hongkong virvelit

shakespeare

käyn ostamassa perjantaina joko x-terran tai abugarcia ultralightin shakespeare maksaa 19.90 ja abu 29.95 shakespeare: kuulalaakeroitu graffitti runkoinenkela, kromattupuolavaihdettava kätisyy, tasapainotettukampi, kaksi osainen komposiitti vapa. abu: kevyt ja joustava avokela setti ul kalastukseen kela on cardinal xo f 0.20 siimalla vapana abu s53. kumpi noista olisi paremipi? kalastelen eri paikoissa eikä ole niin väliä mitä sieltä tulee lähinnä joissa ja järvissä. tuo abu olisi varmaankin parempi mutta kalliimpikin. kannattaako maksaa 10e tosta paremmuudest? kuten huomaatte en ole hakemassa mitään huippu virveliä. mitä ul kalastus tarkoittaa?

8

6867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cardinal

      on melkoisen hyvä kela.Itselläkin samat aatokset pari vuotta sitten ja ostin sitten abun,tyyppiä en nyt muista,mutta citymarketissa se oli -50% ja maksoi jotain 30 egee.Hyvä kela ja loistava kitkajarru (vaikutti ratkasevasti asiaan).

    • eetu

      ultra-light kalastus (ul) on sitä, että ohuella siimalla ja kevyillä välineillä kalastetaan vehkeisiin "ylimitoitettua" kalaa. eli pienempikin kala niissä välineissä tuntuu suurelta.

    • kalamies

      Jos meinaat kalastaa kunnolla,kierrä hongkong kaukaa ja osta kalastusliikkeestä kunnon vehkeet!

      • ak3

        kannattaa - tulee lopulta halvemmaksi.


      • ak3
        ak3 kirjoitti:

        kannattaa - tulee lopulta halvemmaksi.

        UL - hommaa kannatta kokeilla. Varsinkin jos ei tunne vesiä ja jahtaa sitä suurta. Pienikin hauki tuntuu kivalta.


      • KaLaStAjA
        ak3 kirjoitti:

        UL - hommaa kannatta kokeilla. Varsinkin jos ei tunne vesiä ja jahtaa sitä suurta. Pienikin hauki tuntuu kivalta.

        Onko yhtäään netissä tietoa näistä virveleistä (Hong Kong) Sivuilla kun ei löydy oikeen... Kun oon ajatellut hankkia kunnon vehkeet..

        T.Samppa


    • miksuu-..,

      kiitti mä ainaki meen ostaa sen kalliimman!!! Se on parempi kaveril on se mut mul ei. Se on tosi hyvä. :D

      • ei mikään

        voiko jokukertoo jonkun max80egee olevan virvelin tommoselle 1-10kg kalalle ja hyvän uistimen lohelle tai taimenelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe