Vajakki kirjoitti: Käärmeitä ja pahoja naisia

Anonyymi-ap

Tämä kertoo, että henkilö ei ole koskaan käynyt edes Thaimaassa. Toki on voinut käydä jossain turistikohteessa.

Eilen juuri kirjoitin, että kun kysytään kokemuksia Bangkokista, Pattayalla tai Ho Chi Minh City:sitä, niin usein vastaus on vilkasta ja melua. Totuus paljastuu sitten myöhemmin majoituksen ja alueen suhteen, että huoxx-kaduilla ja sen lähimaasto on mistä puhutaan.

Palstalla on hyvin hyvin vähän porukkaa, jotka oikeasti asuvat Thaimaassa, Kambodzassa, Vietnamissa tai Filippiineillä. Jostain syystä virtuaalimatkailu on huipussaan ja edes viisumista ei näe leimoja tai vuoden viisumista. Minä olen ollut täällä Aasiassa varmasti sen 10 vuotta kokonaisuudessa. Käärmeitä olen nähnyt joku 3 elävää. Niissä nyt ei mitään ihmeellistä ole. . . Ovat siellä missä niiden pitääkin olla.

Se, että onko Suomi-baari ja tyttö-baari ja baarikadut koko näkemys. Siitä voidaan olla eri mieltä. Mutta voin ensi alkuun sanoa, että älä ylvästele suomalaisena tai muutakaan olemisena täällä. Näytät vain naurettavalta. Jos et ole tajunnut, katso vaikka niitä Pattayalle nousevia pilvenpiirtäjiä ja Bangkokin 5 tähden ruokapaikkoja. Samoin, HCMC:ssä ja voit ihan nätisti todeta, että olet köyhä ja naurettava monenkin Thaimaalaisen tai Vietnamilaisen ym. Näkökulmasta. Todennäköisesti sinulla ei ole muuta rahaa, kuin se matkaraha ja pikavipit sun muuta.

Nämä on ne asiat miksi minä vihaan Suomessa olevaa aivopesusua, koska se on valhe. Sinä et ole yhtään mitään olemalla suomalainen. Kristinuskon käsitys ihmisten yksilöllisyydestä on se oikea tie ymmärtää asioita. Aivopesulla tarkoitan sitä, että jokaisessa kulmassa ja lehdessä ja maitopurkista karamelli pussiin lukee suomalainen. Eli käytännössä sinulle luodaan aivopesulla toinen minä kuva ja toinen persoona ja sinä alat elämään toisessa persoonassa. Perussuomalaisten vaalikikka perustuu juuri tähän aivopesuun. Heidän osuutensa kuvaa hyvin sairastuneiden Määrää.

Kun katsotaan yksilöllisesti näitä asioita ja Katsotaan mistä näkökulmasta te niitä katsotte paljastaa teidän todellisuuden ja näkökulman. Näkökulma paljastaa millaisessa asemassa te olette.

Millainen on sitten sellainen mies joka vetää päänsä kaljuksi ja liimaa siihen lippuja ja leijonia ja maastohousut. Mitä se haluaa viestittää ? Hänellä on heikko itsetunto ja se koskettaa hänen taloudellista näkökulmaa. Moni itsensä voimanmieheksi bodannut on myös ollut koulukiusattu esim. Hänellä on ollut poikkeavia mielipiteitä esim.

En minä osaa sanoa, että minkälainen on Thaimaalainen tai Kambodzalainen tai Vietnamilainen. Enkä osaa sanoa minkäänlainen on suomalainen en. Mikä on sitten se malli perhe tai kuka on sitten malli suomalainen tai thaimaalainen.

Asun eläkkeellä nyt Vietnamissa ja asuin myös Thaimaassa ja Kambodzassa. En minä voi sanoa, että missä minun pitää asua tai mitä asumisella oikeastaan tarkoitetaan. Asumismuodot ja asumistavat on täällä erilaisia. Valtio luulee, että me asutaan niin, että kerätään rojua ja tavaraa ympärille vai ? Vittx, että minä vihaan Suomalaisen kommunistien kysymyksiä missä minä asun. Asun nyt täällä Vietnamissa ja huomenna voin olla muualla. Hitto eläkkeellä olet vapaa ja hitto, kun on paljon näkemistä. Hei, KELA eläkeläiset. . . älkää vastaako, että missä asutte, vaan sanokaa, että postin ja kirjeet voitte laittaa sähköisesti tai kirjeen voitte laittaa tähän ja tähän. Heillä onkin laki mikä estää matkustelemasta . . . Kela eläkkeellä ja he vääntävät sen asumiseksi, vaikka se ei sitä ole. Eli eivät sano, että et saa matkustaa Kela eläkkeellä. Kela eläkkeellä matkustaminen on kielletty.

32

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mites ne ranskan- ja ruotsinkieliset nerbaalit?

      • Anonyymi

        Laittoiko joku käärmettä piiloon, jeesuksen morsiamiin?


      • Anonyymi

        Me olemme vahvasti luotuja.. eikö se sinun sukusi ole evoluutiosta.. oliko se mateesta apinaan ja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vahvasti luotuja.. eikö se sinun sukusi ole evoluutiosta.. oliko se mateesta apinaan ja ...

        Vai kuitenkin juoposta lähetyssaarnaajasta nerbaaliksi?


    • Anonyymi

      Eikä vieläkään oluen hintaa!!!! 😒😒😒😒😒

      • Anonyymi

        Ei kait se nyt olutta hinnoittele, kun halpaa tenttua saa joka putiikista.


    • Anonyymi

      "Täällä Aasiassa" mies pamisee taas omista oleskeluistaan ja toisten matkailemattomuudesta. Tarinasi kuulostaa Hua Hinin miehen tekstiltä ja kuvasi on olleet netistä, mutta katsot silti asiaksesi epäillä muiden matkoja ja varallisuutta.

      Olen käynyt Vietnamissa ja en tykännyt yhtään. Olin sekä rantalomalla että Ho Chi Minhissä kaupunkilomalla. Rotannäköisiä kusettajia ihmiset siellä. Sellaista ei koskaan tapahdu Thaimaassa. Kusettivat hotellilla, taksilla, rahanvaihdossa ja ravintolassa.
      Jouduin jopa parturissa ärähtämään kun miesparturi piti minua aivan urpona ja koetti saada melkein 50 euroa parturoinnista.

      Taisin mainitakin että tuolla päättyneellä lomalla paloi noin 20.000 euroa rahaa, mutta että käyttötililleni tuli enemmän rahaa kuin meni. Tarkistin asian pankista https://aijaa.com/2zJUGP Tuo on helmikuun alusta tähän päivään tuo yhteenveto.
      Siellä on yli kaksi tonnia enemmän rahaa kuin lähtiessä lomalle.
      Lisäksi minulla oli kymppitonni käteistä, ne loppui jo helmikuun alussa. Nostin vertailun vuoksi myös Nordean kortilla rahaa. Nordean kurssi oli 4-5% huonompi kuin Revolutin.

      Huomautan tästä vajakin köyhyydestä että tuo on vain käyttötilini. Muut massit on toisella tilillä ja sijoituksissa. Asustelen ikiomassa ja maksetussa talossa Kupittaalla Turun kalleimmalla alueella. Eipä ole velkoja ollut enää 15 vuoteen eikä ongelmia valtion kanssa. Tukkakin on päässä jos se jokin saavutus on. Voimailun aloitin seniorina kun en yleisurheilun jälkeen halunnut olla pitkä ja laiha spagettitanko.
      Saavutuksena useita SM-mitaleja. Seitsenottelussa olin kansallista keskitasoa.
      Nyt on voimailut voimailtu ja tavoitteena on pysyä niin sanotussa isävartalossa, ettei aleta kuitenkaan velttoilemaan.

      Aikaistin seuraavaa matkaa, taisinkin eilen illalla laittaa kuvan Finnairin varauksesta, bisneksessä tietenkin. Että se tällä erää matkailemattomuudesta ja varattomuudesta.

      Sairaspohkeinen mies

      • Anonyymi

        Ulosotto suojattu pankki, noihin pankkeihin eivät mittari pääse käsiksi, miksi et suomalaisena käytä suomalaista pankkia, näillä herroilla on firmat virossa ja pankkitilit lontoossa, eu alueella mittari voi määrätä rahaliikenteen seis, noissa venäläisomisteisissa ei voi, koska ne eivät kuulu eu:n pankkijärjestelmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosotto suojattu pankki, noihin pankkeihin eivät mittari pääse käsiksi, miksi et suomalaisena käytä suomalaista pankkia, näillä herroilla on firmat virossa ja pankkitilit lontoossa, eu alueella mittari voi määrätä rahaliikenteen seis, noissa venäläisomisteisissa ei voi, koska ne eivät kuulu eu:n pankkijärjestelmään.

        Ja sinun tietosi löytyivät numerollasi, joten otappa hieman rauhallisemmin.


      • Anonyymi

        Koska Pitkämäki on liitetty Kupittaaseen sairaspäinen pohkeinen silkkipaidassa?


      • Anonyymi

        Mies on saanut itsetuntoa rahasta. . . Kirjoitus pitää siltä osin paikkansa. Sitä en tiedä, että mistä sijoitukset on peräisin, mutta uskon näin olevan. Voi olla perintö tai muu vastaava. Toki avioero on näemmä takana ja etsitty jotain hulapaloota. Se parturi meni kyllä överiksi, sillä suurin raha täällä on puoli miljoonaa dongia eli alle 20 euroa.

        Ihmisistä sinä et tiedä mitään. . . Toki puheeksi viittaa aika selkeästi huoxx-kadulle ja muihin vastaaviin baareihin jo rahan käytön suhteen. Kerrotko mitä täällä olut maksoi ja hotelli. Voin näin olettaa, että vajakki on saanut perinnön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on saanut itsetuntoa rahasta. . . Kirjoitus pitää siltä osin paikkansa. Sitä en tiedä, että mistä sijoitukset on peräisin, mutta uskon näin olevan. Voi olla perintö tai muu vastaava. Toki avioero on näemmä takana ja etsitty jotain hulapaloota. Se parturi meni kyllä överiksi, sillä suurin raha täällä on puoli miljoonaa dongia eli alle 20 euroa.

        Ihmisistä sinä et tiedä mitään. . . Toki puheeksi viittaa aika selkeästi huoxx-kadulle ja muihin vastaaviin baareihin jo rahan käytön suhteen. Kerrotko mitä täällä olut maksoi ja hotelli. Voin näin olettaa, että vajakki on saanut perinnön.

        Tämä vajakki on kertonut jo saaneensa perinnön, mutta olen ollut varoissani jo sitä ennen. Talot oli maksettu jo 10 vuotta ennen perintöä ja itseasiassa en ole koskenut perintörahoihin vielä laisinkaan, ne on sijoitettuina ja pankissa. Kerroin tämän siksi että minua ottaa päähän tuo ihmisten aliarviointi, huorittelu ja vajakiksi kutsuminen.

        Miksi uhkailet minua ja kaikenlisäksi olet aivan väärillä jäljillä sen edesmenneen yhtiön puhelinnumerosi kanssa? Sieltä ei minun tietoja löydy, se yhtiö palautui omistajalleen ennenkuin hän lakkautti sen. Etunimeni kaksi ekaa kirjainta näkyy tuossa tiliotteessa. Olenko tehnyt teille jotakin pahaa kun en alistu siihen luomaasi "Pattayan lahkolaisen" muottiin jossa kaikki ovat köyhiä kahdenviikonmiljonäärejä jotka ostelee köyhiä naisia rahalla?

        Mitä puolustelemista on tuossa feikissä sekopäässä joka väittää asuvansa Vietnamissa?
        Tiedän toki vastaukset kysymyksiin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies. "Tapsan" kuvat on netistä ja toisen henkilön Facebookista, tiedän jopa että kenen. Lyhyet on huihain huuhaamiehen jäljet. Yhtä voimallisesti jaksaa pitää tätä Tapsaakin yllä eikä suostu luopumaan tuosta Senssustakaan. Erittäin sairasta touhua.
        Minä poika se vaan lähden kesäkuun alussa taas matkaan ja sinun matkailut ovat lopullisesti ohi, sorry poju ja jatkahan tarinointia Tapsasi ja Senssusi kanssa, minun osalta tämä oli tässä, on aivan turhaa millekään apinalle pakinoida Thaimaan asioita.
        Laitan kesäkuussa seuraavan kerran vähän kuulumisia Thaimaasta, niin pääset haaveilemaan.

        Sairaspohkeinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vajakki on kertonut jo saaneensa perinnön, mutta olen ollut varoissani jo sitä ennen. Talot oli maksettu jo 10 vuotta ennen perintöä ja itseasiassa en ole koskenut perintörahoihin vielä laisinkaan, ne on sijoitettuina ja pankissa. Kerroin tämän siksi että minua ottaa päähän tuo ihmisten aliarviointi, huorittelu ja vajakiksi kutsuminen.

        Miksi uhkailet minua ja kaikenlisäksi olet aivan väärillä jäljillä sen edesmenneen yhtiön puhelinnumerosi kanssa? Sieltä ei minun tietoja löydy, se yhtiö palautui omistajalleen ennenkuin hän lakkautti sen. Etunimeni kaksi ekaa kirjainta näkyy tuossa tiliotteessa. Olenko tehnyt teille jotakin pahaa kun en alistu siihen luomaasi "Pattayan lahkolaisen" muottiin jossa kaikki ovat köyhiä kahdenviikonmiljonäärejä jotka ostelee köyhiä naisia rahalla?

        Mitä puolustelemista on tuossa feikissä sekopäässä joka väittää asuvansa Vietnamissa?
        Tiedän toki vastaukset kysymyksiin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies. "Tapsan" kuvat on netistä ja toisen henkilön Facebookista, tiedän jopa että kenen. Lyhyet on huihain huuhaamiehen jäljet. Yhtä voimallisesti jaksaa pitää tätä Tapsaakin yllä eikä suostu luopumaan tuosta Senssustakaan. Erittäin sairasta touhua.
        Minä poika se vaan lähden kesäkuun alussa taas matkaan ja sinun matkailut ovat lopullisesti ohi, sorry poju ja jatkahan tarinointia Tapsasi ja Senssusi kanssa, minun osalta tämä oli tässä, on aivan turhaa millekään apinalle pakinoida Thaimaan asioita.
        Laitan kesäkuussa seuraavan kerran vähän kuulumisia Thaimaasta, niin pääset haaveilemaan.

        Sairaspohkeinen mies

        Eilen ihan online tuli Ho Chi Minh Citystä... Feikki online?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vajakki on kertonut jo saaneensa perinnön, mutta olen ollut varoissani jo sitä ennen. Talot oli maksettu jo 10 vuotta ennen perintöä ja itseasiassa en ole koskenut perintörahoihin vielä laisinkaan, ne on sijoitettuina ja pankissa. Kerroin tämän siksi että minua ottaa päähän tuo ihmisten aliarviointi, huorittelu ja vajakiksi kutsuminen.

        Miksi uhkailet minua ja kaikenlisäksi olet aivan väärillä jäljillä sen edesmenneen yhtiön puhelinnumerosi kanssa? Sieltä ei minun tietoja löydy, se yhtiö palautui omistajalleen ennenkuin hän lakkautti sen. Etunimeni kaksi ekaa kirjainta näkyy tuossa tiliotteessa. Olenko tehnyt teille jotakin pahaa kun en alistu siihen luomaasi "Pattayan lahkolaisen" muottiin jossa kaikki ovat köyhiä kahdenviikonmiljonäärejä jotka ostelee köyhiä naisia rahalla?

        Mitä puolustelemista on tuossa feikissä sekopäässä joka väittää asuvansa Vietnamissa?
        Tiedän toki vastaukset kysymyksiin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies. "Tapsan" kuvat on netistä ja toisen henkilön Facebookista, tiedän jopa että kenen. Lyhyet on huihain huuhaamiehen jäljet. Yhtä voimallisesti jaksaa pitää tätä Tapsaakin yllä eikä suostu luopumaan tuosta Senssustakaan. Erittäin sairasta touhua.
        Minä poika se vaan lähden kesäkuun alussa taas matkaan ja sinun matkailut ovat lopullisesti ohi, sorry poju ja jatkahan tarinointia Tapsasi ja Senssusi kanssa, minun osalta tämä oli tässä, on aivan turhaa millekään apinalle pakinoida Thaimaan asioita.
        Laitan kesäkuussa seuraavan kerran vähän kuulumisia Thaimaasta, niin pääset haaveilemaan.

        Sairaspohkeinen mies

        Juuri näin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vajakki on kertonut jo saaneensa perinnön, mutta olen ollut varoissani jo sitä ennen. Talot oli maksettu jo 10 vuotta ennen perintöä ja itseasiassa en ole koskenut perintörahoihin vielä laisinkaan, ne on sijoitettuina ja pankissa. Kerroin tämän siksi että minua ottaa päähän tuo ihmisten aliarviointi, huorittelu ja vajakiksi kutsuminen.

        Miksi uhkailet minua ja kaikenlisäksi olet aivan väärillä jäljillä sen edesmenneen yhtiön puhelinnumerosi kanssa? Sieltä ei minun tietoja löydy, se yhtiö palautui omistajalleen ennenkuin hän lakkautti sen. Etunimeni kaksi ekaa kirjainta näkyy tuossa tiliotteessa. Olenko tehnyt teille jotakin pahaa kun en alistu siihen luomaasi "Pattayan lahkolaisen" muottiin jossa kaikki ovat köyhiä kahdenviikonmiljonäärejä jotka ostelee köyhiä naisia rahalla?

        Mitä puolustelemista on tuossa feikissä sekopäässä joka väittää asuvansa Vietnamissa?
        Tiedän toki vastaukset kysymyksiin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies. "Tapsan" kuvat on netistä ja toisen henkilön Facebookista, tiedän jopa että kenen. Lyhyet on huihain huuhaamiehen jäljet. Yhtä voimallisesti jaksaa pitää tätä Tapsaakin yllä eikä suostu luopumaan tuosta Senssustakaan. Erittäin sairasta touhua.
        Minä poika se vaan lähden kesäkuun alussa taas matkaan ja sinun matkailut ovat lopullisesti ohi, sorry poju ja jatkahan tarinointia Tapsasi ja Senssusi kanssa, minun osalta tämä oli tässä, on aivan turhaa millekään apinalle pakinoida Thaimaan asioita.
        Laitan kesäkuussa seuraavan kerran vähän kuulumisia Thaimaasta, niin pääset haaveilemaan.

        Sairaspohkeinen mies

        Kaupparekisteristä saa kaikki menneetkin tiedot, joten tietosi on niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies.

        Onko sinulla kuvaa laittaa hänestä, että osaan vaihtaa puolta, jos vyöryy kadulla vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vajakki on kertonut jo saaneensa perinnön, mutta olen ollut varoissani jo sitä ennen. Talot oli maksettu jo 10 vuotta ennen perintöä ja itseasiassa en ole koskenut perintörahoihin vielä laisinkaan, ne on sijoitettuina ja pankissa. Kerroin tämän siksi että minua ottaa päähän tuo ihmisten aliarviointi, huorittelu ja vajakiksi kutsuminen.

        Miksi uhkailet minua ja kaikenlisäksi olet aivan väärillä jäljillä sen edesmenneen yhtiön puhelinnumerosi kanssa? Sieltä ei minun tietoja löydy, se yhtiö palautui omistajalleen ennenkuin hän lakkautti sen. Etunimeni kaksi ekaa kirjainta näkyy tuossa tiliotteessa. Olenko tehnyt teille jotakin pahaa kun en alistu siihen luomaasi "Pattayan lahkolaisen" muottiin jossa kaikki ovat köyhiä kahdenviikonmiljonäärejä jotka ostelee köyhiä naisia rahalla?

        Mitä puolustelemista on tuossa feikissä sekopäässä joka väittää asuvansa Vietnamissa?
        Tiedän toki vastaukset kysymyksiin. Koko kolmikko on vain yksi sairas ja yksinäinen mies. "Tapsan" kuvat on netistä ja toisen henkilön Facebookista, tiedän jopa että kenen. Lyhyet on huihain huuhaamiehen jäljet. Yhtä voimallisesti jaksaa pitää tätä Tapsaakin yllä eikä suostu luopumaan tuosta Senssustakaan. Erittäin sairasta touhua.
        Minä poika se vaan lähden kesäkuun alussa taas matkaan ja sinun matkailut ovat lopullisesti ohi, sorry poju ja jatkahan tarinointia Tapsasi ja Senssusi kanssa, minun osalta tämä oli tässä, on aivan turhaa millekään apinalle pakinoida Thaimaan asioita.
        Laitan kesäkuussa seuraavan kerran vähän kuulumisia Thaimaasta, niin pääset haaveilemaan.

        Sairaspohkeinen mies

        Edelleenkin nimimerkkiä ei voi uhkailla, maalittaa mitenkään, mutta en minä sinun tietojasi paljasta koskaan, enkä aio pyytää siihen sensulta lupaa kuten 2010 teki minun osalle. harmillista jos et tiedä että puhelinnumero on avain sosiaaliturvatunnukseen, ja se puolestaan on avain kaikkiin julkisiin rekistereihin, ja niitä on paljon...

        edellenkin en ole senssu enkä tapsukka, väitetään mitä väitetään, väittämällä se ei totuudeksi muutu mitenkään, se on lahkolaisten luoma sairas mielikuva, joten pata kattiilaa taas soimaa...'

        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin nimimerkkiä ei voi uhkailla, maalittaa mitenkään, mutta en minä sinun tietojasi paljasta koskaan, enkä aio pyytää siihen sensulta lupaa kuten 2010 teki minun osalle. harmillista jos et tiedä että puhelinnumero on avain sosiaaliturvatunnukseen, ja se puolestaan on avain kaikkiin julkisiin rekistereihin, ja niitä on paljon...

        edellenkin en ole senssu enkä tapsukka, väitetään mitä väitetään, väittämällä se ei totuudeksi muutu mitenkään, se on lahkolaisten luoma sairas mielikuva, joten pata kattiilaa taas soimaa...'

        By NumBall HHN 63v.

        Naurettavaa ulinaa 63v. monen danin mustavyö mieheltä taas, nyyh nyyh byäää...

        Väitätkö reppana resupeppu aikuisten oikeesti ettei senssu ole mielikuvitusystäväsi joka asuu kattilassasi?

        Outoa kuinka hyviä kavereita olette keskenänne. Olet kirjoittanut olevasi xittumainen mies, mutta sessu taitaa olla vielä xittumaisempi mies sinua kohtaa... haluatko että kerron miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa ulinaa 63v. monen danin mustavyö mieheltä taas, nyyh nyyh byäää...

        Väitätkö reppana resupeppu aikuisten oikeesti ettei senssu ole mielikuvitusystäväsi joka asuu kattilassasi?

        Outoa kuinka hyviä kavereita olette keskenänne. Olet kirjoittanut olevasi xittumainen mies, mutta sessu taitaa olla vielä xittumaisempi mies sinua kohtaa... haluatko että kerron miksi?

        kyllä ihan aikuisten oikeasti minä en ole koskaan kirjoitttanut sanaakaan senssuna enkä tapsukkana, kuten huomaat väitteeni vittumaisuudestani ei ole aivan tuulesta temmattu, pidän lahkolaisia täysinä pelleinä, jotka nimenomaan harrastavat ulinaa kuin akat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ihan aikuisten oikeasti minä en ole koskaan kirjoitttanut sanaakaan senssuna enkä tapsukkana, kuten huomaat väitteeni vittumaisuudestani ei ole aivan tuulesta temmattu, pidän lahkolaisia täysinä pelleinä, jotka nimenomaan harrastavat ulinaa kuin akat.

        Kyllä sessu taitaa olla vielä xittumaisempi mies sinua kohtaan siksi, että hän voisi todistaa ettei ole sinä, arvaatko miten... senssuna kiertelet tätä, mutta jos senssusi laittaisi kuvan kuksastaan Chiang Maissa, olisi asia selvä.

        Nyt mitä senssu sinisenä anonyyminä törkyilee palstalle menee sinun piikkiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ihan aikuisten oikeasti minä en ole koskaan kirjoitttanut sanaakaan senssuna enkä tapsukkana, kuten huomaat väitteeni vittumaisuudestani ei ole aivan tuulesta temmattu, pidän lahkolaisia täysinä pelleinä, jotka nimenomaan harrastavat ulinaa kuin akat.

        On aivan lahkon ongelma, kun ei pysty erottamaan kirjoittajia toisistaan, lahkolaiset erottavat helposti toisistaan jokaisella joita on korkeintaan neljä, on selvästi toisistaan eroava kirjoitustyyli, lahkolaisilla on paljon yhteisiä sanoja, sanontoja sekä selviä viitteitä heikosta koulutaustasta, ylipappi on hieman fiksumpi kuin muu seurakunta, laiffila on selvästi vakavasti häiriintynyt, tai vetää kaksoisroolia, mikä on hyvin todennäköistä, ylipappina. Ja on täysin selvää että kaikki olette ämmiä, mies ei yksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan lahkon ongelma, kun ei pysty erottamaan kirjoittajia toisistaan, lahkolaiset erottavat helposti toisistaan jokaisella joita on korkeintaan neljä, on selvästi toisistaan eroava kirjoitustyyli, lahkolaisilla on paljon yhteisiä sanoja, sanontoja sekä selviä viitteitä heikosta koulutaustasta, ylipappi on hieman fiksumpi kuin muu seurakunta, laiffila on selvästi vakavasti häiriintynyt, tai vetää kaksoisroolia, mikä on hyvin todennäköistä, ylipappina. Ja on täysin selvää että kaikki olette ämmiä, mies ei yksikään.

        Mitä mieltä olet tästä

        >>> enkä aio pyytää siihen sensulta lupaa kuten 2010 teki minun osalle <<<

        uikutuksesta ja itkun tuherruksesta?

        Tuo ämmä on aukonut päätään täällä vuosia ja uhkaillut muita eri nimimerkkejä käyttäen. Pyytämällä pyysi nimensä julkaisua ja sitten kun sai mitä tilasi, niin alkoi vollottamaan kuin joku viisi vuotias pikku tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet tästä

        >>> enkä aio pyytää siihen sensulta lupaa kuten 2010 teki minun osalle <<<

        uikutuksesta ja itkun tuherruksesta?

        Tuo ämmä on aukonut päätään täällä vuosia ja uhkaillut muita eri nimimerkkejä käyttäen. Pyytämällä pyysi nimensä julkaisua ja sitten kun sai mitä tilasi, niin alkoi vollottamaan kuin joku viisi vuotias pikku tyttö.

        Olet täysin oikeassa 2010 / Laiffila on aukonut päätänsä täällä vuosia miehiä heistä ei saa mitenkään, ei siis mitenkään, akkoja uikutusta ja itkun tuherrusta joka on vasta alkamassa, voimme seurata sitä vielä pitkän aikaa.


    • Anonyymi

      Vajakki. Vain vajakki voi epäillä, että täällä Aasiassa ja a Vietnamissa ei asu porukkaa Suomesta. Johan hintataso sen kertoo, että totta helvetisxx tänne kannattaa muuttaa
      Eläkkeellä.

      Vajakki on vajakki ja luulee, että täällä ei eletä, kuin hyvinvointi valtiossa vai? Mitä täältä puuttuu?
      Luuletko saavasi siellä hyvinvointi valtiossa 500 euroa enemmän vain mitä jää kuukaudessa vuokran päälle.

      • Anonyymi

        Taisit ryypätä moporahat, vaikka halvalla tentulla pärjäätkin?


    • Anonyymi

      Olet säälittävä ääliö. Määrittelet ihmisen sen mukaan onko hänellä reilusti rahaa käytössä Thaimaassa vai ei.
      Säälittäviä reppanoita jotka tulee Thaimaahan elvistelemään rahoillaan, ollaan olevinaan rikkaita ja avokätisiä, eikä huomata että taikut vie yksi nolla ja ottaa rahat nätisti pois hymyillen. Juntti luulee olevansa joku jackpotti thaimaalaisille kun ne häntä niin mielistelee. Tavallaan onkin. Häneltä saa niin helposti huiputettua ylimääräistä.
      En ole rikas, en ole köyhä. En elvistele rahoillani, yritän näyttää vähemmän varakkaalta, ostelen 150 bahtin kelloja, kultaa ei ole missään näkyvillä. En kanna meikkipussia en kameroita, ei mitään mikä edes haiskahtaa siltä että minulla olisi jotain varastettavaa.
      Vuokraan aina vanhan ruman näköisen skootterin ettei sekään herätä mitään intohimoja. Hierojilla en käy kun ne suuttuu, jos et huoli niiltä seksuaalisia palveluja.
      On kokemusta asiasta.
      Taikkunaisiin ei muutenkaan kannata sekaantua millään tasolla. Pattaya pursuaa surullisia juttuja tällaisista, ja joka päivä tulee lisää näitä tapauksia.
      Keanu Reeves on oikea esikuva siitä, ettei miljonäärin tarvitse näyttää pummia kummemmalta.

      • Anonyymi

        Satusedän myrkytystunti alkoi taas. Voin kertoa sinulle että et ole herättänyt koskaan kenessäkään mitään intohimoja.

        Se on Thaimaalle sitä parempi mitä enemmän sinne rahaa kannetaan ja tuo elvistely on ihan omaa keksintöäsi. Rikkaat pitää matalaa profiilia.

        Tottakai rikas majoittuu paremmin ja syö paremmissa paikoissa, liikkuu enemmän ja käyttää omaa kulkuneuvoa, ettei tarvi renkien kyydeillä matkustella. Se on paljon turvallisempaakin.

        Taikkunaiset tunnetaan maailmaan parhaana vaimoaineksena filsujen ohella.
        Kukaan ei luule mitään ja loman idea on rentoutua, hymyillä ja nauttia, eikä mennä pihtailemaan, säästämään ja kiukuttelemaan.

        Kuten olen useasti kertonut, koskaan en edes ole nähnyt tappelua tai varkautta Thaimaassa, satoja hierontoja olen ottanut, myös happy endillä, eikä mitään pahaa ole tapahtunut ja siinä on pysytty mitä on sovittu.

        Pieneksi kiusaksi kerron kun olin poikamiehenä joskus 2014 lenkillä auringonlaskun aikaan. Hieromon kohdalla lähellä kotia pysähdyin kuivaamaan hikeä pikku pyyhkeellä joka oli aina mukana.

        Kuvankaunis vähän tummempi kolmekymppinen hierojanainen tuli ovesta, alkoi juttelemaan ja tarjosi hierontaa. Sanoin että olen hikinen ja ei ole rahaa mukana kuin 200 bahtia juomia varten.

        Hän sanoi että ei haittaa, se riittää ja mennään suihkuun ensin. En voinut vastustaa ja sisään vaan. Suihkussa hän aloitti jo kiusottelun ja hipaisi vahingossa lemmenkäpälääni vähän väliä ja pesi sen laittamalla omien pakaroidensa väliin saippuaa.

        Arvaahan sen mikä seisokki oli jo päällä kun hierontaan siirryttiin. Olin selälläni ja laitoin pyyhkeen suojaksi, kun hän tuli öljyjensä kanssa. Hyvin hellävarainen hieronta, jolla ei ollut hieronnan kanssa paljoakaan tekemistä, hän ei unohtanut olla hipaisematta jatkuvasti pyyhkeen alle.

        Keskittyi hieromaan sisäreisiä ja alavatsaa, nivusia, painoi juuri oikeasta kohdasta kaksin käsin että veri pakkautui sinne minne hän halusikin.

        Sitten hän heitti teatraalisesti sen pyyhkeen päältäni, otti jormasta kaksin käsin kiinni, käytti sitä mikrofonina ja kysyi siltä että "U wanna massage too, Sir, only 700 baht?"

        Esitin coolia että "Hei minulla ei ole kuin se 200 bahtia..." Hän sanoi että voi tulla tunnin päästä minun luo kotiini, että ei uskalla täällä tehdä sitä.

        Se passasi, neuvoin osoitteen joka oli 100 metrin päässä. Siinä oli sellainen kiusoittelija sitten kotonakin että ei paremmasta väliä. Jutteli pääasiassa jormalleni eikä minulle, "I come to Finland and take care of you"

        Hänellä oli yksi 13 vuotias tytär ja hän tarjoutui tosissaan vaimokseni, kuten monet muutkin hierojat, baaritytöt ja tinderit. Katunaisia en harrastanut enää joskus 2011 vuoden jälkeen. Sitä ennen olin pannut esim nättiä tyttöä joka kertoi HIVistään ennen aktia. Ei haitannut minua, oltiin vaan vähän normaalia tarkempana kumin kanssa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satusedän myrkytystunti alkoi taas. Voin kertoa sinulle että et ole herättänyt koskaan kenessäkään mitään intohimoja.

        Se on Thaimaalle sitä parempi mitä enemmän sinne rahaa kannetaan ja tuo elvistely on ihan omaa keksintöäsi. Rikkaat pitää matalaa profiilia.

        Tottakai rikas majoittuu paremmin ja syö paremmissa paikoissa, liikkuu enemmän ja käyttää omaa kulkuneuvoa, ettei tarvi renkien kyydeillä matkustella. Se on paljon turvallisempaakin.

        Taikkunaiset tunnetaan maailmaan parhaana vaimoaineksena filsujen ohella.
        Kukaan ei luule mitään ja loman idea on rentoutua, hymyillä ja nauttia, eikä mennä pihtailemaan, säästämään ja kiukuttelemaan.

        Kuten olen useasti kertonut, koskaan en edes ole nähnyt tappelua tai varkautta Thaimaassa, satoja hierontoja olen ottanut, myös happy endillä, eikä mitään pahaa ole tapahtunut ja siinä on pysytty mitä on sovittu.

        Pieneksi kiusaksi kerron kun olin poikamiehenä joskus 2014 lenkillä auringonlaskun aikaan. Hieromon kohdalla lähellä kotia pysähdyin kuivaamaan hikeä pikku pyyhkeellä joka oli aina mukana.

        Kuvankaunis vähän tummempi kolmekymppinen hierojanainen tuli ovesta, alkoi juttelemaan ja tarjosi hierontaa. Sanoin että olen hikinen ja ei ole rahaa mukana kuin 200 bahtia juomia varten.

        Hän sanoi että ei haittaa, se riittää ja mennään suihkuun ensin. En voinut vastustaa ja sisään vaan. Suihkussa hän aloitti jo kiusottelun ja hipaisi vahingossa lemmenkäpälääni vähän väliä ja pesi sen laittamalla omien pakaroidensa väliin saippuaa.

        Arvaahan sen mikä seisokki oli jo päällä kun hierontaan siirryttiin. Olin selälläni ja laitoin pyyhkeen suojaksi, kun hän tuli öljyjensä kanssa. Hyvin hellävarainen hieronta, jolla ei ollut hieronnan kanssa paljoakaan tekemistä, hän ei unohtanut olla hipaisematta jatkuvasti pyyhkeen alle.

        Keskittyi hieromaan sisäreisiä ja alavatsaa, nivusia, painoi juuri oikeasta kohdasta kaksin käsin että veri pakkautui sinne minne hän halusikin.

        Sitten hän heitti teatraalisesti sen pyyhkeen päältäni, otti jormasta kaksin käsin kiinni, käytti sitä mikrofonina ja kysyi siltä että "U wanna massage too, Sir, only 700 baht?"

        Esitin coolia että "Hei minulla ei ole kuin se 200 bahtia..." Hän sanoi että voi tulla tunnin päästä minun luo kotiini, että ei uskalla täällä tehdä sitä.

        Se passasi, neuvoin osoitteen joka oli 100 metrin päässä. Siinä oli sellainen kiusoittelija sitten kotonakin että ei paremmasta väliä. Jutteli pääasiassa jormalleni eikä minulle, "I come to Finland and take care of you"

        Hänellä oli yksi 13 vuotias tytär ja hän tarjoutui tosissaan vaimokseni, kuten monet muutkin hierojat, baaritytöt ja tinderit. Katunaisia en harrastanut enää joskus 2011 vuoden jälkeen. Sitä ennen olin pannut esim nättiä tyttöä joka kertoi HIVistään ennen aktia. Ei haitannut minua, oltiin vaan vähän normaalia tarkempana kumin kanssa.

        2010

        Säästät aivojasi mihin, kun ajattelet pirrin päälläsi 99,9% ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satusedän myrkytystunti alkoi taas. Voin kertoa sinulle että et ole herättänyt koskaan kenessäkään mitään intohimoja.

        Se on Thaimaalle sitä parempi mitä enemmän sinne rahaa kannetaan ja tuo elvistely on ihan omaa keksintöäsi. Rikkaat pitää matalaa profiilia.

        Tottakai rikas majoittuu paremmin ja syö paremmissa paikoissa, liikkuu enemmän ja käyttää omaa kulkuneuvoa, ettei tarvi renkien kyydeillä matkustella. Se on paljon turvallisempaakin.

        Taikkunaiset tunnetaan maailmaan parhaana vaimoaineksena filsujen ohella.
        Kukaan ei luule mitään ja loman idea on rentoutua, hymyillä ja nauttia, eikä mennä pihtailemaan, säästämään ja kiukuttelemaan.

        Kuten olen useasti kertonut, koskaan en edes ole nähnyt tappelua tai varkautta Thaimaassa, satoja hierontoja olen ottanut, myös happy endillä, eikä mitään pahaa ole tapahtunut ja siinä on pysytty mitä on sovittu.

        Pieneksi kiusaksi kerron kun olin poikamiehenä joskus 2014 lenkillä auringonlaskun aikaan. Hieromon kohdalla lähellä kotia pysähdyin kuivaamaan hikeä pikku pyyhkeellä joka oli aina mukana.

        Kuvankaunis vähän tummempi kolmekymppinen hierojanainen tuli ovesta, alkoi juttelemaan ja tarjosi hierontaa. Sanoin että olen hikinen ja ei ole rahaa mukana kuin 200 bahtia juomia varten.

        Hän sanoi että ei haittaa, se riittää ja mennään suihkuun ensin. En voinut vastustaa ja sisään vaan. Suihkussa hän aloitti jo kiusottelun ja hipaisi vahingossa lemmenkäpälääni vähän väliä ja pesi sen laittamalla omien pakaroidensa väliin saippuaa.

        Arvaahan sen mikä seisokki oli jo päällä kun hierontaan siirryttiin. Olin selälläni ja laitoin pyyhkeen suojaksi, kun hän tuli öljyjensä kanssa. Hyvin hellävarainen hieronta, jolla ei ollut hieronnan kanssa paljoakaan tekemistä, hän ei unohtanut olla hipaisematta jatkuvasti pyyhkeen alle.

        Keskittyi hieromaan sisäreisiä ja alavatsaa, nivusia, painoi juuri oikeasta kohdasta kaksin käsin että veri pakkautui sinne minne hän halusikin.

        Sitten hän heitti teatraalisesti sen pyyhkeen päältäni, otti jormasta kaksin käsin kiinni, käytti sitä mikrofonina ja kysyi siltä että "U wanna massage too, Sir, only 700 baht?"

        Esitin coolia että "Hei minulla ei ole kuin se 200 bahtia..." Hän sanoi että voi tulla tunnin päästä minun luo kotiini, että ei uskalla täällä tehdä sitä.

        Se passasi, neuvoin osoitteen joka oli 100 metrin päässä. Siinä oli sellainen kiusoittelija sitten kotonakin että ei paremmasta väliä. Jutteli pääasiassa jormalleni eikä minulle, "I come to Finland and take care of you"

        Hänellä oli yksi 13 vuotias tytär ja hän tarjoutui tosissaan vaimokseni, kuten monet muutkin hierojat, baaritytöt ja tinderit. Katunaisia en harrastanut enää joskus 2011 vuoden jälkeen. Sitä ennen olin pannut esim nättiä tyttöä joka kertoi HIVistään ennen aktia. Ei haitannut minua, oltiin vaan vähän normaalia tarkempana kumin kanssa.

        2010

        Senssu olisi tuossa tilanteessa ottanut karatesensein tyyneyden ja arvovallan käyttöön, todennut daamille yläluokan virheettömällä englannilla että "Anteeksi minä mennä koti tekee banaani kalkkuna ju knou banaani kalkkuna muovi pussi minä?"
        Kotona Senssu olisi alkanut miettimään että oliskohan se tyttö näyttäny jopa tisin ja siinä kiihottuneessa mielentilassa alkanut panemaan sitä kalkkunaa ja tunkenut banaanin perssilmään kahvaa myöten.


    • Anonyymi

      Taso hipoo jälleen Mensan yläluokkaa.
      Käärmeistä sen verran, että jos sanoo nähneensä ehkä 3 elävää sellaista Thaimaassa asuttujen vuosien aikana, niin onko tullut paljon ulkoiltua muualla kuin lavataksilla walkkarille, ja myöhemmin takaisin kotiin?
      En ole residenssi, mutta kyllä on nähty käärmeitä isoja ja pieniä, mustaa mambaa, pythonia, joitain minkä nimistä en tiedä.
      On pari metriä pitkää ja lyhempää.
      Olen myös meinannut astua sandaalit jalassa mustan skorpionin päälle, joten kyllä Thaimaassa yllätyksiä riittää.
      Enkä menisi sanomaan edes turvallisiksi sellaisiksi.

      • Anonyymi

        musta mamba ei ole thaimaassa, se elelee eteläamerikassa, musta käärme tai paremmin ruskea on cobra, erittäin yleinen on maleesian ja vihreä kyy, sekä verkkopython joita näitä kaikkia näkee joka vuosi useita, yksineuvo jälleen, jos näet maassa lankakerän se ei sitä yleensä ole, älä tömistele jaloillasi, käärme aistii maan värähtelyt ja saattaa hyökätä, viisainta on kääntyä 180 astetta ympäri ja poistua paikalta, jos et tiedä mikä käärme on kyseessä, osa niistä on hyvin aggressiivisia, mutta pieni osa vaan... mm. cobra.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 K­­u­­u­m­a­­­t­­­ ­­t­­y­t­­ö­­­t­­­ ­­o­­­d­­o­t­­­t­­­a­v­­­a­­t­­­ ­­s­i­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18321148

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe