Runoile vähän

Anonyymi-ap

niinkuin ruunepäri. Aikaahan sinulla on, ja sanansäilä hallussa.

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "...niin jos sinun nenäsi on minun perseessäni, niin molemmilla on kyllä nenä perseessä, mutta minun on suhteellisesti parempi olla kuin päinvastoin.”

      ~Albert Einstein

    • Anonyymi

      Ääääähhhrrööööhhh... pilluu... Lääääähh...!!!

    • Anonyymi

      Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa. Kun päivä painuu pilveen, niin k-menut vatsaan katoaa.

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä homoa.

      Te virkailijoilla on on piikit, se työtöntä niillä kiduttaa, linnulla on höyhenet, corepylleröillä turkit pehmoiset.

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä Jårmaa.

      Sossupummit aina rakentaa ja rakentaa, vaan eivätkö ne koskaan valmihiksi saa?

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se pulipenkillä, kummastuttaa pientä pulia.

      Pulimies käy rantaan x-traa juodakseen, niin peilikuva katsoo alta tyynen veen turvonnutta naamaa.

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä susihattua.

      Mitenkähän työtön kelluu veden pinnalla, ja yhtä kevyt paskaköntti on niiden rinnalla?

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä lieksalaista.

    • Anonyymi

      lma oli tukalan kuuma, Jorma lähti ulos kävelylle. Voi näitä helteitä, päivitteli Jorma ja totesi, että persevakokin aivan hiestä märkä.

      Sitten Jorman aistit äkisti terävöityivät, ilmassa oli selvästi ulosteen hajua, sellaista, mikä tulee hikisestä peräaukosta. Jorma lähti kohden kukkeaa tuoksahdusta. 

      Mähkössä tuoksu voimistui ja pien Jorma humasikin Teuvon poimimassa mustikoita. Teuvolla oli pylly pystyssä ja marjoja poimi innokaasti, hieman työmiehen hymy näkyi, myös Teuvon persvako oli hikinen.

      Jorma asteli ripeästi Teuvon taakse, vetäisi Teuvon housut nilkkoihin ja asetti ison -ja suonikkaan temminsä Teuvon anukselle. Ja sitten Jorman temmi upposi helposti Teuvon hikiseen peräaukkoon. 

      Luisto oli hyvä ja pikku roiskeitakin tuli, kun oli reikä niin hiestä märkä, ja Teuvo oli pyyhkinyt viimeisen kakkosen jälkeen reikänsä huonosti.

      Jorma työnteli innolla ja ärjyi nautinnosta!

      Aktin jälkeen Jorma ja Teuvo söivät ihania mustikoita, linnut lauloi ja aurinkokin meni pilveen, tuoden hetken viileyden!

    • Anonyymi

      Mä oon tojomies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon tojomies
      Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

      Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
      Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon tojomies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja kiamiesten spermat pakko niellä

      Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mm.. homoilen taas
      Mikä pitää miehen tiellä
      Oo.. homoilen taas

    • Anonyymi

      minäkin laskin alleni päksyihini,mutta tein sen hitaaaasssti.Päästin ensin vain vähäsen pissaa pöksyihini ja kun tunsin miten ne kastuivat lämpöisestä pissastani vein käteni päksyihini ja aloin hitaasti hieromaan itseäni sieltä jo ennestäänkin lämpöisestä paikasta.Pikkuhiljaa kiihottuessani,ja lämmön tarpeen haluni lisääntyessä pissasin päksyhini niin monta kertaa että ne olivat jo litimärät. tunsin miten aloin olla jo lähellä huippua,pissasin pöksyihini vielä kerran pusertaen kaiken pissan itsestäni ulos päksyihini ja laukesin niin kovaa että meinasin pyörtyä.Jos luulet että tämä on tarua niin sitten kyllä erehdyt......
      Entä mitä sinä teet kun sinä "lasket allesi"

    • Anonyymi

      Karhuherra Kakkington oli juuri saanut vaihdettua ulostevellin täyttämät vaippansa puhtaisiin ja uutuuttaan krinklaaviin vaippoihin, kun hän kuuli sielua viiltävän huudon työhuoneestaan.
      Karhuherra tömisteli kohti työhuonettaan ja nykäisi oven auki sen minkä karhunkäpälästä lähti.
      Työhuoneen nurkassa, työpöydällä olevan tietokoneen ääressä istui Karhuherran poika, Kakkington Junior. Poika oli selvästi järkyttynyt, räväkällä sisääntulolla saattoi olla vaikutusta asiaan, mutta pojan järkytys oli silminnähden paljon syvemmälle porautunutta.

      "Mikä hätänä, Junior", tokaisi Kakkington hädissään.

      "I-isä mmitä.... Siis.... Eih...", vaikerteli Junior.

      Tässä vaiheessa Karhuherra Kakkington huomasi, mitä tietokoneen näytöllä säteili.
      Junior oli juuri löytänyt kansion täynnä ulosteentäyteisiä kuvia isästään.
      Irstaita kuvia joissa Karhuherra sukelteli ulosteessa, söi sitä, masturboi sillä, maalasi sillä, lähes kaikkea maan ja taivaan välillä mitä ulosteella voi tehdä. Kuvissa esiintyi myös Karhuherran "työkaveri", ShinoPuppy, joka oli kymmeniä kertoja ollut Kakkingtonin perheen luona syömässä päivällistä, juhlimassa, ja tukemassa perhettä vaikeina aikoina, aikoina kun perhe oli vielä koossa.

      Tässä vaiheessa on hyvä selventää, että vaikka Karhuherra Kakkington on kerryttänyt vaippapiireissä melkoisen paskankatkuisen maineen itselleen, niin hänen perheensä on ollut suuremmaksi osaksi autuaan tietämätön hänen ulosteentäytteisestä harrastuksestaan.
      Sen ainoan kerran kun Kakkington oli "raottanut vaippaansa" harrastemaailmaansa vaimolleen kesken petipuuhien, oli seurannut avioero, jonka johdosta Kakkington joutui yksinhuoltajaisäksi.

      Eikä Kakkingtonin poika ottanut isänsä harrastusta yhtään sen helpommin. Kuvien löytämisestä seurasi noin tunnin kestänyt riita, jossa Kakkington Junior uhkasi kertovansa isänsä harrastuksesta kaikille tuttaville, ja uhkasi muuttavansa äitinsä luokse asumaan.
      Kakkington oli täysin surun murtama, hän menettäisi poikansa, hänen salaisuutensa oli paljastunut, ja se leviäisi pian lähipiirin, ja sieltä pian koko maailman kuultavaksi.
      Edes öljytankkerillinen ulostelietettä ei kohentaisi Kakkingtonin mielentilaa nyt.


      Kakkingtonin päässä naksahti. Hänen mielestään oli vain kaksi vaihtoehtoa.
      A) Hän menettäisi poikansa ja hänen salaisuutensa paljastuisi
      B) Hän menettäisi poikansa.
      Kakkington päätti minimoida riskit, ja valitsi vaihtoehdon B.
      Hän meni poikansa huoneeseen, tarttui tätä hiuksista, ja raahasi tämän eteiseen. Poika yritti rimpuilla irti isänsä otteesta, mutta hänen voimistaan ei ollut vastusta Kakkingtonin täyskasvuisen uroskarhun voimille. Eteisessä olevasta työkalulaatikosta Kakkington nappasi mukaan vasaran, ja jatkoi matkaa kylpyhuoneeseen.

      Kakkington tönäisi Juniorin vessaan. Junior kääntyi katsomaan isäänsä, raivon ja surun vallassa. "Isä, älä...", Junior sai sanottua kyynelten läpi.

      "O-olen pahoillani, poikani", sanoi Kakkington, ja heilautti vasaraa.

      Isku osui Junioria ohimoon, jolloin tämä tuupertui lattialle. Kakkington nappasi kylpyhuoneen roskakorista aikaisemmin vaihtamansa vaipan, ja kietoi sen poikansa pään ympärille. Juniorin suusta pääsi vain epäselvää korinaa, jota vaimenti ulosteen tahrima vaippakerros.

      "Olen todella, todella pahoillani...", kakersi Kakkington.

      Kyyneleet vierivät Kakkingtonin poskia pitkin, kun hän takoi poikansa vaippaan vuorattua päätä vasaralla. Pian vaippa täyttyi ulostemassan lisäksi verestä ja harmaasta massasta.


      Kakkington istui talonsa kuistilla Braapboro-savuke huulessaan. Hänen korvallaan oli puhelin, ja hän odotti puhelun yhdistämistä.
      Hetken istuskelun jälkeen, puhelu yhdistyi.

      "Joo... Helvetti kellon on ties mitä", kuului puhelimesta

      "Shinopuppy, se on Karhuherra tässä, olis vähän tehtävää", vastasi Kakkington, vetäen viimeiset savut savukkeestaan.

    • Anonyymi

      Mahtavaa Lieksasta tulee korkeaa kirjallisuutta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe