Hei, olen miettinyt seuraavaa:
Mitä jos laskutan vaikka ukko.fi kautta suoraan virolaiselle tilille, kuinka helposti pääsee uo väliin? Toiminimen laskutus ei näy tulorekisterissä niin mietin että varmaan siinä hetki menisi.
Tilin avaaminen viroon ei ole ongelma. Ja laskutuspalvelu hyväksyy sen. Ennen kuin joku rääkyy maksa velkasi niin se ei ole laskennallisesti mahdollista kuten 10vuotta uossa on opettanut.
Laskutuspalvelu, toiminimi, laskutus ulkomaiselle tilille
12
576
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu, UO iskee suoraan ukko palveluun ja laittaa sinne maksukiellon. Toki ei heti varmaan hoksaa mutta kyllä ajan myötä iskee
- Anonyymi
Tätä mietinkin, se ei haittaa että maksukielto tulee näitä laskutuspalveluita on kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Riippuen mitä hommeleita teet niin yksi hyvä maksupalvelu on esim paypal.
- Anonyymi
Itse olen miettinyt että jos tekisin jotain nettihommia missä käytän PayPalia ja sitten siirrän rahat ulkolaisen verkkopankin tilille sieltä. Ei paljoa pääse kotomaan ulosotto väliin.
t: ei aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen miettinyt että jos tekisin jotain nettihommia missä käytän PayPalia ja sitten siirrän rahat ulkolaisen verkkopankin tilille sieltä. Ei paljoa pääse kotomaan ulosotto väliin.
t: ei aloittajaPaypaliin saa myös mastercardin, itselläni on joten ei tarvi välttämättä siirellä rahoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paypaliin saa myös mastercardin, itselläni on joten ei tarvi välttämättä siirellä rahoja
Huomasin saman mahdollisuuden tänään. Todella kätevää, voi maksaa Suomessa kaupassa eikä näy rahat missään tileillä. Mietin että myyn paskaa vaikka Etsyssa ja maksut tuonne PayPaliin, sitten normihommista menee ulosottoon.
- Anonyymi
Olet tietoinen tietenkin rikoslain 39:1 stä.
"Velallisen epärehellisyys
Velallinen, joka
3) siirtää omaisuuttaan ulkomaille saattaakseen sen velkojiensa ulottumattomiin ...
ja siten aiheuttaa maksukyvyttömäksi tulemisensa tai oleellisesti pahentaa maksukyvyttömyyttään, on tuomittava velallisen epärehellisyydestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Voi siis tulla myös poliisin kanssa tekemistä.- Anonyymi
Tietysti olen ei siitä ehdotonta tule joten se ja sama uo velallisena.
- Anonyymi
PRÖÖÖT...ei tule mitään poliiseja ykkös kymppitonneista
- Anonyymi
Heh., kuka todella pelkää jotain kyttiä.
- Anonyymi
Kuka sitä kokoajan on rehellinen?
Onko Suomen hallitus meitä kohtaan rehellinen?
Ei varmasti ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013078GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24781