Moikka.
Haluan osaltani jakaa kokemukseni sievitalosta.
Talo rakentui Uudellemaalle ja valmistui heinäkuussa 2023.
Kyseessä oli Sievitalon "omamalli" joka oli modattu heidän valmiista talomallista.
Kaupanteko oli selkeää ja läpinäkyvää, suunnittelu oli ammattitaitoista,meidät ja meidän tarpeet otettiin hyvin huomioon.
Talo toimitus tuli ajoissa ja työmaalla käytiin ennen sitä palaveri projektipäällikön kanssa. Tämä oli kiva asia. Palaverissa käytiin meidän vastuut ja tehtävät selkeästi läpi, kuin myös tehtaan suuntaan samat asiat.
Projektiin oli kiva lähteä kun oli olo, että tässä tehdään yhdessä taloa meille.
Ei meidänkään talo mennyt ilman yhtäkään reklamaatiota, mutta nämä pienet asiat hoidettiin tyylillä kuntoon. Jossain kohdassa meille ilmoitettiin kohteliaasti että ei arvostella keskeneräistä.
Ymmärsimme tämän ja sen jälkeen teimme projektipäällikön yhdessä näitä arvioita.
Urakoitsijat oli ystävällisiä mutta heistä huokui myös se, että he tekevät urakkaa, ja juttelun aika on myöhemmin.
Kun huomasimme että tarvitsemme jotain sovitusta poikkeavaa, se järjestyi projektipäällikön kanssa työmaalla sopien.
Talo valmistui hieman sovittua aikaisemmin ja nyt olemme asuneet uudessa hyvässä talossa onnellisina.
Tsemppiä muille rakentajille.
Sievitalo oli positiivinen kokemus.
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Teksti vaikuttaa Sievitalon omalta vedätykseltä, kun vertaan tuttavieni kokemukseen.
Minun tuttavapariskunnalla on taas Uudenmaan alueelta erittäin huono kokemus viime vuodelta. En kyllä voi suositella. Viimeistelyn jälki on aika kelvotonta. Sitä tuttavapariskunta on nyt miettinyt, että mitenhän asiat on talossa pintaa syvemmällä.- Anonyymi
Tuttava kaverin kaiman veli:D
- Anonyymi
Ei kannata ostaa tällaiselta firmalta, joka ei välitä laadusta.
- Anonyymi
Meillä on taas täysin päinvastainen kokemus muualta Suomesta ja työkaverilla tavarat (villat mukaan lukien) jätettiin pihalle kastumaan Uudellamaalla. Täysin kelvoton laatu tällä firmalla.
- Anonyymi
Saahan sitä sepustaa. Jälki on ihan kuraa. Paikat nitisee ja natisee jo rakennusaikana. Suojaukset on rakennusaikana ihan p*rseellään. Itse joudut hoitamaa rakentajan ja mestarin töitä, jos haluat saada jotenkin siedettävää laatua. Takuurekkuloihin ei vastaa kukaan. Erittäin ala-arvoista toimintaa. Meillä oli lisäksi todella ynseä projektipäällikkö, joka teki hommista ihan tahallaan vaikeita. Samoja asioita jankattiin monet kerrat uudestaan ja uudestaan. Ja kun oli sovittu, niin hän palasi aina vain uudestaan ja alkoi venkslaamaan. Paljon ollaan fiksailtu itse ja parin vuoden "fixikierroksen" jälkeen kehtaa päästää jo vieraitakin sisälle. En ihmettele yhtään, että raksafirmoja kaatuu nyt rytinällä. Ei tällainen voi olla rakentajallekaan kannattavaa.
- Anonyymi
Itse olen käynyt monessa talonäytössä, ja mielestäni Sievi on erottunut edukseen siinä kuinka hyvin talot on viimeistelty. Toki meitä on monia ketkä arvioi näkemäänsä, mutta mielestäni olen aika kriittinen ja sievin tuotteet on onnistunut.
Olisi kiva tietää mitkä näistä on ollut niin paskoja taloja, koska melkovarmasti olen käynyt talonäytöissä hml-hyvinkää akselilla.
- Anonyymi
Tunnen monta Sievitalon rakentajaa eikä mistään ole mitään ihmeellisempää kuulunut, kaikki ollut ihan tyytyväisiä. Mutta joo, ainahan joku valittaa.
- Anonyymi
Osalle oksa puussa on katastrofi, osaa taas ymmärtää että puussa on oksa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399