Moro mitä mun pitäs tehä ku oon kohta 16v ja aamusin ei tule erektiota ja peti puuhissa hyytyny kesken kaike eikä oo mitää jännitystä tai mitää ku ollu saman kumppaninkanssa kohta 3v
Erektiohäiriö
5
262
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaaat vaan poikki sen. Ei autollakaan ajeta jos se on romu.
- Anonyymi
Pitkässä parisuhteessa tuo on väistämättä edessä että partneri alkaa olla nähty. Aikaa muulle kun himot ei enää sanele kaikkea. Teet itsellesi palveluksen välttämällä äkkinäisiä ratkaisuja jotka saattaisivat vaarantaa tuon vakiintumisen tuoman suojan maailmaa vastaan. Se voi hyvinkin olla parasta mitä maailmalla on sinunlaisellesi tarjota.
- Anonyymi
Ilmeiset diabetes oireet näköjään.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18324337
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512178- 1402144
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281711- 331699
- 1291470