TYTTÖ JOLLA KAIKKI MAAILMAN VAIHTOEHDOT.

Anonyymi-ap

Tyttölapsi on syntynyt perheeseen jossa ajellaan Lexuksilla ja on 40 vuotta nuorempi poikakaveriinsa, eli ikäero on 21 vuotta.
Tyttölapsi on kokenut jo lapsuusajalla kahden oman lapsen synnytykseen, jotka on ollut hänen vaihtoehtonsa.

Suomalainen poikakaveri hänellä on ollut jo kuuden vuoden ajan, mutta vain lomaseurana, muun ajan hän on tahkonnut rahaa.

Tyttölapsella on kaikki maailman vaihtoehdot käytettävissään, mutta hän on valinnut uroksekseen herran, joka on laatinut itsestään seuraavan omakuvan:

1) olen kahdenviikonmiljonääri joka saapuu Thaimaahan naisenpuutetta potien vähillä rahoilla.

2) elvistelen tuhannen bahtin aamiaisilla kunnes rahani loppuu.

3) minulla ei ole vuokra-autoa, ei ole varaa siihen.

4) minun vuokra-auto on huono ja se palaa vuokraajalle.

5) elvistelen vuokrahuoneistoillani.

6) rahani loppuu taas.

7) olen idiootti kun maksan viisumin leimauksesta vaikka voisin jonottaa.

8) olen idiootti kun käyn visarunilla tuhlaamassa aikaa.

9) olen erittäin typerä jos syön välillä länsiruokaa.

10) minulla ei ole naista ja olen yksinäinen.

11) minulla ei ole kuvaa ruoka-annoksistani.

12) kuvaan ihan liikaa ruoka-annoksiani.

13) minulla on huono nainen, säälittävä maksullinen joka joutuu olemaan.

14) olen huono ihminen koska naiseni on koululaisten äiti.

15) olen kamala ihminen kun en vietä koko lomaani lasten kanssa.

16) minulta loppuu taas rahat ja kysellään olenko jo kotona palelemassa seuraavat 11kk ja 2 vkoa.

17) tuhlaan aikaani uimarannalla kun voisin tutustua aitoon thaimaahan.

18) jätä ihan liikaa tippiä ja olen elvis presley.

19) huoneistoni on läävä.

20) huoneistoni on liian hieno köyhässä thaimaassa.

21) suorille lennoilleni nauretaan ja niissä saa veritulpan.

22) pomppulennoilleni nauretaan koska niillä lentää köyhät.

23) minulla ei ole varaa viedä darlinkia Suomeen.

24) minulla ei ole varaa muuttaa Thaimaahan.

25) minulta on rahat ja viisumit loppu.

26) en ollut oikeasti thaimaassa vaan otin kuvat netistä.

27) minulla ei ole ollut laisinkaan viisumia vaan olen savossa.

28) olen tavallinen peilisali flösö appelsiinikainalo.

20) darlinkilla on riippatissit.

21) darlinki on 40 vuotta nuorempi ja kanssani säälistä ja rahasta kun on pakko.

22) tekee pahaa katsella meitä yhdessä.

23) miksi ostin karamelliä lapsilleen, olinpas ajattelematon.

24) miksi menin ostamaan kultaa darlinkille, sehän on lahjontaa kun en muuten saa.

25) darlinkilla ei ole vaihtoehtoja. Hänen on pakko olla kanssani rahasta.

26) asetin meidät kammottavaan vaaraan ajaessani thaimaassa tuhansia kilometrejä.

27) tuhlasin 20.000 euroa rahaa jotta voin esittää elvistä kaikille.

28) se 20.000 on pois köyhiltä thaimaalaisilta, en tiedä miten, mutta niin se vaan kuulema on.

30) olen kelaeläkeläinen vajakki joka palasi kahden viikon lomalta taskut nurinpäin ja minulla on suomenlippu päässä mutta ei hiuksia. Pilottitakki on myös ja venäläisen vangin tatuoinnit.

31) ja sitten joku vielä ihmettelee miksei tänne juuri kukaan kirjoittele.

Sairaspohkeinen mies

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyttölapsella on kaksi kouluikäistä lasta, joten tyttö on saanut maistaa miestä erittäin nuorena ja Sairaspohkeinen ei nyt muistanut matkailleensa bussilla veneilemään leimaa järjestäessään, että tuolloin oli Silkkinössönen.

    • Anonyymi

      Thaimaassa on lukuisia kahden lapsen yksinhuoltajia, vaan mihin mahtaa perustua heidän mahdollisuutensa kaikkiin maailman mahdollisuuksiin?

      No tietysti siihen että ei tarvitse mitään muuta kuin ryhtyä Pattayan rakkaan lomaseuralaiseksi jolla meloonin kokoinen herne nenässään.

      Auttaahan sekin tietysti että isukki ajaa Lexuksella tai jopa avomeballa.

      • Anonyymi

        Ja isukilla tatskoja sen verran paljon ja näkyviä, ettei edes Hesassa päästetä Japanin koneeseen. Ne jakuzat nääs.


      • Anonyymi

        Aloitat maalittamisen samantien, kun joku jotakin erehtyy sanomaan.
        Kaikki nuo sanomasi mielipuoliset herjat meni pieleen eikä mikään pitänyt paikkansa. Älä tulkitse että ne olisivat minun sanomiani. Ne ovat sinun, Tapsan ja Pasasen juttuja.
        Minä en tehnyt visarunia vaan TR60 plus immigrationista 30 lisää. En tiedä sinun tarkkaa sairaseläkettäsi, mutta arvioisin sen olevan tonnin paikkeilla. Tiedän että tuo nainen tienaa noin neljä kertaa enemmän kuin sinä.
        Puhuimme aiheesta sen verran että rahankulutus ei ole ongelma, sillä me molemmat saimme palkkaa lomankin ajalta. Kyse ei ole siis rahasta, vaan velvollisuuksista hoitaa sovitut asiat eikä kuormittaa muita lomailulla liikaa. Hän oli kuukauden verran töissä minun kolmen kuukauden lomastani. Siksi olin paljon Bangkokissa että saimme olla töidensä jälkeen yhdessä. Haimme kahdesti lapsensa mukaan ja vietettiin muutamia päiviä porukalla viihtyen hyvin.

        Hänen kaltaisensa nainen saisi kenet vaan pikku flirtillä. Hän vaan ei huoli ketä vaan. Ei pienikokoista thaimaalaista, ei köyhää elätettävää eikä sellaista kellä ei ole omaa elämää. Hänellä on oma elämä ja siihen ei mahdu tällä hetkellä muuta kuin työ ja lapset ja hieman vapaa-aikaa. Viimeksi hän oli lomalla samaan aikaan kuin minäkin. Suomessa ollessani en käy missään kuin töissä ja vähän salilla. Lasten kanssa käydään kahvilla kun sattuu sopivasti kohdilleen. Viimeksi kävin leffassa Suomessa katsomassa uusimman Tuntemattoman Sotilaan silloin kun se tuli. Siitä on aika monta vuotta. Baarissa kävin viimeksi ravintolalaivassa Aurajoella viime kesänä. Join yhden oluen suomalaisen naispuoleisen työkaverin kanssa.

        Loma oli täydellinen irtiotto aivan helvetin uuvuttavasta aikakaudesta. Meinasi jo linnut lakata laulamasta ja aurinko paistamasta. Raskaita aikoja, terveyshuolia lähipiirissä ja useita kuolintapauksia, avioeroja ja konkursseja, yhä harvemmalla menee hyvin joten tässä saa olla kiitollinen siitä että saanut mahdollisuuden lomailuun. Pari hyvää kaveria alkoholisoitunut, toinen ollut nyt kuivilla pari kuukautta ja on ystäviensä kontrollissa, oli hengenmeno hänelläkin jo lähellä kun peliin tuli kovempia aineita ja huonoja naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitat maalittamisen samantien, kun joku jotakin erehtyy sanomaan.
        Kaikki nuo sanomasi mielipuoliset herjat meni pieleen eikä mikään pitänyt paikkansa. Älä tulkitse että ne olisivat minun sanomiani. Ne ovat sinun, Tapsan ja Pasasen juttuja.
        Minä en tehnyt visarunia vaan TR60 plus immigrationista 30 lisää. En tiedä sinun tarkkaa sairaseläkettäsi, mutta arvioisin sen olevan tonnin paikkeilla. Tiedän että tuo nainen tienaa noin neljä kertaa enemmän kuin sinä.
        Puhuimme aiheesta sen verran että rahankulutus ei ole ongelma, sillä me molemmat saimme palkkaa lomankin ajalta. Kyse ei ole siis rahasta, vaan velvollisuuksista hoitaa sovitut asiat eikä kuormittaa muita lomailulla liikaa. Hän oli kuukauden verran töissä minun kolmen kuukauden lomastani. Siksi olin paljon Bangkokissa että saimme olla töidensä jälkeen yhdessä. Haimme kahdesti lapsensa mukaan ja vietettiin muutamia päiviä porukalla viihtyen hyvin.

        Hänen kaltaisensa nainen saisi kenet vaan pikku flirtillä. Hän vaan ei huoli ketä vaan. Ei pienikokoista thaimaalaista, ei köyhää elätettävää eikä sellaista kellä ei ole omaa elämää. Hänellä on oma elämä ja siihen ei mahdu tällä hetkellä muuta kuin työ ja lapset ja hieman vapaa-aikaa. Viimeksi hän oli lomalla samaan aikaan kuin minäkin. Suomessa ollessani en käy missään kuin töissä ja vähän salilla. Lasten kanssa käydään kahvilla kun sattuu sopivasti kohdilleen. Viimeksi kävin leffassa Suomessa katsomassa uusimman Tuntemattoman Sotilaan silloin kun se tuli. Siitä on aika monta vuotta. Baarissa kävin viimeksi ravintolalaivassa Aurajoella viime kesänä. Join yhden oluen suomalaisen naispuoleisen työkaverin kanssa.

        Loma oli täydellinen irtiotto aivan helvetin uuvuttavasta aikakaudesta. Meinasi jo linnut lakata laulamasta ja aurinko paistamasta. Raskaita aikoja, terveyshuolia lähipiirissä ja useita kuolintapauksia, avioeroja ja konkursseja, yhä harvemmalla menee hyvin joten tässä saa olla kiitollinen siitä että saanut mahdollisuuden lomailuun. Pari hyvää kaveria alkoholisoitunut, toinen ollut nyt kuivilla pari kuukautta ja on ystäviensä kontrollissa, oli hengenmeno hänelläkin jo lähellä kun peliin tuli kovempia aineita ja huonoja naisia.

        Voi vollotus sentään ja kaikki tämä, missäs muualla kuin PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vollotus sentään ja kaikki tämä, missäs muualla kuin PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        Kyrvånsyylån matkailuasiat PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitat maalittamisen samantien, kun joku jotakin erehtyy sanomaan.
        Kaikki nuo sanomasi mielipuoliset herjat meni pieleen eikä mikään pitänyt paikkansa. Älä tulkitse että ne olisivat minun sanomiani. Ne ovat sinun, Tapsan ja Pasasen juttuja.
        Minä en tehnyt visarunia vaan TR60 plus immigrationista 30 lisää. En tiedä sinun tarkkaa sairaseläkettäsi, mutta arvioisin sen olevan tonnin paikkeilla. Tiedän että tuo nainen tienaa noin neljä kertaa enemmän kuin sinä.
        Puhuimme aiheesta sen verran että rahankulutus ei ole ongelma, sillä me molemmat saimme palkkaa lomankin ajalta. Kyse ei ole siis rahasta, vaan velvollisuuksista hoitaa sovitut asiat eikä kuormittaa muita lomailulla liikaa. Hän oli kuukauden verran töissä minun kolmen kuukauden lomastani. Siksi olin paljon Bangkokissa että saimme olla töidensä jälkeen yhdessä. Haimme kahdesti lapsensa mukaan ja vietettiin muutamia päiviä porukalla viihtyen hyvin.

        Hänen kaltaisensa nainen saisi kenet vaan pikku flirtillä. Hän vaan ei huoli ketä vaan. Ei pienikokoista thaimaalaista, ei köyhää elätettävää eikä sellaista kellä ei ole omaa elämää. Hänellä on oma elämä ja siihen ei mahdu tällä hetkellä muuta kuin työ ja lapset ja hieman vapaa-aikaa. Viimeksi hän oli lomalla samaan aikaan kuin minäkin. Suomessa ollessani en käy missään kuin töissä ja vähän salilla. Lasten kanssa käydään kahvilla kun sattuu sopivasti kohdilleen. Viimeksi kävin leffassa Suomessa katsomassa uusimman Tuntemattoman Sotilaan silloin kun se tuli. Siitä on aika monta vuotta. Baarissa kävin viimeksi ravintolalaivassa Aurajoella viime kesänä. Join yhden oluen suomalaisen naispuoleisen työkaverin kanssa.

        Loma oli täydellinen irtiotto aivan helvetin uuvuttavasta aikakaudesta. Meinasi jo linnut lakata laulamasta ja aurinko paistamasta. Raskaita aikoja, terveyshuolia lähipiirissä ja useita kuolintapauksia, avioeroja ja konkursseja, yhä harvemmalla menee hyvin joten tässä saa olla kiitollinen siitä että saanut mahdollisuuden lomailuun. Pari hyvää kaveria alkoholisoitunut, toinen ollut nyt kuivilla pari kuukautta ja on ystäviensä kontrollissa, oli hengenmeno hänelläkin jo lähellä kun peliin tuli kovempia aineita ja huonoja naisia.

        Meni jo ensimmäisessä lauseessa vituilleen, nimimerkkiä ei voi maalittaa millään muotoa.


    • Anonyymi

      Kohtuulliseen hintaan napsahti suorat lennot businekseen. Ei tarvi Tapsojen taas kysellä että onko rahat loppu. Ei ole.
      https://aijaa.com/YRYTzg

      • Anonyymi

        Muista Sipulipihvi Pasasen viisaus: -Suomalaisilla on 100 euroa rahaa kuukaudeksi ja loput suomalaiset on kelaeläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista Sipulipihvi Pasasen viisaus: -Suomalaisilla on 100 euroa rahaa kuukaudeksi ja loput suomalaiset on kelaeläkkeellä.

        Mahtuuko Pattayan rakkaan sieraimeen koripallo?


    • Anonyymi

      Tätä aloituksen numerointia tarkastellessa näkee kyllä selvästi mitä tarkoittaa poikkeuksellinen ihminen.
      On varmasti olemassa osuvampikin sana listan laatijaa kuvaamaan, mutta käytän nyt sanaa poikkeuksellinen.

    • Anonyymi

      Just just rakkautta oikein yltympäriinsä, hieman ajateltavaa

      Hotellin hovi huusi; tahdon päästä teistä kahdesta
      Ja että vaatii viikon saada siisti huone satakaksytkahdesta
      Ja että maineensa on mennyt, eikä katsoo voi hän ystäviinsä
      Muttemme rakastaa voi jättämättä, rakkautta yltympäriinsä

      Vuokraemäntämme jätti eilen meille häätömääräyksen
      Ja kiljui; että vaatii viiden kirvesmiehen koko päivän hääräyksen
      Saada korjatuksi edes tuhotiemme kylppärinsä
      Kun emme rakastaa voi jättämättä, rakkautta yltympäriinsä

      Sillä rakkauttamme emme osaa tehdä, me parat hissuksiin
      Ja emme pittaa mistään silloin kun se alkaa muuttua paratiisiksi
      Hautajaisissamme saatto väki tuumii hetken surkuaan
      Kuinka rakastavaiset saavat toisiltansa niskat murtumaan

      Ja kun kuhtiammе krematööri lapioi jo ämpäriinsä
      Pappi sanoo; tämä nuori pari
      Ei voinut rakastaa jättämättä, rakkauta yltympäriinsä
      Me ei voitu rakastaa jättämättä, rakkauta yltympäriinsä

      Musiiikki tuotosta froikkareilta...

      By NumBall HHN 63v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe