Kyllä mua niin vitutttaa tuo tori-uudistus. Miten se voi olla noin pönttö? Tehkää nyt joku jotain.
Kommentteja tori-uudistuksesta.
20
2447
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä toridiili on ihan huippu. Torista tulee kauppaosapuolien ja maksuliikenteen "puolueeton" ja "faktoihin" perustuva erotuomari.
Voi pyhä aivopieru..
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/16413713191570-ToriDiili-Näin-se-toimii - Anonyymi
Kauppatorilta saa aineita ja voi viettää aikaa hyvässä seurassa
- Anonyymi
Torilla leuku heiluu
- Anonyymi
Ylivoimaisesti suurin aivopieru ja moka suomen nettikaupan historiassa. En ikinä osta sellaiselta myyjältä joka vaatii Toridiilin käyttöä. Pitäköön tunkkinsa. Enkä itse missään nimessä aio myydä mitään sen kautta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Nyt tulee ebay huijaus. Lähtee tavara ja rahat.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tori.fi on 101% aivan perseestä!
- Anonyymi
Minä olen tehnyt kaupat aina nokikkain eli maksanut käteisellä ja saanut tarkastamani ostoksen ja tyytyväisiä ollaan oltu puolin jos toisinkin.Maksukorttia en käytä missään kaupoissa.
- Anonyymi
Tori mainostaa, että teemme 15k kauppaa joka päivä. Verottaja haluaa tähän väliin. Lakihan on jo voimassa, että yli 2k eur tai yli 30 kpl myynti pitää ilmoittaa verottajalle. Torin ja esim. nettiauton kaltaiset sivut ei tiedä toteutunutta myyntihintaa ja näin ollen ovat vapautetut ilmoitusvelvollisuudesta. Ja esim. huutokaupat.com ilmoittaa jo vuosittain verottajalle kaikki myynnit. Heillä se onnistuu, koska toteutunut rahaliikenne menee heidän kautta. Katsokaa vain niin nämä tori diilit, tai joku muu rahanvälitystoiminta tulee jatkossa pakolliseksi juuri tämän verolle panon vuoksi. Kierrätys hankaloituu, ei ihmiset ala maksamaan veroja käytetyistä muutaman kympin tuotteista. Ne aletaan sitten viskomaan roskiin.
- Anonyymi
Vaikka pari tonnia tarvisi ilmoittaa ei siitä vielä veroa mene. Ja vaikka menisi kuka niitä valvoo. Ei ole resursseja kyttäillä tori-kauppaa. Eri asia on jos homma automatisoidaan tai rahaliikenne menee välittäjän kautta. Silloinhan valvonta on helppoa ja tarvittaessa reaaliaikaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka pari tonnia tarvisi ilmoittaa ei siitä vielä veroa mene. Ja vaikka menisi kuka niitä valvoo. Ei ole resursseja kyttäillä tori-kauppaa. Eri asia on jos homma automatisoidaan tai rahaliikenne menee välittäjän kautta. Silloinhan valvonta on helppoa ja tarvittaessa reaaliaikaista.
Koti-irtaimiston myyntivoiton veroraja on viis tonttua. Eli oston ja myynnin erotus. Aika tosissaan saa myydä jos meinaa päästä verotettaviin summiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koti-irtaimiston myyntivoiton veroraja on viis tonttua. Eli oston ja myynnin erotus. Aika tosissaan saa myydä jos meinaa päästä verotettaviin summiin.
Nimenomaan annetaan seurantavelvollisuus ulkopuoliselle taholle, eli sille joka hoitaa maksuliikenteen. Joo, ei tule verot maksuun ihan helposti koti-irtaimistosta. Mutta kalliimmat kamppeet (autot, prätkät, veneet...) aika helppo on tehdä yli 5k voittoa.
- Anonyymi
Mikäs Porin torissa on aloittajan mielestä pielessä?
"Mennää Pori torrii ja laitetaa su pärekorrii" - Anonyymi
Kävin DivePoint Porissa 90-luvulla ostamassa uutta harppuunaa jolla metsästää koikarppeja Isomäen metsän lammesta. Onneksi tähänkin löytyi hyvät vehkeet. Kaivoin lompakostani pinon chydeniuksia, jolloin myyjä hymyili vienosti ja tarjosi kaupan päälle kiiltolateksista valmistettua märkäpukua, sekä sateenkaaren väristä pyyheliinaa johon oli painettu yrityksen (DivePoint Pori) logo. Karppien kalastuksen jälkeen menin vielä maauimalaan puhdistumaan ja uinnin jälkeen legendaariselle äijäpenkille istumaan, ison snorkkelini vilkkuessa manspreading-asennossa DivePoint Porin sateenkaaripyyhkeen alta.
- Anonyymi
No kerran pyydetään niin neuvoni on tehkää niinkuin minäkin olen tehnyt älkää menkö torille ollenkaan,minä olen ollut sieltä poissa noin parikymmentä vuotta ja en tunne menettäväni mitään.
- Anonyymi
Olen nyt myynyt 3 kohdetta ToriDiilin kautta ja ostanut yhden. Vakuutuin sen hyvyydestä ja turvallisuudesta. En aio enää käyttää Toria ilman ToriDiiliä.
- Anonyymi
Käytä pois, verottaja saa sieltä tiedot että pääset maksamaan veroa myymistäsi tuotteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä pois, verottaja saa sieltä tiedot että pääset maksamaan veroa myymistäsi tuotteista.
Ja varmaan kannattaa antaa tilitietonsa kaikkien tonttutahojen monitoritavaksi. Tässä on ollut vaikka mitä vastaamoa ja s-pankki murtoa niin suomi-poika on vuodesta toiseen yhtä sinisilmäinen.
- Anonyymi
Hei, nyt joku kehitti uuden torin: torimaa.fi
Tukekaamme sitä- Anonyymi
Mainoksia sai klikkailla pois niin että tuli tenniskyynerpää. Pientä laittoa vielä..
- Anonyymi
Täysin paska palvelu, myyjä pystyy kusettamaan ja valitsemaan ostajan vaikka on ollut ensimmäinen toridiilin hyväksyjä. Jos ei tosiaan viitsi alkaa lähettämään ekalle ostajalle, myyjä voi odottaa muutaman päivän, että ilmaantuu joku joka hakee tuotteen. Paskamaista ensimmäinen ostajan kannalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836