Jos parisuhteessa ei halua kumppaniaan niin miksi suuttuu jos toinen käy vieraissa? Onko se reilua että toisen ihmisen takia pitää elää selibaatissa? Seksi on kuitenkin normaali osa ihmisten elämää ja pitäisi olla parisuhteessakin. Mikä oikeus yhdellä ihmisellä on päättää toisen asioista? Itellä on jo fyysisiä oireita ja pääkin niin kipee päivästä toiseen ettei lääkkeetkään auta. Ja minkä takia? Kumppani keksii tekosyitä ja maleksii sohvalla kaiket päivät, miksei voi sanoa suoraan että ei kiinnosta olla enää yhdessä? Rakkaudesta kuitenkin jaksaa jankuttaa päivästä toiseen ja mun pitää olla hänen mieliks koko ajan pusuja antamassa ja halimassa koska HÄNEN mielestä ne on tärkeitä asioita, miten joku voikin olla niin itsekäs…
Haluttomuus ja vieraissa käyminen
13
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Häädä se pihtari
- Anonyymi
Oletko tyhmä?
Naisille harvemmin seksi on se tärkein asia suhteessa. Sen sijaan hellittelyä pitää muuten olla paljon.
- Anonyymi
Minkälaista hellittely on?
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista silittelyä ja pusittelua. Sellasta kevyttä, mikä ei johda seksiin. Sohvalla telkun katselua kainalossa ja rapsuttelua.
- Anonyymi
Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? Oletko tyhmä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikenlaista silittelyä ja pusittelua. Sellasta kevyttä, mikä ei johda seksiin. Sohvalla telkun katselua kainalossa ja rapsuttelua.
olet selkeä nainen
- Anonyymi
Kaikki on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Osta uudet nahkahanskat tuntuu kuulemma siltä kun vieraissa kävis.
Yleensä auttaa se jos antaa sitä läheisyyttä naiselle.. teet kotitöitä enemmän.. sillä saattaa olla myös vaikutusta.. Kannattaa nyt ainakin kokeilla..
- Anonyymi
no kuka sinut pakottaa pysymään siellä kotona, onko ovi lukossa eikä avainta? pakkaa kamat ja lähe pois
- Anonyymi
Minua ei ole haluttanut pitkään aikaan koska olen niin stressaantunut. Pitkän suhteen jälkeen pelottaa myös päästää uusi ihminen lähelleni. Ajatus tuntuu aivan kamalalta. En ole sinällään epävarma vartalostani mutta en ole tyytyväinenkään. Minulla on lapsia ja en ole vuosiin miettinyt mitä suuhuni laitan taikka miten kuntoilen. Haluaakohan mies (kuka minua kiinnostaisi) edes minua tälläisenä???sos
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832