niinkuin ruunepäri. Aikaahan sinulla on, ja sanansäilä hallussa.
Runoile vähän
25
469
Vastaukset
- Anonyymi
"...niin jos sinun nenäsi on minun perseessäni, niin molemmilla on kyllä nenä perseessä, mutta minun on suhteellisesti parempi olla kuin päinvastoin.”
~Albert Einstein - Anonyymi
Ääääähhhrrööööhhh... pilluu... Lääääähh...!!!
- Anonyymi
Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa. Kun päivä painuu pilveen, niin k-menut vatsaan katoaa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä homoa.
Te virkailijoilla on on piikit, se työtöntä niillä kiduttaa, linnulla on höyhenet, corepylleröillä turkit pehmoiset.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä Jårmaa.
Sossupummit aina rakentaa ja rakentaa, vaan eivätkö ne koskaan valmihiksi saa?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se pulipenkillä, kummastuttaa pientä pulia.
Pulimies käy rantaan x-traa juodakseen, niin peilikuva katsoo alta tyynen veen turvonnutta naamaa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä susihattua.
Mitenkähän työtön kelluu veden pinnalla, ja yhtä kevyt paskaköntti on niiden rinnalla?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä lieksalaista. - Anonyymi
lma oli tukalan kuuma, Jorma lähti ulos kävelylle. Voi näitä helteitä, päivitteli Jorma ja totesi, että persevakokin aivan hiestä märkä.
Sitten Jorman aistit äkisti terävöityivät, ilmassa oli selvästi ulosteen hajua, sellaista, mikä tulee hikisestä peräaukosta. Jorma lähti kohden kukkeaa tuoksahdusta.
Mähkössä tuoksu voimistui ja pien Jorma humasikin Teuvon poimimassa mustikoita. Teuvolla oli pylly pystyssä ja marjoja poimi innokaasti, hieman työmiehen hymy näkyi, myös Teuvon persvako oli hikinen.
Jorma asteli ripeästi Teuvon taakse, vetäisi Teuvon housut nilkkoihin ja asetti ison -ja suonikkaan temminsä Teuvon anukselle. Ja sitten Jorman temmi upposi helposti Teuvon hikiseen peräaukkoon.
Luisto oli hyvä ja pikku roiskeitakin tuli, kun oli reikä niin hiestä märkä, ja Teuvo oli pyyhkinyt viimeisen kakkosen jälkeen reikänsä huonosti.
Jorma työnteli innolla ja ärjyi nautinnosta!
Aktin jälkeen Jorma ja Teuvo söivät ihania mustikoita, linnut lauloi ja aurinkokin meni pilveen, tuoden hetken viileyden! - Anonyymi
Mä oon tojomies keikalla alas
Tonneja takana, ruostetta alla
Jo poikana päätin; mä oon tojomies
Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla
Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä
Tuhansia töitä, valvottuja öitä
Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä
Mä oon tojomies, aina miehen päällä
Ja joskus ylipainan en kiellä
Kiusana kiire ja kondomit
Ja kiamiesten spermat pakko niellä
Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
Viikko tiellä, kotona jorma
Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina
Mm.. homoilen taas
Mikä pitää miehen tiellä
Oo.. homoilen taas - Anonyymi
minäkin laskin alleni päksyihini,mutta tein sen hitaaaasssti.Päästin ensin vain vähäsen pissaa pöksyihini ja kun tunsin miten ne kastuivat lämpöisestä pissastani vein käteni päksyihini ja aloin hitaasti hieromaan itseäni sieltä jo ennestäänkin lämpöisestä paikasta.Pikkuhiljaa kiihottuessani,ja lämmön tarpeen haluni lisääntyessä pissasin päksyhini niin monta kertaa että ne olivat jo litimärät. tunsin miten aloin olla jo lähellä huippua,pissasin pöksyihini vielä kerran pusertaen kaiken pissan itsestäni ulos päksyihini ja laukesin niin kovaa että meinasin pyörtyä.Jos luulet että tämä on tarua niin sitten kyllä erehdyt......
Entä mitä sinä teet kun sinä "lasket allesi" - Anonyymi
Karhuherra Kakkington oli juuri saanut vaihdettua ulostevellin täyttämät vaippansa puhtaisiin ja uutuuttaan krinklaaviin vaippoihin, kun hän kuuli sielua viiltävän huudon työhuoneestaan.
Karhuherra tömisteli kohti työhuonettaan ja nykäisi oven auki sen minkä karhunkäpälästä lähti.
Työhuoneen nurkassa, työpöydällä olevan tietokoneen ääressä istui Karhuherran poika, Kakkington Junior. Poika oli selvästi järkyttynyt, räväkällä sisääntulolla saattoi olla vaikutusta asiaan, mutta pojan järkytys oli silminnähden paljon syvemmälle porautunutta.
"Mikä hätänä, Junior", tokaisi Kakkington hädissään.
"I-isä mmitä.... Siis.... Eih...", vaikerteli Junior.
Tässä vaiheessa Karhuherra Kakkington huomasi, mitä tietokoneen näytöllä säteili.
Junior oli juuri löytänyt kansion täynnä ulosteentäyteisiä kuvia isästään.
Irstaita kuvia joissa Karhuherra sukelteli ulosteessa, söi sitä, masturboi sillä, maalasi sillä, lähes kaikkea maan ja taivaan välillä mitä ulosteella voi tehdä. Kuvissa esiintyi myös Karhuherran "työkaveri", ShinoPuppy, joka oli kymmeniä kertoja ollut Kakkingtonin perheen luona syömässä päivällistä, juhlimassa, ja tukemassa perhettä vaikeina aikoina, aikoina kun perhe oli vielä koossa.
Tässä vaiheessa on hyvä selventää, että vaikka Karhuherra Kakkington on kerryttänyt vaippapiireissä melkoisen paskankatkuisen maineen itselleen, niin hänen perheensä on ollut suuremmaksi osaksi autuaan tietämätön hänen ulosteentäytteisestä harrastuksestaan.
Sen ainoan kerran kun Kakkington oli "raottanut vaippaansa" harrastemaailmaansa vaimolleen kesken petipuuhien, oli seurannut avioero, jonka johdosta Kakkington joutui yksinhuoltajaisäksi.
Eikä Kakkingtonin poika ottanut isänsä harrastusta yhtään sen helpommin. Kuvien löytämisestä seurasi noin tunnin kestänyt riita, jossa Kakkington Junior uhkasi kertovansa isänsä harrastuksesta kaikille tuttaville, ja uhkasi muuttavansa äitinsä luokse asumaan.
Kakkington oli täysin surun murtama, hän menettäisi poikansa, hänen salaisuutensa oli paljastunut, ja se leviäisi pian lähipiirin, ja sieltä pian koko maailman kuultavaksi.
Edes öljytankkerillinen ulostelietettä ei kohentaisi Kakkingtonin mielentilaa nyt.
Kakkingtonin päässä naksahti. Hänen mielestään oli vain kaksi vaihtoehtoa.
A) Hän menettäisi poikansa ja hänen salaisuutensa paljastuisi
B) Hän menettäisi poikansa.
Kakkington päätti minimoida riskit, ja valitsi vaihtoehdon B.
Hän meni poikansa huoneeseen, tarttui tätä hiuksista, ja raahasi tämän eteiseen. Poika yritti rimpuilla irti isänsä otteesta, mutta hänen voimistaan ei ollut vastusta Kakkingtonin täyskasvuisen uroskarhun voimille. Eteisessä olevasta työkalulaatikosta Kakkington nappasi mukaan vasaran, ja jatkoi matkaa kylpyhuoneeseen.
Kakkington tönäisi Juniorin vessaan. Junior kääntyi katsomaan isäänsä, raivon ja surun vallassa. "Isä, älä...", Junior sai sanottua kyynelten läpi.
"O-olen pahoillani, poikani", sanoi Kakkington, ja heilautti vasaraa.
Isku osui Junioria ohimoon, jolloin tämä tuupertui lattialle. Kakkington nappasi kylpyhuoneen roskakorista aikaisemmin vaihtamansa vaipan, ja kietoi sen poikansa pään ympärille. Juniorin suusta pääsi vain epäselvää korinaa, jota vaimenti ulosteen tahrima vaippakerros.
"Olen todella, todella pahoillani...", kakersi Kakkington.
Kyyneleet vierivät Kakkingtonin poskia pitkin, kun hän takoi poikansa vaippaan vuorattua päätä vasaralla. Pian vaippa täyttyi ulostemassan lisäksi verestä ja harmaasta massasta.
Kakkington istui talonsa kuistilla Braapboro-savuke huulessaan. Hänen korvallaan oli puhelin, ja hän odotti puhelun yhdistämistä.
Hetken istuskelun jälkeen, puhelu yhdistyi.
"Joo... Helvetti kellon on ties mitä", kuului puhelimesta
"Shinopuppy, se on Karhuherra tässä, olis vähän tehtävää", vastasi Kakkington, vetäen viimeiset savut savukkeestaan. - Anonyymi
Mahtavaa Lieksasta tulee korkeaa kirjallisuutta
- Anonyymi
Hyvä Unski!
- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
Olipa kerran pinppi.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies.
- Anonyymi
Paa pers suus kii, äkkiä nyt, kun jo ois.
Vai kaipaaks vaikeiuksii, mulkun kädes ois,
myös pikkanen pistoolii.
Jumankauta, hesan nauta,
jos ei mikään muu nyt auta.
Sori, tuli mulla liian äkkiä.
Tämä tietää vissiin häkkiä.
Tartteekin lähteä hesasta pois,
mul kun vaik arvot kohillaan ois.... - Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Runot ovat harmittomia kunhan vain saa munaa kovaa kahdella täytteellä resepti ainekset määrä on kasvanut vuodesta toiseen juoda kaljaa päivässä kaljaan kannattaako ostaa kaljaa viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi.
- Anonyymi
Olen unski ja runoilen kuin ruuneperi.
- Anonyymi
Pinppiturri pomppii pim pomppii pim pam pinppi
- Anonyymi
Parempi bemaripoika kyydissä kun kymmenen kadulla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187