Vailla hengelistä kotia hämeenlinnassa.

Anonyymi-ap

Luin raamatun omatoimisesti ja tunsin pyhän hengen läsnäolon. Olen tullut lähes uskoon. En ole halunnut julkisesti paljastaa omaa hengellistä heräämistäni. Koska en ole minkään kirkon jäsen tiedän että kaltaiseni olisi haluttu moneenkin uskonnolliseen yhteisöön. Kovasti kaipaisin uskovien seuraa mutta olen liian varautunut vielä menemään ihmisten joukkoon. Olisin mielellään kuullut mielipiteitä mitkä kirkot tai vaikka herätysliikkeet ovat hyvässä maineessa täällä hämeenlinnassa. Kristinuskoa pitää olla joten ei muita uskontoja tarvitse ehdottaa. Olen tutkinut jo paljon tarjontaa ja kuulisin mielellään kokemuksia puolesta ja vastaan. Pelastusarmeija, lestadiolaiset, vapaakirkko, helluntailaiset, adventistit, luterilaiset, ortodoksit ja kaikki muut mukaanlukien. Kunhan on kristillistä toimintaa hämeenlinnassa, muuten ei ole mitään rajoitteita. Mielellään kuulisin missä on mukavaa väkeä ja avoin suhtautuminen myös uusiin ihmisiin. Myös meihin jotka vasta etsivät omaa paikkaansa osana raamatun sanan noudattajia.

37

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset eivät pääsääntöisesti ole kovin mukavaa väkeä jos joku pyrkii mukaan rahan jaolle.

      • Anonyymi

        Rahako on heidän jumalansa?


    • Anonyymi

      Hengelinen kirjoitetaan hengellinen.

    • Anonyymi

      Avauksen tekijä on löytänyt uskovien joukon täältä ja se on hyvä asia. Tervetuloa uskovaisten joukkoon ja muista täällä vain uskotaan eikä tiedetä mitään mistään.

      • Anonyymi

        Usko on täällä erityisen vahvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on täällä erityisen vahvaa.

        Uskon kaiken mitä persut lupaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on täällä erityisen vahvaa.

        Baareissa on hengellisiä juomassa maallisia.


    • Anonyymi

      Lessut, varastaa pettää vie toisten ,jopa vammaisten ihmisten omaisuutta, oveluudella ahneudella. Käyttää tyttöjä kokouksissaan ties mihin. Tyttö itki ja oli paniikissa, kun tuli nuorten kokouksesta. Ns. Koti seuroista. 5 lasta teetetty sijais synnyttäjällä. Kunnes joutui äiti hoitoon. Onko ikinä selvinnyt. Minusta nämä on ravattisonneja jotka ei välitä mitään muusta ku omasta hyvästä. Varsinkin nämä lintu nimiset. Liekö ankka vai Sorsa.

      • Anonyymi

        Nyt näyttää pahasti siltä että sinun Jumalasi on sinut hyljännyt.


      • Anonyymi

        Lestat laittaa lapsetkin saatanalle niillä on läheinen suhde saatanan kuin juutalaisilla on aina ollut.


      • Anonyymi

        Kannatttaa tutustua ketkä ja kuka on perustanut nämä helluntalaiset, mormoonit ja lestat.

        Piilotettu käsi sielläkin tekee paholaisen työtä.


    • Anonyymi

      mina etsi seurakuntaa joka vastaa minun mieltymyksiani

    • Anonyymi

      antakaa minulle seurakunta joka sopii minun lihani mieltrymyksiin

      • Anonyymi

        No sitten kannattaa lihaansa viiltää ja uhrata pari vuohipukkia ihan moskeijassa


    • Anonyymi

      mina menen tahan hiipakuntaan ikina ei tarvitse kuulla saarnoja mistaan lahetys tyosta tai etta jeesus olisi herra eika minin inhimillinen jarkeni

      • Anonyymi

        Järki on aina tiellä kun taivaassa ei järkeä tarvita


    • Anonyymi

      mina menen seurakuntaan jonka pastori elaa luopumuksessa vuodesta toiseen ja ei koskaan opeta meille mitaan muuta kuin mita me olemme halunneet kin kuulla ,,,,,etsi seurakunta omiin mieltymyksiisi sopiva ,,

    • Anonyymi

      siis miten seurakunta yleensa voidaan arvostella ...etta onko kyseessa nimikristillinen seurakunta vai apostolinen ...ja missa tilassa meidan saarnaajamme itse on tanaan ,,,,,,,,katsele hedelmaa .......kannattaa ottaa itselleen saarnaajat jotka saarnaavat sinun lihasi heikkouksien evankeliumia sinulle ..........korva syyhy .....saarnaajat ....vain nimellisesti elossa olevat seurakunnat .,.,..joissa ei ole enaa mitaan ,,,uuden testamentin hengesta jaljella toiminnassa ,,,,,,,,,mene sinne .......koska etsit itsellesi sopivaa seurakuntaa

    • Anonyymi

      siis miten hedelmista voidaan tutkia onko kyseessa ....uuden testamentin seurakunta edes ,

      • Anonyymi

        Keväisin täytyy lisätä litiumin annostusta.


    • Anonyymi

      nimellisesti tama on kirstillinen seurakunta mutta meilla ei ole ketaan taalla jolla olisi miytaan jumalan voimaa takana ..elaa kuten raamatussa sanotaan ,,,seka luotamme ..ainoastaan jarkeemme ja pidamme paavalin kaltaisia ...voimakkaita persoonia harha oppisina ,,,,,,,memnestys teologeina .....seurakuntamme on nimellisesti paavalin ,,,,opetuksen mukainen mutta ..,...mneilla ei ole hengen voimaa ....edes maalliseen tyohon ja saaranamme ...ovat lahinna jarkeen kaypia ymmarrettavia asioita eika mitaan ameriikaan menestys teologiaa etta .,,,,,sai=raat paranevat ilman laaketietielijoiden ,,,,teologioita ,,,,,olemme kadottaneet saarnoistamme /////kaiken elaman .....ja pidamme raamatun lehdilla luettavaa kristillisyytta hurmahenkisyytena ....jossa stevanus kivitetaan ja paavali parantaa sairaat ja tekee lahestys tyota j amuuta lahes taukoamatta useita vuosia ja sanoo etta valhe apostoleilla ei ole samaa voimaa kuin minulla tehda ja elaa ......elamaa ...mutta heilla on kyna jolla he hallitsevat ........elamme jalki historiallista kirkollista eikaa ....apostolit ja raamatun ajan ,,,,apostolien teoissa olevat kirstillisen toiminnan mallit ovat kuolleet jo aikoja sitten ,,,ja jos joku ....rupeaa .,.heraamaan ...ja toimimaan kuten he syytamme hanta ameriikan menestys teologiasta ja ajamme hanet ulos synagoogasta ja kirkostamme .....

    • Anonyymi

      siis normmali seurakunta ella j atoimii kuten apostolien yteoissa olevat ihiset ja raamatussa ...timoteukset seka on normaalia etta ....sairaiden puolesta ruloillaan ....uskossa .,,.,,ja etta ne tulevat terveiksi koska me uskomme emmeka palyile ......etta ...olihan se silloin joskus ja paremille ihmisille .....nykyaain asita ovat toisin eika me luoteta mihinkaan .,,,,etta nama merkit seuraavat niita jotka uskovat .....saarnoihin vaan .,.,..me menemme deleen laakaroiin koska me emme ainaskaan tata sanaa ota uskossa vastaan ,,,,,

    • Anonyymi

      mielellaan menisin sinne missa on mukavaa vakea ,,,,vahan kuin enkeleita ,,,,jotka eivat koskaanb nuhtele minua mistaan ja minullee saarnataan ainoastaan mita minun mukavuus vyohykkeeni alueet sietavat ..seka teologiaa jossa ei oteta koskaan huomioon ,,,mitaan uskon kautta tehtavia asiota ...vaan me saarnaamme ainoastaan inhimilisia jarkeen kayvia asioit aseka p[idamme kaiken laista fanaattista ,,,,,,lahetys tyo saarnoja ,,,,,,,ja uskon kautta parantumisa lahinna ei suomallaiseen kirkkoon soveltuvina asioina eika meidan jarkeemme ,,,,,

    • Anonyymi

      varmistu siita etta paaset lapi etta kaikki epavarmuus ajetaan jeesuksen nimessa ulos seka etta sinun tulee kasvaa luottamuksessa ,,,,yksin jumalan ,,,ja varmistua uskostasi niin etta et ole epuskoss avaan ihan oikeasti uskova

      • Anonyymi

        Vastasit laajasti ja vastauksesi oli todella mielenkiintoinen. Kuulutko itse johonkin kirkkoon tai esimerkiksi herätyslikkeeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit laajasti ja vastauksesi oli todella mielenkiintoinen. Kuulutko itse johonkin kirkkoon tai esimerkiksi herätyslikkeeseen?

        Apostolien teot ovat soopaa. Ei apostolit mitään tehneet. Ne vaan paasasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien teot ovat soopaa. Ei apostolit mitään tehneet. Ne vaan paasasi.

        Miksi pirunpalvonta on niin arka aihe. Eikö kuulukaan uskonnonvapauden piiriin?


      • Anonyymi

        Lestadius laittaa saatanalle 666 ihan pyytämättä siellä saa kiroukset päälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pirunpalvonta on niin arka aihe. Eikö kuulukaan uskonnonvapauden piiriin?

        Tuska festivaalille kesällä Helsinkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien teot ovat soopaa. Ei apostolit mitään tehneet. Ne vaan paasasi.

        Apostolit ei tehnyt oikeasti sillä JEESUS teki apostoleille teot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolit ei tehnyt oikeasti sillä JEESUS teki apostoleille teot

        Ihme pummeja sitten. Vai vammasiako ne oli? Tarvis apua joka asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme pummeja sitten. Vai vammasiako ne oli? Tarvis apua joka asiaan.

        No tavallaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan joo.

        Raamattua ei kannata lukea. Voi seota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattua ei kannata lukea. Voi seota.

        On järkyttävän väkivaltainen teos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On järkyttävän väkivaltainen teos.

        Rienaaja!! Tuomitsen sinut alakerran isännän luo keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rienaaja!! Tuomitsen sinut alakerran isännän luo keskustelemaan.

        lukee kuin piru raamattua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rienaaja!! Tuomitsen sinut alakerran isännän luo keskustelemaan.

        No niinpä kyllä. Kokonaisia kaupunkejakin hävitetään, ja tietysti se vedenpaisumus, josta vain kaksi selvisi. Oliko siellä muita kansanmurhia?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe