Mistä johtuu että cm työntekijät paljon rumempia kuin prisman, pääseekö sinne kukavaan.
Rumat työntekijät.
24
514
Vastaukset
- Anonyymi
oHo. Retardi rumilukselta tullut jopa virke.
Kyllä sinä kuntouttavaan pääset yhdistykselle, et muualle.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mieluummin toki hongkongiin kuin rustaan.
- Anonyymi
oot sitten katellut itteäs peilistä ;D ;D
- Anonyymi
terävä havainto
- Anonyymi
On kyse työpaikasta ..osaamisesta ymsta. Ei siis mistään Miss Suomi kisasta. Minulle riittää että kassa palvelee hyvin ja mielellään nopeestikkin. En hae silmäruokaa vaan kunnolista ruokaa perheelleni.
- Anonyymi
Työntekijöiden avut ovat ihan muualla kuin ulkonäössä!
Toivottavasti kommentoijallakin olisi muita arvoja olemassa!!
Ihmisten ulkonäköä ei pidä kommentoida ollenkaan sillä me kaikki olemme sitä miksi meidät on luotu. Myös kommentoija!- Anonyymi
Vain rumilus jaksaa jankata tällaista.
- Anonyymi
Mutta valitettava fakta on, että asiakaspalvelutöihin suositaan "paremman näköisiä"
- Anonyymi
Pakko sanoa että asia on kyllä toisin päin. Cittari on ollut uudistuksen jälkeen täynnä komeita miehiä
- Anonyymi
Ja ei kun näön tarkastukseen MARS!
- Anonyymi
Vanhoja rupsahteneita kärttyisiä akkoja cittarissa.
Prismassa on paljon paremmat asiakaspalvelijat. - Anonyymi
Prismassa oon nähnyt vaan lukioikäisiä sateenkaari likkoja, pönäköitä tätejä ja pari homon olosta jätkää... Että kertokaa mullekin missä ne hyvännäköset siellä on??
- Anonyymi
Juurikin ne homon näköiset ja lukioikäiset.
- Anonyymi
Kaikkien on heti muututtava hyvännäköisiksi koska haluan.
Raja luontaisesti kulkee siinä että kukaan ei saa ylittää minun ulkonäköni täydellisyyttä jonka jumala on luonut kuvakseen.
Teidän iljetyksien on välittömästi taivuttava tahtooni tai muuten kirjoitan keskustelupalstalle teistä ilkeyksiä.
Jos minulle annettaisiin kaikki valta maan päällä kaikki olisi täydellistä.
Muut elävät harhakuvitelmissa mutta minä olen aito oma itseni. - Anonyymi
Hirveän näköisen rinnalla kaikki näyttävät kaunottarille.
- Anonyymi
Oletkohan aloittaja syntyjäsi törkyperse puheinesi vai onko tuo ominaisuus tullut myöhemmin kun olet päällesi pudonnut? 🤔
- Anonyymi
Asiallinen aloitus ja asiasta ollut ennenkin ihmettelyä.
Vain aito rumilus vois suuttua tästä, kuten Te taidatte olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen aloitus ja asiasta ollut ennenkin ihmettelyä.
Vain aito rumilus vois suuttua tästä, kuten Te taidatte olla?Sait sit pakit cittarin myyjältä. :D Nyt tääl pahaa oloa purat. Koita kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait sit pakit cittarin myyjältä. :D Nyt tääl pahaa oloa purat. Koita kestää.
Vesa miulle pakit anto. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa miulle pakit anto. :(
Onneks prisman puolelta et saanu pakkeja, :) Älä ole katkera cittarille, nauti niistä prisman kauniista.
- Anonyymi
Ooks kovakii runkkari? Prisman hyllyjen välis?
- Anonyymi
Aloittaja, anna pusu, oot syötävän hyvännäköinen🤮
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346