Kyllä sydäntä lämmittää kun näkee kevääseen hyvin valmistautuneet kommeet suomalaiset RAJAVARTIJAT ja frontexx miehet.. On meille naisille silmänruokaa ❤️
KOMEAT RAJAVARTIJAT JA FORNTEX MIEHET
12
636
Vastaukset
- Anonyymi
Puumalla kevättä rinnoissa?
- Anonyymi
Yes ja vähän muuallakin❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes ja vähän muuallakin❤️❤️❤️❤️
NÄIT MÖHOMAHOJA ON LIIKKA .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NÄIT MÖHOMAHOJA ON LIIKKA .
Niin taisin nähä sun plösön
- Anonyymi
Kyllä möhömahoja vkk:laisia putinisteja ahistaa,toisivat vielä nato miehet valvomaan rajaa niin ois silmänruokaa
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Missä heitä näkee? JOku aika sitten T-järvellä kävin.
Ei näkynyt Rajantiellä eikä Värtsilässä.- Anonyymi
Sokkarilla ja tiilikaisessa
- Anonyymi
Ovat pettyneet. Miehille ei ole.
Edes peräruokaa. - Anonyymi
Elämää havumetsien alla osa 2!
- Anonyymi
Kyllä se vanhakin 56 kostuu vielä.. Hmmmm... I fel so good
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18318480
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837