Yliveto bisnesidea

Anonyymi-ap

Suomi naisten ongelma on lyhyet jalat. Stooreja selatessa huomasin yhden julkkiksen saaneen todella pitkät sääret ja kapean vyötärön Persianlahden rannalla. Nyt vain koppi jollekin, että järjestää meille persjaloille, joita riittää pitkiä lomamatkoja Dubaihin. Referenssiksi sopisi Sofia, jonka kuvista todella näkee huiman eron. Kiinnostuneita tulisi ovista ja ikkunoista.

21

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yltiötyperä mukahauska aloitus.
      Kuinka pitkäksi olisi tarkoitus kehittyä, kun nyt olen 176 cm? Nuorempana olin 177 cm, mutta iän yötä on sentti kadonnut.
      Martinankin jalat venyi 10 cm sen yhden ohjelman mainoksessa (en muista ohjelman nimeä enkä katsonut). Vai oliko käynyt Dubaissa? Siellähän se usein on viihtynyt.

      • Anonyymi

        Martinan jalat oli ohjelman mainos ja sen on tehnyt TV - tuotanto ja ei Martina.En ole nähnyt yhtään kuvaa Martinan omas Instas, et jalat on kuin esimerkiksi Sofia B- kaikissa kuvissa pidennetty ainakin 20 -30 cm.


      • Anonyymi

        Martina ei ole viihtynyt kyllä Dubaissa vaan tää Sofia B- on nytkin asunut siellä hotlassa jo 8 kk. Lopeta Martinasta valheet ja kerro tästä Sofiasta, millä elää vaikka ei ole ollut työelämässä yli vuoteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole viihtynyt kyllä Dubaissa vaan tää Sofia B- on nytkin asunut siellä hotlassa jo 8 kk. Lopeta Martinasta valheet ja kerro tästä Sofiasta, millä elää vaikka ei ole ollut työelämässä yli vuoteen?

        Tuon minäkin haluaisin kuulla millä Sofia elää, ei hänellä ainakaan vakio miesseuralaista ole joka hänet elättäisi. Miehet vain vaihtuu 🤣


      • Anonyymi

        Sulle on käynyt hyvä tuuri, jos olet 176 cm, ehkä sääretkin on sitten pitkät? Mitäs typerää tossa oli, et näköjään ymmärtänyt kommenttia? Sun ei tarvii lähtee Dubaihin kinttujas venyttämään, rahat säästyy.✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole viihtynyt kyllä Dubaissa vaan tää Sofia B- on nytkin asunut siellä hotlassa jo 8 kk. Lopeta Martinasta valheet ja kerro tästä Sofiasta, millä elää vaikka ei ole ollut työelämässä yli vuoteen?

        Molemmat tyrkyt Sofia sekä Martina ovat täysiä turhuuksia, yksinkertaisia silikonitankoja !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat tyrkyt Sofia sekä Martina ovat täysiä turhuuksia, yksinkertaisia silikonitankoja !!

        Ehkä ei näitä naisia kannata verrata. Molemmilla on historiansa, mutta Martina on nykyään ahkera, töitä tekevä ja parisuhteessa elävä yrittäjä. Lisäksi luulen, että Martina maksaa esim. veroja ainakin yhtäpaljon kuin sinä, eli tarpeellinen on, kuten kaikki me muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei näitä naisia kannata verrata. Molemmilla on historiansa, mutta Martina on nykyään ahkera, töitä tekevä ja parisuhteessa elävä yrittäjä. Lisäksi luulen, että Martina maksaa esim. veroja ainakin yhtäpaljon kuin sinä, eli tarpeellinen on, kuten kaikki me muutkin.

        En vain löydä Martinan menneisyydestä mitään kummosempaa kuin sen että aina on ollut roskamedia ja jotkut Tukiaisen tasoiset tyrkyt kimpussa. Ja miksi on niin paljon tyrkkyjä ollut kimpussa johtuu tuosta työstä mitä on tehnyt eli on ollut tanssiryhmä, on ollut Miss Helsinki -järjestäjä ja sitten on myös ollut aviomiehensä kanssa yhteinen tositv-ohjelma, joka oli harvinaista, ja noista kaikista on jäänyt niin paljon kadehtijoita. Nimenomaan naiset on olleet pahimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei näitä naisia kannata verrata. Molemmilla on historiansa, mutta Martina on nykyään ahkera, töitä tekevä ja parisuhteessa elävä yrittäjä. Lisäksi luulen, että Martina maksaa esim. veroja ainakin yhtäpaljon kuin sinä, eli tarpeellinen on, kuten kaikki me muutkin.

        Salarakas rattijuoppo törkeillä tatuoinneilla.


      • Anonyymi

        Ohjelma oli Revenge Body.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakas rattijuoppo törkeillä tatuoinneilla.

        Salarakas näyttää olevan moni muukin julkkisnainen, mutta sinähän olet vain Martinan vainoaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakas rattijuoppo törkeillä tatuoinneilla.

        Eipä Martina sentään ole huumeiden käytöstä tuomittu, eikä sentään jääkiekkoilijoita petkuttanut raskaana olosta, niin kuin eräät.


    • Anonyymi

      Juu tosiaan tuo Sofian kuvien muokkaus on jo naurettavaa. Nainen kun on 165 cm pitkä ja lyhyenläntä. Ei mikään hyväkroppainen luonnossa.😅🤣

      • Anonyymi

        Sofia on kyllä vaan 159 pitkä eikä yhtään senttiä pidempi siis oikeasti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on kyllä vaan 159 pitkä eikä yhtään senttiä pidempi siis oikeasti !

        Martina on 160 eli centin pitempi 🥴


      • Anonyymi

        Onneksi sentään Martina ei sorru näihin.
        😂🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on kyllä vaan 159 pitkä eikä yhtään senttiä pidempi siis oikeasti !

        No miten missiksi on päässyt noin lyhyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on 160 eli centin pitempi 🥴

        Martina on kyllä minua pidempi ja olen 170 cm, et silleen sulle vainoaja tiedoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten missiksi on päässyt noin lyhyt?

        Siksi, koska on hänen pituutensa on lyhentynyt missiajoilta.


    • Anonyymi

      Nuo Sofian kuvanmuokkaukset kertovat ihan Sofian huonosta itsetunnosta, ei pidä itsensä ulkonäöstään, niin pitää venyyttää ja kaventaa itseään.

    • Anonyymi

      Milloin Sofia on tehnyt viimeksi töitä, millä se elää, kertokaa joku? Ei näytä olevan yhteistyökumppaneita, ei valmennuksia, eikä mitään muutakaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe