Homofobian perussyy on heteroperheide suojelu promiskuiteetiltä

Anonyymi-ap

Tyttöjä ei haukuta lesboiksi vaan huoritellaan. Miehiä homotellaan. Miksi? Syy on siinä, että seksuaalisuuden kontrollin pohjasyy on heteroperheen suojelu ja sen suurin uhka on promiskuiteetti. Jos yhteiskunnassa harjoitettaisiin yleisesti yhden yön suhteita, eivät heteroavìoliitot kestäisi sitä, vaan tilapäiset suhteet johtaisivat uusiin ihastumisiin ja rakastumisiin ja perheet hajoaisivat. Siksi maailman kaikki kulttuurit enemmän tai vähemmän tuomitsevat promìskuiteetin ja ohjaavat seksin avioliittoihin.

Promiskuiteetin suojelussa tärkein välne on poikkeavien rankaiseminen. Poikkeavien rankaiseminen vahvistaa yhteisön yhteenkuuluvuuden tunnetta, sen solidaarisuutta. Kun kaikki ovat samanlaisia, se vahvistaa Durkheimin mukaan yhteiskunnan mekaanista solidaarisuutta. Mekaaninen solidaarisuus vallitsi perinteisissä maatalousyhteiskunnissa, joissa kaikki tekivät samaa työtä, eli viljelivät maata. Kun työnjako kehittyi, ihmiset erilaistuivat ja yksilöityivät. Moderni yhteiskunta perustuu enemmän orgaaniseen solidaarisuuteen, eli siihen, että ihmiset ovat vaihdon kautta riippuvaisia toisistaan. Orgaaninen solidaarisuus sallii ihmisten olevan erilaisia toistensa kanssa ja tämä on mahdollistanut mm. LHBTQ+ liikkeen lisääntymisen työnjaon ja kaupungistumisen myötä. Mekaanista solidaarisuutta on säilynyt maaseudun uskonnollisissa yhteisöissä, joissa poikkeavien rankaisu voimistaa yhtenäisyyden tunnetta ja tekee eron muihin yhteiskunnan ryhmiin, jotka suhtautuvat seksiin avoimemmin.

Seksiä avioliiton ulkopuolella harjoittava nainen on ollut poikkeava ja poikkeavaa on rangaistava. Monissa kulttuureissa promiskuiteettista miestä ei ole rangaistu. Yleensä miesten promiskuiteettista käytöstä on sallittu enemmän, kuin naisten ja miesten seksuaalisuuden korkeampi taso on sallittu. Tämä johtuu siitä, että heteroseksiin tarvitaan aina mies ja nainen, ja heteroseksin täydelliseen riittää, että vain naisten seksuaalisuutta kontroidaan promiskuiteetin estämiseksi. Tämä tehdään leimaamalla seksuaalisesti aktiivinen nainen poikkeavaksi.

Antiikin Roomassa ja Kreikassa miesten välinen seksi yleensä sallittiin, mutta vain jos mies ei omaksunut naisen roolia. Myöhemmin kaikenlainen homoseksuaalisuus alettiin nähdä poikkeavuutena ja poikkeavuuksista tuli rangaista. Poikkeavien rankaiseminen nähtiin välttämättömäksi heteroperheen puolustamiseksi. Emme voi elää niinkuin bonobot. Väite siitä, että homofobia on perhearvojen puolustamista ei ole vailla pohjaa.

12

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastustus lisääntyy kun pakkosyötetään sukupuolineutraaliutta ja muunsukupuolisia, vaikka sukupuolia on vain kaksi eikä sitä voi muuttaa.

      Neiti orpokin munattomana kannattaa moisia harhaoppeja. En kyllä viitsi edes lukea, otsikko riittää.
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010302322.html

      • Anonyymi

        Niin sukupuolia on nimetty vaan kaksi , mutta taas seksuaalisia suuntauksia on olemassa. Siis joku voi olla tyttö tai poika mutta hönellä ei ole kumpaankaan suuntaukseen mitää kiinnostusta, siis A seksuaalinen . Aitten syntyy ihmisiä joillakin kiinnostus samaa sukupuoleeen kun on itsekkin se on homoseksuaalisuutta. Sitten on myöskin ihmisiä jotka tuntevat olevansa tyttöjä vaikka ulkonaiset elimet ovat pojan . Joten ei kai näitä kukaan voi muutetaan ne ovat koromosomit, geenit ja hormoonit jotka määrää miten joku tuntee oman seksuaalisuutensa .
        Usein sekoitetaan sana seksi seksuaalisuuteen ne on kaksi eri asiaa .
        Siis mielestäni on hyvä että jokainen saa tietoa näistä eroavaisuuksista sillä ketään ei voi todellakaan muuttaa miksikään. Neidittele sinä vaan siellä kovasti, näkyy ettet ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Ainahan tyhmyys ilmenee ivaavilla ihmisillä,
        Sinä varmaan pakottaisi oman lapsenikin elämään toisella tavalla jos hänestä tulisi homoseksuaali. Tiede on aina hyvä olemassa se vähentää esim koulukiusausta kun oppilaat ymmärtävät että se homo poika ei ole itse koskaan suuntaustaan päättänyt vaan se on tullut hänelle jo sikiöasteella , ihan samoin kun tåheteroswksuaalissuuskin. Ei sinänsä mitään erikoista ihmisille jotka ovat tietoisia . Kyllä vähemmistö ryhmät ovat saaneet kärsiä aina siitä että heitä on syrjitty jo koulussakin siitä mille eivät mitään voi. Tieto asioista siis on tärkeää, sillä kenestäkään heterosta ei tule homoa SETAN voimalla, koska niitä asioita ei voi mitenkään muuttaa . Mutta ihmiset joilla ei ole sen vertaa tietoa että antaisivat vähemmistöryhmien olla rauhassa kiusaamiselta sillä kiusaaminen ei muuta heidän seksuaalista suuntaustaan mitenkään. Joten mielestäni ihan terve tullut asia että oppilaat saavat tietoa että joku toinen oppilas kuuluu vähemmistöryhmään ja hän on silti ihan tavallinen ihminen ihminen jolla on oma seksualisuutensa kunnossa ei koskaan tunne tarvetta alentaa toista ihmistä . Oli vaikka Päivikin allekirjoittamassa tiedon vastaista listaa .
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, se ei ole uhka kellekkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sukupuolia on nimetty vaan kaksi , mutta taas seksuaalisia suuntauksia on olemassa. Siis joku voi olla tyttö tai poika mutta hönellä ei ole kumpaankaan suuntaukseen mitää kiinnostusta, siis A seksuaalinen . Aitten syntyy ihmisiä joillakin kiinnostus samaa sukupuoleeen kun on itsekkin se on homoseksuaalisuutta. Sitten on myöskin ihmisiä jotka tuntevat olevansa tyttöjä vaikka ulkonaiset elimet ovat pojan . Joten ei kai näitä kukaan voi muutetaan ne ovat koromosomit, geenit ja hormoonit jotka määrää miten joku tuntee oman seksuaalisuutensa .
        Usein sekoitetaan sana seksi seksuaalisuuteen ne on kaksi eri asiaa .
        Siis mielestäni on hyvä että jokainen saa tietoa näistä eroavaisuuksista sillä ketään ei voi todellakaan muuttaa miksikään. Neidittele sinä vaan siellä kovasti, näkyy ettet ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Ainahan tyhmyys ilmenee ivaavilla ihmisillä,
        Sinä varmaan pakottaisi oman lapsenikin elämään toisella tavalla jos hänestä tulisi homoseksuaali. Tiede on aina hyvä olemassa se vähentää esim koulukiusausta kun oppilaat ymmärtävät että se homo poika ei ole itse koskaan suuntaustaan päättänyt vaan se on tullut hänelle jo sikiöasteella , ihan samoin kun tåheteroswksuaalissuuskin. Ei sinänsä mitään erikoista ihmisille jotka ovat tietoisia . Kyllä vähemmistö ryhmät ovat saaneet kärsiä aina siitä että heitä on syrjitty jo koulussakin siitä mille eivät mitään voi. Tieto asioista siis on tärkeää, sillä kenestäkään heterosta ei tule homoa SETAN voimalla, koska niitä asioita ei voi mitenkään muuttaa . Mutta ihmiset joilla ei ole sen vertaa tietoa että antaisivat vähemmistöryhmien olla rauhassa kiusaamiselta sillä kiusaaminen ei muuta heidän seksuaalista suuntaustaan mitenkään. Joten mielestäni ihan terve tullut asia että oppilaat saavat tietoa että joku toinen oppilas kuuluu vähemmistöryhmään ja hän on silti ihan tavallinen ihminen ihminen jolla on oma seksualisuutensa kunnossa ei koskaan tunne tarvetta alentaa toista ihmistä . Oli vaikka Päivikin allekirjoittamassa tiedon vastaista listaa .
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, se ei ole uhka kellekkään

