyt siitä puhuta. Vaan sen tunteista, joka päästää irti. Ei mulla ole mitään tilitettävää kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuossa nyt siitä puhuta. Vaan sen tunteista, joka päästää irti. Ei mulla ole mitään tilitettävää kenellekään.

        Pskat koitat vaan muka kääntää noin. Selvästi tossa on ettei välitä. Mutta kuten tuo joku muukin sano et olis voinut suoraankin sanoa.


    • Anonyymi

      Jotkut on kyllä… todellisia petoja

      • Anonyymi

        Pitää paikkaansa. Ja antaa kivien lentää.


    • Anonyymi

      Hirveys helpottaa, kun lähdet sohvalta hakemaan itelles TÖITÄ.

      • Anonyymi

        Lähden kyllä, mutta en hakemaan töitä. Hauskaa iltaa.


      • Anonyymi

        En taida palata enää töihin.


    • Anonyymi

      Luuletko että se on ohi?

    • Anonyymi

      Allekirjoitan. Toisaalta luonteeni on hyvinkin valikoiva sen suhteen kenelle olen mukava ja kenelle aivan täysi painajainen. Pelottaa lähinnä se mihin tulee pystymään kun kohtaa tämän palstapedon, koska se toden totta etsitään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1603
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1115
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      896
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe