Kiitos Perussuomalaiset

Anonyymi-ap

Jo oli aika puuttua kasikenlaisiin tukiin ja avustuksiin laiskoille ihmiselle.
Ahkerat turkulaiset kiittää ja äänestää

10

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopultakin sopeutumisraha poistetaan, missä siitä kerrottiin? Ja maataloustuki, eihän parin kk työllä kuulu koko vuotta loisia.

      • Anonyymi

        Maajussit tuottaa sun ruokas pummi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maajussit tuottaa sun ruokas pummi!

        Kolmella tukieurolla yhden euron tuote, parempi antaa rahat suoraan niille jotka tarvitsee ja voivat päättää itse mitä ostavat eikä tukea tappiollista vientiä ulkomaille.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­m­­­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Petteri Orpelin natsihallitus yrittää tappaa veronmaksajat nälkään ja kylmään leikkaamalla erilaisia tukia, somessa ollaan nähty ulostuloja joissa 3n lapsen YH-äidit kertojat, kuinka asumistuesta lähtee X euroa ja se on huono juttu, koska lapsille pitää ostaa vaatteita ja kenkiä.

      Mielestäni on huolestuttavaa, jos lapsille ei olisi varaa ostaa ruokaa. Näin huono tilanne ei kuitenkaan vissisti ole juuri kellään työssäkäyvällä? Mutta vaatteet? Ihmettelin tätä asiaa jo Threadsissä ja kuulemma kannattaisi pitää pää kiinni, koska nopeasti kasvava lapsi tarvitsee jopa kolme talvihaalaria vuodessa. Olen antanut itseni ymmärtää, että vaatteita saa käytettyinä, ja että sisarusten vaatteet saattavat mennä ”perintönä” vanhemmalta nuoremmalle.

      Myös lasten harrastuksiin palaa ihan kyrpänä rahaa. Minä tiedän tämän, koska lapsena minä en harrastanut mitään maksullista. Kerran kävin jollain viikon ajan 4h päivässä kestäneen futiskurssin. Fillari oli käytetty, hokkarit olivat käytettyjä ja kirjastosta sai kirjoja lainaan. Sama juttu meidän lapsella, hänen osansa oli olla koko Helsingin köyhistä lapsista köyhin, hän joutui ajamaan sillä fillarilla, jonka oma isäni osti minulle 50 markalla vuonna 1993.

      Linnanmäellä käytiin kerran. Eikö todellakaan ostettu mitään ranneketta 🤣🤣 sen sijaan museoissa rampattiin. Sanoin suoraan, että näin on koska olemme köyhiä ja pienituloisia, enimmäkseen koska olimme laiskoja ja tyhmiä.

      Olen usein miettinyt, kun tuilla elävät kitisevät huono-osaisuuttaan, että mikä velvollisuus yhteiskunnalla on taata jollekin patatyhmälle laiskajaakolle samanlainen elintaso kuin pankinjohtajalla? Eikö ihmisillä ole MITÄÄN vastuuta enää omasta elämästään? Jos on kolme lasta kolmen eri äijän kanssa, ja asuu kämpässä jonka vuokraa ei pysty maksamaan edes tuettuna, niin voisiko olla mahdollista, että esimerkin henkilö ei ole tehnyt kovinkaan fiksuja valintoja elämässään? Eikö tämmöinen ihminen voisi hyväksyä sitä, että lapset joutuvat menemään samoissa kengissä ja farmareissa kouluun? Sitä sanotaan köyhyydeksi, siinä ei ole mitään pahaa, se on täysin normaalia.

      Meillä on aina ollut köyhiä ja meillä tulee aina olemaan köyhiä, mutta ainakaan täällä ei kuolla nälkään (vaikka kaikille lapsille ei voidakaan ostaa airjordaneita jalkoihin ja Lintsin ranneketta molempiin ranteisiin).

      • Anonyymi

        Suomessa maailman suurimmat tuet lapsiperheille, yksineläjät täällä köyhimpiä ovat.


    • Anonyymi

      Jo vain, ja miksi jarruttaa hyvää alkua? Seuraavassa huhtikuun kehyshiiressä ihan muina mikkeinä tuplataan sosiaaliturvaleikkaukset, saadaan taas 100 000 uutta riuskaa työläistä, tämän operaation kun uusii vuoden välein, ei meillä hallituskauden loppuessa ole lainkaan työttömiä. Eikä köyhiä. Kun ne on töissä. Työ on parasta zoziaaliturvaa tontut!

      EK kiittää myös, eläköön elinkeino ja keinoelin!

    • Anonyymi

      Kenelläkään ei tulisi olla oikeutta varakkuuteen.

    • Anonyymi

      Varissuolla varmaan hurrataan kun Purra pistää köyhätkin töihin.Arvostan PURRA👍👍

      • Anonyymi

        Paljonko purra maksaa palkkaa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe