Onko normaalia että en pidä äidistäni?

Nämä ongelmat alkoivan noin vuosi sitten. Olen huomannut äitini olevan erilainen kun ennen. Hän vertailee minua paljon minun veljeen mikä ärsyttää minua paljon. Hän väittää minua epäkiitolliseksi koska minulla on katto pään päälläni, ruokaa jne. Minulla on lähiaikoina ollut elämässä ongelmia minkä takia en halua elää, joten sen takia saatan vaikuttaa "epäkiitolliselta". Äitini myös kiusaa minua sen perusteella mitä vaatteita käytän ja minkälaista musiikkia kuuntelen. Olen liian monta kertaa sanonut hänelle että lopettaisi, mutta äitini mielestä on ok tehdä niin koska hän synnytti minut. Tuntuu siltä että hän on vain joku nainen kenen nimi on äiti.

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä ikääsi mutta jos se on tarpeeksi niin elämäsi tilaisuus! Muuta omillesi, mene töihin ja elätä itsesi. Ei tarvi kuunnella silloin kenenkään mielipiteitä.

• Anonyymi

Noin pitääkin. Itse toimin samoin, lähdin heti, kun pääsin. Sillä tiellä olen edelleen. Helppoa ei ollut, aikaa on kulunnut tähän päivään ja siihen väliin mahtunut työt, lapset, ero, potkut ym ym

• Anonyymi

Ikäsi on? Itsellä tuli mieleeni teinikipuilut, elämä on niin mustavalkoista silloin, mutta kun ikää tulee, osaa nauraa itselleen ja ajatuksilleen, et "kuin mä olen ollut noin tyhmä"?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4388
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3201
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2512
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2445
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      99
      2128
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1632
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      35
      1261
    Aihe