Suurin tuhlaus pohjavesien / puhtaan veden osalta on heillä jotka laskee litran tai useita hanasta että se viilenee!
Vedelle kannattaa olla kotona säiliö tai useita pienempiä jotka lasketaan täyteen ja käytetään.
Tämä vähentää tarpeentonta veden tuhlausta.
Järkevät ihmiset on tehneet näin aina, tällä 90 luvun alusta saakka.
Puhdasta vettä ei kannata juoksuttaa hanasta, vaan täyttää säiliö
5
304
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vai että AINA on 90-luvun alusta asti. Vaikka synnyit silloin niin kuule, sitä on tehty tuhansia vuosia.
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Yhtiössä vesi kuuluu vuokraan. Annan palaa surutta koko rahan edestä.
Terv. Vuokrapummi.- Anonyymi
Vuokraläävistä pitäisi periä 1,5 kertaista vastiketta, koska vuorkaloiset muutoinkin rikkoo ja paskoo paikkoja ihan huvikseen, tuhlaa vettä ja energiaa ja varastaa avaimia (ei palauta kaikkia avaimia). Sitten alkaa häviämään tavaraa verkkohäkeistä eikä ovissa ole murtojälkiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokraläävistä pitäisi periä 1,5 kertaista vastiketta, koska vuorkaloiset muutoinkin rikkoo ja paskoo paikkoja ihan huvikseen, tuhlaa vettä ja energiaa ja varastaa avaimia (ei palauta kaikkia avaimia). Sitten alkaa häviämään tavaraa verkkohäkeistä eikä ovissa ole murtojälkiä...
Pakko ne läskin vuokranantajan maksut on jostakin ottaa. Miksei sitten vaikka verkkohäkistä. Se että läski joutuu vaihtamaan lukot on sille ahneelle ihan oikein. Ja kuuluuhan kämpässä ilma vaihtua siksi pidän ikkunaa auki talvellakin. Ei ole latiakaan kiinni. Lämpö kuuluu vuokraan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 72588
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398