        Koska meinaat lopettaa tämän ristiretken sinun väärillä tiedoilla?
        Eikö mene päähän , ettei sukupuolinen kiinnostus ole "syntymälahja".
        Selität juuri sitä niin, ettet itsekään tiedä edes mikä määrittelee kenestä tulee tyttö tai poika. Setalla ei ole mitään merkitystä millaista seksiä harrastaa tai sitten ei harrasta.
        Sinun tyhmät ideat kyllä tunnistaa sinun kirjoitustyylistäsi ja virheistä.
        Kun et tiedä mitään näistä asioista olisi parempi sinun olla hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska meinaat lopettaa tämän ristiretken sinun väärillä tiedoilla?
        Eikö mene päähän , ettei sukupuolinen kiinnostus ole "syntymälahja".
        Selität juuri sitä niin, ettet itsekään tiedä edes mikä määrittelee kenestä tulee tyttö tai poika. Setalla ei ole mitään merkitystä millaista seksiä harrastaa tai sitten ei harrasta.
        Sinun tyhmät ideat kyllä tunnistaa sinun kirjoitustyylistäsi ja virheistä.
        Kun et tiedä mitään näistä asioista olisi parempi sinun olla hiljaa.

        Siis haukut minua koska minulla on tästä asiasta hyvin paljon tietoa siis sinä saat ihan vapaasti luulla että omat mielikuvituksesi ovat tosia . Minä taas tiedän näistä asioista aika tavalla haastatteluja tehnyt homopareille ja minulla on pääsy tutkimus tuloksiin asiasta . Joten , virheitä toki tulee kirjoittaessa koska puhelin ei aina ota vastaan sanoja vaan muuttaa niitä ,
        Joten sinulla täytyy olla suuria ongelmia kun haluat että minun tulisi olla hiljaa . Kai tiedät että minulla on ihan sama oikeus kirjoittaa täällä kun sinullakin , ja myös asioista joista kyllä olen perillä . Joten en mitenkään ala pyytelemään sinulta anteeksi olemassa oloani .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haukut minua koska minulla on tästä asiasta hyvin paljon tietoa siis sinä saat ihan vapaasti luulla että omat mielikuvituksesi ovat tosia . Minä taas tiedän näistä asioista aika tavalla haastatteluja tehnyt homopareille ja minulla on pääsy tutkimus tuloksiin asiasta . Joten , virheitä toki tulee kirjoittaessa koska puhelin ei aina ota vastaan sanoja vaan muuttaa niitä ,
        Joten sinulla täytyy olla suuria ongelmia kun haluat että minun tulisi olla hiljaa . Kai tiedät että minulla on ihan sama oikeus kirjoittaa täällä kun sinullakin , ja myös asioista joista kyllä olen perillä . Joten en mitenkään ala pyytelemään sinulta anteeksi olemassa oloani .

        Sinä olet ulkona kuin lumiukko näistä asioista. Netistä löytyy helposti tutkimusten tuloksia ja eikä ne tuen sinun sekoiluja.
        Laita linkki missä kerrotaan mikä määrittelee juuri sinun mainitsemat tekijät syntymähomoista, lesboista, bisseistä jne. Et muuten tiedä kromosomin ja geenin eroa, se ilmenee sinun sekoiluista, kun vielä lisäsit hormonit siihen joukkoon.
        On sinulla ihan sama oikeus kirjoittaa tänne, mutta ei ole oikeutta jakaa valheita.
        Jos T9 käyttö on liian hankalaa poista se käytöstä.
        Käytä googlen hakukonetta niin löydät uusimmat tutkimukset, jossa tutkitaan homoksi määräytyviä tekijöitä, muistaakseni 2019 on viimeiseksi julkaistu siitä ettei ole olemassa mitään tekijää joka tekisi sikiöstä homon tai muuhun seksiin taipuvaista.
        Ranneliike, Qx ja suomi24 eivät ole mitään luotettavaa "tieteellistä tutkimusta" lukemista ja mutu-tietoa eipä pidä jakaa totuutena sen on valehtelimista.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/homogeenia-ei-ole-olemassakaan-taman-verran-perima-vaikuttaa-seksuaalisuuteen/7529814 linkistä löydät linkin alkuperäiseen tutkimukseen, mutta ethä sinä sitä tarvitse kun tiedät asiat paremmin kuin tutkijat itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ulkona kuin lumiukko näistä asioista. Netistä löytyy helposti tutkimusten tuloksia ja eikä ne tuen sinun sekoiluja.
        Laita linkki missä kerrotaan mikä määrittelee juuri sinun mainitsemat tekijät syntymähomoista, lesboista, bisseistä jne. Et muuten tiedä kromosomin ja geenin eroa, se ilmenee sinun sekoiluista, kun vielä lisäsit hormonit siihen joukkoon.
        On sinulla ihan sama oikeus kirjoittaa tänne, mutta ei ole oikeutta jakaa valheita.
        Jos T9 käyttö on liian hankalaa poista se käytöstä.
        Käytä googlen hakukonetta niin löydät uusimmat tutkimukset, jossa tutkitaan homoksi määräytyviä tekijöitä, muistaakseni 2019 on viimeiseksi julkaistu siitä ettei ole olemassa mitään tekijää joka tekisi sikiöstä homon tai muuhun seksiin taipuvaista.
        Ranneliike, Qx ja suomi24 eivät ole mitään luotettavaa "tieteellistä tutkimusta" lukemista ja mutu-tietoa eipä pidä jakaa totuutena sen on valehtelimista.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/homogeenia-ei-ole-olemassakaan-taman-verran-perima-vaikuttaa-seksuaalisuuteen/7529814 linkistä löydät linkin alkuperäiseen tutkimukseen, mutta ethä sinä sitä tarvitse kun tiedät asiat paremmin kuin tutkijat itse.

        Google ei ole minun tietolähteeni koskaan, joten sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä haluaa
        Nyt on vaan niin että sina Saari ihan Habib uskoa omiin selityksiisi
        Ja samma oikeus on minulla myös.
        Uskon mielummin ihmisiin joilla on meidän teamissa tietoa lääketieteellisellä pohjalla, ja nähnyt mula yhtä sun toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sukupuolia on nimetty vaan kaksi , mutta taas seksuaalisia suuntauksia on olemassa. Siis joku voi olla tyttö tai poika mutta hönellä ei ole kumpaankaan suuntaukseen mitää kiinnostusta, siis A seksuaalinen . Aitten syntyy ihmisiä joillakin kiinnostus samaa sukupuoleeen kun on itsekkin se on homoseksuaalisuutta. Sitten on myöskin ihmisiä jotka tuntevat olevansa tyttöjä vaikka ulkonaiset elimet ovat pojan . Joten ei kai näitä kukaan voi muutetaan ne ovat koromosomit, geenit ja hormoonit jotka määrää miten joku tuntee oman seksuaalisuutensa .
        Usein sekoitetaan sana seksi seksuaalisuuteen ne on kaksi eri asiaa .
        Siis mielestäni on hyvä että jokainen saa tietoa näistä eroavaisuuksista sillä ketään ei voi todellakaan muuttaa miksikään. Neidittele sinä vaan siellä kovasti, näkyy ettet ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Ainahan tyhmyys ilmenee ivaavilla ihmisillä,
        Sinä varmaan pakottaisi oman lapsenikin elämään toisella tavalla jos hänestä tulisi homoseksuaali. Tiede on aina hyvä olemassa se vähentää esim koulukiusausta kun oppilaat ymmärtävät että se homo poika ei ole itse koskaan suuntaustaan päättänyt vaan se on tullut hänelle jo sikiöasteella , ihan samoin kun tåheteroswksuaalissuuskin. Ei sinänsä mitään erikoista ihmisille jotka ovat tietoisia . Kyllä vähemmistö ryhmät ovat saaneet kärsiä aina siitä että heitä on syrjitty jo koulussakin siitä mille eivät mitään voi. Tieto asioista siis on tärkeää, sillä kenestäkään heterosta ei tule homoa SETAN voimalla, koska niitä asioita ei voi mitenkään muuttaa . Mutta ihmiset joilla ei ole sen vertaa tietoa että antaisivat vähemmistöryhmien olla rauhassa kiusaamiselta sillä kiusaaminen ei muuta heidän seksuaalista suuntaustaan mitenkään. Joten mielestäni ihan terve tullut asia että oppilaat saavat tietoa että joku toinen oppilas kuuluu vähemmistöryhmään ja hän on silti ihan tavallinen ihminen ihminen jolla on oma seksualisuutensa kunnossa ei koskaan tunne tarvetta alentaa toista ihmistä . Oli vaikka Päivikin allekirjoittamassa tiedon vastaista listaa .
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, se ei ole uhka kellekkään

        Mielisairauksia on hyvin paljon erilaisia, eikä ne silpomalla parane. Ei kukaan kiellä harrastamasta minkälaista seksiä tahansa ellei ole laitonta tai kuvittelemasta ja toivomasta mitä tahansa. Minun puolestani saatte silvotuttaakin itsensä kunhan teette sen omalla kustannuksellanne ettekä vaadi mitään erioikeuksia.

        Sukupuoli on se mikä todetaan jalkovälistä ja sen mukaan kuuluu viranomaisten suhtautuakin koko elämän ajan. Jos haluaa merkinnän papereihin mielisairaiudesta niin mikä ettei, mutta ei sitä tarvitse huomioida mitenkään.

        Mitä sekoilet, ei homous ole mielisairautta eikä sen takia tarvitse silpoa tai vaatia eri kohtelua. Usein sekoitetaan suvakkius ja normaali äly, vaikkei niillä ole mitään tekemistä keskenään, saati tieteen kanssa.

        Minun puolestani saat olla ihan vapaasti rekkalespo ja pukeutua toisen sukupuolen vaatteisiin, ei kiinnosta vähääkään, mutta verorahoja ei kuulu käyttää kuin terapiaanne jos päänne on niin sekaisin ettette sukupuoltanne hyväksy. Muita kyllä vaaditte hyväksymään kaikki oikkunne ja maksattamaan järjettömän kalliit silpomiset. Niille rahoille on käyttöä ihan oikeiden parannettavien sairauksien ja vanhusten hoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haukut minua koska minulla on tästä asiasta hyvin paljon tietoa siis sinä saat ihan vapaasti luulla että omat mielikuvituksesi ovat tosia . Minä taas tiedän näistä asioista aika tavalla haastatteluja tehnyt homopareille ja minulla on pääsy tutkimus tuloksiin asiasta . Joten , virheitä toki tulee kirjoittaessa koska puhelin ei aina ota vastaan sanoja vaan muuttaa niitä ,
        Joten sinulla täytyy olla suuria ongelmia kun haluat että minun tulisi olla hiljaa . Kai tiedät että minulla on ihan sama oikeus kirjoittaa täällä kun sinullakin , ja myös asioista joista kyllä olen perillä . Joten en mitenkään ala pyytelemään sinulta anteeksi olemassa oloani .

        Seta-hörhöjen ja muiden suvakkien väitteet eivät ole tutkimuksia eivätkä tieteellisesti päteviä. Jos sinä et hyväksy edes omaa sukupuoltasi, miksi vaadit muiden hyväksyvän järjettömät väitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google ei ole minun tietolähteeni koskaan, joten sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä haluaa
        Nyt on vaan niin että sina Saari ihan Habib uskoa omiin selityksiisi
        Ja samma oikeus on minulla myös.
        Uskon mielummin ihmisiin joilla on meidän teamissa tietoa lääketieteellisellä pohjalla, ja nähnyt mula yhtä sun toista

        Psykiatrisi varmasti nyökyttelee harhoillesi, mutta ei se tarkoita ettöä ne olisivat totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google ei ole minun tietolähteeni koskaan, joten sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä haluaa
        Nyt on vaan niin että sina Saari ihan Habib uskoa omiin selityksiisi
        Ja samma oikeus on minulla myös.
        Uskon mielummin ihmisiin joilla on meidän teamissa tietoa lääketieteellisellä pohjalla, ja nähnyt mula yhtä sun toista

        Sinun tiimisi on mielisairaalan suljetun osaston muut potilaat.


    • Anonyymi

      Entäs nämä homoliitot sitten , hehän ovat tavallisesti hyvinkin uskollista väkeä ja monella hyvin pitkä liitto toisen ihmisen kanssa. Miten homous olisi uhka heteroperheille mitenkään , sillä homo ei ole kiinnostunut koskaan vastakkaisesta sukupuolesta eikä heitä heteroksi voi muuttaa.
      Nainen on aina saanut olla se syntipukki hetero miehen elämässä , häntä on aina syytetty milloin on katsonut väärällä tavalla jotain toista , miehensä mielestä , milloin hymyillyt liikaa jollekkin jne
      naisia on aina vahdittu miesten taholta ja pidetty jotenkin alempana rotuna . Tänään on sentään kaikki nekin asiat toisin, homot saavat olla yhdessä ilman että heitä siitä rangaistaan .
      Ja naiset saavat ottaa avioeron miehen aiheettomista mustasukkaisuus kohtauksista loukkaantuneena . Joten kiva se on sentään että naisilla on tänään ihan oma elämä työpaikka missä tienaa elantonsa eikä ole riippuvainen kenestäkään. Se vanhan ajan perhe onnistuu tänään jos puolisot ovat tasarvoisia. . Mutta oerhe ja sukulaisuus sentään on. Tärkeä tänäänkin , ja usein perheet pitävät kontaktin jäseniinsä

      • Anonyymi

        Miksi lepakko jatkuvasti sekoilet täällä, miksi et viihdy muiden lepakoiden kanssa?

        Samaa sukupuolta olevien liitot kestää vielä vähemmän aikaa kuin heteroiden, niissäkin eroa hakee lähes poikkeuksetta moraalittomat femakot ja pilaavat sitten lastenkin elämän elleivät ole vammauttaneet alkoholilla jo ennen syntymää, kuten n. 3000 tekee joka vuosi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe