Laskutuspalvelu, toiminimi, laskutus ulkomaiselle tilille

Anonyymi-ap

Hei, olen miettinyt seuraavaa:

Mitä jos laskutan vaikka ukko.fi kautta suoraan virolaiselle tilille, kuinka helposti pääsee uo väliin? Toiminimen laskutus ei näy tulorekisterissä niin mietin että varmaan siinä hetki menisi.

Tilin avaaminen viroon ei ole ongelma. Ja laskutuspalvelu hyväksyy sen. Ennen kuin joku rääkyy maksa velkasi niin se ei ole laskennallisesti mahdollista kuten 10vuotta uossa on opettanut.

12

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei onnistu, UO iskee suoraan ukko palveluun ja laittaa sinne maksukiellon. Toki ei heti varmaan hoksaa mutta kyllä ajan myötä iskee

• Anonyymi

Tätä mietinkin, se ei haittaa että maksukielto tulee näitä laskutuspalveluita on kuin sieniä sateella.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Riippuen mitä hommeleita teet niin yksi hyvä maksupalvelu on esim paypal.

• Anonyymi

Itse olen miettinyt että jos tekisin jotain nettihommia missä käytän PayPalia ja sitten siirrän rahat ulkolaisen verkkopankin tilille sieltä. Ei paljoa pääse kotomaan ulosotto väliin.

t: ei aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen miettinyt että jos tekisin jotain nettihommia missä käytän PayPalia ja sitten siirrän rahat ulkolaisen verkkopankin tilille sieltä. Ei paljoa pääse kotomaan ulosotto väliin.

t: ei aloittaja

Paypaliin saa myös mastercardin, itselläni on joten ei tarvi välttämättä siirellä rahoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paypaliin saa myös mastercardin, itselläni on joten ei tarvi välttämättä siirellä rahoja

Huomasin saman mahdollisuuden tänään. Todella kätevää, voi maksaa Suomessa kaupassa eikä näy rahat missään tileillä. Mietin että myyn paskaa vaikka Etsyssa ja maksut tuonne PayPaliin, sitten normihommista menee ulosottoon.

• Anonyymi

Olet tietoinen tietenkin rikoslain 39:1 stä.

"Velallisen epärehellisyys

Velallinen, joka

3) siirtää omaisuuttaan ulkomaille saattaakseen sen velkojiensa ulottumattomiin ...

ja siten aiheuttaa maksukyvyttömäksi tulemisensa tai oleellisesti pahentaa maksukyvyttömyyttään, on tuomittava velallisen epärehellisyydestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."

Voi siis tulla myös poliisin kanssa tekemistä.

• Anonyymi

Tietysti olen ei siitä ehdotonta tule joten se ja sama uo velallisena.

• Anonyymi

PRÖÖÖT...ei tule mitään poliiseja ykkös kymppitonneista

• Anonyymi

Heh., kuka todella pelkää jotain kyttiä.

• Anonyymi

Kuka sitä kokoajan on rehellinen?
        Onko Suomen hallitus meitä kohtaan rehellinen?
        Ei varmasti ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe