Oikeasti mieheksiIuulija

Anonyymi-ap

Mitä vattua sinä iIjetys muuta teet elämälläsi kuin olet palstalla?
Olet kommentoinut joka vatun aloitusta taas aamusta asti.
Koita nyt Iumppu hankkia elämääsi muutakin sisältöä ventovieraiden kiussaamisen lisäksi.
Loppupeleissä sinä rikot vain itsesi täällä. Etkö jo tajua että sinua täällä pidetään sa1raana eikä niitä ketä maalitat koko ajan. Muut unohtavat sinut kun sulkevat tämän palstan. Sinä elät itsesi kanssa jatkuvasti. En tajua miten kestät.

15

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sinä itse olet se luulija joka luulet kokoajan kun olet palstalla aina. Ei oo kaikki muumit kotona. Nääs

      • Anonyymi

        Ero on siinä että enpäs olekaan aina. Eilenkin vain käväisin tosi myöhään illalla. Nyt kävin päivällä mutta sitten en varmaan tule enää illalla. Älä vastaa viesteihin aina argumentillä että "ite oot ite oot". Lapset tekee niin, ei aikuiset. Eihän kukaan kirjoita tuollaista aloitusta jos on itse täällä aina. Olet jopa tyhmän hassu välillä.


      • Anonyymi

        Se on ihastunut sinuun ja puolustaa sinua. Sait jonkun akan sitten valtaasi mummo. Hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihastunut sinuun ja puolustaa sinua. Sait jonkun akan sitten valtaasi mummo. Hah

        Kiitos ätminkäinen öö selvennöksestä


    • Anonyymi

      Miks sinä teet näitä alotuksia? Näet näihin paljon enemmän vaivaa kun johonkin muuhun...

      • Anonyymi

        Joku toinen teki sen toisen, en minä. Vaikea uskoa mutta näin se vaan on. Minä en tehnyt niitä muita.
        Koska mieheksiIuulija riehuu täällä tällä hetkellä ja ärsyttää muita. Lue palstaa niin ymmärrät.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla se skitso on tunnistettu palstalla ja sille nauravat kaikki.

    • Anonyymi

      peukku tälle

    • Anonyymi

      👍👍

    • Anonyymi

      up.

    • Anonyymi

      Ja omituista on, että häntä ei suljeta ulos täältä. Itse ilmoitan ihan jokaisesta häiriköinnistään, mutta saa vaan porskuttaa edelleen.

      Sairashan tuo on. Tekee työkseen tuota häiriköintiä. Käy yhden ketjun aina kerrallaan läpi ja sitten jatkaa seuraavaan. Ei varmasti muuta elämää. Kun katsoo kellonaikoja, niin aika vähän on palstalta pois.

      • Anonyymi

        Seuraat siis jatkuvasti jokaista ketjua tai ehkä aloitat... Etsit sieltä jonkun joka ärsyttää... Ja ilmoittelet ylläpitoon! No ei se lujasti mene sinullakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraat siis jatkuvasti jokaista ketjua tai ehkä aloitat... Etsit sieltä jonkun joka ärsyttää... Ja ilmoittelet ylläpitoon! No ei se lujasti mene sinullakaan!

        En tietenkään. Ilmoitan jokaisesta, jotka tulevat minulle vastaan. Voi lapsi rukka sinua. 🙄


      • Anonyymi

        Minäkin ilmoittelin joskus mutta en enää jaksa. Olkoot mikä on reppana. Onneksi ei ole tuttuni eikä sellaiseksi pääsisi.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja toisen lumppujengin narsistiosaston puheenjohtaja kenties?

      Tiedätkö mistä narsistin tunnistaa? Se ottaa aina vain uusia uhreja, kunnes alkaa vainoamaan jo oman sukupuolensa jäseniä. Kirjoititko tekstisi, niinkuin päiväkirjaa itselle?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe