Olen 18v ja haluaisin päästä ottelemaan huippuvastustajaa vastaan. Painan 120kg ja pituus 199cm. Uskon, että pystyisin tyrmäämään maailman huiput. Olen kerran notkea, nopea, vahva ja ketterä. Pääsen voltin etuperinkin paikaltaan. Penkki 220kg, kyykky 330kg ja veto 390kg. Kaikki tulokset ilman varusteita. Ainoastaan tukivyö ja polvisiteet.
Vapaaottelu
12
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli noi tiedot pitää paikkansa ja omaat vielä hyvän kestävyys kunnon, niin noilla kyvyillä voisit helposti olla maailman paras vapaaottelussa.
- Anonyymi
Aloittaja sanoi että "olen kerran notkea"...
Valitettavasti kerta ei riitä. Sitä haluaisi toisenkin kerran.
- Anonyymi
Olet kova. Aika harva isokaan vapaaottelija penkkaan yli 170kg.
- Anonyymi
Millai pääsetkö noista huumeista irti, on meinaan jutut sitä laatua?
- Anonyymi
Kyllä sullakin pääsisi paska housuun, jos tuollaisen körilään kohtaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sullakin pääsisi paska housuun, jos tuollaisen körilään kohtaisit.
Mikä körilään näkemisessä laittaisi paskat housuun?
Olen nähnyt köriläitä satoja elämäni varrella eikä ole tullut paska housuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä körilään näkemisessä laittaisi paskat housuun?
Olen nähnyt köriläitä satoja elämäni varrella eikä ole tullut paska housuun.Kusisit housuun. Myönnä pois.
- Anonyymi
Olen kovassa kunnossa. Tekisi mieli vapaaotteluun.
Penkki 120 euroa, kyykky melkein pohjaan, pystypunnerrusta ei pysty.
Valmiina heti kun toivun viime ottelusta. Vaimo veti ympäri korvia. - Anonyymi
Suuret on luulot pennulla. Miten nuo salitulokset liittyvät vapaaotteluun? Oletko siis harrastanut yhtään mitään kamppailulajeja? Jos et, niin saisit vain kehässä kunnolla pataasi vähänkään enemmän lajeja harrastaneelta.
- Anonyymi
Feikki toi on. Ei kellään tollasia voimia ole. Ei ainakaan ilman steroideja.
- Anonyymi
Feikki ja mielikuvitus yötpäivät trolli lentää
- Anonyymi
Voima ei palvele kuvia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197